Azər­bay­can rəs­sam­lıq mək­tə­bi­nin gör­kəm­li nü­ma­yən­də­si

 

 

Ta­hir Sa­la­ho­vun 80 il­li­yi döv­lət sə­viy­yə­sin­də qeyd olu­na­caq

 

Bil­di­yi­miz ki­mi, öl­kə rəh­bə­ri Azər­bay­can mə­də­niy­yət və in­cə­sə­nə­ti­nin in­ki­şa­fı is­ti­qa­mə­tin­də çox bö­yük əhə­miy­yət kəsb edən la­yi­hə­lə­rin hə­ya­ta ke­çi­ril­mə­si­nə xü­su­si diq­qət ye­ti­rir. Klas­sik və müa­sir Azər­bay­can sə­nə­ti­nin dün­ya­da ta­nın­ma­sı və bu sə­nət nü­mu­nə­lə­ri­ni təb­liğ edən sə­nət­kar­la­rın la­yiq­li bir şə­kil­də də­yər­lən­di­ril­mə­si İl­ham Əli­yev cə­nab­la­rı­nın məq­səd­yön­lü si­ya­sə­ti­nin mü­əy­yən bir qo­lu­nu təş­kil edir. Res­pub­li­ka da­xi­lin­də apa­rı­lan qu­ru­lu­cuq iş­lə­ri mu­zey və sə­nət mə­bəd­lə­ri­nin ya­ra­dıl­ma­sı, tə­mir və bər­pa olun­ma­sı bu is­ti­qa­mət­də gö­rü­lən iş­lə­rin da­va­mı­dır.

