Hüseynov A.
Operasız
opera... teatrı
Azərbaycan
xalqı teatrı, opera sənəti ilə daim fəxr edib. Bu gün isə vəziyyət ürəkaçan
deyil. Çünki son illər Azərbaycanın əsas musiqi
ocağı olan Opera və Balet Teatrı öz əvvəlki
simasını itirməkdədir. Əvvəla, ona görə
ki, teatrın vaxtilə zəngin sayılan repertuarı
getdikcə kasadlaşmaqdadır. Vaxt vardı ki,
həftənin altı günü musiqisevərlər dünya
opera korifeylərinin əsərlərini dinləməyə
gəlir, həm də mənən dincəlirdilər.
Cüzeppe
Verdinin "Otello", "Aida", "Riqoletto", "Traviata",
"Trubadur", M.İ.Qlinkanın "İvan Susanin",
"Ruslan və Lüdmila", A.P.Borodinin "Knyaz
İqor", R.M.Qliyerin "Şahsənəm",
Ş.F.Qunonun "Faust", A.S.Darqomıjskinin "Su
pərisi", K.F. Delibin "Lakme",
Q.Donisettinin "Məhəbbət şərbəti",
R.Leonkavallonun "Məzhəkəçilər",
P.Maskaninin "Kənd şərəfi", M.P.Musorqskinin
"Boris Qodunov", "Xovanşina" , Z.P.Paliaşvilinin
"Daisi", C.Puççininin "Bohema", "Madam
Batterflay", "Manon Lesko", "Toska",
"Turandot", S.V.Raxmaninovun "Aleko", D.A.Rossininin
"Sevilya bərbəri", A.Q.Rubinşteynin
"Demon", P.İ.Çaykovskinin "Yevgeni Onegin",
"İolanta", "Mazepa", "Qaratoxmaq
qadın", Robber Plakttinin "Kornevil zəngləri"
operalarının teatrın repertuarını
bəzəməsi çox sevincli hal kimi
dəyərləndirilirdi. Avropa opera musiqisinə biganəlik
tədricən aradan qalxır, sıravi azərbaycanlı
musiqisevərlər Avropa opera inciləri nümunələrini
dərindən duymağa həvəs göstərirdilər.
Yaxşı
yadımdadır. Şəhərimizin əsasən
azərbaycanlılardan ibarət olan dağüstü
ərazisində ("Dağlı
məhəlləsində") məskunlaşanlar Qərb
musiqisinə biganə, Azərbaycan musiqisinə aludə
idilər. Bunun bir səbəbi radio
verilişlərində, tədris
müəssisələrində Avropa musiqisinin yerli-dibli
təbliğ olunmaması idi. Ötən əsrin
müharibədən sonrakı illərində almanlarla
savaşdan qalib çıxmış sovetlər birliyinin
müvafiq təşkilatları musiqili filmləri kinoteatrlarda
prokata buraxmışdılar. Bizim dağlı
məhəlləsinin kiçik yaşlı uşaqları
həmin qənimət filmlərə, xüsusən də
məzəli əhvalatlar çox olan filmlərə maraqla
tamaşa edirdilər. Bu filmlərin arasında dünyanın
ən qüdrətli opera müğənnilərinin - Yan
Kipuranın, Benyamino Cilinin, Tito Qobbinin və digərlərinin
iştirakı ilə olan filmlər hamımızda maraq
doğururdu. Həmin filmlərdə istedadsız opera
müğənniləri tamaşaçılara
yekəqarın, nazik və əyriayaq tiplər
şəklində təqdim olunurdu. Həmin
özlərindən çox razı ifaçılar operalarda
aparıcı partiyaları oxuya bilməməkdən
çəkinməyərək baş partiyaların
ifaçıları kimi çıxış edirdilər.
