Abdullayeva Z.
“Nərimanfilm” təqdim edir
Artıq iki ildir ki,
Azərbaycanın kino məkanında, böyük və
kiçik ekranlarda yeni bir imza görünməkdədir:
"Nərimanfilm". 1993-cü ildə "Nəriman
İnterservis" kimi fəaliyyətə başlayan bu
özəl müəssisə 2005-ci ildən "Nərimanfilm"
kino şirkəti adı altında kino və video
məhsullarının istehsalı ilə məşğuldur.
"Nərimanfilm"
kinematoqrafiya müəssisəsinin bədii rəhbəri
gənc rejissor, Rusiya Rejissorlar Gildiyasının üzvü
İlqar Safat, Bədii-Ekspert Şurasının sədri Vaqif
İbrahimoğludur. Bugünədək ondan artıq
qısametrajlı bədii və sənədli filmə ekran
həyatı verən "Nərimanfilm"in ən
böyük missiyası kinematoqrafiya sahəsində professional
kadrların hazırlanması, milli bədii və
sənədli filmlərin istehsalı, onların beynəlxalq
bazarda layiqli yerini təmin etmək, bir sözlə,
Azərbaycan kinematoqrafiyasının inkişafına
kömək etmək, onun keçmiş şöhrətini
özünə qaytarmağa xidmət etməkdən ibarətdir.
Şirkətin filmoqrafiyasına nəzər salırıq:
"Dağın nəvəsi" (2002, Bakı), "Mən
quşları xatırlayıram" (2002, Moskva), "Səma
kökləri" (2003, Xabarovsk), "Daşda yaşayan
ruh" (2003, Moskva), "Sonet 129" (2005, Moskva),
"Sofinskaya Boqorodisa" (2006, Bakı), "Məhsuldar
otlaqlarda" (2006, Bakı), "Qobustana
qayıdış" (2007, Bakı), "Pəri Qala"
(2007, Bakı).
"Nərimanfilm"in
bədii rəhbəri, kinorejissor, ssenarist, şair, rok-bard
İlqar Məmmədov 1972-ci ildə Bakıda doğulub, 6
saylı orta məktəbi, 1995-ci ildə Azərbaycan Pedaqoji
İnstitutunu, 2002-ci ildə Moskva Ssenaristlər və
Rejissorlar Ali Kursunu fərqlənmə diplomu ilə bitirib.
Hələ SRAK-ın I kurs tələbəsi olarkən Uzaq
Şərq Kinoxronika Studiyası tərəfindən rejissor
kimi işə başlamaq barədə təklif alıb və
bir müddət
Xabarovskda işləyib. Elə həmin vaxtlarda
yaradıcılıq sahəsində özünü
sınağa çəkib. Bir-birinin ardınca çəkdiyi
filmləri dünyanın müxtəlif
şəhərlərində nümayiş etdirib, mükafata
layiq görülüb. "Səma kökləri" filmi
Nyu-Yorkda Amerika Təbiətşünaslıq Muzeyinin
kitabxanasına daxil edilib. Sonra o, Moskvaya qayıdaraq burada
müxtəİif kinokompaniyalarda işləyib, daha da
təkmilləşib, uğurlarının sayı artıb
və nəhayət, Azərbaycana dönüb milli kino
sənətimizin inkişafı istiqamətində işə
başlayıb.
Şirkətin 2007-ci ildə istehsal etdiyi "Qobustana qayıdış" sənədli filmi və "Pəri Qala" qısametrajlı bədii filmi VIII Beynəlxalq Tiflis Kinofestivalında nümayiş etdirilib və maraqla qarşılanıb. Bununla bağlı İlqar Safat deyir. "Hər iki film maraq doğurdu, tamaşaçılar Azərbaycan haqqında müəyyən məlumat ala bildilər. Sevdiyim Vətənim haqqında dünya tamaşaçısına həqiqəti çatdıra bildiyim üçün özümü xoşbəxt sayıram. Həmin filmlərə dünyanın tanınmış, "Bir dəfə Amerikada" filminin ssenari müəlliflərindən biri Kler Dovs, Amerikanın sənədli filmlər tənqidçisi Devid D'Arsi kimi kino mütəxəssisləri yüksək qiymət verdilər. Bu, çox xoşdur və işləmək üçün stimuldur. Bu, həm də bugünkü Azərbaycan kinosuna verilən dəyərdir". „. Onu da qeyd edək ki, işçi adı "İkinci doğuluş" olan "Pəri Qala" qısametrajlı bədii filminin istehsalı "Bu meydan, bu ekran" müsabiqəsi çərçivəsində Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin maliyyə dəstəyi ilə həyata keçirilmiş və istehsal zamanı filmin səs rejissoru Teymur Kərimov Azərbaycan kinosu tarixində ilk dəfə olaraq birbaşa səsyazma avadanlığından istifadə etmişdir.
Kinofestivalda uğur qazanan digər "Qobustana qayıdış" (ssenari müəllifi, operator və rejissor İlqar Safat) sənədli filmində dünya tamaşaçısı bəşəriyyətin qədim mədəniyyət abidələrindən biri Qobustanla tanış olur. Qobustan petroqliflərinin yaşı 20 min ilə yaxındır. Bu daşlar üzərində tarixəqədərki qəbilələrin sakral işarələrindən, Roma legionerlərindən tutmuş sovet dövrü adamlarının yazılarınadək bütün dövrlər öz izini qoymuşdur. Filmin qəhrəmanı Tərlan bu daşlar arasında böyüyüb və o, daşları çox yaxşı tanıyır. Film boyu o, tamaşaçıya Qobustan möcüzələrindən söhbət açır.
"Nərimanfilm"in
yaradıcılıq planları
genişdir. Bu yaradıcı
kollektivə uğurlar
arzulayırıq. Kim bilir,
bəlkə lap yaxın
zamanda dünyanın ən möhtəşəm
"kino ekranı"
Hollivudda belə bir imza görünəcək:
"Nərimanfilm" təqdim
edir...
Respublika.- 2008.- 3 fevral.- S. 5.