Qarabağnamə operasına ictimai
baxış
Xalq artisti, xaricdə
"Azərbaycanlı maestro" kimi tanınmış
bəstəkar Firəngiz Əlizadə özünün yeni
əsəri olan "Qarabağnamə" operası ilə
bizi yenidən sevindirmişdir.
Dekabrın 15-də
Azərbaycan Dövlət
Opera və Balet Teatrında bəstəkarın ustalıqla
yazılmış və
eyni dərəcədə
yüksək sənətkarlıqla
tamaşaya qoyulmuş
operasına ictimai baxış olmuşdur. Operanın libretto müəllifi filologiya elmləri doktoru professor Nərgiz Paşayevadır.
Azərbaycan xalqının
istedadlı nümayəndələrinin
yaradıcılıq əməkdaşlığı
teatra toplaşmış
tamaşaçıların gözlədiyindən də
uğurlu olmuşdur.
F.Əlizadənin musiqisi
elə ilk akkordlardan dinləyicini valeh edir, ekspressiyanı
əvəz edən lirika qəlbin ən incə tellərinə toxunur.
Əsərin əvvəlində
Qarabağ çiçəklənən
bir diyar kimi təqdim edilir. Sanki ilk
baxışda düşünürsən:
bu diyarın gözəl və ruhən güclü insanlarının xoşbəxtliyinə
heç nə mane ola bilməz.
Seyid kişinin və Əsli xanımın ailəsi toy tədarükü görür: Arif və onların qızı gözəl Mələk bir-birini saf məhəbbətlə
sevirlər.
Doğma diyarın gözəlliklərini əks
etdirən nəfis dekorasiyalar tamaşaçını
məftun edir. Səhnənin dərinliyində
quraşdırılmış böyük ekranda görünən, Qarabağın
mənzərəli guşələrindən
çəkilmiş kadrlar,
bulaqlar, şəlalələr
və gözəl dağ vadiləri göz oxşayır. Arx kənarında toplaşmış qızlar
eşitdikləri son yeniliklərdən danışır,
balaca uşaqlar çəmənlikdə qaçışır,
əlvan geyimli cavan kəndli qadınlar öz uşaqlarını evə
çağırırlar.
Lakin bu xoşbəxtliyin ömrü
qısa olur. Doğma diyarın başının üstünü
qara qarğa dəstəsinə oxşayan
düşmənlər alır,
köçkün "karvanlar"
yaranır. Bu müsibət Seyid kişinin ailəsindən
də yan keçmir. Onun öz evində
sığınacaq verdiyi,
ata-anasını belə tanımadığı
uşaq, sən demə, Yad adamın oğlu imiş...
Özünü kimsəsiz
bir qoca kimi qələmə verən, Seyid kişinin evində sığınacaq istəyən
Yad adam isə Mələyin toy günündə düşmənlərlə əlbir
olaraq Seyid kişinin kəndini qarət edir. Arif həlak olur, Mələk dağlarda donur, Əsli balaca oğlu ilə qalır. Düşmən
uşağı da məhv etmək istəyir. Lakin tale özü bu oğlana yar olur, Tanrı
onun köməyinə
yetişir. Bu qüvvəni isə heç kəs üstələyə bilməz.
Əsərin mövzusu
erməni təcavüzünün
bütün əzablarını
yaşamış Azərbaycan
xalqına çox yaxındır. Bu analogiya tamaşaçıların
qəlbində ağrılı
hisslər oyadır. Hətta başlanğıcda
işıqlı, əlvan,
parlaq rənglərlə
seçilən dekorasiyalar
da hadisələrin gedişinə uyğun olaraq tünd qırmızı çalarlar
alır.
Mələk və Arifi göylərdə bir-birinə qovuşduran səmavi qüvvələrin rəmzi
olan Dərviş obrazı da müəllif tərəfindən
çox gözəl təsvir edilmişdir.
Təbii ki, əsərin son akkordları tamaşaçıda
nikbinlik oyadır, bununla müəllif demək istəyir ki, heç bir qara qüvvə
bu torpaqda qalib ola bilməz.
Bu gözəl tamaşanın quruluşçu
rejissorları xalq artisti Cənnət Səlimova və Raymundos Banionisdir. Tamaşada əsas rolları xalq artisti Qərinə Kərimova (Əsli), əməkdar artistlər Əkrəm Poladov (Seyid kişi), Əvəz Abdullayev (Yad adam), Gülnaz
İsmayılova (Mələk),
Həsən Enami (Arif) və başqaları
ifa edirlər
Azərbaycan.- 2007.- 16 dekabr.- S. 5.