Əliyeva N.
Mən Heydər
Əliyevin türk xalqlarının mədəniyyətinin,
tarixinin, milli-mənəvi dəyərlərinin
təbliğinə bu dərəcədə dəstək
verməsini görəndə çox maraqlandım. Onun
həmin xəzinəyə dərindən bələd
olmasını görəndə isə marağım
heyrətə çevrildi. Axı o, on illər boyu
türkçülüyə və islamçılığa
yad olan bir dövlətin ən yüksək vəzifəli
siyasətçilərindən olmuşdu... Heydər
Əliyev türk tarixinin fenomenal
şəxsiyyətlərindəndir.
İhsan DOĞRAMACI
tanınmış ictimai xadim
Bir dəfə görkəmli yazıçı,
tanınmış ictimai-siyasi xadim İsmayıl
Şıxlının stolunun üstündə dəftər
vərəqi boyda, ağ-qara çəkilmiş bir
fotoşəkil gördüm. Yazıçı
şəklə sükutlu bir maraq və diqqətlə
baxırdı. O diqqət elə yalnız İsmayıl
müəllimdə ola bilərdi. Mən də diqqətlə
baxdım. Şəklin aşağısında
yazılmışdı: “Heydər Əliyev Şuşada
M.P.Vaqifin abidəsi önündə”. Diqqət
yetirəndə yazıçının adi bir
fotoşəklə nə üçün bu qədər
maraqla, düşüncələrlə
baxdığının səbəbini anladım. Heydər
Əliyev Vaqifin abidəsi önündə
dayanmışdı. Abidə-şairin nəzərləri ona
ehtirama gələn dövlət xadiminə elə
dikilmişdi ki, sanki hər ikisi bu susmaqla
danışırdılar. Fotoqraf, sözün həqiqi
mənasında, çox incə bir məqamı tutmuşdu.
İsmayıl müəllim mənim də diqqətlə
baxdığımı görüb dedi: “Heydər Əliyev
Azərbaycan mədəniyyətinin, xüsusilə,
ədəbiyyatımızın çox böyük
təəssübkeşidir”. Etiraf edim ki, İsmayıl
müəllim vəzifə sahibləri, hökumət
adamları, siyasətçilər barədə tərifli
söz deməkdə nəinki SSRİ-nin, bəlkə də
dünyanın ən “xəsis” yazıçılarından
idi. Amma... dedi.
Sonralar ulu öndərimizin həmin keyfiyyəti
barədə dəqiq qiymətləndirmələri
xalqımızın bütün dünyada tanınmış
görkəmli sənətkarı Niyazidən, xalq şairi
Bəxtiyar Vahabzadədən və ən nəhayət bu
yazının əvvəlində sitat gətirdiyimiz dünya
şöhrətli ictimai xadim İhsan Doğramacıdan
eşitdim. Professor Doğramacı Heydər
Əliyevin mədəniyyətə, tarixə, milli-mənəvi
dəyərlərə ehtiramını və bələd
olduğunu dilə gətirərkən ulu öndərimizin
həmin keyfiyyətinin miqyasını daha da
böyüdür, onun təkcə Azərbaycan xalqının
deyil, bütün türk xalqlarının böyük
oğlu olduğunu dilə gətirirdi. Heydər
Əliyev bu qiyməti öz həyatı və
fəaliyyəti ilə qazanmışdı. Mən burada
bilərəkdən “öz fəaliyyəti ilə” deyil,
“həyat və fəaliyyəti ilə” yazıram.
