"Sənət
yox, pul ardınca meyl daha çoxdur"
Xalq
artisti Mübariz Tağıyev səhnəyə
gələndə elə bir zaman idi ki,
hələm-hələm müğənnilər heç
səhnənin kandarını da tanımırdı. Tanımaq
üçünsə nə qədər maneələr
keçməli, səddlər adlamalı idilər. Estrada
aləmi bugünkü kimi başlı-başına
buraxılmamışdı. Xalq musiqisi sahəsində
tələb olunan mizanlar burada da ciddi-cəhdlə
gözlənilirdi. M.Tağıyev belə bir zamanda
səhnədə göründü. Dərhal da yeni ifa
tərzi, üslubu ilə fərqləndi.
İndi müğənnini səhnəyə
gətirən vaxtdan 40 il ötür. Az müddət deyil. Bu
illərin çətinlikləri də, sevinclə yaşanan
günləri də daha çox müğənninin
özünə bəllidir. Yubiley konsertinə
hazırlaşan M.Tağıyev hazırda yeni mahnılar
üzərində işləyir.
- Hələ keçən il qeyd etmək
istədiyiniz yubiley konserti niyə təxirə
düşdü?
- Yubileylə bağlı konsert proqramı
hazırlanır. Oxuyacağım mahnılar
dəqiqləşib. Həmin konsertdə 20 il bundan
əvvəlki mahnılar da səslənəcək. Bir
aranjiman üzərində bəzən 10-15 gün
işləyirik. Böyük orkestrlə işləmək o
qədər də asan deyil. Böyük orkestr
anlayışı bu gün tamaşaçı
üçün qeyri-adidir. Tamaşaçı bundan
uzaqlaşıb. Bu orkestrin özünəməxsus çətinlikləri
var. Mənim gəncliyim böyük orkestrlə
başlayıb. Həyat elə fırlanır ki,
istər-istəməz aradakı boşluqlar göz
önünə gəlir. Müharibə illəri,
Yaşıl Teatrda verdiyimiz konsertlər... Estrada
artistlərinin ən çox sevdiyi məkan Yaşıl Teatr
idi. Yenə də konsertimi bu məkanda keçirmək istəyirəm.
Konserti fevral ayının axırında keçirməyə
çalışsam da, alınmadı. Bəlkə
də sponsor problemi ilə bağlıdır. Hər
halda hərəkət edirik. İnşallah,
Yaşıl Teatrın mövsümi
açılışı ərəfəsində bu konsert
gerçəkləşəcək. Bu
gün səhnələrimiz çoxdur. Ancaq
elə səhnələr var ki, daha doğmadır. Onlardan biri də Yaşıl Teatrdır. Bu
gün estrada aləmi ilə bağlı
səhnə yoxdur. Diskotekalar və
müəyyən nöqtələr mövcuddur ki,
gələn qonaqlar da orda çıxış edir. Ümumiyyətlə, şou-proqramlar
üçün bizdə nə səhnələr, nə
də imkanlar var. Bu gün çox istedadlı uşaqlar var
ki, onlara kömək etmək, onlar üçün mahnı
yazmaq, layihələr hazırlamaq lazımdır. Onda mənim də hesabatım ürək dolusu olar.
Hazırda isə solo konsertimin hazırlıq
dövrüdür. Bununla bağlı bir
çox məsələlər var ki, həllini tapa
bilmirəm. Bəlkə də sponsor problemidir. Konserti bir neçə dəfə keçirmək
istəmişəm, təxirə düşüb. Qabaqcadan deyəndə nədənsə
alınmır. Əsas odur ki, həyat davam
edir. Nə qədər ki,
tamaşaçı "Mübariz, bəsdir, get
dincəl" deməyib, səhnədə olmalıyam.
- Tamaşaçının bu sözünü
necə hiss etmək olar?
