Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 2008-ci il 20 iyun
tarixli Fərmanı ilə təsdiq edilmişdir
Turizm və rekreasiya zonaları haqqında
nümunəvi Əsasnamə
1. Ümumi
müddəalar
1.1. Turizm və rekreasiya zonaları insanların
əyləncəsini, istirahətini, müalicəsini və
sağlamlığını təmin edən, müvafiq turizm
infrastrukturuna malik olan, xüsusi ekoloji, rekreasiya, tarixi,
mədəni əhəmiyyət daşıyan təbiət
və mədəniyyət komplekslərinin yerləşdiyi
və təbiəti mühafizə, milli və
mədəni irsi qoruma, gəncləri
vətənpərvərlik ruhunda tərbiyə etmə,
maarifçilik, elmi və digər məqsədlər
üçün istifadə olunan, regionların sosial-iqtisadi
inkişafına kömək edən və müvafiq
idarəetmə qurumlarına malik ərazilərdir.
1.2. Turizm və rekreasiya zonaları turizm zonası,
rekreasiya zonası və turizm və rekreasiya zonası
formalarında yaradıla bilər.
1.3. Turizm və rekreasiya zonalarına
Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyinin daimi istifadəsinə verilmiş torpaqlarla
yanaşı, zonanın hüdudları daxilində
yerləşən məqsədli təyinatından və
hüquqi rejimindən asılı olmayaraq digər
dövlət torpaqları, habelə torpaq sahələri
üzərində mövcud olan müvafiq hüquqlara
xitam verilmədən bələdiyyə
mülkiyyətində və xüsusi mülkiyyətdə
olan torpaq sahələri də daxil edilə bilər.
1.4. Turizm və rekreasiya zonalarından Azərbaycan
Respublikasının mövcud qanunvericiliyi ilə
müəyyən olunmuş tələblərə
əməl etmək şərti ilə istirahət,
əyləncə, rekreasiya, turizm fəaliyyəti, təbiətin
qorunması, milli-mədəni irsin saxlanılması, elmi
tədqiqat, təlim-tərbiyə, turizm statistikası və
turist xidmətinin keyfiyyətinə nəzarət
məqsədləri üçün istifadə edilə
bilər.
1.5. Turizm və rekreasiya zonalarında turizm
obyektlərinin, təbiət və mədəniyyət
komplekslərinin qorunması və bərpası, inkişaf
planlarına uyğun infrastrukturun yaradılması zamanı bu
Əsasnamədə müəyyən edilmiş
tələblərə zidd olmayan digər fəaliyyət
növləri də həyata keçirilə bilər.
1.6. Turizm və rekreasiya zonalarının
ərazisində turizm və (və ya) rekreasiya xidməti
obyektləri, habelə turistlərə göstərilən
xidmətlər kompleksinə daxil olan digər xidmət
obyektləri Azərbaycan Respublikasının mövcud
qanunvericiliyinə uyğun olaraq fəaliyyət
göstərirlər.
1.7. Turizm və rekreasiya zonalarının
ərazisində yerləşən və üzərindən
tədris-məşq, turist cığırlarının
və yolların keçdiyi torpaq sahələrinin
mülkiyyətçilərinə,
istifadəçilərinə və
icarəçilərinə Azərbaycan Respublikasının
Mülki Məcəlləsinə uyğun olaraq müvafiq
kompensasiya ödənilir.
