Hacıxanoğlu İ.
İrəvan Teatrı mənim
üçün birinci dərəcəlidir
Arif Quliyev: "Hansısa bir kanalda
yumor verilişi açmaq istəsəm, məndən pul
istəyəcəklər"
Xalq artisti Arif Quliyevi oxucularımıza
xüsusi bir təqdimatla təqdim etməyə lüzum yoxdur.
Çünki illərdən bəri
dadlı-duzlu yumoru, nəfəs kəsən
gülüşlər doğuran çıxışları
ilə bu sənətkar bütün xalqın sevimlisinə
çevrilib. Amma bu gün şou-biznesin
əsirinə çevrilmiş telekanalların əməyi
nəticəsində qeybə çəkilən digər
sevimli sənətkarlarımız kimi, onun çıxışlarını
da yalnız bayramdan-bayrama izləyə bilirik. Bu səbəbdən, dedik heç olmasa, ona qəzet
səhifələrindəsə sözünü deməyə
imkan verək. Və Arif Quliyevlə
grüşüb Azərbaycan yumorunun bu günkü durumunu
müzakirə etdik.
"Hacıbaba Bağırov vəfatından bir az əvvəl mənə "Muzkomediya"ya
qayıtmağı təklif etdi"
- Arif müəllim, necəsiniz, Surxayzadənin sözü
olmasın, çoxdandı görünmürsünüz...
- Şəhərdə, yoxsa efirdə?
- Efirdə.
- Mən axı, televiziyada işləmirəm... Cəfər
Cabbarlı adına İrəvan
Azərbaycan Dövlət Dram Teatrının aktyoruyam. Hər gün məşqimiz olur, tamaşalar
göstəririk, mütəmadi olaraq qastrollara
çıxırıq. Bütün bunlara
rəğmən, vaxtımızın azlığına
baxmayaraq, hərdən efirə də çıxırıq.
Bu yaxınlarda "Space" telekanalında ad
günüm qeyd olundu. Qonaq kimi də
dəvət edirlər, amma xüsusi bir verliş aparmağa
nə maddi imkanım var, nə də vaxtım. Yəni bu gün telekanallar kommersiya hesabı ilə
fəaliyyət göstərdiklərinə görə
hansısa bir layihəni həyata keçirmək
üçün yaxşı vəsait lazımdır.
Vəsaiti də tapmaq üçün sponsor lazımdı.
Sponsor tapan kimi inşallah, tamaşaçılarla
müntəzəm görüşüb, onları
ürəkdən güldürəcəyəm. O ki qaldı,
teatrımıza, bilirsiniz ki, İrəvan Azərbaycan
Dövlət Dram Teatrının 125 illiyinin dövlət
səviyyəsində qeyd olunması barədə
hörmətli prezidentimizin fərmanı var. Mən fəxr
edirəm ki, Qərbi Azərbaycanın mədəniyyətinin
göstəricisi olan belə bir teatrın aktyoruyam. Bu teatrda
mən 7 il prezident
mükafatçısı olmuşam və nəhayət, bu
günlərdə prezident təqaüdünə layiq
görülmüşəm. Hər halda, bu
nailiyyətləri əldə etmək çox xoşdur.
- Musiqili Komediya Teatrına qayıtmaq fikriniz
yoxdur? Bildiyimə görə,
rəhmətlik Hacıbaba Bağırov sizi onun rollarında
dublyor kimi səhnəyə çıxmağa dəvət
edibmiş. Bu məsələ nə
yerdə qalıb?
- Doğrudur, rəhmətlik Hacıbaba Bağırov
vəfatından bir az əvvəl
mənə "Muzkomediya"ya qayıtmağı təklif
etdi. Sözün açığı,
razılaşmaşdım da, yəni bu teatrdan
çıxmamaq şərti ilə o teatrın da
tamaşalarında oynayacaqdım. Bir də
ki, səhnənin fərqi yoxdur, istər "Muzkomediya"
olsun, istər "Azdrama", istərsə də İrəvan
Teatrı. Ancaq Musiqili Komediya
Teatrının mənim həyatımda mühüm rolu var.
Mən bu teatrda tanınmışam, sevilmişəm, orada
zəhmət çəkmişəm. Həmçinin
bu teatrda mən bir çox korifey sənətkarlarla
çiyin-çiyinə işləyib böyük
məktəb keçmişəm.
- Bəs "Azdramay"a niyə keçdiniz?
