Qaliboğlu E.
Yeni Qalereyada Azad Rzayevin
fərdi sərgisi
İçərişəhərdə isə Kanada fotoqrafının əsərləri
təqdim olunur
Mayın 17-dən başlayan beynəlxalq Bakı fotofestivalı davam edir. Festival
Bakının bir neçə rəsm qalereyasında müxtəlif
fotoqrafların birgə,
yaxud fərdi sərgiləri biçimində
tamaşaçıların ixtiyarına verilib. Qeyd edək ki, Muzey
Mərkəzindəki böyük
həcmli sərginin nümayişindən fərqli
olaraq digər sərgi salonlarında Azərbaycan, eləcə də müxtəlif dünya fotoqraflarının
fərdi sərgilərlə
çıxış etmələri
diqqəti cəlb edir. "Yeni qalereya"da Azərbaycan fotoqrafı Azad Rzayevin fərdi
sərgisində onun müxtəlif mövzulu fotoları diqqəti cəlb edirdi. A.Rzayev İncəsənət İnstitutunu
bitirib, Moskva Kinematoqrafiya İnstitutu nəzdində ixtisas artırma kursunda oxuyub, "Azərbaycanfilm"də sənədli filmlər üzrə operator, həmçinin Moskvadakı məşhur
"Yeralaş" uşaq
yumoristik kinojurnalında
operator işləyib.
İndiyə kimi bir neçə müsabiqədə iştirak
edib, mükafatları
var.
Fotoqrafın əsərlərində
həyatın müxtəlif
məqamlarının mənalı
ifadəsinə rast gəlmək olur. Foto əks etdirmək
sənəti olsa da, A.Rzayev foto
sənətinə imkanı
çatdığı qədər
"bədiilik verməyə"
çalışır. Məsələn,
torun içərisindən
"pantomimsayağı" çıxan qadın obrazı sanki teatral dekorasiyanı xatırladır. Həmçinin
cansız moda maketlərinin düzümünü
fotoçu sanki bunlar canlıymış deyə tamaşaçıya
təqdim edir. İçərişəhərin Qala divarlarından bir görüntü - qarlı Bakı havasında tamaşaçıya
əsrarəngiz təsir
bağışlayır. Qala
divarları soyuq havada belə məğrurluğunu qoruyub
saxlayır. Digər bir şəkildə təxminən bir əsr yaşı olan Azərbaycan qadınının tamamilə
qocalmış, amma nurlu sifəti çox uzaqlara ümidlə baxır. Tikintidə işləyən
fəhlələrin sanki
göydən asılıbmış
kimi siluetsayağı
duruşu fotoqrafın
diqqətindən yayınmayıb.
Səhnədəki 3 çıxışçının
əksi də siluetsayağıdır: sifətlər
görünməsə belə,
əsərin dinamizmi aydın hiss olunur.
İçərişəhərdəki Müasir İncəsənət
mərkəzində isə
Kanada fotoqrafı Daniel Sikorskinin fərdi sərgisi tamaşaçılara təqdim
olunur. İri ölçülü fotolşəkillər
ağ-qaradır. Sərgidəki şəkillərin
mövzuları demək
olar, müxtəliflik
aşılamır: əsasən
bir, ya iki
mövzudadır ki, bu barədə az sonra danışacağıq.
Sərginin girişindəki
şəkildə asfalt
üzərində durmuş
it obrazı var. Digər şəkildə buz üzərində konki sürən idmançı
dolanbac yolu aşır. Bu şəkildə qadın
viski şüşüəsini
demək olar, yarılayıb, qarşısında
boş fincan var. Hiss olunur
ki, qadının sifəti keyləşib. Növbəti fotolarda da əsas obrazlar
qadınlardır. Etiraslı
qadın obrazları tamaşaçıya ülvi,
ruhlu, insani təəssüratlar bəxş
etmir. Fotoların peşəkarcasına çəkildiyinə
şübhə yeri qalmır, lakin bu əsərlərin Azərbaycan tamaşaçısının
mənəvi dünyasına
aşındırıcı təsir göstərə
bilər. Bu gün Qərb açıq-saçıqlığının
hər mənada ömürlərə sirayət
etdiyi bir zamanda bu fotosərgidə
nümayiş etdirilən
iri planlı əsərlər həm də Qərbin daxili aləmini ortaya qoyur.
Oğlanla qucaqlaşmış
qızın biri-birlərinə münasibətində
ilahilikdən əsər-əlamət yoxdur. Növbəti şəkil
də tamaşaçıda
ikrah yaradır: eyvan boyunca durmuş
bir neçə oğlan və qızın hərəkətləri
ürək bulandırır.
İki oğlan biri-birlərinə dillərini çıxarıb
az qala uc-uca
toxundururlar. Digər həmin məqamda oğlandan biri sürahidə arxası üstə uzanmış oğlanın boynuna "siqaret dağı" çəkməyə hazırlaşır.
Sərgidə xeyli çılpaq, müxtəlif
pozalı qadın fotoları var. Bu şəkillərdə
insanın biolojiliyi qabardılır. İfrat çılpaq şəkillərdə
qadın əşyalaşır,
adiləşir...
Xalq cəbhəsi.-2007.- 22 may.-S.15.