2. Turizm və rekreasiya zonalarının
yaradılmasının məqsədləri
2.0. Turizm və rekreasiya zonalarında
aşağıdakılara nail olunmalıdır:
2.0.1. istehlakçıların təhlükəsizliyinin
təmin edilməsinə;
2.0.2. turizm, istirahət və rekreasiya üçün
münbit şəraitin yaradılmasına;
2.0.3. turizmin davamlı inkişafının və yerli
sosial-iqtisadi layihələrdə turizm və rekreasiya
zonalarının iştirakının təmin edilməsi
vasitəsilə regionlarda sosial-iqtisadi inkişafa və
milli-mədəni irsin saxlanılmasına nail olunmasına;
2.0.4. turizmin köməyi ilə tarix və
mədəniyyət abidələrinin, nadir təbiət
mənzərələrinin, spesifik turist xidməti
obyektlərinin, milli-mədəni irsin qorunmasının və
təbliğinin təmin edilməsinə;
2.0.5. ətraf mühitin qorunması və ekoloji
tarazlığın saxlanmasına şərait yaradan
müxtəlif turizm növlərinin yaradılması və
təbliğinə;
2.0.6. müvafiq turizm və (və ya) rekreasiya zonasına daxil
olan torpaq sahələri üzərində hüquqları olan
şəxslərlə razılaşdırılaraq
beynəlxalq standartlara cavab verən və keyfiyyətli turist
xidməti göstərə bilən turizm infrastrukturunun
yaradılmasına;
2.0.7. turizm və rekreasiya zonalarının
ərazisində rəqabət qabiliyyətli və əhalinin
bütün təbəqələrinə turist xidməti
göstərə bilən turizm bazarının
yaradılmasına;
2.0.8. turizm sahəsində statistikanın, marketinq və
digər araşdırmaların aparılmasına;
2.0.9. daxili və xarici sərmayəçilərin
(investorların) cəlb edilməsi üçün
əlverişli şəraitin yaradılmasına;
2.0.10. turizm bazarının tələbinə uyğun olaraq
turizm məhsullarının yaradılması və mövcud
olan imkanların genişləndirilməsinə;
2.0.11. turizm və rekreasiya zonalarında turizm xidməti
sahəsini yaxşılaşdırmaq məqsədi ilə
nəqliyyat, kommunikasiya və informasiya vasitələrinin
inkişaf etdirilməsinə;
2.0.12. turizm və rekreasiya zonalarında
fəaliyyət göstərən müəssisələrin
iştirakı ilə ərazinin sosial-iqtisadi inkişafına
istiqamətləndirilmiş layihələrin həyata
keçirilməsinə;
2.0.13. turizm və rekreasiya zonalarında yeni iş yerlərinin
yaradılması, əhalinin sosial-iqtisadi durumunun
yaxşılaşdırılmasına;
2.0.14. turizm və rekreasiya zonaları sahəsində
dövlət tənzimlənməsi və nəzarətinin
həyata keçirilməsinə.
3. Turizm və rekreasiya zonalarının yaradılması
3.1. Turizm və rekreasiya zonaları bu
Əsasnamənin 1-ci bəndində nəzərdə
tutulmuş tələblərə uyğun gələn və
turizmin müxtəlif növlərinin inkişafı
üçün əlverişli olan ərazilərdə
Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət və Turizm
Nazirliyinin təqdimatına əsasən Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin qərarı ilə
yaradılır.
3.2. Turizm və rekreasiya zonalarına Azərbaycan
Respublikasının torpaq qanunvericiliyi ilə
müəyyən edilmiş aşağıdakı zonalara aid
sahələr daxil edilə bilər:
3.2.1. arxeoloji, memarlıq abidələri və onların
qalıqları müəyyən olunmuş zonalar;
3.2.2. meşə fondu zonaları;
3.2.3. Xəzər dənizinin (gölünün) Azərbaycan
Respublikasına mənsub olan bölməsi (zonası);
3.2.4. dağ zonaları;
3.2.5. qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş hallarda
digər ərazilər.
3.3. Turizmin davamlı inkişafını
təmin etmək üçün turizm və rekreasiya
zonalarına yaxın ərazilərdə istənilən
növ turizm və (və ya) rekreasiya üzrə
fəaliyyətin həyata keçirilməsi zərurəti
yarandıqda, həmin ərazilər hesabına
müəyyən olunmuş qaydada turizm və (və ya)
rekreasiya zonasının sahəsi genişləndirilə
bilər.
4. Turizm və rekreasiya zonalarında tətbiq edilən mühafizə
rejiminin xüsusiyyətləri
4.1. Turizm və rekreasiya zonalarında mövcud
olan təbiət, tarix-mədəniyyət,
şəhərsalma və memarlıq, təsərrüfat
xüsusiyyətləri nəzərə alınaraq qanunvericiliyə
uyğun olaraq xüsusi mühafizənin ayrı-ayrı
rejimləri tətbiq oluna bilər. Bu fəaliyyət
zonalarına aşağıdakılar daxildir:
4.1.1. tarix və mədəniyyət abidələrinə
və arxeoloji qazıntılara aid edilən, xüsusi
mühafizə rejimi tətbiq olunan zonalar;
4.1.2. milli parkların və qoruqların ərazisindəki
turizm sahələri, təbiət abidələri və
meşə örtüyü olan xüsusi mühafizə rejimi
tətbiq edilən zonalar;
4.1.3. müalicə və rekreasiya zonaları;
4.1.4. turist bazalarının, qış dağ-xizək
düşərgələrinin, istirahət
mərkəzlərinin, sanatoriyaların, mehmanxanaların
və ona bərabər tutulan yerləşdirmə
obyektlərinin fəaliyyət göstərdiyi zonalar, o
cümlədən kurortlar.
