Qaliboğlu E.
Oqtay Ağayev
mahnılarının öz ritmi, ahəngi vardı
Srağagün axşam Muğam Teatrında xalq artisti Oqtay
Ağayevin
xatirəsinə həsr
olunmuş tədbirə
xeyli adam toplaşmışdı. Teatrın
girişində sənətkarın
iri şəkli, həmçinin ömrünün
müxtəlif mərhələlərini
əks etdirən şəkillərdən ibarət
stend asılmışdı. Həyat bir
yaradıcılıq meydanıdır
ki, hər kəs təbiətin ona verdiyi qabiliyyəti
bacardığı səviyyədə
aşkarlamağa çalışır.
Oqtay Ağayevin sənət meydanında yaratdığı özünəməxsus
səhifə ondan ölməz bir yadigar olaraq yaşayacaq.
Tədbiri giriş sözüylə açan
teatrın direktoru Arif Qazıyev
O.Ağayevin sənəti
haqqında təəssüratlarını
bölüşdü: "Oqtay Ağayev elə bir vaxtda
sənət meydanına
gəldi ki, Azərbaycanda Bülbül,
Rəşid Behbudov kimi sənətkarlar özlərini təsdiq etmişdilər. Tofiq Quliyev, Cahangir Cahangirov, Səid Rüstəmov və başqa bəstəkarlar demək olar, hər gün mahnı yazırdılar. Oqtay Ağayev az vaxtda istedadı
ilə hamının diqqətini cəlb elədi, tamaşaçıların
ürəyinə yol tapa bildi.
Yadımdadır, o zaman indiki anlamla
desək, ilk dəfə Oqtayın mahnısına mən klip çəkdim, yaxşı da alındı. Oqtay çox sevincək olmuşdu. O, harada olurdusa, səmimi idi, az vaxtda
hamını ovsunlayırdı.
Sovet vaxtı onunla bir çox
şəhərlərdə qastrollarda olmuşam, yol yoldaşı kimi Oqtayın doğmalığını görmüşəm.
Tamaşaçılar çox
vaxt onun sorağını eşidib
konsertlərə gəlirdilər.
Qoy belə bir gündə Oqtayın ruhu şad olsun ki, onu yad
edirik".
Bəstəkar, xalq artisti Oqtay Zülfüqarov
da uzun illər
dostluq etdiyi Oqtay Ağayevlə bağlı xatirələrini
bölüşdü: "Baxmayaraq ki, xəstəyəm, amma Oqtayın xatirəsi mənim üçün çox əziz olduğuna görə bu tədbirdə iştirak etməyə qərar verdim. O, böyük sənətkar
idi. Yaxşı dostluq etməyi vardı, səsi də gözəl idi. O zamanlar texniki imkanlar indiki kimi deyildi,
bəzən oxuyanın
səsində qüsur
olurdusa, həmin gün heç nə yazılmırdı.
Oqtay öz üzərində daim işləməyi sevirdi. Mahnını birnəfəsə
oxuyurdu. Onun xatirəsi həmişə
ürəklərdə yaşayacaq".
Qəzetimizə müsahibəsində
cazmen Rafiq Seyidzadə Oqtay Ağayev haqqında bunları dedi: "Oqtayla ötən yüzilin 60-cı illərindən tanışam.
İlin çox ayını birgə qastrollarda olurduq. Həmişə bu səfərlərdə Oqtayın
böyük uğurlarının
şahidi olmuşam. Bu uğurlara hər müğənni çata bilməzdi.
Elə olub ki, müxtəlif qastrollarda Azərbaycanı
təmsil edən mədəniyyət adamlarının
çıxışlarından sonra konserti sonuncu yekunlaşdıran Oqtay Ağayev olub. Bunun əsas
səbəbi Oqtayın
populyarlığı idi.
O, gözəl ailə
başçısı idi.
Oqtay romantik, lirik ifaçı idi, ifası heç kəsinkinə bənzəmirdi. Səsi böyük olmasa da, məlahətli idi. İncəsənət
daşıyıcısı ilk növbədə
şəxsiyyət olmalıdır.
Tamaşaçı hər
oxuyanı qavraya, qəbul edə bilmir. Tamaşaçının
qəlbinə girə
bilmək oxuyanın xoşbəxtliyidir: Oqtay Ağayev bunu bacarırdı, mahnılarının
öz ritmi, ahəngi vardı".