Çünki Heydər Əliyevin təkcə
fəaliyyəti deyil, həyatı da Azərbaycan xalqına,
tariximizin dəqiq öyrənilib yazılmasına,
ədəbiyyatımızın əsaslı tədqiqinə
və təbliğinə, mədəniyyətimizin
qorunmasına və inkişaf etdirilməsinə,
milli-mənəvi dəyərlərin mühafizəsinə
və təhriflərdən xilas edilməsinə həsr
edilmişdi. Mən bir dəfə bu
məsələdən məhz bu şəkildə
danışanda siyasətçilərdən biri etiraz etdi ki,
yox, Heydər Əliyevin ən böyük xidməti dünya
şöhrətli siyasətçi kimi ötən əsrin
70-80-ci illərində Azərbaycanı misilsiz bir inkişaf
yoluna çıxarması, 90-cı illərdə isə
milli dövlətçiliyimizi məhv olmaqdan xilas
etməsidir. Mənim siyasətçi opponentimə cavabım
çox qısa idi: “Heydər Əliyev
təkcə siyasətçi yox, həm də görkəmli
dövlət xadimi olduğuna görə, uzun illər
dövlət başçısı vəzifəsində çalışdığına
görə yuxarıda qeyd etdiyimiz keyfiyyətlər onun
həyatının mənalarından birinə
çevrilmişdi”.
Ulu öndərin həyatının
mənasına çevrilən həmin fəaliyyət
sahəsinin bəzi məqamlarını yada salaq.
Əlbəttə, bu mövzuda qələmə alınan
yazılarda formalaşmış ənənəni biz də
davam etdirərək, əvvəlcə Heydər Əliyevin
1969-82-ci illərdə ölkəmizə rəhbərlik etdiyi dövrü yada salaq. İnsan yaranandan
bu günə kimi olan bütün tarixi əhatə edən
Azərbaycan ərazisi çox müxtəlif şaxəli
tarix və mədəniyyət abidələri ilə
zəngindir. Ümummilli liderimizin təbirincə, bu
abidələr xalqın ruhunu özündə əks
etdirən tarixdir, onun keçmişinin və müasir
dövrünün salnaməsidir, ulularımızın
böyük əməyinin təcəssümüdür. Eyni
zamanda, abidələr xalqın müxtəlif inkişaf
mərhələlərində onun mənəvi
səviyyəsinin təzahürüdür. Bütün
bunları bu şəkildə dəyərləndirən
Heydər Əliyev 1969-cu ilin yayından başlayaraq
partiyanın qarşıya qoyduğu kolxoz-sovxoz,
təsərrüfat, sənaye məsələləri ilə
eyni zamanda millətin tarixinin və mədəniyyətinin
öyrənilməsinə, tədqiqinə, inkişafına
və təbliğinə böyük önəm
verməyə başladı.
Qeyd edək ki, Azərbaycanda təxminən 9 minə yaxın
tarix və mədəniyyət abidəsi mövcuddur. Həmin
abidələrin mühafizə olunub gələcək
nəsillərə çatdırılmasında ən
böyük işlər məhz 1969-82-ci illərdə
görülmüşdür. Həmin
illərdə İçərişəhər Dövlət
Tarix-Memarlıq, Qəbələ Dövlət Tarix-Bədii,
Lahıc Dövlət Tarix-Mədəniyyət və başqa
qoruqlar, muzeylər yaradılmışdı. Məlum
məsələdir ki, həmin illərdə abidələrin
mühafizəsi, bərpası və istifadəsi
Mədəniyyət Nazirliyinin Tarix və Mədəniyyət
Abidələrinin Mühafizəsi və İstifadəsi
Baş İdarəsi tərəfindən həyata
keçirilirdi. Bu idarənin ölkə
ərazisindəki minlərlə abidənin mühafizəsini
təşkil etməkdə çətinlik çəkdiyini
görən Heydər Əliyev müttəfiq respublikalar
arasında ilk dəfə (və sonuncu olaraq) Azərbaycanda
Tarix və Mədəniyyət Abidələrinin
Mühafizəsi və Bərpası Komitəsinin
yaradılmasına nail oldu. 1969-82-ci
illərdə Azərbaycanda 52 memarlıq abidəsində
və bir çox dini ibadət yerlərində bərpa
işləri aparıldı, 650-dən çox tarixi və
mədəniyyət abidəsinin vahid şəkildə
yüksək səviyyəli pasportu hazırlandı. Qobustan
Arxeoloji Qoruğunda, “Atəşgah” məbədində,
Əmircan məscidində və Təzəpirdə
geniş miqyaslı bərpa işləri aparıldı.
