Opera və
Balet Teatrı mənim sənət məbədimdir
Hazırda
Türkiyədə çalışan istedadlı
vokalçı Tərlan Şahbazov vətəndə
fəaliyyət göstərmək arzusundadır
Opera müğənnisi
Tərlan Şahbazov
2000-ci ildə Azərbaycan
Dövlət Konservatoriyasını
bitirib. Bir neçə
il respublikamızın
müxtəlif mədəniyyət
ocaqlarında -Akademik Opera və Balet,
Musiqili Komediya teatrlarında, Dövlət
Filarmoniyasında çalışıb.
2005-ci ildən qardaş
Türkiyədə yaşayan
və orada fəaliyyət göstərən
həmyerlimizlə redaksiyamızda
görüşüb söhbətləşdik. Səhnə fəaliyyəti və yaradıcılıq planları
ilə maraqlandıq.
- Gənclərin əksəriyyəti asan saydıqları və daha tez populyarlığa
aparan şou-biznesə müraciət edirlər. Siz nəyə görə məhz bu çətin
və məsuliyyətli
sahəni seçdiniz?
- Azərbaycanda opera-vokal sənətinin güclü köklərə
söykənən ənənələri
var. Bülbül bu sənəti muğamla uzlaşdıraraq
klassik operanı bizə daha da sevdirib. Eləcə
də Firidun Mehdiyev, Zemfira Zeynalova kimi sənətkarlar mənə
bu sənəti sevdiriblər. Məşhur
opera müğənnisi
Pavarottinin ifasının
vurğunu olmuşam. Bütün bunlar sənət seçimimə
təsirsiz ötüşməyib.
- Özünüzü kimin tələbəsi hesab edirsiniz?
- Bülbül məktəbinin davamçısı
Firidun Mehdiyev həm müəllimim, həm də həyatda yolgöstərənim
olub. Bütün müəllimlərimə minnətdaram
ki, bu bəşəri
və klassik sənəti mənə incəliyinə qədər
öyrədib, sevdiriblər.
Mən həmişə
özümü onlara
borclu hesab edəcəyəm. Sənətdə
ilk addımlarımı
Opera və Balet Teatrının səhnəsində atmışam.
Baxmayaraq orada əsasən ikinci dərəcəli rolları
ifa etmişəm, amma özümü çox xoşbəxt hesab edirəm ki, bu teatrdan
pərvazlanmışam. Opera
və Balet Teatrı mənim sənət məbədimdir.
Orada "Koroğlu",
"Vaqif", "Natəvan"
kimi operalarda çıxış etmişəm.
- Sizcə, niyə
bu gün opera musiqisini məhdud sayda insan dinləyir?
Az-az sənətçilərin
bu sahəyə üz tutması operanın digər musiqilərdən daha az sevilməsinə
görədir, yoxsa başqa səbəblər
var?
- Müəyyən mənada bu fikirlə razıyam. Amma opera müğənnilərimiz
az olsa
da, çox səviyyəli sənət
nümayiş etdirən
səhnə fədailərimiz
var. Əli Əsgərov,
Şahlar Quliyev, Fidan Hacıyeva, Həsən Ənami və başqaları bu qəbildəndir. Sadəcə
olaraq, təbliğatdan
çox şey asılıdır. Bu gün
bəzi televiziya kanalları və radiolar tamaşaçının
zövqünü korlayan
bayağı mahnılar,
estrada adlandırdıqlarının,
əslində isə ara mahnılarının səsləndirilməsi, dolayısı
ilə təbliğilə
məşğuldurlar. Acınacaqlı cəhət burasıdır
ki, sponsorlar da belələrinə dəstək verir, ciddi sənət onları maraqlandırmır.
Opera musiqisini adətən ziyalı təbəqə, incə zövqlü insanlar dinləyirlər. Onların da
sayı elə də çox deyil.
- Niyə Azərbaycanda yox, Türkiyədə fəaliyyət
göstərməyi qərara
aldınız?
- Azərbaycan tarixən mədəniyyətin
yüksək inkişaf
etdiyi ölkə olub. Lakin etiraf edək
ki, teatrlarımızda
məvacibin azlığı
sənətçiyə istədiyi
sərbəstliyi vermir.
Əlbəttə, hər zaman
arzulayıram ki, vətənimə qayıdıb,
normal yaşayıb, burada
fəal yaradıcılıqla
məşğul olum.
Bir cəhəti də unutmaq olmaz ki,
sənətkar əsl
sənət nümunəsi
yaratmaq üçün
bütün əlavə
qayğılardan azad olmalıdır. Türkiyəyə üz tutmağımın
səbəbi 2005-ci ildə
qardaş ölkədən
aldığım təklif
idi. Təklifi dəyərləndirdim və orada Beşulduzlu
oteldə ansamblla birgə çalışıram.
Eyni zamanda yaradıcılıqla
məşğul oluram.
Türkiyənin "Kanal D" və
"TRT-1" televiziyaları ilə əməkdaşlıq
edirik. Yaxınlarda məşhur televiziya
aparıcısı və
aktyor Sumer Tılmacla bərabər layihə həyata keçirəcəyik.
- Opera səhnəsində hansı partiyaları ifa etmək istərdiniz?
- Çox istərdim
ki, "Vaqif"də
Qacarı, Leonkovallanın
"Payatsı" operasında
Kanyo obrazını oynayım. Ümid edirəm ki,
gələcəkdə arzumu
reallaşdıra biləcəyəm.
525-ci qəzet.- 2008.- 12 aprel.- S. 32.