4.2. Xüsusi mühafizə rejimi tətbiq edilən
ərazilər və orada yerləşən obyektlər
Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə müvafiq
qorunan obyektin xarakterinə uyğun mühafizə olunur.
4.3. Turizm və rekreasiya zonalarına istirahət və
rekreasiya məqsədləri üçün gələn
istehlakçılara həmin zonada təklif olunan bütün
növ turist və rekreasiya xidmətindən istifadə
etmək imkanı yaradılır.
4.4. Turizm və rekreasiya zonalarında müəyyən
olunmuş qaydada elmi tədqiqatlar, mədəni-maarif,
vətənpərvərlik ruhunda təlim-tərbiyə və
sınaq-təcrübə tədbirləri keçirilə
bilər.
4.5. Turizm və rekreasiya zonalarında xüsusi mühafizə
rejimini və qaydalarını pozan şəxslər
qanunvericiliyə uyğun olaraq məsuliyyət
daşıyırlar.
4.6. Turizm və rekreasiya zonalarının
ərazisində (bu Əsasnamənin 4.1-ci bəndində
nəzərdə tutulmuş bütün fəaliyyət
zonalarında) aşağıdakılar qadağan edilir:
4.6.1. təbiət komplekslərinin, tarix və
mədəniyyət abidələrinin, mehmanxana və ona
bərabər tutulan yerləşdirmə obyektlərinin təhlükəsizliyini
təhdid edən hər hansı bir fəaliyyətin həyata
keçirilməsi və ya hərəkətə yol
verilməsi;
4.6.2. geoloji kəşfiyyat və faydalı qazıntı
işlərinin aparılması;
4.6.3. xüsusi ekoloji təhlükə yaradan kimya sənayesi,
metallurgiya, nüvə energetikası ilə bağlı və
bu qəbildən olan digər fəaliyyət növlərinin
həyata keçirilməsi;
4.6.4. qanunvericiliyə uyğun olaraq
dövlət ehtiyacları üçün zəruri hesab
edilən hallar istisna olmaqla, turizm və rekreasiya
zonalarının ərazisində Baş inkişaf planında
nəzərdə tutulmamış, turizm və ya rekreasiya
fəaliyyəti ilə bağlı olmayan bərk
örtülü yolların, boru kəmərlərinin,
elektrik, neft buruqları və onların infrastrukturu
və digər kommunikasiya xətlərinin
çəkilməsi;
4.6.5. turizm və rekreasiya zonalarının
ərazisində Cari inkişaf planında nəzərdə
tutulmamış və ya zonanın idarəetmə orqanı
ilə razılaşdırılmamış yerlərdə treyler
yaşayış-istirahət qəsəbələrinin, piyada
marşrutların yaradılması, dayanacaqların
təşkili, çadırların qurulması və tonqalların
yandırılması;
4.6.6. müvafiq fəaliyyət növünə xüsusi
razılığı (lisenziyası) olmayan və Baş
inkişaf planında nəzərdə tutulmayan mehmanxana və
ona bərabər tutulan yerləşdirmə obyektlərinin
fəaliyyəti;
4.6.7. ətraf mühitə dəyən ziyanı minimuma
endirən müvafiq avadanlıqlarla təchiz olunmayan tikili
və obyektlərin istifadə edilməsi;
4.6.8. yerli fauna və flora növlərinə mənfi təsir
edən fəaliyyət növləri;
4.6.9. dövlət ekoloji ekspertizasının müsbət
rəyi olmadan təsərrüfatdaxili layihələrin
həyata keçirilməsi.
4.7. Turizm və rekreasiya zonalarında
aidiyyəti dövlət orqanının rəyi
nəzərə alınmaqla, ərazilərin ekoloji,
sanitariya-epidemioloji, elmi, estetik, mədəni, turizm və
rekreasiya dəyərlərini aşağı sala bilən
digər fəaliyyət növləri də qanunvericiliyə
uyğun məhdudlaşdırıla və ya qadağan
edilə bilər.
