Qurbanlı R.
O, məni sevir
“Yuğ” teatrının
səhnəsində Afaq Məsudun
yeni bir əsəri oynanıldı
"Yuğ"
DövlətTeatrı çoxdan üzərində
işlədikləri yeni tamaşanı nəhayət ki,
tamaşaçılara təqdim etdi. Yazıçı Afaq
Məsudun "O məni sevir" əsərinin
tamaşasını səhnəyə teatrın baş
rejissoru Vaqif İbrahimoğlunun rəhbərliyi ilə
Gümrah Ömər, Tural Mustafayev, Mikayıl Mikayılovdan
ibarəf rejissor qrupu gətirib.
Yaradıcı qrup tamaşanın janrını belə
müəyyənləşdirib. "O məni sevir" iki
hissəli qurtuluş cəhdi.
Niyə "Qurtuluş
cəhdi"? Zalda yanaşı oturub
səhnədəkilərə tamaşa edən teatrşünas
Məryəm xanım Əlizadə ürəyimizdən
keçənləri oxumuşdu deyəsən: "Həyatımız
boyu hamımız bu cəhddə bulunuruq. Ümumiyyətlə, latın dilində
belə
bir söz var cəhd edənə
maneə
yoxdur.
Bu cəhd tamaşaya da əsərdən gəlib".
Afaq Məsud bir dramaturq kimi artıq "Yuğ"
teatrının müəllifi
hesab edilir. Düzdür, bu onun həmin teatrda tamaşaya qoyulan ikinci əsəridir, amma müəllif
ümumilikdə
teatrın ümumi həyatında iştirak
edir,
tamaşalarda məsləhət verir,
müzakirələrə
qatılır. Bu səbəbdən kollektivə
doğma adamdır. "Can üstə" əsərinin
"Yuğ" teatrındakı uğurlu tamaşa həllindən sonra deyəsən,
Afaq xanım
özü də buna köklənib və
bir qədər də həvəslənib. "O məni sevir"
əsrini götür-qoy etmədən teatra təqdim edib.
Pyesdə insanın mənəvi təkmilləşmə
probleminə
tamamilə
orijinal bir mövqedən yanaşılır. Afaq Məsud yaradıcılığına xas qadın-məişət, qadın-zaman, qadın-ruh paralelləri burda da var.
Tamaşanın quruluşçu rejissoru Vaqif İbrahimoğlunun da məqsədi tamaşaçıda bir mətləbə
inam yaratmaqdan ibarət olub.
Əgər insan yüksək mənəvi dəyərlər arxasınca düşmək fikrində
qətidirsə onu bu yoldan heç bir maneə
çəkindirə bilməz. Əslində bu həyatın özündən tapılmış
fəlsəfədir. "Yuğ"
teatrını
digər teatr kollektivlərindən fərqləndirən cəhətlər var. Bir qədər çətin anlaşılsa belə,
bu teatrın tamaşalarından düşünə-düşünə,
özün
üçün nələrisə kəşf edərək çıxırsan. Afaq Məsud yaradıcılığına meyl də burdan gəlir deyə Vaqif
İbrahimoğlu fikrimizi təsdiqləyir: "Bir nasir kimi Afaq Məsudun yaradıcı mövzusu mənə görə, insanın zaman içində
üç boyutda, üç
ölçüdə var olmasından yaranan mənəvi,
psixoloji və ruhsal problemlərin öz baxım bucağından bədii təhlilə
keçməsi ilə
müəyyənləşdirilə bilər. İç
dünyanın guşələrindən duyulan tələbat-çağırışlar Afaq Məsud qəhrəmanlarının mürəkkəb təbiətlərini təmin edir.
Afaq Məsud pyeslərinin üzərində işləməyin çətinliyı də
məhz bundan qaynaqlanır".
Teatrın baş rejissoru bu tamaşanın teatrın repertuarında sayca 66-cı tamaşa olaraq yeni yaradıcı
istiqamətdən xəbər verməsi fikrindədir. Tamaşada teatrın həm yaşlı, həm də gənc nəslə
mənsub aktyorları
Sonaxanım Mikayılova, Təranə
Atacan və Sain Qəhrəman rol alıblar.
Baş rollardan birini isə baş rejissor özü ifa edir. Bu onun bu müddət
ərzində öz teatrının tamaşalarında
üçüncü roludur.
Onlardan ikisini Afaq Məsudun
əsərinin tamaşasında
oynayıb. Biri isə Ramiz Rövşənin "Gəl
gedək" tamaşasında
Kor kişi
obrazıdır.
Gün.- 2007.- 10-16 mart.- S. 24.