Turanə
Sevilə
biləcək rolları oynayıram
Atabala Səfərov: Nə qədər qoca
olsam da, dəyərəm min cavana!
Musiqili
Komediya və Gənc Tamaşaçılar Teatrının
aktyoru, Atabala Səfərov. Bu ad hamıya tanışdır.
Teatrın səhnəsində və müxtəlif televiziya
tamaşalarında oynadığı rollarla. Atabala
Səfərov hələ ki, fəxri ad siyahısına
düşməyib. Amma tamaşaçı sevgisi ilə
çoxdan, lap gəncliyindən mükafatlanıb.
Nizam-intizamlı olmaq isə onun həyat prinsipidir.
-Dəvəçidə
doğulmuşam. Orta məktəbdə oxuyarkən teatr
dərnəyinə gedirdim. Teatr İnstitutunda, Tofiq
Kazımovun aktyorluq kursunda oxumuşam. O vaxt fakültəmiz
dram-kino adlanırdı. 1971-ci ildə İnstitutu bitirib
təyinatla Sumqayıt şəhərinə
göndərildim. Orada 6 ay işlədikdən sonra öz
istəyimlə Musiqili Komediya Teatrına gəldim. Bu
günə kimi də bu sənət ocağında
çalışıram. Paralel olaraq Dövlət Gənc
Tamaşaçılar Teatrında da fəaliyyət göstərirəm.
- Bir vaxtlar çox populyar
olan aktyorun son zamanlar az-az gözə dəyməsi
yaşla bağlı deyil ki?
-
Nə danışırsan? Nə qədər qoca olsam da,
dəyərəm min cavana! İntəhası, bir əmma var də.
Azərbaycan Dövlət Televiziyasının biz aktyorların
tanınmasında və sevilməsində rolu böyük
idi. Məni televiziyaya ilk dəfə
rəhmətlik Rafiq Kazımovski dəvət etmişdi.
Sonradan isə sayılan-seçilən televiziya
rejissorlarından olan Məhərrəm Bədirzadə ilə
iş birliyimiz olub. O qayğımı çox çəkib.
1998-ci ilə kimi telekanalda “Səhər görüşləri”,
“Komediyalar aləminə səyahət” verilişləri var
idi, müxtəlif televiziya tamaşaları
hazırlanırdı ki, bizləri də ora dəvət
edirdilər. Demək olar ki, azı
həftədə 2 dəfə Az.TV-nin ekranında
görünürdük. 1998-ci ildən
sonra verilişlər əvvəlcə azalmağa doğru
getdi, sonra isə tamamilə
yığışdırıldı. Doğrusu,
həmin illərdə teatrlara axın, televiziyaya maraq
azalmışdı. İndi
şükürlər olsun ki, hər şey aramla da olsa
qaydasına düşür.
- Həyatda da belə ciddisiniz, ya diktafonu görüb
qorxuya düşmüsünüz?
-Qorxu nədir? Birinci
dəfə deyil ki, müsahibə verirəm. Əslində mən konkretlik sevən adamam və
yersiz danışmağı sevmirəm. O ki, qaldı
komik rollarıma, çalışıram ki,
tamaşaçıların qəbul edib sevə
biləcəyi rolları oynayım. İlk rolum
“Həmişə xanım” tamaşasında olub. Şair rolu oynadığım səhnə
əsərində mənə iki böyük sənətkarla
tərəfmüqabili olmaq nəsib oldu. Nəsibə
xanım Zeynalova və Hacıbaba Bağırov. Hacıbaba müəllim tamaşada Cəbi
Cüməzadəni, mən də onun oğlu
Təsadüfü oynayırdım. Məşədi
İbad”da Həsənqulu bəy, “Qız görüşə
tələsir”də Kəramət, “Gözün aydın”da
Qəhrəman, “Boşanaq, evlənərik”də Molla Musa və
s. obrazları canlandırmışam. Doğrusu,
tamaşaçılar məni komik obrazda görməyə
alışıblar. Və məni daha
çox belə rollarda görmək istəyirlər.
- Bu gün həmin
tamaşaçı sizi görməyə tez-tezmi
gəlir?
- Doğrusu, belə deməzdim. Bu həm də tək tamaşaçının
laqeydliyi deyil. Teatrların yaşadığı
keçid dövrü ilə də bağlıdı.