Ariyaların finalında yüksək not götürmək
əvəzinə xırıltılı səs çıxaran
və bundan heç bir sarsıntı keçirməyən
başabəla ifaçıları filmdəki
tamaşaçılar adətən fitə basırdılar. Bəzən belə də olurdu ki, zil not
götürməyə hazırlaşan aparıcı solistin
ağzı açıla qalan zaman filmdəki
tamaşaçılardan kasıb geyimli bir nəfər final
notunu asan götürür və beləliklə də
aparıcı tenoru çaş-baş salırdı. O bilmirdi
ki, həmin səs onun səsidir, yoxsa...E Sonda
başabəla tenor fitə basılaraq səhnəni tərk
edirdi. Tamaşaçı müğənni isə
kütlənin sürəkli alqışları ilə
səhnəyə qalxır və oxuyurdu. Kütlə
arasından çıxmış təsadüfi
müğənniləri həmişə dünyanın Yan
Kipura, Belyamino Cili kimi qüdrətli tenorları
oynayırdı. Onların çox yüksək səs tələb
edən notları götürərək uzun-uzadı
saxlaması məhəlləmizin ayaqyalın,
başıaçıq uşaqlarını heyran qoyurdu.
Film qurtardıqdan sonra onun
"müzakirəsi" başlanırdı. Yan Kipuranın
və Benyamino Cilinin səslərindən xoşlanan uşaqlar
hətta onları vaxtilə Azərbaycan milli operasının
aparıcı solisti, heyranlıq doğuran zil səsli
Əlövsət Sadıqovla müqayisə edirdilər.
Qənimət
operaları ilə tanışlıq bizlərdə Qərb
bəstəkarlarının operalarına maraq
oyatmışdı. Həmin vaxtlarda opera
teatrımızın, irəlidə deyildiyi kimi, zəngin
repertuarı vardı, hətta məktəblilər
üçün gündüz tamaşaları da təşkil
olunurdu. Günlərin birində əmim oğlu
Şaiqlə operaya gedib Puççininin "Toska"
operasını dinləməyi qərara aldıq. Həmin
vaxtlar kiçik yaşlı uşaqları axşam
tamaşalarına buraxmırdılar. Bilet yoxlayan qadın
və onun yanında dayanmış administrator bizim
yalvar-yaxarımızdan sonra bir qədər yumşalaraq
içəri keçməyimizə izn verdilər. Teatrın
foyesini və salonunu heyranlıqla seyr edir, qızıl suyu
çəkilmiş memarlıq fraqmentlərinə
heyranlıqla baxırdıq. Özümüzü belə bir
yerdə olmağımıza görə xoşbəxt
sanırdıq. Nəhayət ki, orkestr çalmağa
başladı və pərdə açıldı.
Doğrusunu deyim ki, bu çalğı bizi bir o qədər
də məmnun qoymadı. Ona görə ki, musiqi
səsləri uyarlığını hiss edə bilmirdik.
Səhnəyə şişman və balacaboy bir qadın
müğənni çıxaraq oxumağa başlayandan bir
qədər sonra pəhlivan cüssəli bir kişi
müğənni qadın müğənninin yan-yörəsində
fırlanaraq nəsə oxuyur, deyəsən onu sevdiyini
bildirirdi. Aldığımız proqrama baxıb tosqun
qadının "Toska", onu sevən kişinin isə
Kavaradossi olduğunu öyrəndik. Sonradan bir əzazil
kişi gəlib qəzəblə oxumağa başladı.
Proqrama baxıb bu kişinin polis rəisi Skarpia olduğunu
öyrəndik. Skarpia məhbəsdən qaçmış
inqilabçını axtarırdı. Puççininin bu
operasında deklamasiya - reçitativ xarakterli anlar xeyli yer
tutduğundan biz onu "O oxuyur, bu oxuyur və heç nə
də anlaşılmır" kimi dəyərləndirdik.
Salonda olanlar isə operanın gedişini diqqətlə
izləyir və bir çox yerdə ifaçılara
qoşularaq yavaşcadan zümzümə edirdilər. Biz
isə anlaya bilmirdik ki, tamaşaçıları məftun
edən nədir. Birinci pərdədən sonra əmioğlu
Şaiq mənə yalvarmağa başlayıb dedi:
"Əmioğlu, qurban olum, burax məni gedim, qalsam,
ürəyim partlar, ölərəm".
