Hilalqızı
S.
Mükəmməl
müğənni olmaq üçün səhnəyə
gəldim
Aybəniz Haşımova: “İndi əksər
müğənnilər varlanmaq üçün oxuyur”
Avqustun
22-də müğənni Aybəniz Haşımovanın 40
yaşı tamam oldu. Fəxri adlara, titullara
sovet dövründən
qalma ənənə kimi baxan, öz
işində yararlı
olmağı daha üstün bilən, 40 yaşı cavanlığın
başlanğıcı hesab
edən müğənni
xanımla söhbət
etmək qərarına
gəldik. Qeyd edək ki, ötən ay xəbər agentliklərindən
birinə verdiyi müsahibəsində şəxsi
həyatının bəzi
gizlin məqamlarının
açılması və
bunun mətbuatda xeyli vaxt hallanması
müğənnini jurnalistlərdən
bir qədər incik salmışdı. Odur ki, Aybəniz
xanımla söhbətdə məqsədimiz onun yubileyini təbrik etməkdən başqa, həm də aramızdakı buzu sındırmaq fürsətini qaçırmamaq
idi.
- Aybəniz
xanım, nədənsə
səsiniz həmişə
qəmli notlara köklənir. Buna səbəb nədir?
- Əvvəllər
mən belə deyildim, o qədər
şən təbiətim
vardı ki, adımı güləyən
qız qoymuşdular. Ailənin beşinci övladı olmuşam, xüsusən bacım Şahnaz xanım tərəfindən ailəmizdə
çox əzizlənmişəm.
Ailə qurandan il yarım sonra
həyat yoldaşım
Qarabağ uğrunda döyüşlərə getdi.
O, mebel zavodunda sex rəisi işləyirdi, əslən
Qubadlıdanıydı. Əvvəllər
döyüş bölgələrinə
yardım aparırdı,
sonra dözmədi, özü də döyüşə getdi.
O gedəndə qızımız
Aynişan 6 aylıq idi. 8 ay sonra
Ağdərədə gedən
qanlı döyüşlərdə
şəhid oldu. Bundan sonra mənim
məşəqqətli günlərim
başladı. Çəkdiyim
acılardan artıq danışmaq istəməzdim.
Bütün bunlara baxmayaraq özümü bədbin adam hesab etmirəm, həyatsevər adamam. Amma hərdən Qarabağ nisgilli şair Musa Yaqub demiş, “sinəmdən qaynayır,
gözümdən daşır...”
Çox ümid edirəm ki, bu nisgilimə son qoyulacaq.
- APA-ya
müsahibənizdə demisiz
ki, hazırda darısqal bir mənzildə yaşayırsız.
Şəhid ailəsi
kimi hökumətin güzəştləriylə təmin
olunursuzmu?
- Sözün
düzü, mən heç bir rəsmi quruma müraciət etməmişəm.
Buna görə heç kəsi günahlandıra bilmərəm.
İnanıram ki, müraciət etsəydim,
hökumət dərhal
bizə qayğı göstərərdi. Darısqal
olsa da, bu mənzil özümüzündür və
fəxr edirəm ki, evimdə övladımla rahat yaşayıram. Mən heç kimin həyətində “kvartirant”
yaşamağı sevmirəm.
- Öz
ifa üslubunuza bir dinləyici kimi necə qiymət verərdiz?
- Bunu
demək çox çətindir.
- Olubmu
ki, ifanızla bəstəkar mahnısı
uyğun gəlməsin?
Hansı bəstəkar
mahnıları ürəyinizcədir?
- Lap
uşaqlıqdan böyük
bəstəkarların - Cahangir
Cahangirov, Fikrət
Əmirov, Niyazi, Oqtay Kazımov, Vasif Adıgözəlov, Tofiq Quliyev kimi
yüksək səviyyəli
korifeylərdən oxumuşam.
Gənc nəsildən
isə müğənni
və bəstəkar Ramal Yaquboğlu ilə oxuduğum “Qarabağ balladası” ürəyimcədir. Mahnının
mətni özümündür.
Aktual bir mövzudur. Düşünürəm
ki, gənc nəsildə unutqanlıq
olmamaq üçün
bu mövzuya çox müraciət etmək lazımdır. “Qarabağ balladası”na klip çəkdirməyi
də düşünürəm.
- Qızınızın
azyaşlı uşaqlardan
ibarət qrup yaratdığını eşitdik.
Aynişanın səsi
necədir?
- Hə,
Aynişan yeni qrup yaradıb, amma adını hələ müəyyənləşdirməyib.
4 üç yaşlı
uşaq var yeni qrupda. Qrupun
bədii rəhbəri
o olacaq, mən də müəllimlik edəcəm.
Aynişanın səsinə
gəlincə, çox
gözəldir, amma müğənni olmasını
istəmirəm.
- Niyə?
- Mən
də bu sənətə uşaq yaşlarımdan gəlmişəm,
amma şəxsən elə o vaxt
da, indi də öyrəndiyim mahnılara çox məsuliyyətlə yanaşıram.
