Qurbanqızı Z.
Nəğmə dolu bir ürək
Doğma Bakımızı, şəhərin gecə həyatını, dənizkənarı bulvarı çox sevirdi, Xəzərin pıçıldaşan ləpələri ilə saatlarla həmsöhbət olurdu. Bu sevgi bir zaman rahatlığını əlindən almışdı, içində qövr etdikcə ona gələcəkdə şöhrət gətirəcək bir nəğmənin cücərtiləri baş qaldırırdı. Və bir gün küçələrdən boylanan qırmızı, yaşıl, sarı işıqlar daha gur yandı, "Bakının işıqları" Şövkət Ələkbərovanın bənzərsiz ifasında hamını ovsunladı. Bu, Elza İbrahimovanın ikinci mahnısı idi. İlk mahnısını 1968-ci ildə yazmışdı. Məmməd Rəhimin "Yalan ha deyil" şeirinə bəstələdiyi musiqi debütü idi və 1969-cu il aprelin 19-da milli radioda səslənmiş, müəllifinə uğur gətirmişdi.
Elza İbrahimova hələ uşaqkən musiqiyə böyük həvəs göstərmiş, valideynləri kiçik qızcığazın bu həvəsini nəzərə alaraq onu musiqi məktəbinə qoymuşdular. Əvvəl 8 saylı musiqi məktəbini, sonra Asəf Zeynallı adına musiqi məktəbini bitirmiş, 1958-ci ildə Azərbaycan Dövlət Konservatoriyasına qəbul olunmuşdu. Burada ilk müəllimi bəstəkar Cövdət Hacıyev olmuş, bir il sonra onu Qara Qarayev əvəz etmişdi. Ən çətin məqamlarda həmişə sevimli müəlliminə üz tutar, ondan məsləhətlər alardı Elza xanım. Onun diplom işi - "Fortepiano və orkestr üçün konsert" konservatoriyanın böyük zalında Elza xanım və onun müəllimi Fəridə Quliyeva ilə birgə iki royalda səslənmiş, uğurlu ifadan sonra maestro Q.Qarayev tələbəsinə: "Bu nailiyyətlə kifayətlənməyin, davam edin!" - demişdi. Diplom işini dinləyən maestro Niyazinin rəyi isə belə olmuşdu: "Maraqlı, ancaq fortepiano fakturalı pianoçu üçün mürəkkəb əsərdir".
Təbii ki, bu böyük sənətkarların fikirləri Elza xanımı bəstəkarlıqla daha ciddi məşğul olmağa ruhlandırmışdı.
Mahnı yaradıcılığı
Elza İbrahimovanın
fəaliyyətində əhəmiyyətli
yer tutur. Onun mahnılarının ifaçıları da seçilir: R.Behbudov, F.Kərimova, İ.Rzayev, M.Babayev, İ.Quliyeva, G.Məmmədov, O.Ağayev,
A.İslamzadə, E.Rəhimova
və b. Elza xanım bir müddət "Dan ulduzu" vokal-instrumental ansamblında
işləmiş, onun
rəhbəri, əməkdar
incəsənət xadimi
Gülarə Əliyeva
ilə dostluq etmişdi. Onun mahnılarını
dinlədikdən sonra böyük müğənni
Rəşid Behbudov da Elza xanımla əməkdaşlıq
etməyə təşəbbüs göstərmişdi. O
günləri Elza xanım belə xatırlayır: "Bir
gün mənə zəng oldu, bərk həyəcanlandım.
Böyük istedadı qarşısında səcdə etdiyim
Rəşid Behbudovla danışmaq mənə elə
çətin gəldi ki... İşimlə maraqlandı - və
mən "Ey Vətən" adlı mahnını yenicə
tamamladığımı dedim və həmin mahnını
ona təqdim etməyə özümdə cəsarət
tapdım. Bizim əməkdaşlığımız belə
başladı".
Ölməz
sənətkarımız R.Behbudov bu mahnını elə ifa
etdi ki, "Ey Vətən" odlar ölkəsinin vizit
kartına çevrildi, dünyanın hər yerində "Ey
Vətən" dedi və günlərin birində bu
dünyadan köçünü də bu nəğmənin
həzin sədaları altında çəkdi...
Nəğmə dolu bir ürəyəm,
Torpağına baş əyərəm
Ey Vətən!..
