"Azər­bay­can mo­tiv­lə­ri" sə­nəd­li fil­mi­nin çə­ki­liş­lə­ri ye­kun­la­şıb

 

Film Mə­də­niy­yət və Tu­rizm Na­zir­li­yi­nin si­fa­ri­şi ilə is­teh­sal olu­nub

 

Azər­bay­ca­nın ta­nın­mış re­jis­so­ru Zi­ya Şıx­lins­ki bir çox ta­ri­xi əhə­miy­yət kəsb edən film­lə­ri ilə ta­nın­mış, mü­sa­bi­qə və fes­ti­val­lar­da ya­ra­dı­cı­lıq nü­mu­nə­lə­ri uğur qa­zan­mış­dır. Onun çək­di­yi film­lə­rin əsa­sın­da Azər­bay­ca­nın ta­ri­xi, onun mad­di-mə­nə­vi də­yər­lə­ri üs­tün­lük təş­kil edir ki, re­jis­sor da bun­la­rı təb­liğ et­mək­lə, öl­kə haq­qın­da qis­mən də ol­sa, tə­əs­sü­rat ya­rat­mış olur. Yay fəs­li­nin ol­ma­sı­na bax­ma­ya­raq, sə­nət­kar bu gün də fəa­liy­yə­ti­ni da­vam et­dir­mək­də­dir. O, "Azər­bay­can mo­tiv­lə­ri" fil­mi­nin ar­tıq mon­taj iş­lə­ri­ni ba­şa vur­maq üz­rə­dir. Zi­ya Şıx­lıns­ki ilə əla­qə ya­ra­dıb fil­min çə­ki­liş­lə­ri haq­qın­da mə­lu­mat­la­rı öy­rən­mək is­tər­kən, o bil­dir­di ki, bu ayın so­nu "Azər­bay­can mo­tiv­lə­ri"nin ta­mam­lan­ma iş­lə­ri so­na ye­tir. Azər­bay­can Mə­də­niy­yət və Tu­rizm Na­zir­li­yi­nin si­fa­ri­şi ilə çə­ki­lən "Azər­bay­can mo­tiv­lə­ri" film bey­nəl­xalq sə­viy­yə­də nü­ma­yiş olu­na­caq­dır. Be­lə ki, re­jis­sor fil­mi ta­mam­la­dıq­dan son­ra, dün­ya­nın bir çox dil­lə­ri­nə tər­cü­mə edi­lə­cək və hə­diy­yə olu­na­caq­dır. Zi­ya Şıx­lıns­ki bil­dir­di ki, hə­min film de­kab­rın 2-3-də ke­çi­ri­lə­cək Av­ro­pa Şu­ra­sı Mə­də­niy­yət Na­zir­lə­ri­nin ic­la­sın­da hə­min film təq­dim olu­na­caq­dır. "Azər­bay­can mo­tiv­lə­ri"nin sse­na­ri mü­əl­li­fi Rəh­man Bə­də­lov, re­jis­so­ru Zi­ya Şıx­lıns­ki, ope­ra­to­ru Adil Ab­ba­sov­dur. Film­də Azər­bay­can şai­ri Ni­za­mi Gən­cə­vi döv­rün­dən bu gü­nü­mü­zə qə­dər olan klas­sik sə­nət­kar­la­rın əsər­lə­ri­nin ek­ran hə­ya­tı ya­şa­ma­sı və mu­si­qi­lər­də səs­lən­di­ril­mə­si əsas ola­raq gös­tə­ril­miş­dir. Bu­ra­da Müs­lüm Ma­qo­ma­ye­vin "Şah İs­ma­yıl" ope­ra­sı­nın ya­ran­ma ta­ri­xin­dən be­lə söz açı­lır. Fil­min çə­ki­liş­lə­ri, əsa­sən, Ba­kı­da apa­rıl­mış­dır. Biz ça­lış­mı­şıq ki, Ba­kı­nın bü­töv­lük­də coğ­ra­fi mən­zə­rə­si­ni "Azər­bay­can mo­tiv­lə­ri"ndə əks et­di­rək. Qo­bus­tan, İçə­ri­şə­hər, Atəş­gah, İn­cə­sə­nət Mu­ze­yi, Şir­van­şah­lar Mu­ze­yi və di­gər mən­zə­rə­li, ta­ri­xi əhə­miy­yət kəsb edən abi­də­lər film bo­yu təq­dim olu­nur. Ey­ni za­man­da, Gən­cə, Şə­ki, Nax­çı­van, Qa­zax­la bağ­lı gö­rün­tü­lər də fil­mə da­xil olun­muş­dur. Bu böl­gə­lə­rin ta­ri­xi­ni əks et­di­rən abi­də­lə­rə üs­tün­lük ve­ril­miş­dir. Film­də Azər­bay­ca­nın klas­sik mu­si­qi­çi­lə­ri­nin Qa­ra Qa­ra­ye­vin, Üze­yir Ha­cı­bə­yo­vun, Fik­rət Əmi­ro­vun əsər­lə­rin­dən is­ti­fa­də olun­muş­dur. Ey­ni za­man­da, iki pia­no­çu­nun ifa­sın­da gö­zəl mu­si­qi nöm­rə­lə­ri də səs­lən­di­ri­lir. Va­qif Mus­ta­fa­za­də­nin kadr ar­xa­sı "Dü­şün­cə" və Mu­rad Hü­sey­no­vun ifa­sın­da "Sa­rı gə­lin" əsər­lə­ri təq­dim olu­nur. Film "Yad­daş" stu­di­ya­sı tə­rə­fin­dən len­tə alın­mış­dır.

