İbrahimova S.
Köləlikdən
uzaq olan sənətkar
Alim Qasımov Qədir Rüstəmovla oxşar tərəflərindən danışdı
Dünyanın dörd bir yanını qarış-qarış gəzən Xalq artisti Alim Qasımov
artıq uzaq səfərlərə sıradan
baxdığını deyir.
Sadəliyi və mükəmməl ifası
ilə tamaşaçısının
qəlbində taxt-tacını quran sənətkarı artıq
bütün dünya dinləyir. Onun kimi dinlədiyi isə çox maraqlıdır. Bəzən
deyirlər ki, Alim Qasımov hər ifaçını
bəyənmir. Lakin o, sadəliyini bir daha sərgiləyərək,
hər bir ifaçının sənətinə
hörmətlə yanaşdığını
söylədi: "Bütün
ifaçılara qulaq
asıram. Eşitdiyim
hər xalq musiqisindən özümə
nəsə götürməyə
çalışıram. Eləsi
olur əhvalımı
tamam korlayır, bu başqa məsələdir.
Amma hamıya, xüsusən cavanlara diqqətlə qulaq asıram. Mən muğamı öyrənəndə
ustadlara müraciət
etmişəm. Qədir
Rüstəmov, Rübabə
Muradova, Yavər Kələntərli hal əhli olan xanəndələrdir. Əvvəlki
ustadların hərəsindən
bir az sənət
götürmüşəm. İndi muğam oxuyan cavanlar çoxdur. Kim yaxşı oxuyur, onun ifasına hamı əl çalır, o cümlədən də mən".
Alim Qasımov haqqında səslənən
fikirlərdə onun özünü Qədir Rüstəmova oxşatdığı
deyilir. Bənzətmənin
elə-belə yaranmadığını deyən
xanəndə belə
bir fikir irəli sürdü:
"Qədir müəllim
maraqlı insan olmaqla yanaşı, o da bir
sənətkar kimi köləlikdən azad olmağa çalışır.
Ola bilsin ki, bizim oxşarlığımız
buradan yaranır. Onun da özünəməxsus
yaratdığı bir
sənəti var. Vacib deyil ki,
bir xanəndənin saatlarla lent yazısı olsun. Qədir Rüstəmov heç az da
oxumayıb, amma yüz mahnının içində onun "Sona bülbülləri"ni eşidəndə gərək ayaq saxlayasan. Keçib getmək olmur, gərək o mahnının, ifanın eneryisini alıb sonra yoluna davam
edəsən. Hər ifaçıdan nişanə
qalan gül xalqın gülüzarına
çevrilir".
Söhbəti Alim Qasımovun qastrol səfərlərinə yönəldib,
bir məsələdən
xəbər tutmaq istədik. Onun haqqında həm də bunu deyirlər
ki, xanəndə xaricdə məşhurlaşandan
sonra Azərbaycanda qəbul olundu. Bu fikrə münasibətini
bildirən A.Qasımov
bir qədər düşünüb, sözünə
davam etdi: "Belə şey ola bilməz ki, ifaçı Azərbaycanda sevilməsin,
dünyada bəyənilsin,
sonra Azərbaycana qayıdanda hamı onu çox istəsin. Bu, bəlkə də başqa peşələrdə
ola bilər, amma muğamda yox. Söz düşmüşkən,
onu da deyim
ki, qızım Fərqanə ilə birgə "Leyli və Məcnun"dan ifa etdiyimiz
parçalar tərəddüdlə
qarşılanmışdı. Amma sonradan qəbul
olundu. Tarix boyu belə hadisələrə çox
rast gəlinib. Bəzən sənətkar
dünyasını dəyişəndən
sonra onun hansısa əsərinin əslində çox mükəmməl olduğu
ortaya çıxıb.
Bu cür yanaşmalara normal baxıram. Xatırladım
ki, sözügedən
milli operadan yazılan ayrı-ayrı parçalar xaricdə lentə alınmışdı. Bu
yaxınlarda onu bir az genişləndirmək
istəyirik. Fikirləşirəm
ki, operadan müəyyən səhnələr
ifa olunsun və arada müxtəlif
musiqilər səslənsin.
Bu, maraqlı yenilik ola bilər.
Hələ ki, bu layihə üzərində çalışırıq".
Kaspi.- 2008.- 16 dekabr.- S. 15.