Korlanan
zövqü düzəltmək
çətindir
Tahir
Əkbər Bəstəkar
ürəyinin səsi
ilə işləməlidir
Son zamanlar
bəstələnən mahnıların
peşəkarlıq baxımından
zəif olması, elə bu üzdən
də dinləyicinin zövqünü oxşamaması
və tez unudulması haqqında müxtəlif fikirlər səslənir.
Görəsən, səbəb nədir ki, zamanımızda yazılan musiqilər əvvəlkilərlə müqayisədə
belə səviyyəsiz
görünür? Elə
bu sualla bəstəkar Tahir Əkbərə müraciət
etdik: "Çox gözəl sual və aktual bir məsələdir. Bizim zamanımızda bəstələnən mahnıların
indi də sevilməsinin və dəfələrlə müraciət
olunmasının səbəbi,
əslində, çox
adidir. O vaxtlar yazılan mahnılar bədii şurada dinlənilirdi, sözlərinə
baxılırdı, ondan
sonra müəyyən
qərar verilirdi. Demirəm indi senzura olsun, hər şey yenə bağlı qapılar arxasında həll edilsin. Amma hər halda,
bu sahədə hansısa formada bir nəzarət olmalıdır. Yəqin elə ondandır ki, əvvəlki musiqilər zamanın süzgəcindən keçib,
yaşayıb, yaşayacaq
da".
Müsahibimiz hazırda mütəmadi olaraq bu mahnılara
müraciət olunmasının
səbəbini də açıqladı: "Müğənnilərin
tez-tez bu mahnılara müraciət
etməsinin səbəbi
həmin mahnıların
bədii cəhətdən
gözəl olmasıdır.
Bilirsiniz, o zamanlar mənim əhatəmdə Qara Qarayev, Cahangir Cahangirov, Fikrət Əmirov, Rauf Hacıyev kimi sənətkarlar var idi. Hər bəstə
ilə onların qarşısında imtahan
verirdik. Deyirdik, görəsən, Cahangir müəllim nə deyəcək? Yəni biz bu insanların
gözü qarşısında
inkişaf etmişik. Deməyim odur ki mühitin də bu sahədə
rolu danılmazdır.
İndi bir həvəskar gəlib demir ki, mənə
məsləhətiniz lazımdır.
Hamısı özünü
dahi bəstəkar sayır. İndi musiqimizdə bir hərc-mərclik, özbaşınalıq hökm
sürməkdədir. Adlarını
bəstəkar qoyurlar,
zənci mahnısından
bir hissə, nə bilim, rus mahnısından bir hissə götürüb Azərbaycan
dilində söz də yazırlar, sonra aranjeman edib deyirlər mahnı bəstələmişik.
Bu, oğurluqdur, plagiatlıqdır, çırpışdırmadır
və sonda bu cür "bəstəkar"lar ifşa olunurlar! Ziyan da belə
mahnıları dinləyən
gənclərin zövqünün
korlanmasıdır. Korlanan
zövqü düzəltmək
isə artıq müşkülə çevrilir".
"Mahnı necə bəstələnməlidir
ki, yaşasın"
sualına Tahir müəllim belə aydınlıq gətirdi:
"Yalnız milli musiqilərə köklənən
mahnılar yaşayacaq.
Kompüterdə yığılan
əcaib səslər
musiqi deyil və süni güllər kimi bir şeydir. Bəstəkar ürəyinin
səsi ilə işləməlidir".
Bəstəkar söhbətin sonunda bizə bir sirr
açdı: "Bunu
ilk dəfə sizə deyirəm: fikrim var bir
studiyanın nəzdində
bəstəkarlıq kursları
açım və bu sahədə qabiliyyəti olanlar gəlib orada mahnı janrında peşəkar dərs alsınlar".
Həftə içi.-2007.-25 iyul.-S.8.