İçərişəhərin ilkin görkəminə
qaytarılması üçün “Bərpaçı”
Elm-İstehsalat Birliyi yaradıldı. Qədim Karvansara və
digər tikililər torpağın altından
çıxarılıb bərpa olundu.
“Bizim ziyalıların, mədəniyyət
xadimlərinin, elm xadimlərinin cəmiyyətdəki
hörmətini qaldırmaq lazımdır. Çünki xalq
həmişə öz ziyalıları, öz mədəni
irsi, öz elmi ilə tanınır. Şübhəsiz ki,
xalqın tarixində sərkərdələrin də,
siyasətçilərin də böyük rolu
vardır. Ancaq xalq həmişə
mədəniyyəti, elmi ilə tanınıb və
keçmiş tariximiz də bunu sübut edir” — deyən
Heydər Əliyev 70-ci illərdə Azərbaycan
paytaxtında və digər şəhər və
rayonlarımızda tanınmış mədəniyyət,
ədəbiyyat və elm xadimlərinin abidələrinin
ucaldılmasına nail olurdu. Böyük
öndərin həmin siyasətinin nəticəsi idi ki, 70-ci
illərdə Məşədi Əzizbəyovun, Nəriman
Nərimanovun, Qəzənfər Musabəyovun, İmadəddin
Nəsiminin, Cəfər Cabbarlının, Hüseyn Cavidin,
Mehdi Hüseynzadənin, Səttar Bəhlulzadənin və
başqa görkəmli soydaşlarımızın
abidəsi qoyulmuşdu. 1976-cı ildə Şuşanın
sosial-iqtisadi inkişafı haqqında qərar qəbul
ediləndən sonra bu şəhərdə Xan qızı Natəvanın
abidəsi ucaldıldı. Bu illərdə Bakıda və
başqa şəhərlərdə çoxlu sayda
tarix-diyarşünaslıq muzeyləri, Səməd Vurğunun, Cəfər Cabbarlının, Üzeyir
Hacıbəyovun, Bülbülün ev muzeyləri
yaradıldı. Məxsusi bir qərarla repressiya
qurbanlarının — əvvəl Mikayıl Müşfiq və
Hüseyn Cavidin ev muzeyləri yaradıldı.
Sonralar Heydər Əliyev 70-ci illəri yada salaraq deyirdi:
“Biz 1973-cü ildə böyük şairimiz İmadəddin
Nəsiminin 600 illik yubileyini yüksək səviyyədə
qeyd etdik. Adını əbədiləşdirməkdən
ötrü Bakının mərkəzi
küçələrindən birində Nəsiminin
heykəlini ucaltdıq, rayonlardan birinə, bir sıra kolxoz
və sovxozlara, institut və məktəblərə,
küçələrə onun adını verdik.
Açığını deyim ki, Nəsiminin
məzarını da Azərbaycanda ziyarət etmək arzum
olub. Mən Suriya səfərimdə — Hələb
şəhərində Nəsiminin məzarını
ziyarət etdim, onun nəslindən olan adamlarla
görüşdüm. Düzü, Nəsiminin
məzarının yaxşı səviyyədə
saxlanması, mühafizə olunması məni bu fikrimdən
daşındırdı.
Xalqımın mənəvi pasportu olan Nizamiyə
gəlincə isə, biz onun irsinin öyrənilib tədqiq
edilməsi, 840 illik yubileyinin beynəlxalq səviyyədə
keçirilməsi, elmə və xalqa məlum olmayan
əsərlərinin axtarılıb tapılması
üçün dövlət səviyyəli qərarlar
qəbul etmişdik"...
Ulu öndər mədəniyyətin digər sahələri
kimi teatra da böyük diqqət və maraq göstərirdi.
