Rəhimli R.

 

Yeddi oğuldan biri

 

Ümummilli lider Heydər Əliyev teatr sənətini əsl teatr bilicisi kimi təcəssüm etdirərək demişdir: "Teatr müqəddəs yerdir, tərbiyə ocağıdır. Orada çalışanlar fədakardırlar, fədaidirlər. Teatr xadimləri tamaşaçıya bir söz demək üçün, onu irəliləyişimizə mane olanlara qarşı mübarizəyə qaldırmaq üçün qədər çalışırlar. Heç kim bilmir ki, aktyor səhnəyə çıxıb rolu tamaşaçı qarşısında oynadığı vaxta kimi qədər həyəcan, sevinc keçirir. Mən həmişə teatra yaxın bağlı olmuşam. Bu, ötəri hiss deyil, içimdən gələn bir məhəbbətdir". Böyük dühası ilə ağıllı zəkaları belə heyrətə salan ulu öndər Heydər Əliyevin bu dahiyanə fikirlərinin, böyük sənət sevgisinin kontekstində xalq artisti, prezident təqaüdçüsü, 70 yaşlı Rafiq Əzimovu bu gün canlı korifey, teatr kino sənətinin görkəmli nümayəndəsi saya bilərik. O, hər obrazına məsuliyyətlə yanaşmış, böyük zəhmət hesabına tamaşaçı sevgisi qazanmışdır. Rafiq Əzimovun ünvanına ilk böyük uğur sənətə gəldiyi ilk illərdə çəkildiyi "Yeddi oğul istərəm" filmində yaratdığı Şahsuvar obrazına görə yazılmışdır. Bu onu çox məsuliyyət səylə işləməyə həvəsləndirmişdir.
Akademik Milli Dram Teatrının səhnəsində yaratdığı Frans Fokt (M.F.Axundov, "Xırs-quldurbasan"), Marin Miroyu (M.Sebastian, "Adsız ulduz"), Xacə Mərcan (M.S.Ordubadi, "Qılınc qələm"), Həmzad Qurban (C.Məmmədquluzadə, "Dəli yığıncağı"), Karandışev (N.Ostrovski, "Cehizsiz qız"), Ağayi Möhtəşəm (İ.Əfəndiyev, "Şeyx Xiyabani"), televiziyada yaratdığı Əli paşa (H.Cavid, "Topal Teymur"), Şükür bəy (B.Vahabzadə, "Kimdir haqlı?"), Səxavət (İ.Əfəndiyev, "Mənim günahım"), "Azərbaycanfilm" kinostudiyasında yaratdığı Sadıq ("Ömrün ilk günü"), müstəntiq Hüseynov ("Arxadan vurulan zərbə"), Qaqaş dayı ("1001-ci qastrol") obrazları ona dünyanın ən ümdə dəyərlərindən birini - xalqın sevgisini bağışlamışdır. Onun intellektual səviyyəsini, həyati modelin səhnə gerçəkliyinə çevrilməsi yolunda çəkdiyi əziyyətləri, yaradıcılıq prosesində elmi təcrübi axtarışlarını görüb anlamışam ki, o özünü sənətdə deyil, sənəti özündə tapan sənətkardır.
Ulu öndər Heydər Əliyevin Azərbaycan incəsənətinin intibahının yaranmasında, teatr sənətinin inkişaf etdirilməsində, incəsənət xadimlərinin sosial-məişət şəraitinin yaxşılaşdırılmasında müstəsna xidmətləri olmuşdur. Ümummilli liderlə hər bir görüş incəsənət xadimləri üçün bayrama çevrilirdi. Ulu öndər onun iştirak etdiyi C.Cabbarlının "Aydın", B.Vahabzadənin "Özümüzü kəsən qılınc", N.Xəzrinin "Burla Xatun" tamaşalarına baxmış, aktyorlarla fikir mübadiləsi etmişdir. Rafiq Əzimov deyir:
- 1991-ci ildə teatrımızla Naxçıvanda qastrolda olarkən Heydər Əliyev bizim dəvətimizi qəbul edərək tamaşamıza baxdı. Düz iki saat yarım teatrımızın tarixi inkişaf dövrünü, tamaşalarımızı təhlil etdi.
Hamımız heyrət içində idik. Teatr tarixçisi, teatrşünas olmadan bütün bunları hafizədə necə saxlamaq aktyor oyununun sirli aləmini qədər dərindən duymaq olar! Tamaşaya bir dəfə baxmaqla ən yaxşı teatrşünasdan gözəl fikirlər deməsi bir daha sübut etdi ki, Heydər Əliyev qeyri-adi şəxsiyyət idi.
Heydər Əliyev kimi dünya miqyaslı şəxsiyyətin teatra gəlişi böyük bayrama çevrilirdi. Onu da qeyd edək ki, dünya ədəbiyyatını, teatr sənətinin incəliklərini yaxşı bilən, dünyanın şahanə teatrlarında şahanə tamaşalara baxan, dünyanın nəhəng aktyorlarını tanıyan bir şəxsiyyətin, həm ölkə rəhbərinin qarşısında oynamaq, obraz yaratmaq çox çətin imtahan idi. Bununla bağlı R.Əzimov deyir:
- Sözsüz ki, çox böyük həyəcan keçirirdik. Lakin səhnədə hər bir aktyora sanki yeni ilham gəlirdi. Bizim hər birimiz dərk edirdik ki, ulu öndər yaxşı işimizi yüksək qiymətləndirəcək. Heydər Əliyev bilirdi ki, Akademik Teatrda hər şey akademik səviyyədə olmalıdır. Ona görə qayğımızı çəkirdi, bizi fəxri adlarla, mükafatlarla, təqaüdlərlə, yeni mənzillərlə sevindirirdi. Biz aktyorlar da dövlət başçısının bu diqqətini görüb daha da ruhlanır, Azərbaycan incəsənətinin gələcəyi naminə fəal olurduq.
Bu gün ulu öndərin siyasi kursunu uğurla davam etdirən Azərbaycan Respublikası Prezidenti İlham Əliyev incəsənət xadimlərindən diqqətini, sevgi qayğısını əsirgəmir. Rafiq Əzimovun ev şəraiti yox idi, həyat yoldaşı ilə birotaqlı mənzildə yaşayırdı. Ölkə Prezidenti tərəfindən Əzimovlar ailəsinə şəhərdə üçotaqlı mənzilin hədiyyə edilməsi Rafiq müəllimi yenidən ruhlandırdı.
Ulu öndər deyirdi: "Sənət daim inkişaf etməlidir. Bunu unutmaq olmaz. Mən mədəniyyətin, o cümlədən, teatrın inkişafı üçün daxili bir məhəbbətlə çalışdığım kimi, həm güclü məsuliyyət hiss edərdim. Sənətkarlıq, aktyorluq Allah vergisi olduğu kimi, ona obyektiv qiymət verməyi, xeyirxahlıqla yanaşmağı bacarmaq da Allah vergisidir". Ulu öndər, sözün həqiqi mənasında, Azərbaycan mədəniyyətinin xidmətində dayandı sənət adamları bu ilahi xoşbəxtliyin onlara nəsib olduğunu görüb səy bacarıqlarını, istedad imkanlarını səhnə sənətinin inkişafına həsr etdilər. Edirlər ! Onların öncül cərgəsində dayananlardan biri kimi Rafiq Əzimov həmişə çox yaxşı dərk edib ki, aktyor müəllif rejissorun istəklərinin səhnə tablosunu çəkən rəssamdır. O, obrazlarının daxili vizuallığını yaratmağı bacarmalıdır. Rafiq Əzimov bu bacarığının hesabınadır ki, həm tamaşaçı sevgisini qazanmış, həm dövlət qayğısı ilə əhatə olunmuşdur.

Azərbaycan.- 2008.- 18 aprel.- S. 7.