Ümum­mil­li li­der Hey­dər Əli­yev hər za­man Azər­bay­can mə­də­niy­yə­ti­nə və onu in­ki­şaf et­di­rən sə­nət xa­dim­lə­ri­nə diq­qət gös­tər­miş, on­la­rın fəx­ri ad­la­ra və mü­ka­fat­la­ra la­yiq gö­rül­mə­si­ni tə­min et­miş­dir. Söz­süz ki, bu sə­nət xa­dim­lə­ri mil­li-mə­nə­vi də­yər­lə­ri­mi­zə söy­kə­nən bir alə­min dün­ya miq­ya­sın­da, elə­cə də, Azər­bay­can səh­nə­sin­də təb­li­ği­nə ça­lış­mış və na­il ol­muş­lar. Bu gün bu ənə­nə öl­kə Pre­zi­den­ti tə­rə­fin­dən da­vam et­di­ri­lir. Bu təq­di­ra­la­yiq diq­qə­tin da­ha bir ba­riz nü­mu­nə­si öl­kə Pre­zi­den­ti­nin iyu­lun 11-də gör­kəm­li Azər­bay­can rəs­sa­mı, So­sia­list Əmə­yi Qəh­rə­ma­nı, SSRİ və Azər­bay­can Döv­lət mü­ka­fat­la­rı lau­rea­tı, SSRİ xalq rəs­sa­mı Ta­hir Sa­la­ho­vun 80 il­lik yu­bi­ley təd­bi­ri­nin ke­çi­ril­mə­si ilə bağ­lı iyu­lun 11-də im­za­la­dı­ğı sə­rən­cam­dır. Sə­rən­cam­da de­yi­lir ki, Ta­hir Sa­la­hov par­laq ənə­nə­lə­rə ma­lik müa­sir Azər­bay­can rəs­sam­lıq mək­tə­bi­nin gör­kəm­li nü­ma­yən­də­lə­rin­dən­dir. Onun möv­zu və janr zən­gin­li­yi, bə­dii for­ma əl­van­lı­ğı və es­te­tik ka­mil­li­yi ilə se­çi­lən rəsm əsər­lə­ri mil­li sə­nət xə­zi­nə­mi­zin qı­zıl fon­du­na da­xil ol­muş­dur. Sə­nət­ka­rın dün­ya­nın mö­tə­bər mu­zey­lə­rin­də və qa­le­re­ya­la­rın­da, şəx­si kol­lek­si­ya­lar­da sax­la­nı­lan əsər­lə­ri Azər­bay­can mə­də­niy­yə­ti­nin ge­niş təb­li­ğin­də mü­hüm əhə­miy­yət kəsb edir. Ta­hir Sa­la­hov öz pe­da­qo­ji fəa­liy­yə­ti və təş­ki­lat­çı­lıq ba­ca­rı­ğı ilə gənc rəs­sam­lar nəs­li­nin ye­tiş­di­ril­mə­si­nə və mil­li rəs­sam­lı­ğın in­ki­şa­fı­na san­bal­lı töh­fə­lər ver­miş­dir. Sə­rən­ca­ma əsa­sən Mə­də­niy­yət və Tu­rizm Na­zir­li­yi Azər­bay­can Rəs­sam­lar İt­ti­fa­qı­nın tək­lif­lə­ri nə­zə­rə alın­maq­la, Ta­hir Sa­la­ho­vun 80 il­lik yu­bi­le­yi­nə həsr olun­muş təd­bir­lər pla­nı ha­zır­la­yıb hə­ya­ta ke­çi­rə­cək. Qeyd edim ki, Ta­hir Sa­la­hov 1979-cu il­də SSRİ Rəs­sam­lar Aka­de­mi­ya­sı­nın aka­de­mik ka­ti­bi və təs­vi­ri sə­nət şö­bə­si­nin vtse-pre­zi­den­ti və­zi­fə­si­nə tə­yin olun­muş­dur. 1996-cı il­dən elm, təh­sil sə­hiy­yə, mə­də­niy­yət üz­rə pa­la­ta­nın sədr müa­vi­ni tə­yin olu­nan Ta­hir Sa­la­hov Ru­si­ya Fe­de­ra­si­ya­sı­nın pre­zi­den­ti ya­nın­da ya­ra­dı­cı it­ti­faq­la əla­qə­lər üz­rə si­ya­si məş­və­rət­çi ko­mis­si­ya­nın səd­ri­dir. O, YU­NES­KO-nun ya­nın­da Bey­nəl­xalq Plas­tik Sə­nət­lər As­so­sia­si­ya­sı­nın Fəx­ri Pre­zi­den­ti, Al­ma­ni­ya Rəs­sam­lar İt­ti­fa­qı­nın fəx­ri üz­vü, Fran­sa, İs­pa­ni­ya və bir sı­ra öl­kə­lə­rin təs­vi­ri in­cə­sə­nət aka­de­mi­ya­sı­nın müx­bir üz­vü­dür. Gö­rün­dü­yü ki­mi, Ta­hir Sa­la­hov Azər­bay­can mə­də­niy­yə­ti­ni və in­cə­sən­ti­ni təb­liğ edən bir rəs­sam ki­mi dün­ya­ya yol aça bil­miş­dir. Onun rəs­sam­lı­ğın müx­tə­lif janr­la­rın­da ya­rat­dı­ğı əsər­lə­ri­nin tər­cü­mə­si yox­dur. O, nü­mu­nə­lər hər bir xal­qın nü­ma­yən­də­lə­ri tə­rə­fin­dən mə­həb­bət­lə qə­bul olu­nur. Ta­hir Sa­la­hov pa­lit­ra­sın­da rəng­lə­rin se­çi­mi müa­sir­lik­lə klas­sik­lər ara­sın­da bir kör­pü­dür. Bu rəng­lər­dən Ta­hir Sa­la­hov öz dün­ya­sı­na məx­sus olan dü­şün­cə­lə­ri­ni iz­har et­mək üçün is­ti­fa­də et­miş­dir. Onun müx­tə­lif il­lər­də ya­rat­dı­ğı əsər­lə­ri Azər­bay­ca­nın fü­sün­kar gör­kə­mi ilə ya­na­şı, bu öl­kə­ni təm­sil edən nü­ma­yən­də­lə­ri də ob­raz­laş­dı­rı­la­raq təq­dim olun­muş­dur. Be­lə ki, "Eh­ti­yat par­kı", "Cı­ğır açan­lar", "Sə­hər eşa­lo­nu", "Tə­mir­çi­lər", "Ab­şe­ron", "Tret­ya­ko­va" və di­gər əsər­lə­ri adın­dan gö­rün­dü­yü ki­mi, müx­tə­lif məz­mun­lu­rı əks et­di­rən nü­mu­nə­lər­dir. Bu əsər­lər­dən Ta­hir Sa­la­ho­vun müx­tə­lif pe­şə sa­hib­lə­ri­nin əmə­yi­nə ver­di­yi qiy­mət, elə­cə də, on­la­rın və­tə­nə olan bağ­lı­lı­ğı özü­nü gös­tə­rir. Ta­hir Sa­la­hov so­vet mə­ka­nın­da ya­şa­dı­ğı il­lər­də, həm­çi­nin, müa­sir dövr­də və­tən­pər­vər­lik duy­ğu­la­rı əks et­di­rən tab­lo­la­rı­nı ya­rat­mış və ya­rat­maq­da da­vam edir. Ta­hir Sa­la­hov ya­ra­dı­cı­lı­ğı­nın bir qo­lu onun te­atr­la sıx bağ­lı­lı­ğı­dır. Be­lə ki, rəs­sam Ope­ra və Ba­let Te­at­rı­nın səh­nə­sin­də ta­ma­şa­ya qo­yu­lan əsər­lə­rin qu­ru­luş­çu rəs­sa­mı ol­muş­dur. Hə­min əsər­lər bu gün də qı­zıl fon­da da­xil olan də­yər­li əsər­lər­dir. Be­lə bir sə­nət­ka­rın 80 il­lik yu­bi­le­yi­nin ge­niş bir mə­kan­da qeyd olun­ma­sı təq­di­rə­la­yiq­dir. Öl­kə Pre­zi­den­ti mə­lum Sə­rən­ca­mı rəs­sa­mın ya­ra­dı­cı­lı­ğa ve­ri­lən qiy­mət­lər­dən bi­ri­dir.

 

Səs.-2008.- 15 iyul.- S. 12.