Onun tövsiyə və tapşırıqları,
eləcə də şəxsi nəzarəti altında
respublikanın əkasər rayon və
şəhərlərində müxtəlif teatrlar
açılmış, həmin teatrların
əksəriyyəti üçün yeni binalar tikilmişdi. Maraqlı cəhət o idi ki,
təsərrüfat-sənaye işlərinin başdan
aşdığı 70-ci illərdə Heydər Əliyev
tez-tez teatr tamaşalarına gedir, incəsənət xadimləri
ilə görüşür, dövlət
məmurlarının da dövri olaraq teatra-konsertə
getməsini tələb edirdi. Ölkədə
çox yüksək bir mədəni ab-hava
yaranmışdı. 1974-cü ilin iyun ayında Azərbaycan
Dövlət Dram Teatrının 100 illik yubiley
mərasimində çıxış edən ulu öndər
demişdi:
“...Şərqdə ilk teatr olan Azərbaycan teatrı
maarifçilik və azadlıq ideyalarının
carçısına çevrildi, köhnə dünyanı dağıdıb alt-üst
etməkdə mühüm rol oynadı. O zamanın qatı
qaranlığını yararaq parlaq gələcəyə yol
açan, insanların şüurunu, qəlbini oyadan, onları
azadlıq, səadət naminə hünərlər
göstərməyə ruhlandıran bir məşəl idi.
Görkəmli mədəniyyət xadimləri
Mirzə Fətəli Axundov, Həsən bəy Zərdabi,
Nəcəf bəy Vəzirov, Əbdürrəhim bəy
Haqverdiyev, Nəriman Nərimanov, Cəlil
Məmmədquluzadə, Üzeyir Hacıbəyov ilk dərin
şırım açaraq Azərbaycan teatr sənətinin
toxumunu səpmiş, onun cücərtilərini
köhnə dövrün şiddətli
qasırğalarından hifz edib qorumuşdular".
1970-82-ci illərdə Heydər Əliyev Azərbaycan
mədəniyyət və elm xadimlərinin 10-dan çox
nümayəndəsinə Sosialist Əməyi
Qəhrəmanı adı verilməsinə nail oldu. Süleyman Rəhimov, Süleyman Rüstəm,
Rəsul Rza, Mirzə İbrahimov, Fikrət Əmirov, Qara
Qarayev, Niyazi, Rəşid Behbudov, Mustafa Topçubaşov,
Mikayıl Hüseynov kimi görkəmli Azərbaycan
övladları həmin böyük ada məhz Heydər
Əliyevin sayəsində layiq
görülmüşdülər. Doğrudur, onlar
həqiqətən bu ada layiq idilər. Ancaq həmin
illərdə Kremldə bir çox siyasətçilər
türk övladlarının o qədər də irəli
getməsini istəmirdilər. Ona görə
də ən yüksək ada layiq olan sənətkarlarımız
belə diqqətdən kənarda qalırdı. Heydər
Əliyevin qüdrəti də məhz həmin
diqqətdən kənarda qalan soydaşlarımızın
diqqət mərkəzinə gətirilməsi idi. Məhz həmin qüdrətin nəticəsi idi ki,
xalqımızın görkəmli mədəniyyət
xadimlərindən Mehdi Məmmədov, Müslüm Maqomayev,
Soltan Hacıbəyov, İsmayıl Osmanlı, İsmayıl
Dağıstanlı, Rauf Hacıyev, Zeynəb Xanlarova, Fidan
Qasımova, Fərhad Bədəlbəyli, Lütfiyar
İmanov və Arif Məlikov kimi sənət ulduzları
SSRİ xalq artisti, Tahir Salahov isə SSRİ xalq rəssamı
fəxri adına layiq görülmüşdü.
Mənim yaxşı yadımdadır, ulu öndərimiz
hələ Azərbaycana birinci dəfə rəhbərlik
etdiyi illərdə azərbaycançılıq ideyasına böyük
önəm verir, dünyanın hər yerində olan
soydaşlarımızla əlaqələr qurulmasına
çalışır, xüsusən, Cənub mövzusunun
gündəlikdən düşməsinə yol vermirdi.