- Musiqili Komediya Teatrı təmirə
dayandığından, başqa teatrlara üz tutan aktyorlar kimi
mən də Akademik Milli Dram Teatrından gələn
təklifə yox demədim.
- Amma bu teatrda da çox qalmadınız...
- Milli Dram Teatrında fəaliyyət göstərdiyim illər
ömrümün ən dəyərli illərindəndir. Mən orada işlədiyim 4 ildə 6 tamaşada
oynamışam. İftixar Piriyev
İrəvan Teatrına direktor təyin olunandan sonra isə
kollektivə yeni-yeni aktyorlarla yanaşı, məni də
dəvət etdi. Mən də bu
dəvəti məmnuniyyətlə qəbul etdim və
fəxr edirəm ki, öz yurdundan didərgin düşən
bir teatrın inkişafında zəhmətim var.
"Hamı məni sevə bilməz"
- Akademik Milli Dram Teatrı Azərbaycan teatr sənətinin
flaqmanı olduğuna görə hər bir akytorun arzusudur ki,
bu teatrda çalışmaq. Bundan
başqa, o biri teatrlarla müqayisədə mükafatları,
imtiyazları, fəxri adları bu teatrda daha tez əldə
etmək olur. Siz isə bütün bunlardan imtina
etdiniz...
- Lap 50-ci yerdə duran teatr olsa da, bu təklifi qəbul
edəcəkdim. Mən sənətdə ilk
addımımı Mingəçevir Teatrında
atmışam, o teatrı da heç bir teatra
dəyişməzdim. Bayaq dedim, indi də təkrar
edirəm, teatrın böyük-kiçiyi, məşhur
və ya tanınmamışı olmur, çünki hər
yerdə səhnə eynidir. O dövrdə İrəvan
Teatrına həqiqətən kömək, dayaq durmaq lazım
idi. Çünki bu teatr öz yurdundan
didərgin düşəndə, bizə pənah gətirib.
Kim nə deyir desin, İrəvan Teatrı mənim
üçün birinci dərəcəlidir.
- İrəvan Teatrında sizin
gəlişinizə sevinməyənlər də oldu. Dəfələrlə deyiblər ki, "bu teatr
yaradılandan burada işləyirik, amma oradan-buradan
gətirdiklərinə fəxri ad, prezident mükafatı
verirlər"...
- Bu təbiidir, hamı məni sevə bilməz. Amma bunu da bilsinlər ki, prezident mükafatına
mənim təqdimatımı Akademik Milli Dram Teatrından
göndərmişdilər, bu tetra gələndən sonra
aldım. Bu teatrda böyük
zəhmətləri olan sənətkarlarla işlməkdən
zövq alıram. Burada
ömürlərini bu teatra həsr etmiş Vidadi Əliyev,
- Azərbaycan estrada sənətində
Arif Quliyevin öz adı, öz dəsti-xətti var. Və
sizin məşhurlaşmanızda estrada teatr janrındakı
çıxışlarınızın böyük rolu olub.
Amma bu gün Azərbaycanda estrada janrı
özünün tənəzzül dövrünü
keçirir. Hərdən Rusiya telekanallarına tamaşa
edəndə, adamın paxıllığı tutur ki, bir
zamanlar Azərbaycanda da böyük ənənəyə malik
olan estrada janrı niyə bizdə
zəifləyib. Bunu nəylə izah
edərdiniz?
- Azərbaycan satirasının, yumorunun və estrada
janrının bu günkü durumunu təhlil etmək
mənlik deyil. Çünki hərənin
öz işi, öz düşüncəsi və
səviyyəsi var. Arif Quliyev ifaçılardan biridir. Ona görə də ümumi danışa bilməz.
Bu işdə əsas söz sahibi
yazıçılardır. Mən sadəcə
ifaçı olduğuma görə, heç kim
məndən vəziyyətin belə olmasının
səbəbini soruşa bilməz. Bu
böyük bir məsələdir, burada Yaşar Nuri,
Səyavuş Aslan kimi korifey sənətkarların,
tanınmış yumor yazarlarının fikirləri çox
önəmlidir. Mən həmişə
ayağımı yorğanıma görə uzatmışam.
Çox doğru buyurdunuz ki, bu gün
Azərbaycan səhnəsi satira cəhətdən
kasıbdır, axsayır. Amma var, bunu
inkişaf etdirmək çətin deyil. Misal
üçün, Rəfael İsgəndərov, Coşqun
Rəhimov, Fərda Xudaverdiyevin dəstəsi və
digərləri. Onlar üçün
yazarları tapıb ortalığa çıxarmaq
lazımdır.