Artıq teatrlara böyük qayğı hiss olunmaqdadır. Əvvəllərə nisbətən indi
insanların maddi rifahı da bir qədər
yaxşılaşıb. Belə olduğu
təqdirdə əlbəttə ki, tamaşaçı
yaxşı, sözün əsil mənasında
peşəkar sayılan işə maraq göstərərək,
tamaşalara gəlirlər. Gənc
Tamaşaçılar Teatrının səhnəyə
qoyduğu son əsərlərdən biri olan “Pəri cadu”
tamaşası izləyicilər tərəfindən
böyük maraqla qarşılandı. Tamaşa
gənc aktyor Nicat Kazımovun quruluşunda hazırlandı.
- Yeri gəlmişkən, “Gənclər”lə yola
gedə bilirsiniz?
-Teatrda bir neçə obrazım var.
Hacıqaranı oynamışam. Bəhram Osmanovun
quruluşunda Əjdər Olun “Teymurləngin filləri”ndə Teymurləng obrazını
canlandırmışam. Hazırda teatrdan
Hacı Qəmbər roluna təklif almışam. Necə deyərlər, Gənc Tamaşaçılar
Teatrına getmək adamı cavanlaşdırmır ki. Elə orda da qocaları oynayıram.
-Hacıbaba Bağırovun
ətrafında böyük aktyor ordusu var idi. Onun yoxluğu həmin
ordunu sərkərdəsiz qoymadı ki?
- Sözünüzə qüvvət,
bir vaxtlar Musiqili Komediya Teatrında da aktyorlar didərgin
düşmüşdülər. Elə
mənim Gənc Tamaşaçılara getməyimə
səbəb də belə problemlər nəticəsində
oldu. Amma Hacıbaba müəllim Teatra
qayıdandan sonra demək olar ki, bütün aktyorları
yenidən bir yerə cəm elədi. Onda
kollektivçilik, rəhbərlik qabiliyyəti
güclü idi.
- Teatrsız aktyor susuz balıq kimidi. Niyə
küsürdünüz doğma ocaqdan?
-O vaxt vəziyyət elə
gətirmişdi. Teatrda olan atmosfer
dəyişikliyi aktyorlara heç də yaxşı olmayan
təsir göstərirdi. Həmin
ərəfədə elə rəhbərlik oldu ki, bir
yerdə işləmək alınmadı. Hacı
müəllimin teatra direktor təyin olunması teatrdan
küsmüş aktyorların yenidən doğma iş
yerlərinə dönməsinə səbəb oldu. O tək
idarəedici, rəhbər deyildi, əsil yoldaş idi.
- Hacıbaba müəllim sağlığında
tamaşaların əksəriyyətində özü də
oynayırdı. Onun yoxluğu teatrın
repertuarına çox ciddi təsir göstərib.
-
Doğrudur. Teatrın repertuarında olan
tamaşaların demək olar ki, əksəriyyətində
Hacıbaba müəllim oynayırdı. Elə
götürək, “Məşədi İbad”ı.
Əslində Musiqildi Komediya Teatrının
səhnəsində oynanılması gərəkən
tamaşanı bu gün bizim teatrın tamaşaçıları
seyr edə bilmirlər. Bu gün Məşədi
İbad rolunun öhdəsindən layiqincə gələ
biləcək aktyorlarımız var. Bu teatrın
rəhbərliyindən asılıdır. Yəqin ki bu
tamaşanın yenidən səhnələşdirilməsi
teatrımızın yeni təyin olunmuş baş rejissor Yusif
Əkbərov yaradıcılıq planında yer alıb.
Bilirsiniz, həyat davam edir. Bu rolu yaşatmaq lazımdır.
Hacıbaba Bağırova kimi neçə aktyor bu obrazı
canlandırıb. Deməli, bundan sonra da hələ
neçə-neçə Məşədi İbadlar olacaq.
Teatrlarda həmişə bir və ya bir neçə
aparıcı aktyorlar olub. Olmalıdır da, çünki
başqa cür mümkün də deyil.
- Teatrlara gənc rejissor
axını başlayıb. Onlar daha çevik, gənc
aktyorlar ilə işləmək istəyirlər. Sizdə
də ənənəvi olan atalar və oğullar problemi
yaranmayacaqmı?
-Kiməsə
məsləhət vermək ən çətin
məsələlərdən biridir. Mən
öz adımdan deyirəm ki, gənclərə hər cür
köməklik etməyə hazıram. İlk
növbədə köməkliyim mənə rol vermiş
gənc rejissorun tamaşa ilə bağlı olan
tələblərə cavab verməkdən ibarətdir.