Bizim
məhəllədə böyük-kiçik
məsələsinə xüsusi diqqət yetirilirdi.
Kiçik yaşlılar hətta özlərindən 1-2
yaş böyük olanlara, hörmət edir və
dediklərini qanun kimi qəbul edirdilər. Mən
əmioğlumun doğrudan da psixoloji baxımdan pis
vəziyyətdə olduğunu görüb, evə
getməsinə razılıq verdim və tamaşanı zor
gücünə də olsa, axıracan dinləməyi qərara
aldım. Fikirləşdim necə ola bilər ki, salonda
əyləşən ruslar, yəhudilər və sair
millətlərin nümayəndələri opera musiqisini
başa düşür, mən isə başa
düşmürəm. Belə yaramaz, adamda milli qürur hissi
olmalıdır!
Çox
sonralar anladım ki, bu operanın musiqisinin ifadə qudrəti
çox yüksək, həm də vəcdəgətiricidir.
Bu musiqi hadisələrin gözlənilməz
dəyişikliyini asanlıqla izləyərək onun
əsəbi, gərgin və dramatik ovqatını
çatdıra bilir. Toskanın, Kavaradossinin ariyaları konsert
salonlarının bəzəyinə çevrilmişdir.
Mən deyərdim ki, bu ariyaları bilməyən və
sevməyən adam bəlkə də tapılmaz. Sonrakı illər biz məktəbli gənclərin
dünyanın opera şedevrləri ilə
tanışlığımız üçün geniş
imkanlar açılmışdı. Azərbaycan Opera və
Balet teatrının məqsədyönlü fəaliyyəti
sayəsində respublikamızda operaya böyük
həvəs yaranmışdı. Azərbaycan balaları daha
qeyri-azərbaycanlıların yanında özlərini opera
musiqisi biliciləri kimi apara bilirdilər.
Əvvəllər
də Opera teatrında azərbaycanlılar arasında tenor,
bariton, bas, soprano səsin kasadlığı hiss olunurdu. Ona
görə də klassik Qərb opera ifaçıları arasında
qeyri-azərbaycanlı solistlərin mövqeyi bir o
qədər də ürəkaçan deyildi. Millətimizi
belə operaların ifaçıları sırasında
güclü dramatik tenor Yaqub Rzayev təmsil edirdi. O, Bolşoy
Teatrda və Ukrayna Opera və Balet teatrında da yaxşı
mənada ad çıxarmış solist olmuşdu. Yaqub Rzayev
"Koroğlu" partiyasının da mahir
ifaçısı sayılırdı. Lakin lazımi
hökumət qayğısı
göstərilmədiyindən, digər obyektiv və subyektiv
səbəblərdən bu böyük tenor kölgədə
qalmaq durumunda idi. Qərb operalarının aparıcı tenor
partiyalarını əsasən respublikanın xalq,
Rusiyanın əməkdar artisti Aleksandr Drozdov ifa edirdi. Onun
çox qaltanlı və böyük diapazonlu səsi uzun
illər Azərbaycan opera səhnəsində eşidildi. O,
hətta "Koroğlu" operasının rus dilində
oynanılan variantında baş qəhrəmanın da
partiyasını oxumuşdu. Biz onu
yaradıcılığının ahıl vaxtında
görmüşdük. A.Drozdov "Aida" operasında
gənc sərkərdə Radames partiyasının da
ifaçısı idi. Bir qədər yuxarı notlar
götürməli olanda ağzındakı qoyma metal
dişlər projektorların gur işıqları altında
parıldayırdı. Görkəmi də qoca kişi
görkəmi idi. Bizlər Radamesi elə bu şəkildə
təsəvvür edirdik. Ona görə ki,
əsl gənc Radames təmsilçisini görməmişdik.
