Məhərrəmova T.
Nəyisə
arzulamaqdansa, hərəkət etmək lazımdır
Sevinc Əlişova:
"Kino mənə daha yaxındır"
Bu yaxınlarda
yazıçı Çingiz Abdullayevin "Məhkumların
cənnəti" əsəri əsasında reyissor Mehriban
Ələkbərzadənin çəkdiyi eyni adlı tammetraylı
filmin təqdimatı keçirildi. Umbakı
qəsəbəsində yerləşən və Zaqafqaziyada
yeganə olan Cüzam xəstəxanasındakı
sakinlərin - xəstələrin həyatından bəhs
edən ekran əsərində sənətdə
sözünü demiş köhnə nəsil aktyorlarla
yanaşı gənc aktyorlar - Sevinc Əlişova və Ramin
Zeynalovun oynadığı rollar xüsusən yaddaqalan
oldu. Reyissor bu seçimini baş qəhrəmanları oynayan
eyni aktyorlardan, tanış sifətlərdən qaçaraq
yenilik axtarması ilə izah etdi. Leyla rolunun
ifaçısı Sevinc Əlişova ilk böyük rolunun
uğurundan yaranan hisslərini bizimlə
bölüşür:
- Leyla obrazı kinoda ilk
böyük rolum idi. Ona qədər
qısametraylı filmdə və kliplərdə
çəkilmişəm. YUNESKO-nun
İçərişəhərlə bağlı
çəkdiyi kiçik filmdə oynamışam. Almanların çəkdiyi həmin film cavanların
İçərişəhərlə bağlı
maraqlarından bəhs edir. Bildiyiniz kimi indiki cavanlar daha
çox internetə, maşına və s.
əyləncələrə maraq göstərirlər. Ancaq almanlar göstərmək istəyirdilər ki,
biz öz tariximizi unutmuruq. "Məhkumların
cənnəti"ndə iştirak etmək
üçünsə kastinqdən keçdim. Foto və kino kastinqlərdən keçəndən
sonra aktyorların sayı get-gedə azaldı. Üçüncü mərhələdən də
keçməyə müvəffəq oldum. Kastinqin sonunda iki nəfər qaldı. Mehriban
xanım: "Leyla obrazına bu qız lazımdır. Bu qızda millilik görürəm" - deyə
seçimi mənim üzərimdə saxladı.
- İlk
dəfə tammetraylı filmdə baş rola təsdiq olunanda
daha çox məsuliyyət, qorxu, ya da sevinc hissi
keçirdiniz?
- Sözsüz ki, sevinc hissi
də vardı. Ancaq daha çox
məsuliyyət hissi idi. Kastinqdən
keçəndən sonra başa düşdüm ki, bu
filmdə məsuliyyət hissi daha böyükdür. Bilirdim ki, birinci işimlə həm bata, həm
də yüksələ bilərəm. Birinci
roldan çox şey asılı idi.
- Mehriban xanım quruluş
verdiyi teatr tamaşalarının tələbkar reyissoru kimi
tanınır. Heç şübhəsiz, film
çəkilişlərində də o həmin ciddiliklə
işləyir. Kinoda böyük
təcrübəsi olmayan bir aktrisa üçün belə
bir tələbkarlıqla qarşılaşmaq çətin
deyildi ki?
- Mehriban xanım doğrudan
da, tələbkar reyissordur. Mən ondan başqa
iki reyissorla da işləmişəm. Həmçinin,
teatr səhnəsində də reyissorlarla ünsiyyətdə
olmuşam. Onu deyə bilərəm ki,
Mehriban xanımla işləmək aktyor üçün
həm çətindir, həm də asan. Çünki
o, işi konkret verir və nə istədiyini düzgün
başa salır. Bəzən reyissorlar
aktyorlardan robot kimi istifadə edirlər. O mənə
istədiyi nəticəni alana qədər
sərbəstlik verirdi. Onunla iş prosesində yanımda bir
dayaq hiss eləyirdim.
- İndicə
teatrda da çalışdığınızı
söylədiniz.