Mənə həvalə olan rola məsuliyyətlə
yanaşıb, tapşırıqlara canla-başla əməl
edə bilərəm. Məncə məsləhət vermək
rejissorların öhdəsinə düşür. Amma
gənclərin rejissor axınını, belə
peşəkarcasına fəaliyyətlərini
alqışlayıram. On rejissordan ikisi özünü
təsdiq edə bilsə belə bu böyük
göstəricidir. Deməli, artıq iş qurmaq olar. Bu
gün bizim teatrda peşəkar, qabiliyyətli gənc aktyorlar
da var. Teatr kollektiv işdir. Təbii ki, bura gənclər
cəlb olunmalıdır. Zamanında
mənə rol verməsəsəydilər, etibar
etməsiydilər, bəs onda mənim aktyorluq sənətim
necə olardı. Gənc rejissorlarımız vaxtilə
oynadığımız, tamaşaçıların
görməyə alışdıqları tamaşaları
yeni quruluşda səhnələşdirirlər. Buna bir
aktyor olaraq müsbət münasibət bildirərdim.
Çünki, mütərəqqi inkişaf olmalıdır.
Axı, yerimizdə saya, addımlaya bilmərik ki. Elə
tamaşalar var orada keçmiş dövrü canlandıran
səhnələr var. Amma sənhə tərtibatı,
baxış bir qədər müasir dövrü əhatə
etməlidir ki, tamaşaçıda teatra maraq oyada
biləsən. Gənc rejissorlarımız indiki zamanın
yozumu ilə ayaqlaşır. Belə olmadığı halda
elə tamaşaçı gedib evdə Hacıqaranı oxuyar
və bu əsər ilə tanış olduğunu deyər. Amma əsərdə aydın olmayan məqamları,
tamaşanı izləməklə bilər. Əsərdə
olan sözaltı mənaların tamaşada izahını
görəndə, deyir ki, mən belə
düşünürdüm, sən demə, bir
başqaymış. Rejissor həm də müəllimdir.
Mənim Tofiq Kazımov, Rza Təhmasib, Mehdi Məmmədov
kimi müəllimlərim olub.
- Sevginizdən kinoya pay
düşübmü?
-
Doğrusu, hələ ki, filmlərə
çəkilməmişəm. Hazırda İzzət
Əzizovun rejissorluğu ilə bir filmdə
çəkilirəm. “Başı bəlalı yubiley” adlı
filmdə adından da göründüyü
hadisələr yubiley mərasimində cərəyan edir.
Gülüstan Əliyeva ilə yanaşı, Elməddin,
Şuşa Teatrının aktyoru, İqrar, Gənc
Tamaşaçılar Teatrının aktrisası Püstə
xanım və s. aktyor heyəti filmdə rol alıb.
Çəkilişlər əsasən Qax rayonunda
aparılır. Filmin qalan hissəsi isə Bakıda
ekranlaşdırılacaq.
-Qastrol məsələsi
nə yerdədi? Axı, aktyoru canlı görmək arzusu
əyalətlərdə daha çoxdur.
-Bir
yəhudidən soruşurlar ki, bu camaatın
güzəranını yaxşılaşdırmaq
üçün nə etmək lazımdır, bəlkə
maaşlarını artıraq. Deyir yox bir az arzularını
azaltmaq lazımdır. Əvvəllər qastrol
səfərlərimiz çox olardı. O, vaxt
rəhmətlik Nəsibə xanım Zeynalova, Siyavuş Aslanla
dəfələrlə rayonlara səfərlərə
gedərdik. Amma indi qastrol arzusunda olsaq da, az-az olur. Hamı
üçün ən doğma yer onun evidir. Amma biz qastrola gedəndə o qədər
səmimilik, mehribançılıq var idi ki, evə
qayıdanda o mühit üçün darıxırdıq.
- İndi necə, mehriban deyilsiniz ki?
- Niyə ki, elə bu gün də
kollektivimiz arasında mehribanlıq var. Əgər mehriban
olmasaq, bir-birimizi başa düşə bilməsək, bir
kollektivdə peşəkarcasına
çalışa bilmərik, axı. Bu gün də həm
Musiqili Komediya, həm də Dövlət Gənc
Tamaşaçılar teatrları
bölgələrdə səfərlərdə olurlar. Bu yaxınlarda Gənc Tamaşaçılar
teatrı Beynəlxalq Uşaq Festivalı ilə bağlı
Türkiyəyə səfər edəcək. Teatr qardaş ölkəyə “Xeyir və
şər” və “Çal oyna” tamaşaları ilə yola
düşəcək.
Yeni Azərbaycan.-2007.-6 aprel.-S.8.