- Onlar üçün yazanlar sizə niyə yazmırlar?
- Mənim üçün nə yazmalıdırlar ki, mən
İrəvan Teatrında işləyirəm.
- Belə çıxır ki, estradanı artıq bir
kənara qoymusunuz...
- Xeyr, belə deyil. Mənim telekanallardakı son
çıxışlarımı görsəniz, belə
deməzdiniz.
"Gənc nəslə uyğunlaşmalıyıq"
- Demək istəyirəm ki, bu gün yumor sənətinldə
Arif Quliyevin yeri görünür,
çıxışlarına çox az
hallarda rast gəlirik...
- Birinci səbəb odur ki, əsərlər yoxdur. Yəni, nə qədər köhnə mövzularla
çıxış etmək olar, tamaşaçı
usanır, axı. İkinci
tərəfdən, bu işlə mütəmadi
məşğul olmaq üçün vəsait də
lazımdır. Əgər hansısa bir
kanalda yumor verilişi açmaq istəsəm, məndən
pul istəyəcəklər, axı, bu kanallar
ödənişlidir. Bununla yanaşı,
teatrımızın repertuarında satirik əsərlər
var. Misalçün, İsi Məlikzadənin "Gəl qohum
olaq", "Müqəddəs Valentin Günü",
eləcə də "Durnalar qayıdanda" və
"Mənim ağ göyərçinim"
tamaşalarında mənim komik rollarım var. Yəni teatra
gələn adamlar bu tamaşalara baxıblar və bilirlər.
Şükürlər olsun ki, teatrımıza
yubiley öncəsi yer də veriblər. Keçmiş
Tənqid-Təbliğ Teatrının binasını bizə veriblər.
Mən estrada janrı ilə
məşğul olan gənclərimizin səviyyəsi
barədə bir neçə kəlmə demək istərdim.
Bu gün Rəfaellə Coşqunun, Fərdanın,
eləcə də "Bakılı oğlanlar planeti"nin üzvləri Elçin Həmidov, Tahir
İmanov, Cabir İmanovun çıxışı məni
çox qane edir. Onlar hər an yeniliyə
can atırlar. Onların
çıxışı mənə ləzzət edir.
- Amma yaşlı sənətkarlar onlar barədə heç
də həmişə razılıqla danışmırlar. Deyirlər ki, cavanlar əndazəni aşırlar...
- Ola bilsin, onlar belə qəbul etsinlər.
Çünki hərənin bir zövqü var. Bayaq da dedim ki, mən ümumi danışa
bilmərəm. Amma mən elə
fikirləşmirəm ki, onlar əndazəni aşırlar.
Sadəcə olaraq, gəlin zəmanənin
dəyişdiyini və bu gənclərin də
zəmanəyə uyğun hərəkət etmələrini
qəbul edə bilək. Onlara
uyğunlaşmalıyıq.
- Belə çıxır ki, köhnələr yeni qaydalara
öyrəşə bilmirlər, təzələr də
köhnə qaydaları qəbul etmirlər...
- Onsuz da təsir əks təsirə bərabərdir,
istər-istəməz hər iki tərəf bir-birini qəbul
edib ortaq məxrəcə gələcək. Mən
buna inanıram. Yəni mən bu
günkü yumoru başa düşməliyəm və
özümü ona uyğunlaşdırmalıyam. Mən indi bu işlərə çox vaxt ayıra
bilmirəm deyə, o qədər də ətraflı
məlumatım yoxdur. Çünki bayaq
dediyim kimi, vaxtımın əsas hissəsini teatra həsr
edirəm. Digər tərəfdən,
Azərbaycan Mədəniyyət və İncəsənət
Universitetində "estrada aktyoru" fakültəsi
fəaliyyət göstərir. Estrada janrının bu
günkü durumu oranın dekanı və
müəllimlərini daha çox narahat etməlidir... Onlar
gələcək üçün estrada
akytorları yetişdirirlər, sabah onların aqibəti
necə olacaq, bunu düşünməlidirlər. Ona
görə də, estrada janrında
yazanları axtarıb tapmalı, onlarla
əməkdaşlıq etməlidirlər.
- Bəs siz niyə həmin fakültənin
fəalmiyyətində təmsil olunmursunuz?
- Nə vaxt desələr, canla-başla. Amma
vaxtım da yoxdur.
Ekspres.-2007.-21-23
iyul.-S.16.