5. Turizm və rekreasiya zonalarının elmi tədqiqat və
marketinq-araşdırma fəaliyyəti
5.1. Turizm və rekreasiya zonalarında elmi
tədqiqat rekreasiya məqsədi ilə istifadə olunan
şəraitdə ekoloji, sanitariya-epidemioloji vəziyyətin
proqnozlaşdırılmasına,
qiymətləndirilməsinə, səciyyəvi, nadir
təbiət və şəhərsalma, memarlıq
komplekslərinin elmi əsaslandırılmış
üsullarla qorunmasına yönəldilir.
5.2. Turizm və rekreasiya zonalarında elmi tədqiqatlar
Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası, elmi tədqiqat
institutları, aidiyyəti mərkəzi icra hakimiyyəti
orqanları, turizm, şəhərsalma və memarlıq
sahəsində çalışan tədqiqatçılar
tərəfindən aparıla bilər.
5.3. Marketinq-araşdırma və proqnozlaşdırma
fəaliyyəti ilə bağlı turizm və rekreasiya
zonasının hər birində turizm informasiya
mərkəzləri yaradılır. Həmin
mərkəzlər vasitəsilə zonanın turizm və
(və ya) rekreasiya potensialının öyrənilməsi,
turist xidmətlərinin təşviqi həyata keçirilir
və turizm-məlumat bazasının yaradılması təşkil
olunur.
5.4.Turizm və rekreasiya zonalarının rəhbərliyinə
turizm və rekreasiya zonalarının ərazisində yerləşən
turist xidməti obyektləri tərəfindən marketinq -
araşdırma və proqnozlaşdırma işlərinin
aparılması üçün statistik məlumatların
verilməsi məcburidir.
6. Turizm və rekreasiya zonalarının idarə olunması
6.1. Turizm və rekreasiya zonalarının
idarə olunması həmin zonalarda turizm
fəaliyyətinə dövlət nəzarətinin həyata
keçirilməsindən, turizm fəaliyyətinin dövlət
tənzimlənməsindən, habelə bu fəaliyyətin
istiqamətləndirilməsindən ibarətdir və heç
bir halda həmin ərazidə mülkiyyət və
digər əşya hüquqlarının
məhdudlaşdırılmasına yönəldilə
bilməz.
6.2. Turizm və rekreasiya zonaları Azərbaycan
Respublikasının Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi tərəfindən
bu Əsasnaməyə və Azərbaycan Respublikasının
digər normativ hüquqi aktlarına uyğun olaraq idarə
olunur.
6.3. Turizm və rekreasiya zonalarının, o cümlədən
ictimai əsaslarla və (və ya)
təsərrüfathesabı prinsipi ilə idarə edilməsi
üçün aşağıdakı üsullardan
istifadə oluna bilər:
6.3.1. turizm və (və ya) rekreasiya zonasında bilavasitə
idarəçiliyin tətbiq edilməsi;
6.3.2. turizm və (və ya) rekreasiya zonası
Şurasının (bundan sonra - Şura) yaradılması
və həmin Şuranın fəaliyyətinin təmin
edilməsi;
6.3.3. turizm və (və ya) rekreasiya zonasının
idarəetməyə verilməsi.
6.4. Turizm və rekreasiya zonaları bu
Əsasnamənin 6.3.1-ci yarımbəndinə uyğun olaraq
idarə edildikdə, turizm və rekreasiya zonalarında turizm
fəaliyyətinə dövlət nəzarətinin və
tənzimlənməsinin həyata keçirilməsi və
turizm fəaliyyətinin istiqamətləndirilməsi
məqsədi ilə Azərbaycan Respublikasının
Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin Azərbaycan
Respublikasının mədəniyyət və turizm naziri
tərəfindən təsdiq edilmiş Əsasnamə
əsasında fəaliyyət göstərən xüsusi
struktur vahidi yaradılır. Turizm və (və ya) rekreasiya
zonalarını idarə edən müvafiq qurum kommersiya
fəaliyyəti ilə məşğul ola bilməz.
6.5. Turizm və rekreasiya zonaları bu
Əsasnamənin 6.3.2-ci yarımbəndinə uyğun olaraq
idarə edildikdə, müvafiq turizm və (və ya) rekreasiya
zonası yaradıldığı gündən Azərbaycan
Respublikasının Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi
tərəfindən müəyyən edilmiş
müddətdə kollegial orqan olan Şura yaradılır.