Ötən əsrin əllinci illərində İtaliya
kinostudiyasının ərsəyə gətirdiyi "Aida"
musiqili kinofilmində gənc Radamesi görəndə
mat-məəttəl qaldıq, sən demə, Verdinin
təsəvvür etdiyi Radames qəşəng görkəmli
cavan imiş. Sonralar gənc opera solistlərinin -
Lütfiyar İmanovun, Hüseyn Əliyevin təfsirində
səslənən ariyalar milli operamızın
hərtərəfli inkişafında yeni mərhələnin
başlanğıcından xəbər verirdi.
Azərbaycan
opera səhnəsinə Firəngiz Əhmədovanın,
əslən gəncəli olan Vera Abışevanın
(Saratovun opera teatrından) dəvət olunması musiqili
teatrın həyatında dönüş nöqtəsi kimi
dəyərləndirilməlidir. Firəngiz
Əhmədovanın təravətli və geniş imkanlı
səsi onun Qərbi Avropa klassiklərinin operalarında baş
partiyaların əvəzolunmaz ifaçısına
çevirilməsinə təkan vermişdi. C.Verdinin
"Aida" operasındakı Aidanın ariyaları vokal
ifaçılığı baxımından çətin
hesab olunur. Hətta operanın "Nil pərdəsi"
deyilən yerində Aidanın müəyyən
keçidlərlə ən zil not götürməsi
məqamında çox ifaçılar çıxılmaz
vəziyyətdə qalır. Yazıq ifaçı səs
olmayan yerdə nə edə bilər ki? Qastrolçu
qadınların da həmin notu götürmək
məqamında üz əzələləri gərilir,
boğaz damarları kənardan görünəcək
dərəcədə şişirdi. Firəngiz
Əhmədovanın Aidası isə çox yüksək
notu qışqırıq qoparmaqla deyil, təmiz səslə
oxuyaraqdan götürürdü. Onun ürəkdən gələn
ifaçılıq manerası oynadığı digər
rollara da təravət gətirirdi. O, obrazın daxili
aləmini rəngarəng səs palitrasının genişliyi
sayəsində təqdim edirdi. Vera Abışeva Fikrət
Əmirovun "Sevil" operasında baş qəhrəmanın
ariyalarını böyük sənətkarlara xas olan
tərzdə oxumağı bacarır, həm də obrazın
həyəcanlarla dolu daxili aləmini məharətli dram
aktyoru kimi aça bilirdi.
Daha sonralar
Azərbaycan opera səhnəsinə klassik
əsərlərdə baş partiyaları ifa edən
Qərinə Kərimova kimi bənzərsiz dramatik soprano
səsli solistin gəlişi musiqili teatr aləmində bir
xoş hadisəyə çevrilmişdi. O, Üzeyir
Hacıbəyovun "Koroğlu" operasında Nigar,
Fikrət Əmirovun "Sevil" operasında Sevil kimi
qadın obrazlarını həm səs, həm də aktyorluq
məharəti baxımından yüksək sənət
zirvələrinə qaldıra bilmişdi. Qərinənin
Cüzeppe Verdinin "Aida" operasında Aida,
"Trubadur" operasında Leonora, Cakoma Puççininin
"Madam Batterflay" və "Toska" operalarında
Çio-Çio-san və Toska, Corc Bizenin "Karmen"
operasında Mikaela partiyalarını böyük uğurla ifa
etmişdir və indi də yaxşı formadadır. Onun Moskvanın Bolşoy Teatrında Toska rolunda
çıxışı böyük razılıqla
qarşılanmışdı. Ümumiyyətlə,
Qərinə Kərimova dünya opera
səhnələrində sənət nümunəsi
göstərməyə layiq ifaçıdır. Çox
təəssüflər olsun ki, onun bu zirvəyə
qalxmasına opera teatrının rəhbərliyi,
mədəniyyət və turizm nazirliyinin
başçıları tərəfindən heç bir
təşəbbüs göstərilmir. Əngəl
törətmək təşəbbüsləri isə
göstərilir. Məsələn, Qərinə Kərimova
Bolşoy Teatrdan Toska partiyasını oxumaq dəvəti alan
kimi Bakıdan Moskvaya şeytançılıq edib,
Qərinənin yuxarı registrlərə qalxmaq imkanında
olmadığını bildirmişdilər. Moskvada da bu
qastrolçu xanımı imtahana çəkmiş, bir
neçə zil not götürməsini
istəmişdilər. Qərinə bu "imtahan"dan
üzüağ çıxdıqdan sonra Toska
partiyasını sürəkli alqışlar altında
oxumuşdu.