Məhz həmin istəyin nəticəsi idi ki, 70-ci
illərdə Bakıda yaşayan cənublu şair və
yazıçıların yaradıcılığına
yüksək qiymət verilirdi. O illərdə ulu
öndərin təklifi ilə Balaş Azəroğlu
Yazıçılar İttifaqının katibi
seçilmiş, ona Azərbaycanın xalq şairi fəxri
adı verilmişdi. Mədinə Gülgün, Əli
Tudə, Söhrab Tahir, Hökumə Billuri kimi qələm
sahiblərinin yaradıcılığının geniş
şəkildə təbliğ olunması üçün
xüsusi göstərişlər verilmişdi.
Kinematoqrafiya, xalçaçılıq, rəngkarlıq,
dekorativ-tətbiqi sənət, heykəltaraşlıq —
ümumiyyətlə, mədəniyyət və
incəsənətin elə bir sahəsi yox idi ki, Heydər
Əliyevin qayğısı ilə əhatə olunmasın. O, gah yazıçıların qurultayında
iştirak edir, bəstəkarların yaradıcılıq
gecəsinə gəlir, gah heykəltaraşlardan hansınınsa
emalatxanasına gedir, gah da mədəniyyət və
incəsənət xadimlərinə orden və medallar verirdi.
Ən çox sevdiyi iş isə teatr tamaşasından
və ya konsertdən sonra səhnə arxasına
keçərək yaradıcı heyətlə
görüşüb hal-əhval tutaraq, ifasına qiymət
verməsi idi. SSRİ xalq artisti Zeynəb Xanlarova Heydər
Əliyevin həmin addımları barədə deyirdi:
“Mən elə bilirdim ki, Heydər Əliyev yalnız
Azərbaycan musiqisini dərindən bildiyinə görə
bizim ifamızı düzgün qiymətləndirir. Sonralar
onun Azərbaycana qastrola gəlmiş əcnəbi
incəsənət ustalarının ifasına qiymət
verməsini görəndə isə düşündüm ki,
Heydər müəllim, ümumiyyətlə,
incəsənətin xiridarıdır”. SSRİ xalq artisti
Müslüm Maqomayev isə həmin məqamı başqa
cür ifadə etmişdi: “Heydər Əliyeviç bizim
ifamızı bizdən yaxşı duyur”. Əlbəttə,
bütün bunlar böyük dövlət xadiminə
Tanrının verdiyi yüksək keyfiyyətlər idi. Ancaq
aqillər deyiblər ki, Tanrı hamıya istedad və qabiliyyət
vermişdir. Həmin istedad və bacarığı
hərtərəfli şəkildə inkişaf etdirib
cəmiyyətin sərvətinə çevirmək isə
hamıya müyəssər olmur. Bunun öhdəsindən
ancaq Heydər Əliyev kimi fenomenal şəxsiyyət
gələ bilərdi.
Heydər Əliyevin Azərbaycan
mədəniyyətinə və milli-mənəvi
dəyərlərimizə misilsiz himayədarlıq
etməsinin ikinci mərhələsi onun 1993-cü ilin
yayında ölkə rəhbərliyinə ikinci dəfə
qayıdışından sonra başlandı. Bu
mərhələ barədə söz açmazdan
əvvəl qeyd edək ki, ulu
öndərin 1969-82-ci illərdə Azərbaycanda
yaratdığı bütün ənənələr kimi
mədəniyyətə dövlət qayğısı da
sonralar yaddan çıxmış, bu sahə demək olar ki,
unudulmuşdu. Əbdürrəhman Vəzirov, Ayaz
Mütəllibov və Əbülfəz Elçibəy
ölkəyə rəhbərlik etdikləri
dövrdə öz hakimiyyətlərini qorumaqdan başqa
heç nə düşünə bilmirdilər. Ona
görə də bütöv xalq, o cümlədən də
elm, incəsənət, mədəniyyət xadimləri
Heydər Əliyevin siyasi olimpə
qayıdışını çox böyük
səbirsizliklə gözləyirdi. Hələ 1992-ci ilin
yanvarında ulu öndərin Naxçıvandakı
otağında olan tribun şairimiz Xəlil Rza Ulutürk
“Azadlıq Allahı tək əyləşib öz yerində”
— misrası ilə başlayan “Heydər dədə —
Atatürk” şeirində yazırdı:
“Dörd tərəf qar-qiyamət, sərt qış... O,
güllü yazdır.