6.6. Şuranın tərkibinə aşağıdakı
şəxslər daxil edilirlər:
6.6.1. Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyinin nümayəndələri;
6.6.2. turizm və (və ya) rekreasiya zonasının
əhatə etdiyi torpaq sahələrinin yerləşdiyi
ərazilər üzrə bələdiyyə
nümayəndələri;
6.6.3. zəruri hallarda turizm və (və ya)
rekreasiya zonasına daxil olan torpaq sahəsinin
mülkiyyətçisi və ya onun nümayəndəsi,
mülkiyyətçi dövlət olduqda müvafiq
dövlət orqanının nümayəndəsi, torpaq
sahəsinin əlavə olaraq sahibi, istifadəçisi və
ya sərəncamçısı olduqda, həmin
şəxslər və ya onların nümayəndəsi;
6.6.4. turizm və (və ya) rekreasiya
zonasının inkişafına sərmayə (investisiya)
qoymuş şəxslər (belə şəxslər
yalnız onların sərmayə qoyuluşu haqqında
təklifləri layihə şəklində müvafiq olaraq
Şura və Azərbaycan Respublikasının
Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi tərəfindən
təsdiq edildikdən sonra Şurada
təmsil olunmaq hüququ qazanırlar).
6.7. Eyni bir şəxsin, habelə
dövlət və ya bələdiyyə orqanının bir
neçə əsasla Şurada təmsil olunmaq hüququ
olduqda, o, bir və ya bir neçə üzvlə təmsil
oluna bilər.
6.8. Şura aşağıdakı səlahiyyətlərə
malikdir:
6.8.1. turizm və (və ya) rekreasiya zonasının Baş
inkişaf planının layihəsinin hazırlanması
və Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyinə təqdim edilməsi;
6.8.2. turizm və (və ya) rekreasiya zonasının Cari inkişaf
planının qəbul edilməsi və həmin planın bir
nüsxəsinin Azərbaycan Respublikasının
Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinə təqdim
edilməsi;
6.8.3. potensial sərmayəçilərin (investorların)
müvafiq zona üzrə layihələrin həyata
keçirilməsinə cəlb edilməsi və sərmayə
(investisiya) qoymaq arzusunda olan şəxslərlə
danışıqların aparılması;
6.8.4. dövlət və bələdiyyə
orqanları, digər müəssisə və
təşkilatlarla və ayrı-ayrı
sərmayəçilərlə birgə layihələrin
hazırlanması və ya təklif olunan layihələrin
müzakirəsi;
6.8.5. turizm və (və ya) rekreasiya zonasının pasportunun
hazırlanması;
6.8.6. müvafiq turizm və (və ya) rekreasiya zonasında
həyata keçirilən fəaliyyətin öz
səlahiyyətləri daxilində yoxlanılması və
təhlil edilməsi (monitorinq);
6.8.7. müvafiq turizm və (və ya) rekreasiya zonasında
həyata keçirilən fəaliyyətlə bağlı
məlumatların (o cümlədən monitorinq
nəticələrinin) qanunvericiliyin tələbləri
nəzərə alınmaqla dərc edilməsi;
6.8.8. turizm və (və ya) rekreasiya zonasında icra
orqanları yaradıldıqda, bu orqanlara icrası məcburi
olan göstərişlərin verilməsi;
6.8.9. turizm və (və ya) rekreasiya zonasının idarə
edilməsi sahəsində müvafiq qayda və
təlimatların hazırlanması və Azərbaycan
Respublikası Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin
təsdiqinə təqdim edilməsi;
6.8.10. zəruri hallarda, turizm və (və ya) rekreasiya
zonasında müvafiq layihəni həyata keçirən
şəxslə (şəxslərlə) torpaq
üzərində hüquqları olan şəxslər
arasında müvafiq müqavilənin
bağlanılmasının təklif edilməsi;
6.8.11. Şuranın öz təşəbbüsü ilə
hazırlanmış layihələr üzrə
müsabiqələrin keçirilməsi, maliyyə
mənbəyinin tapılması üçün
tədbirlərin görülməsi;
6.8.12. Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə
müəyyən edilmiş, eləcə də Azərbaycan
Respublikasının Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi
tərəfindən Şuraya həvalə edilmiş digər
səlahiyyətlərin həyata keçirilməsi.
