Turanə
O olmasın, bu olsun
Opera və
Balet Teatrının səhnəsində
Azərbaycan Dövlət
Akademik Opera və Balet Teatrının bir-birindən maraqlı repertuarını seyr etmək teatrın qapısından
içəri ayaq basan hər bir tamşaçı üçün əsil istirahət olur.
Ötən gün Opera və Balet Teatrının səhnəsində yenə
də, Məşədi
İbad oynanıldı. Doğrusu, bu
gün sadəlövh
Məşədi İbadın
“məsum” taleyi nəinki bizlərə, hətta dünya tamaşaçısına bəllidir.
Əvvəla, aktyor oyunundan deyil, səhnə tərtibatından danışaq. Dekorasiyalar o qədər
inandırıcı, canlı
və dolğun görünürdü ki,
diqqətlə əsərə
aludə olan tamaşaçı bir anlıq Köhnə Bakı məişətini
və ictimai həyatını yaşamış
olur.
Əsərdə hər bir obraz
özü-özlüyündə sanki bir baş
qəhrəmandır. Əsər
dəfələrlə müxtəlif
teatrlarda, hətta şou tipli səhnələrdə o qədər
oynanılıb ki, tamaşanın süjet xəttindən, gedişatından
söhbət açmağa
lüzum görməsək
də...
Rüstəm bəy gözünün ağı-qarası bircə
qızını, Gülnaz
xanımı yaşlı
bir tacirə ərə verməklə müflisləşmiş vəziyyətini
düzəltmək niyyətindədir. Özünü
daxilən qoca hiss etməyən, əslində
isə əllini haqlayan Məşədi İbad isə sadəlövhlüyü ilə
çevrəsində olan
bir neçə dələduzun müftə
pul qazancına çevrilir. Tamaşaçılardan bir çoxu,
demək olar ki, əsəri yalnız televiziya ekranlarından seyr edib. Elə buna görə də Azər Zeynalovun Məşədisinin
tamaşaçıları əsərə onun oyunu ilə o qədər aludə olmuşdular ki, az qala onları səhnədən
ayıran sərhəddi
aşacaqdılar. Bəlkə də
elə sadəlövhlüyü
ilə tamaşaçı
sevimlisinə çevrilmiş
Məşədi özü
buna şərait yaradırdı. Bu gün opera ifaçılarının
məharətlilərindən olan Azər Zeynalovun Balaşı ilə Məşədisinə
nəzər salanda, aktyorda güclü komizmin və artistizmin olması məhz bu tamaşada
özünü sübut
edir. Xalq artisti Azər
Zeynalovun ifasına daha bir lirik-dramatik
obraz əlavə olundu.
Musiqili
Komediya Teatrında və Opera Baletdə oynanan tamaşaların
hər birinin öz yeri var. Belə də olmalıdır, axı məkan fərqliliyi var. Biri çoxlarının yüngül janr kimi yanaşdığı,
əslində isə daha da böyük
məsuliyyət tələb
edən Musiqili Komediya Teatrı, digəri isə repertuarında əksər
hallarda çox mürəkkəb əsərlərə
yer ayıran Akademik Opera və Balet Teatrı. “O olmasın, bu olsun” Musiqili Komediya Teatrının repertuarına daha çox uyğun gəlsə də özünü Opera və
Balet Teatrının səhnəsində də
təsdiq etdi.
Yeni Azərbaycan.- 2007.- 2mart.- S. 8.