Teatr
truppasında Azər Zeynalov, Həsən Enami, Samir
Cəfərov, Ülvi Qılınc, Fərid Əliyev kimi
tenorların, Fidan Hacıyeva, İlahə Əfəndiyeva,
Dinarə Əliyeva kimi sopranoların fəaliyyəti
təqdirəlayiq bir olaydır. Onların ifa
imkanlarının genişliyi, heyrət doğuran səs
diapazonlarının və tembrlərinin mövcudluğu
sayəsində dünya klassiklərinin bir çox
operasını gündəmə gətirmək
mümkündür. Əgər istək olsa!
Artıq
uzun müddətdir ki, bu teatr öz fəaliyyətini Ü.
Hacıbəyovun "Leyli və Məcnun" operası
və yerli balet ifaçılarının iştirakı
ilə hərdənbir tamaşaya çıxarılan bir
neçə balet - "Min bir gecə", "Qız
qalası" baletləri üzərində qurmaqdadır.
Məlum
olduğu kimi, Azərbaycanda Qərb
bəstəkarlarının operalarında Radames, Kavaradossi,
Manriko kimi tenor partiyalarının ifaçıları
hazırlanmadığı üçün kənar
şəhərlərdən qastrolçu çağırmaq
adət halını almışdır. SSRİ
xalq artistləri Vladimir Atlantov, Vladislav Pyavko və
Gürcüstanın xalq artisti Teymuraz Ququşvili kimi tenorlar
istisna edilməklə, Azərbaycan
tamaşaçılarına tenor partiyalarının ustad
aparıcı nümayəndələrini dinləmək
xoşbəxtliyi nəsib olmur. Şəhərimizə
adətən üçüncü-dördüncü dərəcəli
tenorlar dəvət edilir. Onlar tamaşaları birtəhər
başa vurub gedirlər. Bəzən də məlum olur ki, bu
kimi zəif ifaçılar öz teatrlarında oynamadıqları
partiyaları bizim teatrda oxumaq cəsarəti tapırlar. Bunun
nəticəsində tələbkar Bakı
tamaşaçıları narazılıq hissləri
keçirirlər. Halbuki yuxarıda adları sadalanan gənc
ifaçılarımızı həmin rollara hazırlamaq
qayğısına qalmırlar. Çoxdan bəri Azər
Zeynalovun Kavaradossi partiyasında çıxış
edəcəyi xəbəri hansı
səbəblərdənsə hələ də
reallaşmayıb. Uzun bir müddət Qalina
Vişnevskayanın, Monserrat Kabalyenin, Xose Karrerasın
məsləhətləri sayəsində
püxtələşmiş Samir Cəfərovun Radames, Manriko
partiyalarında uğurlu çıxışları
üçün kifayət qədər səs imkanı var.