6.9. Zərurət olduqda, Şuranın
təklifi əsasında turizm və (və ya) rekreasiya
zonasının cari idarə edilməsinin həyata
keçirilməsi məqsədilə turizm və (və ya)
rekreasiya zonasının icra orqanları yaradıla bilər.
6.10. Şura və turizm və (və ya) rekreasiya
zonasının icra orqanları Azərbaycan Respublikasının
Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi tərəfindən
təsdiq edilən Əsasnaməyə uyğun
fəaliyyət göstərirlər.
6.11. Bu Əsasnamənin 6.3.3-cü yarımbəndinə
uyğun olaraq, turizm və rekreasiya zonalarının idarə
olunması və inkişaf etdirilməsi, qanunvericiliyə
uyğun olaraq müsabiqə keçirilməklə kənar
idarəçiyə həvalə edilə bilər.
6.12. Bu Əsasnamənin 6.11-ci bəndində
nəzərdə tutulmuş halda, Şuranın rəyi
əsasında, Azərbaycan Respublikasının
Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi müvafiq kənar
idarəçi ilə turizm və (və ya) rekreasiya
zonalarının idarə olunmasına və inkişafına
dair müqavilə bağlayır. Azərbaycan
Respublikasının Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi
kənar idarəçinin fəaliyyətinə nəzarət
edir və həmin kənar idarəçinin müvafiq
qərarlarını ləğv etmək hüququna malikdir.
6.13. Kənar idarəçi turizm və (və
ya) rekreasiya zonalarının idarə olunması
üçün əqdlər bağlayır, zonada həyata
keçirilən fəaliyyətlə bağlı marketinq
işini və zonaya daxil olan obyektlərin mühafizəsini
təşkil edir, layihələr hazırlayıb Şuraya
təqdim edir, sərmayəçiləri zonanın
inkişafına cəlb edir, qanunvericiliklə qadağan
edilməyən səlahiyyətləri zonanın idarə
olunmasına və inkişafına dair müqaviləyə
uyğun həyata keçirir.
7. Baş və Cari inkişaf planları. Turizm və rekreasiya
zonasının pasportu
7.1. Baş və Cari inkişaf planları turizm və (və
ya) rekreasiya zonalarının inkişafı məqsədi
ilə tərtib edilir.
7.2. Baş inkişaf planı müəyyən
dövr ərzində ərazinin mövcud potensialına
uyğun olaraq turizm və (və ya) rekreasiya zonasının
inkişafını, burada tikililərin və qurğuların
inşasını və yerləşdirilməsini, avtomobil
və digər bərk örtüklü yolların
çəkilməsini və zonada əhəmiyyətli
dəyişikliklərə səbəb ola bilən digər
mühüm işlərin görülməsini
nəzərdə tutan, bu Əsasnamənin 7.4-cü bəndi
ilə müəyyən edilmiş qaydada təsdiq edilən
sənəddir.
7.3. Baş inkişaf planında müvafiq turizm
və (və ya) rekreasiya zonasının mövcud
potensialına uyğun olaraq aşağıdakı
istiqamətlərdə inkişafı nəzərdə tutulmalıdır:
7.3.1. müvafiq standartlara cavab verən turist xidməti
(yerləşdirmə, iaşə, nəqliyyat, ekskursiya,
təşviqat və məlumatlandırma) infrastrukturunun yaradılması;
7.3.2. turizm bazarının tələbatına uyğun turizm
növlərinin yaradılması və genişləndirilməsi;
7.3.3. turizm və (və ya) rekreasiya
zonasının inkişafı və idarə edilməsi
üçün maliyyə mənbələrinin
müəyyən edilməsi və aidiyyəti üzrə
sərmayənin (investisiyanın) cəlb olunması;
7.3.4. turistlərin təhlükəsizliyini təmin edən
tədbirlərin həyata keçirilməsi;
7.3.5. müasir turizm bazarında rəqabətə
davamlılığı təmin edən marketinq siyasətinin
qurulması;
7.3.6. turizmin davamlı inkişafını, yerli əhalinin
sosial-iqtisadi durumunu və regionlarda yeni iş yerlərinin
yaradılmasını təmin edən fəaliyyətin
genişləndirilməsi.
