Elçin
“Biz ve karikatura»
Bayram
Hacızadə: ““Molla Nəsrəddin”
ənənələrini yaşatmağı, onu
gələcək nəsillərə
çatdırmağı özümüzə borc bilirik”
Bu yaxınlarda "Bız
və karikatura" satira-karikatura jurnalının növbəti
sayı işıq üzü görüb. "Molla
Nəsrəddin" jurnalının 100 illik yubileyinə
həsr olunmuş sayda Azərbaycan Karikaturaçılar
Cəmiyyətinin sədri, jurnalın baş redaktoru Bayram
Hacızadə yazır: "100 il əvvəl görkəmli
yazıçı Cəlil Məmmədquluzadənin
yaratdığı "Molla Nəs-rəddin" satirik
jurnalı nəinki Azərbaycanda, eləcə də
Şərqdə böyük inqilab etdi. Zaman-zaman bu jurnal bir
çox ölkələrin ədəbiyyatına bilavasitə
təsir göstərir. Bu gün biz "Molla
Nəs-rəddin" ədəbi məktəbini yaşatmaq,
qoruyub saxlamaq, ondan bəhrələnmək, inkişaf etdirib
gələcək nəsillərə çatdırmağı
özümüzə borc bilirik". Azərbaycan Karikaturaçılar
Cəmiyyətinin
İdarə Heyətinin
üzvu Vəfa İbrahimqızının fikrincə,
"Molla Nəsrəddin" jurnalı satira, yumor, felyetonun,
eləcə də karikatura janrının inkişafında
əvəzolunmaz rol oynayıb: "Bizə qalan bu
sərvəti qoruyub saxlamaq, inkişaf etdirmək hər bir karikaturaçı
rəssam üçün şərəfdir, qürurdur.
Jurnalın baş
redaktor müavini, tanmmış karikaturaçı-rəssam
Soltan Soltanlı bu qənaətdədir ki, "Molla
Nəsrəddin"i yaradarkən böyük Mirzə
Cəlil xaiqımızın əyintilərdən,
balacalıqlardan, geriliklərdən, cəhalətdən, xof-qorxudan,
biganəlikdən qurtulmasını
düşünürdü: "Önun ətrafında
birləşən "Molla Nəsrəddin"çilərin
ardıcıl və gərgin səyləri
nəticəsində bu yöndə böyük işlər
görüldü, dərgi çıxdığı 25 il
ərzində öz əqidəsinə sadiq qaldı. Bu
sadiqliyin əsasında Mirzə Cəlil ucalığı,
cəsarəti, uzaqgörənliyi, müdrikliyi dururdu. Təəssüf
ki, "Molla Nəsrəddin" hələ də təsviri
sənət nümunəsi kimi sənətşünaslar
tərəfindən araşdırılmayıb".
Jurnalda maraq doğuran, oxucunu
düşündürən ciddi məqamlar kifayət
qədərdir. "Molla Nəsrəddin" jurnalında
çap olunmuş rəsmlərlə yanaşı müasir
Azərbaycan karikaturaçı rəssamlarının
müqayisəli şəkildə əsərləri təqdim
edilib. Məsələn, bir tərəfdə Oskar Şmerlinqin,
digər tərəfdə isə Bayram Hacızadənin
əsəri dərc edilib. Hər ikisini birləşdirən
bir fikir budur: "Molla Nəsrəddin" deyir: "Niyə
bu xalq başına özgə papaqlar qoyur?"
Həmçinin
"Geyimlərimiz 100 il əvvəl və bu gün",
"Qarabağ mahalmda məktəblər 100 il əvvəl
və bu gün", "Tiflisdə Şeytan bazarında 100
il əvvəl və bu gün", "Pirlərimiz 100 il
əvvəl və bu gün" və başqa
əsərlər "Molla Nəsrəddin"in
dövründə Azərbaycanın mənəvi, psixoloji
durumunu, həmçinin bu gün mahiyyətcə
əvvəlki halı ilə indiki arasında demək olar ki,
fərq olmadığını acı bir
təəssüflə çatdırır. Yəni
əgər adamlar yenə də avamlığa, mövhumata,
yalnız özlərini düşünməyə can
atırlarsa, karikatura bu cəhətləri görməli,
göstərməli, güidürməli, həmçinin
düşündürməlidir.
Jurnalda həmçinin
müasir Azərbaycan karikaturaçı- rəssamlarının
əsərləri yer alıb. Jurnalın arxa
səhifəsində rəssam Hafiz Nəsiroğlunun
çəkdiyi yazıçı Xeyrəddin Qocanın, xalq
artistləri Muxtar Manıyevin, Hacıbaba Bağırovun,
Yaşar Nurinin, əməkdar artistlər Ramiz Əzizbəyli,
Çingiz Əhmədovun, Səməd Səmədovun və
başqalarının dostluq şarjları yer alıb.
Xalq cəbhəsi.- 2006.- 1 iyun.- s.- 14.