Dinc, mülayim səsi də qaynar bir ehtirasdır.
Ərzrumdan Xəzərə şığıyan Xan
Arazdır,
Uçur nəhr əzəmətli Heydər dədə —
Atatürk".
Ulu öndərin millətə qurtuluş gətirən
qayıdışından sonra isə məşhur publisist
Elmira Axundova “Pravda” qəzetində (4 avqust, 1993-cü il)
“Əliyevin qayıdışı” adlı mükəmməl
bir analitik yazı vermişdi. Həmin məqalədən riqqətə
gələn şair Həmid Abbas cəmi iki gün sonra —
avqustun 5-də “Qayıdışın mübarək” adlı
şeirində yazırdı:
“Qar, boran ötüşdü, dayandı külək,
Boylandı Günəşə milyon
gül-çiçək.
Bu isti nəfəsi duydu daş, kəsək,
İkicə söz dedi sinəmdə ürək:
Qayıdışın mübarək!"
Bu, millətin başının üstünü
kəsdirən dərd-bəlanın — qar-boranın
ötüşməsinə, ölkəyə qan iyi gətirən
küləklərin ötüşməsinə
vətəndaş münasibəti idi. Diqqət yetirin, 9
bəndlik şeirin heç yerində Heydər Əliyevin
adı çəkilmir. Ona görə də bu şeir
Azərbaycana, xalqımıza gözaydınlığı
vermək, mübarəkbadlıq etmək kimi səslənirdi:
“Ey Vətən, ey xalq, sənə qurtuluş gətirən
böyük qayıdışın mübarək!”
Bu qayıdışa sevinən bütün
soydaşlarımız haqlı idilər. Çünki
Heydər Əliyevin qayıdışı ilə Azərbaycan
dövləti və dövlətçiliyi məhv olmaqdan
qurtuldu, xalqımız vətəndaş
müharibəsindən xilas oldu, elm, incəsənət,
ədəbiyyat və mədəniyyətimiz xaos və
anarxiya girdabından çıxdı. Bütün bunları
indi dilə gətirmək çox asandır. Heydər
Əliyevin bu bəlaları dəf etmək üçün təkbaşına
mübarizəyə girişdiyi illərin
dəhşətləri isə çox dözülməz idi.
Amma, tarixin bütün
dönəmlərində, bütün ölkələrdə
olduğu kimi, 1993-cü ilin yayında Azərbaycanda da lider
qətiyyəti, öndər səriştəsi milləti
ağ günə çıxardı. Həmin illər
Bəxtiyar Vahabzadə demişdi ki, Azərbaycan
xalqının dövləti ilə,
dövlətçiliyi ilə bərabər
ədəbiyyatı, mədəniyyəti də xilas oldu.
Xalqın təkidli tələbi ilə
yenidən hakimiyyətə qayıdan ulu öndər
ölkədə ictimai-siyasi, iqtisadi, ideoloji-mənəvi
həyatın normallaşmasına nail olmaqla yanaşı,
ölkəyə birinci dəfə rəhbərlik etdiyi
dövrdəki bir çox ənənələri yenidən
canlandırdı. “Kitabi-Dədə Qorqud” dastanının
1300, Məhəmməd Füzulinin 500 illik yubileyləri ilk
baxışda yubiley tədbiri idi. Amma əslində Heydər
Əliyev həmin tədbirləri Azərbaycan
həqiqətlərinin dünya ictimaiyyətinə
çatdırılması üçün çox
mühüm bir vasitə kimi düşünmüşdü
və öz istəyinə nail oldu. Heydər
Əliyevin yenidən hakimiyyətə gəlməsi
müstəqil Azərbaycanın mədəniyyəti
qarşısında geniş inkişaf üfüqləri
açdı. Ulu öndər belə
düşünürdü ki, müstəqilliyi əldə
etmək nə qədər vacib olsa da, həmin
müstəqilliyin ömrünü uzun edə biləcək
nəslin yetişdirilməsi ondan ikiqat çox vacibdir: “Bu isə gənc nəslin fiziki cəhətdən
sağlam, mənəvi cəhətdən zəngin,
elmi-intellektual cəhətdən inkişaf etmiş, ən
başlıcası, Azərbaycan tarixini,
mədəniyyətimizi, ədəbiyyatımızı
dərindən bilən bir vətəndaş kimi
yetişməsi nəticəsində mümkün
olacaqdır”.