7.4. Baş inkişaf planı Şuranın
təklifinə əsasən, dövlət proqramlarının
və Azərbaycan Respublikasının normativ hüquqi
aktlarının turizm sahəsinə dair müddəaları
nəzərə alınmaqla Mədəniyyət və Turizm
Nazirliyi tərəfindən təsdiq edilir. Baş inkişaf
planı 5 illik dövrü əhatə edir.
7.5. Cari inkişaf planı müəyyən
dövr ərzində turizm və (və ya) rekreasiya
zonasında piyada və mexaniki nəqliyyat vasitələrinin
konkret marşrutlarını, cığırların və
digər bərk örtüyü olmayan yolların
çəkilməsini, yüngül konstruksiyaların və
reklam lövhələrinin quraşdırılmasını,
onların yerləşdirilməsini və zonada
əhəmiyyətli dəyişikliklərə səbəb
olmayan digər az əhəmiyyətli işlərin
görülməsini nəzərdə tutan, Şura
tərəfindən təsdiq edilən sənəddir.
7.6. Cari inkişaf planı 1 illik dövrü əhatə edir.
Cari inkişaf planları Baş inkişaf planına uyğun
olaraq, Baş inkişaf planının təsdiq edildiyi
gündən sonra 3 aydan gec olmayaraq qəbul edilir.
7.7. Hər
bir turizm və (və ya) rekreasiya zonası pasportla təmin
edilir. Zonanın pasportunda mövcud turist
xidməti obyektlərinin və turizm və (və ya) rekreasiya
zonasında yaradılması nəzərdə tutulan
obyektlərin yerləşdirilməsi, nəqliyyat yolları,
piyada və mexaniki nəqliyyat vasitələrinin
marşrutları göstərilməlidir.
7.8. Turizm və (və ya) rekreasiya zonasının pasportu 3
bölmədən ibarət aşağıdakı qaydada
tərtib və təsdiq edilir:
7.8.1. birinci bölmə müvafiq turizm
və (və ya) rekreasiya zonasında mövcud olan
vəziyyəti əks etdirir. Bu bölmənin
layihəsi Şura tərəfindən qəbul edilib,
Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyinin təsdiqinə təqdim edilir.
Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyi həmin layihəni təqdim edilmiş
məzmunda qəbul edə və ya ona əlavə və
dəyişikliklərin edilməsini, o cümlədən
müvafiq araşdırmaların aparılmasını
təklif edərək Şuraya geri qaytara bilər;
7.8.2. ikinci bölmə Baş inkişaf
planından, habelə ona əlavə olunan qrafik və
digər sənədlərdən ibarətdir;
7.8.3. üçüncü bölmə
Cari inkişaf planından və ona əlavə olunan yekun
qrafik və digər sənədlərdən ibarətdir. Cari
inkişaf planı təsdiq edildikdən sonra inkişaf
planları nəzərə alınmaqla planları əks
etdirən yekun qrafik və digər sənədlər (sxemlər,
xəritələr, təsvirlər və s.) hazırlanır
və Şura tərəfindən təsdiq edilərək
müvafiq turizm və (və ya) rekreasiya zonasının
pasportuna əlavə edilir;
7.8.4. pasportun yekun redaksiyası
bütün əlavə və qoşmalarla birlikdə
Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyi tərəfindən dövlət qeydiyyatına
alınır və zonanın müvafiq məsul
şəxsində saxlanılır.
7.9. Pasporta əlavə və dəyişikliklər onun
düzəlişlərə məruz qalan hissəsi
üçün nəzərdə tutulmuş qaydada tətbiq
edilir və pasportun yeni redaksiyası dövlət
qeydiyyatına alınır.
8. Turizm və rekreasiya zonalarına dövlət
nəzarəti
8.1. Turizm və rekreasiya zonalarına
dövlət nəzarətinin məqsədi həmin
ərazilərin vəziyyətinə, mühafizəsi,
qorunması, bərpası və istifadəsi üzrə
tədbirlərin yerinə yetirilməsinə nəzarət
etmək, qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydalara
və tələblərə əməl olunmasını
təmin etməkdir.
8.2. Turizm və rekreasiya zonalarında həyata
keçirilən idarəetmə və turizm
fəaliyyətinə dövlət nəzarəti Azərbaycan
Respublikasının Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi
tərəfindən həyata keçirilir.
Azərbaycan.-
2008.- 22 iyun.- S. 3.