- Onu hər bir sənət adamı hiss edir. Müəyyən sənətçilər var ki,
neçə illərdir sənətdədir, amma bunu hiss
etmək istəmir. Biz bunu yaxşı
duyuruq. O məqamda ki artıq olduğunu hiss edirsən,
onda yavaş-yavaş uzaqlaşmalısan. Sənət
aləmində ayrı bir istiqamət də götürə
bilərsən. Müğənni
adətən 30 yaşdan sonra
püxtələşməyə başlayır. Bu yaşda bütün elədiklərini
nəzarət altına alır. Bir də
o, həyatda tutduğu mövqeni hiss edir ki, nəyə
xidmət etməlidir. Bu yaşda mənim
imic dəyişən vaxtım deyil. Artıq
bu mərhələləri keçmişəm. Mənim üçün əsas odur ki, zamanın
nəbzini itirməyim. Onu itirdimsə,
hər şey qurtardı. Bir də
elədiyim işdən razı qalıramsa, onda hər şey
bitdi.
- Deyə bilərsinizmi, yubiley konsertinin sizin
üçün hansı önəmi var?
- İstər-istəməz
söz düşəndə 40 illik səhnə
fəaliyyətim bir anlığa gəlib gözümün
qarşısından keçir. Bu
illərdə çox şey var. Ancaq ən böyük
xoşbəxtliyim o olub ki, yaşımı hiss
etməmişəm. Yubiley konserti o
qədər də asan olmur. Bir növ xalq
qarşısında hesabatdır. Bir də
ki, çoxdandır tamaşaçılarla birbaşa
görüşüm olmayıb. 50 illiyimdə Heydər
Əliyev adına Sarayda səhnəyə
çıxmışam. O vaxtdan artıq 10 il
keçib. Bu konserti nəyinsə naminə
etmək istəmirəm. Mən
sənət adamıyam. Əgər
edirəmsə, bu, yaxşı olmalıdır. Bu gün tamaşaçı zövqü çox
dəyişib.
- "Yeni ulduz" layihəsinin münsiflər
heyətinin üzvü kimi iştirakçıların bizim
gerçəklikdə, doğrudan da, "ulduz" ola biləcəyinə
inanırsınızmı?
- İnanmasaydım, çoxdan o
layihədən uzaqlaşardım. Hər
hansı gənc istedad axtarılıb tapılandan sonra onun
arxasında durmaq lazımdır. Axırıncı
dəfə müsabiqədən 1200-ə yaxın gənc
keçdi. Bu, kifayət qədər
böyük rəqəmdir. Estrada, pop asan
musiqi janrı deyil. Bu janrda axtarıb
tapdığımız istedadlar çox azdır. Harda rəqabət varsa, orada sənət yarana
bilər.
2000-ci ildə caz musiqi aləmi
yavaş-yavaş seyrələndə, pop musiqisi
zirzəmilərdən yuxarı qalxmağa başladı.
O vaxta qədər pop musiqi aləmi Azərbaycanda pis
vəziyyətdə idi. Bu onunla bağlı idi
ki, SSRİ-nin caz musiqi istiqamətində işləyən
sənətkarlarının əksəriyyəti
Bakının yetirmələri idi və caz musiqisi burda
həddən artıq yaxşı inkişaf edirdi. Muğamın özü improvizə
üzərində qurulmuşdu. Boşluq
yaranan kimi diskotekalar, pop musiqisi suyun üzünə
çıxmağa başladı. Əslində,
pop musiqisi həmişə dəbdə olub. Bu gün pop musiqisi bütün dünyanı
əlinə alıb. Bu proses Azərbaycanda da
başlayıb. Demək olar ki, ilk
qığılcımlar hərəkət edir. Biz də bu gün sənət aləminə
atılan bu gənclərə - yeni ulduzlara kömək edirik.
Ancaq burada bir qorxu da var. Axtarıb
tapdıqlarımızın əksəriyyətinin də
məqsədi odur ki, "müsabiqədən keçim,
toylara gedib varlanım". Hiss edirik ki, indinin
ab-havası tamam başqa cürdür. Sənət
yox, pul ardınca meyl daha çoxdur. Ola
bilsin ki, bugünkü zamanın nəbzi bunu tələb edir.
Çünki hər şeyi həll edən puldur.
Buna görə də onları qınamaq olmaz.
Bu gün bəstəkardan mahnı almaq, aranjiman
etmək, efirə çıxmağın hamısı puldur.
