Qabiloğlu E.
"Əlin cibində olsun"
Bu günlərdə
Musiqili Komediya Teatrında Oqtay Rəcəbov və Aqşin
Babayevin "Əlin cibində olsun" musiqili komediyasının
tamaşası oldu. Rolları Ramiz Məmmədov, Novruz Qartal
və başqaları ifa edirdilər. Səhnə deputatlığa
namizədliyini irəli sürmüş Veysəl
İbadoviçin rəsmi olan dollara
bürünmüşdü. Tamaşa seçki
kampaniyasının şıdırğı məqamı
ilə başlayır. İş adamı Veysəl
İbadoğlu deputat olmaq üçün dəridən qabıqdan
çıxır. O, ətrafına çoxlu adamlar
yığır, onların vasitəsilə deputat olmağa can
atır. Ona bu işdə Əsmər adlı bir aktrisa
və jurnalist daha çox kömək edir. Onların köməyi
əslində pula bağlıdır.
Bu şəxslər pulla Veysəl tbadoviçi göylərə
qaldırır, nə
olur olsun, onun pulunu qamarlamağı
qərara alırlar.
Budur, məhəllələrin birində
deputatlığa namizədin
seçicilərlə görüşü
keçirilir. Hamı namizədi gözləyir.
O isə hələ gəlməyib. Namizəd gələnədək adamları Veysəl İbadoviçin xeyirxah obrazını yaratmağa
çalışır. Namizəd gəlir, onların bütün problemlərini
həll edəcəyinə
söz verir. Bu dəm qəfıl səhnəyə atılan
Dibnçi (Novruz Qartal) çəpik çala-çala oxuyub oynayır, yalançı
çağırışlar edib V.İbadovun pullarını qamarlamağa
başlayır, deputatlığa
namizədin rəqibi olan ət kombinatının
direktoru Əliş Mahmudovun əleyhinə danışır. Bu dəfə qızışan
Veysəl İbadov hər seçikiyə ayda 500 dollar verəcəyini
vəd edir, O, adamlarına tapşırır
ki, harada müxalifətdən görsələr,
desinlər ki, iqtidara qarşıdır,
iqtidardan olanlar görsələr isə müxalifətə qarşı
olduqlarını desinlər.
Bu dəm Əliş
Mahmudovun adamları qarışıqlıq salır,
onu döyürlər.
Növbəti səhnədə polislərin gəlməsi
və Dilənçinin
onlarla əlbirliyi təsvir olunur. Budur, deputalığa namizəd
artıq evində döyülmüş vəziyyətdə
yatır. Onun evində
hər kəs öz aləmindədir.
Arvadı bu qədər
pulu seçkiyə xərclədiyinə görə
onunla dava-dalaşa çıxır, qızı
isə "ulduz" olmaq həvəsindədir.
Deputatlığa namizəd
yalnız bir şey bilir: o, deputat seçilməlidir.
Əsmərin və jurnalistin
onun qızı Lalə haqqında yalmanaraq yüksək səviyyəli sözlər
söyləmələri Veysəl
İbadoviçin özünü
də hiddətləndirir.
Bu məqamdan başlayaraq hadisələr
getdikcə gərginləşir.
Veysəlin ailə həkimi
Şəkərlinin onun
arvadına bənd olması, qızın isə jurnalistlə biri-birini sevmələri tamaşaçıda onlara
rəğbət yox, əslində ikrah yaradır. Bu mühitdə adamların hamısı biri-birinə
inanmırlar. Onlar başdan-ayağa
faciənin içərisindədirlər.
Şəkərli ilə
Veysəlin arvadının
gecə yansı parkda gəzişərkən
qızı ilə jurnalistin də ora gəlib çıxması, dilənçinin
pul almaq üçün onları
şantaj edəcəyi
ilə hədələməsi,
bu yandan da evdə Veysəl
İbadoğlunun xəstə
vəziyyətdə yatması
gərginliyi daha da artırır. Namizəd elə bilir ki, onun arvadı
ilə qızını
doğrudan da oğurlayıblar. Evdə heç
kəsin olmamasından
istifadə edən rəqibləri onun pullarını alıb aparırlar. Bu yandan da Şəkərlinin
və jurnalistin dalbadal namizədin evinə gələrək
ondan "oğurlanan"
arvadı və qızı üçün
pul tələb etmələri Veysəl İbadoğlunun fəlakətli
vəziyyətini daha da artırır. Oğurluq baş verəndən azca sonra polislərin
hadisə yerinə gəlib çıxmaları,
"cinayətin isti-isti
açılması üçün"
pul sövdəsi etmələri asayış
keşikçiləri arasında
olan neqativ halların bariz nümunəsi kimi meydana çıxır.
Sonda məlum olur ki, deputatlığa namizədin daim namusunu qorumağa cəhd etməsi onun ailə şərəfı üçün
lazım deyilmiş sadəcə, ailəsində
xoşagəlməz halların
olduğunu bilincə deputat seçilməyəcəyi
təhlükəsi onu
narahat edirmiş. Rəqiblərinin deputatlığa namizədliklərinin
ləğv olunduğunu
eşidincə ətrafı
Veysəl İbadoğlunu
da fikrindən daşmdırmağa razı
sala bilir. Amma tamaşanın lap axırında
o, səhnə bağlanandan
sonra başımı
bayıra çıxarıb
deputat olmaq istəyindən qətiyyən
əl çəkməyəcəyini
bəyan edir.
Ramiz Məmmədovun bəzi jestlərinin Hacıbaba Bağırovun jestlərinə
oxşarlığı diqqətdən
yayınmadı. Kimdənsə bəhrələnmək yaxşı haldır.
Lakin mümkün qədər hər bir aktyorun
özünə məxsusluğunun
olması daha yaddaqalandır.
Tamaşada yadda qalan musiqili
ifalar demək olar, yoxdur. Azərbaycan
tamaşaçısı dövrün
eybəcərliklərini, ümumiyyətlə,
hamını açan
belə mənalı tamaşalar gözləyir...
Xalq cəbhəsi.- 2007.- 19 yanvar.- S. 15.