Samirə
Behbudqızı
"Salam, gəncliyimin səhəri!''
Alla Puqaçova
Bakı səhnəsində
"Biz gəldik!" Rusiya estradasının
primadonnası, SSRİ və
Rusiya Federasiyasımn xalq artisti AIla
Puqaçova respublikamızın
ən böyük konsert sarayında çoxdan bəri gözlənilən konsertinə
bu mahn ilə
başladı.
Mahnının ümumi məzmunu "bütün çətinliklərə,
təbii və qeyri-təbii maneələrə
baxmayaraq cazibə qüvvəsinin gücü
sayəsində görüşün,
nəhayət ki, baş tutmasından" bəhs edir. Konsertdə səslənən
mahnıların əksəriyyəti
milyonların sevimlisi olan müğənninin dinləyiciləri ilə münasibətlərinin müxtəlif
çalarlarını, sənətkar
xanımın taleyinin
özəlliklərini xırdalayırdı
sanki. Hər bir mahnı
məhz bu konsertə, məhz Bakı pərəstişkarlarına
ünyanlanmışdı elə
bil. Alla Puqaçovanın repertuar
proqramı "Seçilmişlər"
adlandırılaraq yeni
və bəzi köhnə bəstələrdən
təşkil edilmişdi
- ayrılıq, məhəbbət,
ötüb-keçən ömür
(""Na bis" hələ
oxuya bilərəm,
"na bis" yaşamağım isə
mümkünsüzdür"), ölən məhəbbət
və digər çalarlı mahnılar,
müğənninin ünvanı
tez-tez səhv salan, onu gözləyənləri,
ona əsl məhəbbətin atəşini
tanıtmağı bacaranları
görməyib qədirbilməzlərə
üz tutmasını,
"məhəbbət" adlı duyğuya iradlarını mənsur şer şəklində ifadə etməsi baxımlı və eşidimli idi. "Alış, yan,
mənim ulduzum" əsəri isə rnaraqlı bir rok-n-rolls üslubunda təqdim olundu.
Puqaçova səhnədəki
hər bir hərəkətində estrada səhnəsinə
xas bütün qatları aça bildiyini, qədərində
həzin, lirik, ritmik və çevik olmağı bacardığını, "Alla
Puqaçova" fenomeninin
hələ də canlı ifadəçisi,
necə deyərlər,
tam formada olduğunu sübuta yetirdi.
Non-stop rejimində
ifa etdiyi dörd mahnıdan sonar primadonna, nəhayət ki, zala müraciət
etdi: "Salam, mənim gənclıyimin şəhəri!
Bakı ilə məni
qanadlarımın hələ
çox cavan və möhkəm olduğu vaxtların xatirələri bağlayır.
İndi
o qanadlar, yəqin ki, zəifləyib, kövrəkləşib. Amma
mən çox xoşbəxtəm ki, onlar sizə çatmaqda mənə kömək elədilər..."
Bu sözlərin
raümkün olan maksimum səmimiliklə söyləndiyinə inanmaq
çətin deyildi. Ən azı o səbəbdən
ki, konsert boyunca Alla Puqaçova
əsl peşəkar olduğunu, dinləyici və tamaşaçı
anlamına hörmətlə
yanaşdığını, əsl "ulduz", primadonna, bir mahnısmda dediyi kimi, "ölkəsinin bircəciyi" olmasına
baxmayaraq, səhnədə
hər hansı özündənmüştəbehliyi şəxsiyyətinə rəva
görməməsinin şahidi
olduq. Tam 2 saat ərzində... Alla Puqaçova tamaşaçının,
onun məhəbbətinin
qədrini bildiyini təkcə ifasında nüınayiş etdirmədi.
Gül dəstələrini sevimli
sənətkarına bağışlamaq
istəyində olanları
zəhmət çəkib
yerlərindən tərpənməyə
qoymadı - 2500 nəfərlik
zalın ta sonuncu sıralarınadək
qalxıb çiçəkləri
qəbul etdi. Arada zarafatyana narazıhq da dilə gətirdi
ki, gül dəstələri ilə
onun görüşünə
gələnlərin əksəriyyəti
qadınlardır.
Bəli, Alla Puqaçova ilk növbədə qadın
dinləyicilərin qolblərinin
kraliçasıdır. Amma unutmaq olmaz ki,
onun nəğmələrinin
oksəriyyətinin müəliifı
kişi şair və bəstəkarlardır. Dinləyici
üçün bundan
əsrarəngiz tandem fıkirləşib
tapmaq mümkün deyil - qadın təbiətinə yaxşı
bələd olan kişi mahnı
yaradıcıları və
həmin mahnılara əbədi həyat nəfəsi verən müğənni xanım.
Puqaçovanın sənət ömrünü
yaşan edən, təbii ki, onun yalnız qulağayatışlı səsə,
səhnə mədəniyyətinə,
sənətə ciddi
münasibət kimi keyfıyyətlərə malik
olması deyil, ilk növbədə, özünə,
öz duyğularına,
baxışlarına sadiq
qalıb. zatən fərqli ifa tərzi meydana qoymağıdır.
Alla Puqaçovanın Bakı
ilə, bizim musiqi mədəniyyəti
və mühitimiz ilə ünsiyyəti hələ 1970-1980-ci illərdən
başlamışdı. O zamanlar
Dənizkənarı Parkda
mərhum Çingiz Mustafayevin həmkarları
ilə birlikdə
yaratdığı disko-klub, müasir
musiqinin ən yaxşı mənada at oynatması, müxtəlif
janrların - disko, rok, rok-n-roll, caz, klassik estrada
və s. nin - ən keyfıyyətli nümunə və ifalarının köməyi
ilə gənclərin
zövqünü oxşamaq
mıssiyasından xəbər
tutub özü gənclərə baş çəkmiş, disko-klubun
geniş fəaliyyəti
ilə tanış olubmuş. Qeyd etməyə bilmərəm
ki, bu, Alla
Puqaçovanın təkrarsız
rok ifaçısı
Vladimir Kuzminlə duetinin
ən parlaq dövrünə təsadüf
edirdi. Təsəvvür
edirəm, o vaxtın gənc musiqisevərlərindən
ötrü bu iki sənətkarla ünsiyyətdə olmaq necə sonsuz təəssüratlar mənbəyi
olub...
Maym 31-də ölkənin baş konsert saraymda baş tutan konsertin sonunda tamaşaçıların ayağa
qalxıb konserti davam etdirməsini təkid etdiyini görüncə, Alla Puqaçova "bağışla,
ölkəm, mən sənin bircəciyinəm,
qalan hər şey kölgədədir..."
mahnısını ifa
etdi və gələcək görüşün
ümidi ilə səhnəmizi tərk etdi. Tamaşaçılar isə buna etiraz
etməkdə idilər...
Səhnədəki və zaldakı əhval elə idi ki, sanki Alla
Puqaçova Bakıda
sonuncu dəfə cəmi dörd il öncə
yox, bir neçə on il qabaq konsert verib.
Həftə içi.- 2006.- 2 iyun.- S. 8.