Əvvəlki illərdəki kimi bu gün
uşaqlardan peşəkarlıq tələb etmək
mümkün deyil. 70-ci illərdə toya
gedən müğənnini Filarmoniyanın astanasına
buraxmazdılar. İndi isə tez-tez
televiziyada "toy məktəbdir", "toy
konservatoriyadır" fikirləri səslənir. Bu gün istiqamət dəyişib. Deyirlər
ki, toya getməyən adam populyar deyil. Ancaq bu uşaqlar öz üzərlərində
çox işləməli, peşəkar səhnəyə
gəlmək üçün bir çox
mərhələlərdən keçməlidirlər. Biz 6 ay ərzində onlar üçün bundan
artıq nə edə bilərik? Bütövlükdə
olmasa da, bu, onların efirə çıxması
üçün bir məktəbdir.
- Onda belə demək olarmı, siz o
gənclərə həm də ürək ağrısı
ilə səs verirsiniz?
- İstedada səs vermək
lazımdır. O uşaqların içərisində
doğrudan da istedadı olanlar var. Bu gün istedadlı insan
görəndə sevinirsən. Müəyyən
bir yaş dövrü var ki, bu yaşda insan nəyisə
axtarır. Bəlkə də bizdən
sonra gələn bizdən də yaxşı olacaq. Ancaq görəndə ki, axtarıb
tapdığın gəncin zövqü tamam başqadır,
onda pərişan olursan. Çoxları
deyir ki, ulduz axtarırsınız, bu qədər ulduz olar?
Deyirəm ki, yox, olmaz. O insanları ki, biz
axtarırıq, onlar utanırlar, gəlmirlər. Fikirləşirlər ki, birdən gedib səhv
oxuyaram. Müsabiqələrə
gələnlər bir tərəfdən işsizlikdən,
digər tərəfdən, reklam olunmaq üçün
gəlir. Sənət aləmi
özünəməxsus insanlar, yəni Allah vergisi olan,
xalqına həqiqi xidmət edənlər üçün
çox gözəl aləmdir. Onlar bundan
həzz alır, yaşayırlar.
- Rəhbərlik etdiyiniz səsyazma
studiyasının təmiri ilə bağlı hansısa
yenilik varmı?
- Yenilik odur ki, həmin küçə
təmizlənir, binanın divarı çöldən
qaşınır, bir sözlə, üstü bəzək,
içərisi isə çürükdür. Bir
neçə ildir "tezliklə buranı təmir
edəcəyik" sözlərini eşidirəm. Sözün düzü, artıq bu sözləri
eşitməkdən yorulmuşam. Bu binaya
heyfim gəlir. Bu, Azərbaycanda yeganə
pavilyondur. İndi belə bir pavilyon
düzəltmək qeyri-mümkündür. Dəfələrlə demişəm, Kiyev,
Sankt-Peterburq, Moskva eyni pavilyonları təmir edib saxladı.
Təkcə bizdəki bərbad
vəziyyətdədir. Avadanlığı
dəyişilməli, səs tənzimləyən yeni
avadanlıqlarla təchiz olunmalı, bina əsaslı təmir
edilməlidir. Başqa respublikalarda belə
studiya yoxdur. Canlı alətlər bu
pavilyonlarda öz abertonlarını dəyişmir. Bura texniki müdaxilə lazım deyil. Sadəcə olaraq, 60 nəfərlik simfonik orkestri
yazmaq üçün başqa yerimiz yoxdur. Bundan əlavə, ansamblların və yaxud
ayrı-ayrı müğənnilərin səsinin
yazılması üçün bu pavilyon ən
əlverişli yerdir. Böyük bir
kapellanı orada yerləşdirib yazmaq olar. Ona görə də bu studiyaların təmir
olunması sənət aləmimizə xidmət edəcək.
Amma yenə də binanın təmir
olunacağı ilə bağlı ümidlərim var. Yenə
də gözləyirik. Əgər söz
verdikləri vaxtda təmir olunmasa, onda əl
çəkmək lazımdır. Demək,
şəhərin mərkəzindəki bu bina kiməsə
lazımdır.
Mövqe.- 2008.- 17-19 may.- S. 13.