Ramazan
Xəlilov Bakının opera teatrının direktoru
işləyən zaman teatr kifayət qədər
yüksək səviyyəyə qalxmışdı. Kazan Opera
teatrından daimi işə dəvət alan Kamil Yaqubov
Azərbaycan opera səhnəsinin bəzəyinə
çevrilmişdi. Onun çox nadir sayılan tenor-altino
səsi vardı. Fransız bəstəkarı Filiber Leo Kleman
Delibin "Lakme" operasında ifa baxımından çox
çətin sayılan Ceraldın partiyasını
böyük uğurla ifa edirdi. Bakı opera
səhnəsinə çox gözəl bas səsli Valeri
Qurbanovun dəvət alması da müxtəlif bas
partiyalarının yüksək sənətkarlıq
səviyyəsində ifa olunması üçün geniş
imkanlar açmışdı. Moskvanın Stanislavski və
Nemiroviç-Dançenko adına musiqili teatrının
solisti, opera solistlərinin ümumittifaq
müsabiqəsinin laureatı İbrahim Cəfərov Bakıya
gətiriləndən sonra opera sənətinə
tamaşaçı rəğbəti bir qədər də
artmışdı. Bu çox istedadlı tenorun Qərbi Avropa
və Azərbaycan bəstəkarlarının operalarında
baş rollarda çıxışları onu Bakı
dinləyicilərinin kumirinə çevirmişdi.
Təəssüflər olsun ki, bu böyük istedadın
Bakıda həmişəlik qalması üçün
müvafiq şərait yaradılmadığından o,
yenə də Moskvaya qayıtmalı olmuşdu.
Bakıda
dünya operası ulduzları sayılan rumın Nikolaye
Xerlyanın, Ottave Yeniqaresku kimi möhtəşəm
baritonların çıxışları olduqca xoş
təsir bağışlamışdı. Dünya opera
səmasının sönməz ulduzu Müslüm Maqomayev
səhnəyə gəldiyi ilk dövrdə Ottave Yeniqaresku onu
məftunluqla dinləmiş, Fiqaronun kavatinasının
ortasındakı naqolay yerdə keçid notlarında
oxumasını tövsiyə etmişdi.
Həmin vaxtlar
Azərbaycan opera səhnəsində Ağababa
Bünyadzadə, Məmmədtağı Bağırov,
İsmayıl Eloğlu kimi tanınmış bariton səsli
ifaçılar, Kazım Məmmədov kimi tenor
çalışırdılar. Ağababa Bünyadzadənin
diapazon genişliyi və tembr baxımındın
bənzərsiz səsi vardı. O, həm Azərbaycan bəstəkarlarının
operalarında, həm də dünya klassikası
nümunələrində uğurla çıxış
edirdi. Bariton A. Bünyadzadəninn ifasında Üzeyir
Hacıbəyovun "Koroğlu" operasında Həsən
xan, Müslüm Maqomayevin "Şah İsmayıl"
operasında Aslan şah partiyaları bənzərsiz
sayılırdı.
İsmayıl
Eloğlu Qarabağda tayı-bərabəri olmayan
məlahətli səsi ilə ürəkləri fəth
edən müğənni olmuşdu. Onu
Bakıya çağırandan sonra başabəla səs
müəllimi bilərəkdən, yaxud
bilməyərəkdən ona ağzını əli ilə
tutub var gücü ilə çığırmasını
məsləhət görəndən sonra məşhur
muğam və mahnı ifaçısı bir o qədər
də tanınmayan bariton səsli opera
müğənnisi kimi fəaliyyət göstərmək
məcburiyyətində qalmışdı.
Teatrın
solisti Böyükağa Mustafayev azərbaycanlı
ifaçılar arasında yeganə bas səsli ifaçı
kimi tanınırdı.
Unudulmaz
Bülbül Məmmədov Koroğlunun əvəzsiz
ifaçısı kimi məşhur idi. O, Əfrasiyab
Bədəlbəylinin vokal baxımından çox
çətin sayılan "Nizami" operasında Nizaminin
ürəyəyatımlı ariyaları ilə
tamaşaçıları məftun qoyurdu. Həmin operada
metso-soprano Fatma Muxtarovanın Əzra rolunda
çıxışları çox yaddaqalan idi. Onu da
xatırladaq ki, Fatma Muxtarova keçmiş SSRİ
məkanında Bizenin "Karmen" operasında baş rolun
əvəzolunmaz ifaçısı kimi tanınırdı.