- Mən
Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin
teatr və kino aktyoru fakültəsini bitirmişəm. Kurs
rəhbərim Cənnət Səlimova olub. Dörd il ərzində onunla işləmişik,
səhnəyə çıxmışıq. Mən
institutu bitirən kimi kino çəkilişləri
başladı. Ona görə də teatrda
işlərimi çatdıra bilmədim.
- Bir halda ki, həm kinoda
çəkilirsiniz, həm də teatrda
çalışmısınız. Yəqin ki,
özünüz üçün teatrla kinonun fərqini
ayırd edə bilmisiniz.
- Fərq çox böyükdür. Teatrda
həyəcan çoxdur. Səhnədə
tamaşaçının eneryisini hiss edirsən. Kinoda çəkiləndə isə hansısa kadr
düz alınmayanda yenidən çəkməyə imkan var.
Ancaq teatr canlı olduğu üçün orada heç
nəyi dəyişdirə bilməzsən.
- İndi necə
fikirləşirsiniz, bundan sonra özünüzü sırf
kinoya, yoxsa teatra həsr etmək istəyirsiniz?
- Kino mənə daha yaxındır.
- Bəlkə bu yaxınlıq hardasa
tamaşaçı ilə canlı ünsiyyətdən
qaçıb kamera arxasında gizlənməkdən
ötrüdür?
- Qətiyyən belə deyil. Aktyor hər
kamera, həm də tamaşaçı qarşısına
çıxmağı bacarmalıdır. Bildiyimə
görə aktyorlar var ki, kamera qabağında çox
sıxılırlar. Məndə o sıxıntı yox idi.
Mən kameranı görməyə bilərdim.
Ümumiyyətlə, məndə nə kamera, nə də
tamaşaçı qarşısında həyəcan yoxdur.
Ona görə də kinonu özümə daha yaxın hiss
edirəm. Ancaq bu o demək deyil ki, teatrı sevmirəm. Teatra
gedirəm və tamaşalara baxıram. "YUĞ"
teatrına dəvət alaraq bir tamaşada rol oynamışam.
Həmin tamaşa "Boş məkanın
dolğunluğu" festivalında iştirak edərək
"Ən yaxşı reyissor işi"nə görə
mükafat qazandı. Məni teatra dəvət edəndə
gedirəm və oynayıram. Teatr da mənim üçün
maraqlıdır.
- Bizim reallıqda kinoaktrisaların nə maddi
cəhətdən, nə də karyera baxımından
imkanları o qədər də ürəkaçan deyil.
Yəni aktrisalarımızın hamısı
ürəklərindəki "Hollivud arzusu"nun
üzərindən çoxdan xətt çəkiblər. Bu
həqiqəti bilə-bilə kinolarda
çəkilməyə can atmaq sizi həvəsdən
salmırmı?
- Bu həqiqəti mən də bilirəm.
Ancaq mən "ulduz" xəstəliyinin dalınca
qaçmıram. Mən sənətimi sevən insanam.
- Sizcə, bizim cəmiyyətdə bu gün
aktrisalara tanınmaq, üzdə olmaq üçün nə
lazımdır?
- Mənə elə gəlir ki, elə
sənət və təcrübə kifayətdir. Pul boş
şeydir, inanın. Mənə elə gəlir ki,
yaxşı aktyor ola bilsən, qabağa gedə
bilərsən. Bu baxımdan mən özümə inanan
insanam. Kastinqə gedəndə də özümə
inanırdım, çünki bilirəm ki, bu işi
bacarıram. O da ola bilər ki, kimsə ayağının
altını qazıb sənə maneə yaratsın. Mənim
iştirak elədiyim kastinqdə sənətə qiymət
verirdilər. Ancaq demərəm ki, mən böyük
aktrisayam. Bu filmdə institutu bitirən bir tələbə
kimi çəkildim və bu mənim üçün
böyük məktəb oldu.
- Əgər ssenari xoşunuza
gəlməsəydi belə, yenə çəkilərdiniz?
