Behbudqızı S.
Ağrılı fakt
Yaxud Hüseynağa
Atakişiyevin xatirəsinə
İtirdiklərimizin
mahiyyətinə varanda bunlarsız necə ötüşdüyümüzün
təəccübündə qalırıq. EIə insanlar var ki, onlar
təkcə peşələrindəki ustalıq, özgünlüklə
dəyərli olmurlar, insani keyfiyyətlərinin xüsusiyyətiərinin
mükəmməl gözəlliyi ilə də ünsiyyətdə
olduqları insanların qəlbini fəth edə bilirlər.Bax, bu
xüsusiyyətləri bütün çalarları ilə öz xarakterində birləşdirən
insan itkisi ilə üz-üzə qalanda qəlbinin tükürpədici
fəryadından qulaqlarının tutulduğunu hiss edirsən.
Hüseynağa Atakişiyevin xatirə
gecəsi. Dərk edilməsi, qəbul olunması, barışılması nə
qədər ağrılı olsa da, srağagün belə bir tədbir baş tutdu. Kino
Evinə toplaşanların üzlərindəki ifadəni müşahidə
etmək kifayət idi ki, əvvəldə bölüşdüyümüz duyğuların,
təəssüratların gerçək olduğuna əmin olasan, bunu hissə
qapıları şəxsin subyektivliyi sanmayasan.
1971-ci ildə
"əla" qiymətlərlə
M.Əliyev adına
Azərbaycan Dövlət
İncəsənət İnstitutunun
aktyorluq fakültəsinə
daxil oldu. Professor Mehdi Məmmədovun
kursunda aktyorluq və rejissorluq sənətlərinin sirlərinə
yiyələnə-yiyələnə M.Məmmədovun rejissor estetikasının təsiri altına düşür. Moskvadakı Şukin adma adlı-sanlı
teatr məktəbinin rejissorluq şöbəsində də təhsil almağa başlayır. Həmin kursun məzunlarını Şəki Dövlət Dram Teatrına göndərəndə
gənc Hüseynağa rejissor ideyalarının tətbiqi üçün münbit şərait tapdı. Və tezliklə teatrın
baş rejissoru oldu. Axundovun "Xırs quldurbasan", Brextin "Arturo Uinin karyerası", Petefmin "Pələng və kaftar" və s. və i.a səhnə
əsərlərinin rejissor
yozumu, respublika, SSRİ miqyaslı şöhrəti, Almaniya, Rumıniya, Macarıstan və digər əcnəbi ölkələrdə parlaq qastrol səfərləri,
müsabiqə və festivallarda nüfuzlu mükafatlar...
Daha bir nadir keyfiyyət - aktyorluğun öhdəsindən yaxşı gələnlərin heç də hamısı
əsas məşğuliyyətləri
olan rejissorluqda ad çıxara bilmirlər. Eləcə də
əksinə. Hüseynağa
Atakişiyevdə bu peşələrin ikisinə də məhəbbət
və peşəkarlıqla yanaşma bacarığı var idi. Teatrda ilk rolu Dürrenmatın "Meteor" komediyasında
Şvier obrazı olub. Onun "Uzun ömrün
akkordları" bədii
televiziya filmindəki Üzeyir Hacıbəyli rolu isə geniş
tamaşaçı kütləsinin və kino tariximizin
"qral" yaddaşına həkk olunub.
1985-ci ildə
onu Şəkidən Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrına baş rejissor
vəzifəsinə dəvət
edirlər. Bir müddət sonra
"baş rejissor" ştatı ləğv edilsə də, (mənəvi zədələrin,
məntiqsiz münasibətin
başlanğıcı) H.Atakişiyevin sənət yanğısı, yenilik həvəsi öləzimədi.
1989-cu ildə
Azərbaycan teatrının yeni övladı dünyaya
gəldi - Dövlət Gənclər Teatn qapılarını tamaşaçılarının üzünə açdı. Teatr vaxtında
meydana atılmışdı. Buna görə də
sırf öz tamaşaçılarının
nəfəsi ilə yaşamağa başladı. Ancaq bu qarşılıqlı
cazibə nə qədər güclü olsa da, maddiyyat
öz səlahiyyətlərini
əldən vennədi
- Gənc1ər
Teatrı mövsümün yalnız 5-6 ayı ərzində tamaşaçıları ilə görüşə bilirdi. Qızmar istilərdə və kəskin soyuqlarda teatrın 15 il
ərzində yerləşdiyi
Aktyor Evinin zalına yaxın düşmək
fövqəlinsani təpər
tələb edirdi. Beləliklə, truppa bütöv bir mövsümün işini
bu 5-6 aya sığışdırmalı olub ən məhsuldar teatr adı qazanmışdı.
"Gənclər"in təqdimatında ən müxtəlif dövrlərin, ölkələrin dramaturqlarının
çeşidli janrları yozumlayan səhnə əsərləri teatr aləmində hamının intizarla gözlədiyi, maraqla görüşünə tələsdiyi hadisələrdən
idi.
Hüseynağa Atakişiyev gününü-diriliyini Gənclər Teatrında əritdi. İlk tamaşasını - "Qətl
günü"nü (Yusif Səmədoğlunun eyniadlı romanı əsasında) dönə-dönə səhnəyə
çıxartdı. "Qara
qutu"nun (Firuz Mustafanın eyniadlı pyesi) son tamaşası olduğunu hiss etdiyindənmi, məşqləri başa çatdırmağa heyi qalmadı, istirahət, qulluq görməyən orqanizmi ona dönük
çıxdı...
Xatirə gecəsində
çıxış edən teatrşünas Məryəm Əlizadə, aktyor və rejissor Ramiz Əzizbəyli H.Atakişiyevin yaradıcılıq yolunun, sənət axtarışlarının, aktyor və rejissor tapıntılarının mütəxəssislərin tədqiqat
obyekti olmasının zəruriliyini vurğuladılar.
Hər halda özümüzü bəxtigətirən
kəslər hesab etməyə haqqımız var. Elə təkcə Hüseynağa Atakişiyev kimi sözübütöv, şikayətlənməyi sevməyən,
uşaqla uşaq, böyüklə böyük olmağı bacaran, eyni zamanda bizə
sənət təntənələrinin
nuruna qərq olmağı yaşadan şəxsiyyətlərlə həmdövr
olduğumuza görə...
Həftə içi.- 2006.- 3 noyabr.- S. 8.