Mükərrəmoğlu M.
Reklam sahəsində
beynəlxalq əlaqələr genişlənir
Dünən
Beynəlxalq Mətbuat Mərkəzində Kann Şirləri
Beynəlxalq Reklam Festivalının Azərbaycan nümayəndəliyinin
açılması ilə əlaqədar təqdimetmə
mərasimi keçirildi. Tədbirdə Azərbaycanda
fəaliyyət göstərən aparıcı reklam
şirkətləri, reklamverici şirkətlər, KİV
nümayəndələri iştirak edirdilər.
Giriş sözü
ilə mərasimi Kann Şirləri Beynəlxalq Reklam
Festivalının Azərbaycandakı nümayəndəsi,
Türkdilli ölkələrin Beynəlxalq
Araşdırmaları Elmlər Akademiyasının fəxri
doktoru Cahid Həsənov açdı. O bildirdi ki,
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti möhtərəm
İlham Əliyevin məqsədyönlü siyasəti
nəticəsində dünya şirkətlərinin
Azərbaycana maraqları artmış, müxtəlif
sahələrə yeni-yeni investisiyalar qoyulmuş və qoyulmaqdadır.
Azərbaycanın bütün bölgələrində
sahibkarlığın inkişafı getdikcə
sürətlənir. Sahibkarlıq inkişaf etdikcə, reklama
da böyük ehtiyac yaranır. Azərbaycanda son illər xeyli
reklam şirkəti yaranmışdır. Onlar ötən
dövr ərzində mühüm işlər görə bilmişlər.
Bu şirkətlər dünya reklam sənətindən
bəhrələnmədən, dünyanın aparıcı
reklam şirkətləri ilə heç bir əlaqə
yaratmadan milli reklam sənətini formalaşdırmağa
səy göstərmişlər.
Cahid müəllim
bildirdi ki, ötən dövrdə MDB məkanında, o
cümlədən Rusiyada, Ukraynada, Belarusda, Gürcüstanda
keçirilən beynəlxalq reklam festivallarında
Azərbaycan reklamçıları da təmsil olunmuşlar.
Bu gün dünyada
reklam sahəsində baş verən yeniliklər,
müsbət ideyalar artıq Azərbaycanda da reallaşmaq
üzrədir. Azərbaycanda reklamverici şirkətlərin
özlərini qane edəcək səviyyədə reklamlar
istehsal edilməli və hətta dünya reklam festivallarına
inteqrasiya etmək üçün yollar axtarılmalıdır.
Ona görə də Azərbaycanın nüfuzlu beynəlxalq təşkilatlarla əlaqə yaratması vacibdir. Biz məhz belə bir işi gördük. Azərbaycanda hər il iyun ayında Fransanın Kann şəhərində keçirilən Cann Şirləri Beynəlxalq Reklam Festivalının Azərbaycan nümayəndəliyini yaratdıq. Və bu gün onun tədqimetmə mərasimidir.
Məlumat üçün bildirim ki, festivalda 10-dək reklamın müxtəlif nominasiyaları üzrə mükafatlar təqdim olunur. Bunlarla yanaşı xüsusi mükafatlar da vardır. Festivala hər il dünyanın 80 dövlətindən 25 000-dək reklamın müxtəlif sahələrində iş təqdim olunur. Festival ərəfəsində dünyanın ən məşhur reklam mütəxəssisləri tərəfindən 40-dan çox reklam seminarları keçirilir.
Bu festivala əvvəllər dünya üzrə hər il istehsal olunan reklamın 1 faizi təqdim olunurdusa, indi artıq bu rəqəm 5 faizə çatmışdır.
Bu foruma qoşulmaq Azərbaycana nə verəcək? - sualına cavabında Cahid müəllim dedi ki, festival Azərbaycanda istehsal olunan keyfiyyətsiz reklamların sıradan çıxmasına, keyfiyyətli reklamların yaranmasına zəmin yaradacaq. Reklamverici şirkətlərdə fəaliyyət göstərən reklamçıların maariflənməsinə xidmət edəcək. Eyni zamanda, məşhur reklam şirkətləri ilə Azərbaycan arasında əlaqələrin yaranmasına imkan yaradacaq.
Natiq onu da xüsusi vurğuladı ki, Azərbaycan reklamının dünya reklamına inteqrasiyasının artıq vaxtı çatmışdır. Bunun üçün, ilk növbədə biz reklam mütəxəssisləri keyfiyyətli reklam istehsalını genişləndirməliyik
Azərbaycan reklamçılarının bu festivaldan bəhrələnməsi üçün ən əsas və vacib amil sponsorluqdur. Bundan sonrakı dövrdə reklamverici şirkətlər də bu məsələyə çox ciddi yanaşmalıdırlar.
Sonda Cahid müəllim
festivalın nümayəndəliyinin
Azərbaycanda reklam işinin genişlənməsində,
beynəlxalq təcrübənin
öyrənilməsində böyük rol oynayacağını bir daha iştirakçıların
nəzərinə çatdırdı.
Xalq qəzeti.- 2007.- 22 sentyabr.- S. 5.