- Mən ssenarini oxumuşdum. İlk kastinqə
gələndə artıq çəkiləcək film haqqında
hər şeyi bilirdim. Ən çox xoşuma gələn bu
mövzuya indiyə qədər heç kəsin
müraciət etməməsi oldu. Ona görə də bu
filmdə çəkilmək mənə çox maraqlı
gəldi. Filmin qəhrəmanı Leylanın
cəmiyyətdə tək qalması, özünə
qapanması və doğmalarının ondan imtina etməsi
maraqlı olduğu qədər də təsirli idi.
- Filmdə kifayət qədər
tanınmış aktyorlar oynayır. Onların
əhatəsində sıxılmırdınız ki?
- O aktyorların arasında təkcə
mənimlə Eldar rolunu oynayan Ramin gənc aktyor idi.
Nurəddin Mehdixanlı, Rafiq Əliyev, Ramiz Novruz, Mehriban
xanım, Kəmalə xanım kimi aktyorlarla işləmək
doğrudan da mənim üçün böyük bir
məktəb oldu. Mən sıxılmırdım,
sadəcə, onların qarşısında məsuliyyət
hissi böyük idi. Onlardan müsbət eneryi alırdım.
- "Məhkumların cənnəti"
filminin "Azərbaycan" kinoteatrında geniş
təqdimatı keçirildi. Təqdimatdan sonra rolunuza
qarşı yalnız tərif eşitdiniz?
- Səmimi deyirəm, filmin nə
Kinostudiyadakı təqdimatından, nə də
"Azərbaycan" kinoteatrındakı premyerasından sonra
ünvanıma heç bir tənqid eşitmədim. Aktyorlar
məni təbrik edib: "hər şey
yaxşıdır" deyə ürək-dirək
verdilər.
- Bu filmdən sonra başqa
reyissorlar sizi gördümü?
- Eşitdiyimə
görə, hələ filmin montayı getdiyi
ərəfədə reyissorlar məni görmüşdü.
Bir-iki kastinqə dəvət də
elədilər. Sadəcə, təzə ailə
qurduğum üçün iştirak edə bilmədim.
Filmin təqdimatından sonra isə nə
olacağını deyə bilmərəm.
- Gərək ki, həyat
yoldaşınız da incəsənət adamıdır.
- Klipmeyker Fuad
Əlişovla ailə qurmuşam. Onunla klip
çəkilişində
- Bəs ilk böyük rolunuzdan,
ünvanınıza eşidilən xoş sözlərdən
sonra hansı hissləri keçirdiniz? Hər şey sizə
yuxu kimi gəlmədimi?
- Hiss elədim ki, 21 yaşda nəyəsə
nail olmuşam, irəliyə doğru hansısa bir addım
atmışam. Çox gözəl aktrisalar var ki, kinoda
çəkilmək onlara qismət olmayıb. Mən bu
yaşda belə bir filmdə baş rola
çəkilməyimə inana bilmirdim.
Sözün düzü, filmə baxan zaman
çox həyəcanlanırdım: "Gərək filan
kadrda belə edəydim"- deyə içimi yeyirdim.
Öz-özümə çox tənqidlə yanaşdım.
Fikirləşdim ki, bundan da yaxşı edə bilərdim.
Ancaq filmdəki rolum mənə yuxu kimi gəlmədi.
Çünki arzularla yox, reallıqla yaşayan insanam.
Məncə oturub nəyisə arzulamaqdansa, hərəkət
etmək lazımdır.
- Nə qədər arzularla yaşamasanız
belə, hər bir aktirisanın ürəyində
çəkilmək istədiyi rolların arzusu olmamış
deyil.
- Təbii ki, o arzu var.
Tələbəlik illərində arzuladığım
tamaşanı qurmadılar. Mən Kleopatranı
oynamaq istəyirdim. Bu arzu hələ
də məni tərk etməyib. Leyla
obrazının dramatik ampulasında qalmaq istəməzdim.
İstərdim ki, reyissorlar məni başqa
ampulada görsünlər.
Kaspi.-2007.-3 iyul.-S.16.