Banu

 

 

Xalça bazarında inkişaf ləng gedir

Xalçaların istehsalı satışı arasında nəzərə çarpacaq fərq yaranıb

 

Azərbaycanda əllə toxunan xalça bazarının inkişafı ləng qeyri dinamik xarakter daşıyır. Bu qeyri-dinamiklik ilk növbədə xalçaların istehsalı satışı arasındakı nəzərəçarpacaq  fərqdə  özünü  büruzə  verir.   Bu  nəticə PROCON GfK International Resarch GROUP-un 2006-cı il iyunun 6-dan avqustun 26-dək əllə toxunan xalça bazarı ilə bağlı marketinq tədqiqatından sonra əldə edilib.

Tədqiqatın nəticələri əsasında belə qənaətə gəlmək mümkündür ki, bazardakı satış həcminə görə əsas üstünlük Şirvan, Quba Qarabağ xalçalarına məxsusdur. Araşdırma nəticəsində üzə çıxan maraq məqamlardan biri xalça istehsalı ilə satışına dair göstəricilər arasındakı fərqdir. Konkret olaraq, yerli xalça istehsalçıların arasında keçirilən sorğuya verilən cavablardan aydın olur ki, onlar tərəfındən son müddət ərzində 25 ədəd yun 1 ədəd ipək Qarabağ xalçası istehsal edilmişdir. Halbuki həmin müddət ərzində satıcılar 299 yun, 4 ipək, 73 pambıq 38 qarışıq materialdan olan Qarabağ xalçası satdıqlarını bildirmişlər(son bir ildə yerli istehsalçılarına pambıq müxtəlif qarışıqlardan olan xalçalar istehsal etmişlər). Bu isə öz növbəsində xalça istehsalı satışı arasında olan əhəmiyyətli uyğunsuzluqdan xəbər verir. Bunun da şöbələri bazarın dövriyyəsinin çox kiçik olması istehsalçıların bazardakı tələbatını qısa bir zamanda ödəmək gücü ilə olmaması ilə bağlıdır.

Yerli xalça bazanın zəifliyini göstərən başqa bır əlamət isə satıcılarla aparılan sorğu zamanı əldə edilən xalça alışı zamanı alıcıların istəklərinə təsir göstərən amillərin təhlilindən irəli gəlir. Konkret olaraq, təhlil onu göstərir ki, alıcıların seçimlərinə daha çox keyfıyyətli inkişaf VQ innovativ texnologiyaların müdaxiləsinə yer qoymayan estetika ilə bağlı amillər (rəng, gözəllik s.) təsir göstərir. Bu isə öz növbəsində, bu sahədə geniş ixtisaslaşmanın məhsulun keyfiyyətinin artırılmasına yönəlmiş texnoloji nailiyyətlər əsasında inkişafın qarşısını alır.

Beləliklə, təhlillər göstərir ki,milli xalça bazarını inkişaf dinamikası qeyri-çevikliyi ilə səciyyələnir.

 

Ayna.- 2007.- 13 yanvar.- S. 20.