Ötən müddətdə
E.İbrahimova kamera janrına müraciət etmiş, simfonik poema, oratoriya, vokal-instrumental və kamera əsərləri, Hüseyn Cavidin pyesi əsasında "Afət", "Yanan laylalar" (libretto müəllifi R.Heydər)
poemalarını yazmışdır.
Qarabağ mövzusunda işlənmiş
"Yanan laylalar" operasının səhnələşdirilməsi
barədə 1993-cü ildə
Azərbaycan Respublikası
Mədəniyyət Nazirliyi
tərəfindən qərar
qəbul edilsə də əsər hələ də öz
səhnə həyatını tapa bilməmişdir. 1996-cı
ildə bəstəkar E.İbrahimova Şeyx Şamilin 200 illiyi
münasibətilə yeni bir opera yazmağa
başlamışdır. Neft sənayesinin 130 illiyinə
həsr etdiyi neftçilər haqqında mahnı-himni
Azərbaycan Dövlət Simfonik orkestrinin dirijoru, professor Rauf
Abdullayev yüksək qiymətləndirmişdir.
Elza xanım sevilən
bəstəkarlardandır. Bu da səbəbsiz deyil. Xalq şairi
Bəxtiyar Vahabzadə 1984-cü ildə "İşıq
çeşməsi nəğmələr"
məqaləsində yazırdı: "Elza İbrahimova
mahnı janrında lövhə ustasıdır. O,
gözlə görünən dünyanın deyil, görünə
bilməyən, içəridən bizi dalğalandıran hisslərin,
həyəcanların, bir sözlə, iç dünyamızın
rəssamıdır. O, səslərdən toxuduğu
nəğmə naxışlarında bizə
ovqatımızı, öz iç dünyamızı
göstərir. Onun nəğmələrinin verdiyi
bəsirət gözü ilə o, bizi özümüzə,
daxili aləmimizə baxmağa məcbur edir. Biz gözlərimiz
önündə kəpənək kimi uçan sehrli
səslərin arxasınca getməyə bilmirik, onun
nəğmələrində gözə görünməz
səslər predmetləşir, gözə görünən
arzulara, duyğulara çevrilir. Bax budur əsl və böyük sənətin gücü və sehri!"
Onun mahnılarında bir yanğı var, bu yanğı yalnız Elza xanıma məxsusdur.
Yanğı içdən gələr,
fəryad ürəkdən
qopar. Onun "Qayıt!", "Məhəbbət
qürbətə gedərmiş",
"Bilməzdim", "Sən
yadıma düşəndə",
"Gecə bulaq başında" və
s. mahnılarında nəğmə
ilə, sevgi ilə dolu bir
ürəyin çırpıntıları,
üsyanı duyulur. Odur ki, bu mahnılar
da, onun müəllifi də dinləyici tərəfindən
sevilir. Xalqın böyük sevgisini
qazanmış Elza xanımın şərəfli
əməyi dövlətimiz
tərəfindən də
yüksək qiymətləndirilmiş,
o, Prezident təqaüdünə
layiq görülmüşdür,
əməkdar incəsənət
xadimidir.
Bu günlərdə
"Muğam" Teatrında
bəstəkarın yaradıcılıq
gecəsinə də onu sevənlər, sənətinə pərəstiş
edən insanlar toplaşmışdı. O gecə
sevgi dolu bir gecə idi.
Sadə,
dəbdəbəni, tərifi
xoşlamayan, son dərəcə təvazökar
və uşaq qədər məsum Elza xanım ünvanına söylənən
səmimi sözlər,
təbriklər, tər
çiçəklər arasında
görünməz olmuşdu.
Uşaqlıqdan tənhalığı
sevən, saatlarla öz musiqi dünyasına qapanan Elza xanım o təmtəraqlı gecənin sonunu səbirsizliklə gözləyirdi.
Darısqal, birotaqlı
mənzilində zorla yerləşdirdiyi royalı,
not dəftəri üçün darıxmışdı
sanki. Bəlkə də o gecə
yaşanan böyük
xalq sevgisini bir məhəbbət nəğməsinə çevirmək
üçün tələsirdi.
Bu nəğmə Elza İbrahimovanın yaratdığı musiqi dünyasının möhtəşəm bir akkordu olacaqdır...
Respublika.- 2008.- 17 fevral.- S. 7.