Onun mahnılarındakı
milliliyə toxunan R.Seyidzadə O.Ağayevin dövründə bu mövzuda gözəl mahnılar yaradan bəstəkarlarımızın xidmətlərini qeyd etdi: "Mahnılarımızın
ruhu o dərəcədə
ürəyəyatımlı idi ki, Azərbaycan
mahnılarını demək
olar, keçmiş SSRİ-nin hər yerində oxuyurdular. Bu halı yaradanlar
isə Rəşid Behbudov, Oqtay Ağayev kimi sənətkarlar idi. Oqtay rus və
başqa xalqların mahnılarını da peşəkarcasına
ifa edirdi, gözəl alınırdı.
O dövrdə Azərbaycanda
caz çox inkişaf etmişdi, indiki dövrün cazından tamam fərqli idi.
Bizim dövrün cazı klassik caz idi, milliliyə
ziyan vermirdi.
Sonradan caz sənəti başladı
bölünməyə, indiki
caz sənətinin daşıyıcıları cazın
qol-budaqlarından birini çalırlar. Çoxlarının klassik
cazın anlayışlarından
xəbərləri belə
yoxdur. Bu mənada Oqtayın dövrünün musiqisindən
yaxşı xəbəri
vardı".
Digər bir müsahib şair-dramaturq Ramiz Heydər "Xalq Cəbhəsi"nə müsahibəsində
Oqtay Ağayevi səmimi dost kimi xatırladı: "Mən uzun müddət
o zamankı Mədəniyyət Nazirliyinin
teatr və musiqi məsələləri
üzrə fəaliyyət
göstərən idarənin
baş redaktoru vəzifəsində işləmişəm.
Bu illərdə bir çox bəstəkarlarla, müğənnilərlə
təmasda olmuşam. Oqtay Ağayevi çoxlu tədbirlərdə,
konsertlərdə
yaxından tanımışam,
hər yerdə onun uğurunun şahidi olmuşam.
Onun incə duyumu vardı, kövrək idi. Bu kövrəklik onun mahnılarına da keçmişdi. Mahnıları bu səbəbdən də tamaşaçıları ovsunlayırdı,
yaşadırdı. Oqtay
ilk növbədə özü üçün
oxuyurdu, ürəyinin
hərarəti hamını
isidirdi. O, Bakının
vurğunu idi, oxuduğu hər mahnıda bu sevgisini ifadə edirdi.
İngilis, fransız belə qulaq asanda bilirdi ki, bax, bunu
oxuyan Oqtaydır. Onun özünəməxsus səsi
vardı. Həmişə
arzu edirdim ki, kaş Oqtay
mənim də bir mahnımı oxuyaydı. Təəssüf
ki, bu, mənə
müyəssər olmadı.
Sanki çox istədiyin insan yanında olanda bunu bilmirsən, onun əvəzsizliyini çox sonralar anlayırsan. Vəfatından
6 ay qabaq görüşəndə dedim
ki, Oqtay, axı arzum ürəyimdə qaldı,
bir mahnımı oxuyacaqdın. Bu barədə söhbətləşdik.
Dedi, mənim ruhuma yaxın bəstəkarlar tamam başqadır, Tofiq Quliyev, Rauf Hacıyev,
Otay Kazımov kimi bəstəkarlarla işləmişəm. Oqtay
ruhuna yaxın olmayan bəstəkarların
mahnılarını oxumazdı.
Onun oxuduğu "Qayalar" mahnısı çox gözəldir, sanki doğma qayalarla doğrudan da danışır. Onun hər bir
intonasiyası bu gün də qulaqlarda səslənir. Oqtayın milli koloritli səsi onu daim yaşadacaq".
Müğənni Teymur
Əmrah 2000-ci ildə
65 illik yubileyinin keçirilməsindən sonra
Oqtay Ağayevin necə sevinməsini xatırladı: "Həmin
tədbirdən sonra onlara getmişdim, dedi ki, oğlum,
bu yubileydən sonra mənə "Xalq artisti" adı, təqaüd verdilər. O, heç vaxt yaxşılıqları
unutmurdu". Tədbir
boyunca sənətçilərin
ifasında müxtəlif
mahnılar ifa edildi. Oqtay Ağayevin
səsinin heç olmasa, başlanğıcda
səsləndirilməsi yaxşı
olardı. Bununla belə, sənətkarın
bir neçə mahnısı gənc müğənnilərin ifasında
səsləndirildi.
Xalq cəbhəsi.- 2007.- 1 dekabr.- S. 14.