Azər­bay­can mo­tiv­lə­ri" sə­nəd­li film xa­rak­te­ri da­şı­dı­ğın­dan bu­ra­da­kı bü­tün gö­rün­tü­lər re­al­lıq­la­ra əsas­lan­mış­dır. Bil­di­yi­miz ki­mi, Zi­ya Şıx­lins­ki­nin çək­di­yi film­lər Azər­bay­can mə­ka­nın­dan çox-çox uzaq­lar­da öz qiy­mə­ti­ni al­mış­dır. Be­lə ki, onun ya­xın za­man­da çək­di­yi "Həs­rət nəğ­mə­si" fil­mi də uğur qa­zan­mış və Al­ma­ni­ya­da bir ne­çə də­fə nü­ma­yiş et­di­ril­miş­dir. Re­jis­so­run söz­lə­ri­nə gö­rə, tək­cə bu il iki də­fə hə­min fil­min Al­ma­ni­ya­da təq­di­ma­tı ol­muş və ya­xın gə­lə­cək­də də al­man sə­nət­se­vər­lə­rin ix­ti­ya­rı­na ve­ri­lə­cək­dir. Be­lə ki, Al­ma­ni­ya­da Azər­bay­can mə­də­niy­yət gün­lə­ri bu ilin de­kab­rın­da so­na yet­di­yi za­man "Həs­rət nəğ­mə­si" fil­mi nü­ma­yiş edi­lə­cək­dir. 13 də­qi­qə­lik film bü­töv­lük­də bir ide­ya­nı ger­çək­ləş­di­rə bil­miş­dir.

Onun söz­lə­ri­nə əsa­sən, bu film ge­niş əks-sə­da do­ğur­muş­dur. Re­jis­so­run söz­lə­ri­nə gö­rə, Al­ma­ni­ya­nın Azər­bay­can­da­kı sə­fir­li­yi­nə "Həs­rət nəğ­mə­si" sə­nəd­li fil­mi­nin bir nüs­xə­si hə­diy­yə edil­miş­dir. Zi­ya Şıx­lins­ki söh­bət əs­na­sın­da onu da qeyd et­di ki, bu il Azər­bay­can üçün əla­mət­dar bir ta­ri­xi ha­di­sə­lər­lə zən­gin­dir. Be­lə ki, ümum­mil­li li­de­ri­miz Hey­dər Əli­ye­vin 85, Azər­bay­can Cüm­hu­riy­yə­ti­nin 90, Mil­li Or­du­nun 90 il­lik yu­bi­ley­lə­ri tən­tə­nə­li şə­kil­də qeyd olun­du. Həm də bu il Azər­bay­ca­nın türk or­du­su tə­rə­fin­dən daş­nak­lar­dan tə­miz­lən­mə­si­nin 90 il­li­yi­dir. Bil­di­yi­miz ki­mi, möh­tə­rəm Pre­zi­den­ti­miz türk or­du­su­nun baş­çı­sı Nu­ru Pa­şa­nın 90 il­lik yu­bi­le­yi ilə əla­qə­dar ola­raq Ba­kı­da abi­də­si­nin ucal­dıl­ma­sı ilə bağ­lı sə­rən­cam im­za­la­mış­dır. Bu abi­də ya­xın za­man­da ha­zır­la­na­caq. Mən be­lə bir tək­lif irə­li sür­mü­şəm ki, 15 sent­yabr pay­tax­tı­mız­da Ba­kı gü­nü ki­mi qeyd olun­sun. Bu ta­ri­xə əsas­la­nan bir gün ol­du­ğun­dan rəs­mi şə­kil­də qeyd et­mə­yi­miz məq­sə­də­uy­ğun­dur. Ey­ni za­man­da, hə­min za­man­dan baş­la­ya­raq, pay­taxt Ba­kı­ya köç­müş­dür. Gən­cə­də yer­lə­şən əsas apa­rı­cı qüv­və­lər daş­nak qüv­və­lər tə­miz­lən­dik­dən son­ra Ba­kı­da top­laş­mış­dı­lar. Zi­ya Şıx­lins­ki türk or­du­su­nun daş­naq­la­ra qar­şı olan bu mü­ba­ri­zə­si nə­ti­cə­sin­də er­mə­ni ter­ro­riz­mi­nin tö­rət­di­yi aman­sız­lıq­la­ra son qo­yul­duq­dan son­ra, Ba­kı sa­kit hə­ya­tı­nı ya­şa­ma­ğa baş­la­dı­ğı­nı bil­dir­di.

 

Səs.- 2008.- 7 avqust.- S. 12.