Heydər Əliyev 70-ci illərdə
gündəliyə gətirdiyi Azərbaycan dili
məsələsini hakimiyyətə
qayıdışının ilk illərində yenidən
canlandırdı.
Heydər Əliyevin qayıdışı Azərbaycan dilinin
dövlət dili kimi aparıcı rolunu təmin etdi,
təhsilin, elmin, ədəbiyyatın, ümumən, mədəniyyətin inkişafına dövlət
tərəfindən maksimum şərait yaradıldı, milli
mədəniyyətimizin daşıyıcıları olan
sahə mütəxəssislərinin sosial-rifah halının
yaxşılaşdırılması üçün
mühüm dövlət tədbirləri
reallaşdırıldı. Onlarca ədəbiyyat və incəsənət xadimlərinə fəxri adlar
verilməsi, gənc istedadlara və yaşlı nəslə
mənsub təcrübəli sənətkarlara Prezident
təqaüdləri ayrılması, test imtahanları
zamanı dövlət ali məktəblərinə
yüksək balla daxil olan tələbələrə Prezident
təqaüdü verilməsi, xaricdə təhsil alan
gənclərin dövlət qayğısı ilə
əhatə olunması müstəqil Azərbaycan elminin
və mədəniyyətinin inkişafına göstərilən
böyük qayğı və diqqətin
təzahürüdür.
Azərbaycan xalqı məmnundur ki, ulu
öndərin siyasi kursunu çox böyük uğurla davam
etdirən cənab Prezident İlham Əliyev də
cəmiyyət həyatının digər
sahələrində olduğu kimi mədəniyyətə
və milli mənəvi dəyərlərə
münasibətdə də Heydər Əliyev yolunu davam
etdirir. Daha bir fəxr etməli məqam ondan
ibarətdir ki, ümummilli liderimizin adını daşıyan
Heydər Əliyev Fondu, xüsusən, fondun prezidenti,
YUNESKO-nun xoşməramlı səfiri Mehriban xanım
Əliyeva da tariximizə və mədəniyyətimizə
çox böyük ehtiramla yanaşır. Bilavasitə onun təşəbbüsü ialə
“Qarabağ xanəndələri” albom-kitabı
buraxılmış, Bakıda Muğam Mərkəzinin
təməli qoyulmuş, dünyanın müxtəlif
ölkələrində görkəmli Azərbaycan
sənətkarlarının yubileyləri keçirilmiş,
Qobustan qayaüstü rəsmləri və
İçərişəhər Qoruq Muzeyi YUNESKO-nun
mühafizə olunan mədəni irs siyahısına salınmışdır.
Bütün bunlar müasir Azərbaycan tarixinin “Heydər
Əliyev epoxası” adlı konkret bir dövrünün
həqiqətləridir. O həqiqətlər ki, onlardan
bütün dünya danışır, dostlarımız
sevinir, düşmənlərimiz xar olurlar. O
həqiqətlər ki, hər biri Azərbaycan xalqının
və dövlətimizin xidmətində müstəsna rol
oynamışdır. O həqiqətlərin adı Heydər
Əliyev məktəbidir. Bizim hər birimizin
öyrəndiyimiz məktəb.
Xalq qəzeti.- 2007.- 11 dekabr.- S. 4.