"Koroğlu"
operası rus truppası tərəfindən də
oynanılırdı. Koroğlunu respublikanın xalq artisti
A.Drozdov, Həsən xan partiyasını respublikanın xalq
artisti V.A.Nikolski ustalıqla ifa edirdilər. Nikolski
Həsən xan obrazını azərbaycanlı
solistlərlə birlikdə bizim ana dilimizdə də oxuyurdu.
Bəzi sözləri düzgün tələffüz edə
bilməməsi tamaşaçıların xoş
gülüşünə səbəb olurdu.
Rəşid
Behbudovun "Sevil" operasında Balaş rolunda
çıxışı onun bir opera solisti kimi də
yetkinliyinin sübutu idi.
Bütün bu
yazılanlar teatrın uğurlu keçmişinə bir
səyahət məqsədi güdür. Hazırda opera
teatrı acınacaqlı repertuar kasadlığı
dövrünü yaşayır. Son vaxtlar teatr öz
fəaliyyətini qapılarını operaya heç bir
dəxli olmayan kollektivlərin üzünə geniş açmaqda
görür. "Bakılı
oğlanlar"ın, "Bizim şəhərdə"
şou-tamaşalarının opera teatrı
səhnəsində oynanılması, xalq mahnıları
ifaçısının Filarmoniya səhnəsində deyil,
Opera Teatrı səhnəsində konsertə buraxılması
Azərbaycan Opera Teatrının düzgün yolda olmadığını
göstərir. Bu, azmış kimi, Üzeyir
Hacıbəyovun yaradıcılıq irsinə də
biganəlik hökm sürür. Dövri mətbuatda bu böyük
bəstəkarın "Əsli və Kərəm"
operasının yenidən repertuara qaytarılması ilə
əlaqədar məşqlərin getməsi barədə
verilən məlumatlar hələ də quru məlumat olaraq
qalmaqdadır.
Görkəmli
Azərbaycan bəstəkarı Arif Məlikovun dünyanın
70-dən artıq ölkə teatrında oynanılan
"Məhəbbət əfsanəsi" baletinə öz
məmləkətində nədənsə yer
verilməməsi ancaq təəssüf doğurur. Bu
yaxınlarda bəstəkarın 75 illik yubileyində
Sankt-Peterburqun Mariya teatrı kollektivinin həmin baleti
Heydər Əliyev Sarayının səhnəsində Bakı
tamaşaçılarına təqdim etməsi
görəsən teatr rəhbərliyinin zəifliyinə
tutarlı işarə deyildimi?
Bu yaxınlarda
bariton Elçin Əzizovun Bolşoy Teatrın ilk
azərbaycanlı solisti kimi Corc Bizenin "Karmen"
operasında Eskamilyo partiyasında uğurlu
çıxışı bizi çox sevindirdi. Buna baxmayaraq
bir qədər də kədərləndik. Ona
görə ki, 2005-2007-ci illərdə Bakı Musiqi
Akademiyasının opera studiyasında dirijor Azad Əliyevin
rəhbərliyi altında təcrübə keçən bu
gənc istedad öz operamızın truppasına dəvət
almamışdı. Öz təşəbbüsü ilə
Qalina Vişnevskayanın opera sənəti
Mərkəzində solist kimi fəaliyyətə
başlayan Elçin Əzizov Eskamilyonun partiyasını
Moskva tamaşaçılarına təqdim edəndən sonra
Bolşoy Teatra solist kimi qəbul olunmuşdur. Elçin
Əzizov Bolşoy Teatr truppasının ilk azərbaycanlı
solistidir. Onun Moskvada, Yaroslavlda, Arxangelskdə, Vyanada, Zalsburqda,
Milanda, Parisdə yaddaqalan çıxışları
olmuşdur.
Hazırda
Bakı Opera Teatrı təmirə dayanmaq bəhanəsi
ilə fəaliyyətini demək olar ki,
dayandırmışdır. O, bir növ operasız opera
teatrına çevrilmişdir. Dönüş olacaqmı?!
Azərbaycan.- 2008.- 21
dekabr.- S. 5.