İncəsənət
sahəsində test üsulu özünü doğrultmur
Vaxtilə kino, teatr
üzrə rejissor kadrları Azərbaycandan kənarda hazırlanırdısa, bu
gün belə imkanlar ölkəmizdə yaranıb. Mədəniyyət
və İncəsənət Universitetinin rejissor sənəti
fakültəsinin dekanı, professor Bayram Hacıyev bildirir ki, 1945-ci
ildən sonra Teatr İnstitutu, sonralarsa İncəsənət İnstitutu
kimi fəaliyyət göstərən bu elm ocağının müstəqillikdən
sonra fəaliyyəti daha məhsuldar olub. Belə ki, SSRİ artıq
dağılmağa başladığı dövrdə institutun Moskva ilə
əlaqələri pozulmağa başlayıb. 1990-cı ildə "Kino
və televiziya sənətləri rejissoru" kafedrasının
açılması rektor Timurçin Əfəndiyevin səyi
nəticəsində baş tutub. Sonrakı illərdə kinooperator ixtisası
üzrə kadrlar hazırlanmasına başlanması institutun yaradıcı imkanlarının
daha da artmasını şərtləndirib. Hazırda fakültədə 8 ixtisas
üzrə rejissor kadrları, o cümlədən teatr, kino rejissoru,
estrada və kütləvi tədbirlər, bayramlar rejissorları hazırlanır.
Kadrların hazırlanması zamanı kinostudiya və telestudiyalarla
əlaqələr ardıcıl olaraq yaradıcı şəkildə qurulur. Fakültədə
Eldar Quliyev, Oqtay Mirqasımov, Azərpaşa Nemətov, Ağakişi Kazımov,
Yalçın Əfəndiyev, Bəhram Osmanov kimi tanınmış rejissorlar
dərs deyirlər.
Lakin Bayram müəllim kadr hazırlığı məsələsində test üsulunun istənilən səviyyədə effekt verməməsindən şikayətlənir. Əsaslandırmağa çalışır ki, incəsənət sahəsində test üsulu yaramır: "Çünki burada əsas məsələ abituriyentlərin məhz hansı yaradıcı sahədə qabiliyyətlərini konkret ixtisaslar üzrə nümayiş etdirməsidir. Lakin bir də görürsən ki, ixtisasdan yüksək səviyyəli qabiliyyət nümayiş etdirən şəxs test imtahanlarından minimum balı belə toplaya bilmir, nəticədə qıraqda qalır. Bununla da biz gələcəyin neçə-neçə incəsənət fədailərini itiririk". O, hesab edir ki, belə şəxsləri istisna vəziyyətdə instituta qəbul etmək lazımdır, onsuz da onlar sabah tədris və təcrübə prosesində tələb olunan ədəbiyyatla tamş olacaqlar, öyrənəcəklər. Əsas məsələ fərdin seçdiyi sahəyə nə dərəcədə bağlılığıdır.
Sovet dövründə incəsənət sahəsində
də əsas elmi-nəzəri kitabların rusca olduğunu deyən B.Hacıyev hazırda ana dilimizdə yeni dərsliklərin çap olunduğunu, bu sahədə tələbatın demək olar, ödəndiyini bildirir. Lakin sovet dövründən fərqli olaraq hazırda ali təhsilini
başa vurmuş mütəxəssislərin təyinat
məsələsinin həlli
onların öz öhdələrinə buraxılır.
Belə ki, tələbə işini müxtəlif münasibətlər
əsasında qurmağa, telekanallarda qabiliyyətinə
görə iş axtarmağa məcbur olur. Hazırda Azərbaycanda
rejissorluq üzrə ixtisaslaşmış
sənət adamları
kifayət qədər olsa da, onların bacarıq və qabiliyyətlərinin istənilən səviyyədə
aşkarlanması üçün imkanlar hələ
yetərli deyil.
Belə ki, sovet dövründə xeyli sayda rejissorun
çalışdığı "Azərbaycanfilm"
kinostudiyasında indi
ildə uzağı 2-3 bədii film çəkilir. B.Hacıyev Azərbaycanın indiki vaxtında ildə orta hesabla 10-15 fılm çəkilməsini məqbul və zəruri hesab edir. O, gənc tələbə rejissorların
Azərbaycanı ardıcıl olaraq beynəlxalq səviyyəli müsabiqələrdə
müvəffəqiyyətlə təmsil etdiklərini deyir. Məsələn, bu yaxınlarda gənc
rejissorların bir neçəsi Tiflisdə və Almaniyada keçirilən müsabiqələrdə
uğurla iştirak ediblər. O, gənc rejissorların xarici ölkələrdə keçirilən
kino müsabiqələrində
daha çox Qarabağ müharibəsi, insan haqları, "20 Yanvar", Xocalı soyqırımı mövzusunda filmlərlə uğurlu çıxış etdiklərini bildirir.
Xalq cəbhəsi.- 2006.- 15 noyabr.- S. 15.