Mahnını tam mənimsəməmiş, anlamamış
efirə çıxıb
oxumurdum. Çünki
məqsədim incəsənətin
müğənnilik sahəsini
mükəmməl öyrənmək
idi, milyonçu qadın olmaq niyyətində deyildim. Amma indiki gənclərin
əksəriyyəti özlərinə
yaxşı şərait
yaratmaq üçün
müğənnilik eşqinə
düşürlər. Müğənnilik
üçün zəruri
olan səs, səhnə davranışı
arxa planda qalıb. Tamaşaçının
zövqünü korlayan
belələrinə irad
tutanda isə səni özünə düşmən hesab edir. Öz gələcəyini
düşünməyən, səhnəmizin gələcəyini
düşünərmi? Səhnə
mənim üçün
müqəddəs yerdir,
mən ora layiq olmayanlara tövsiyə edərdim ki, gedib özlərini
başqa yerdə sınasınlar. Səhnəyə
qeyri-peşəkar səviyyədə çıxıb
mahınını bərbad
günə qoyandan sonra gözdən pərdə asmaq üçün tanınmış
bir sənətkarın
sinfinə qəbul olurlar. Müəllim də ona istedad
verə bilməz axı, yalnız istiqamət verir. Sonra belələri müəllimin də adını batırır.
Geyimləri də çox bərbaddır, səhnəyə demək
olar ki, paltarsız çıxırlar,
biabırçılıqdır.
- Estrada
müğənnilərindən kimi çox dinləyirsiz?
- Elə
ifaçılar var ki, onların səsini eşidəndə
kanalı dəyişmirəm.
Elnarə, Röya, Samirə, Samir kimi gənclərimizin ifasını çox xoşlayıram. Samirənin
səhnə davranışı
da ürəyimcədir.
- Münsiflər
heyətində olduğunuz
“Xalq ulduzu”nda kimlər sizcə, ümidvericidir?
- Onlar
arasında ümidvericilər
çoxdur, amma toylara çox alüdəçilik etməsələr.
Danılmaz faktdır ki, müğənni ailəsini dolandırmaq üçün toylara getməlidir, amma həddi aşmaq olmaz, axı. Toylara getməyə qalsa, telefonum susmur, mən bütün təklifləri
qəbul etməklə
özümü istismara
da məruz qoya bilmərəm. Türkiyədə məşhur
müğənnilər toylardan
qazanc götürmür.
Onlar konsertləri, disklərinin satışı
ilə dolanırlar. Amma mənim indiyədək neçə
kasetim işıq üzü görüb, bir dəfə də qonorar almamışam. Piratçılarla
bacarmaq mümkün deyil. Mən bu gün “Biri sənsən, biri mən” mahnısını ifa etdim, səhəri gün ifam satışa
çıxarılmışdı. Halbuki bu mahnının
yazılmağına nə
qədər pul xərcləmişəm, axı
“minusovka”, oranjeman havayı başa gəlmir.
- Bir
mahnını hazırlamaq
üçün nə
qədər xərciniz
çıxır?
- Çoxdur.
2 min manatdan aşağı başa gələn mahnı keyfiyyətsiz alınır.
3-5 minə normal mahnı yazdırmaq olur. Bəzən oranjemançıların “əla”
adlandırıdığı mahnı üçün deyirəm ki, bu işə rəhmətlik Niyazinin gözüylə baxsaq, zəif alınıb. Üç dəfə artıq xərc çəkib keyfiyyətli
bir iş üzə çıxaranda
mahnını Niyazi bəyənərdi. Qara Qarayev, Niyazi, Fikrət Əmirovun yoxluğu çox hiss olunur, musiqilərimiz
darmadağın olub. Mən hansısa bir mahnını yazdıranda arzulayıram ki, ansambl böyük
olsun, tar, kaman, balaban, nağara kimi milli alətlərimiz səslənsin. Amma çox musqiçi dəvət edəndə,
oranjeman xərci, studiya xərci və sairə bütün bunlar mənə baha başa gəlir. Məsələn, “Qarabağ
balladası”nı hazırlayanda ay yarım studiyadan çıxmadım.
- “Bülbüllər”in taleyi necə
olacaq? Keçid dövründə yeniyetmələri
qrupunuza toplamaqla risk etmirsiz ki?
- Qrupa
yeni uşaqlar götürmüşəm, ən
körpə uşaq 9
yaşındadır. Artıq
dərslərə başlanıb,
sentyabrın 1-dən onlara rəqs dərsləri də keçiləcək. Keçid
dövrünə gəlincə,
“Bülbüllər”dəki
uşaqların heç
birinin səsi indiyədək batmayıb.
Çünki səsləriinə
zərər gəlməmək
üçün onlarla
müalicəvi prosedurlar
aparılır. Onlara mahnının zil yerini bəmdə məşq etdirirəm ki, səs telləri
zədələnməsin, yalnız
“zapis”lərdə mahnıları olduğu kimi oxuyurlar. Səhnədə onları
çox canlı oxutmuram, ildə 5 mahnı hazırlayırıqsa,
uşaqlar açıq
səhnələrdə fonoqramlardan
çox istifadə edirlər. Əminəm ki, dinləyicilər yeni uşaqlarımı da çox sevəcək.
Amma artıq yetkinləşmiş qrup üzvlərimi də taleyin ixtiyarına buraxmayacam. Onlardan da bacardığım qədər qayğımı
əsirgəməyəcəm.
Gələn il səhnə fəaliyyətinin
30 ili tamam olan müğənniyə
can sağlığı,
yeni yaradıcılıq
uğurları və bir də özünün
dediyi kimi, qəlbinin dərinliyindəki
Qarabağ nisgilinə
son qoyulmasını arzulayırıq.
Yeni Müsavat.- 2008.- 24 avqust.- S. 13.