Mükərrəmoğlu
M.
Ömrü
musiqi notlarına çevrilən insan
Həmişə
“Şur” simfonik muğamını dinləyəndə
qəlbimdə qəribə bir rahatlıq duyuram. Nədənsə, mən özümü Şuşada
hiss edirəm. Çünki bu musiqini ilk dəfə
Şuşada, İsa bulağında dinləmişdim.
Bəlkə də “Şur” simfonik muğamını da böyük bəstəkarımız
Fikrət Əmirov Şuşada yazmışdı.
Öz ata-baba ocağında. Sözüm
onda deyil, onu demək istəyirəm ki, bu simfonik muğamda
doğma ocağa bağlılıq hissləri
var, onun notlarında mübarizə
ruhu var.
Fikrət Əmirov
Gəncədə doğulsa da, əslən
şuşalıdır. Atası Məşədi Cəmil Mirmöhsün Nəvvabın
musiqi məclislərinin
təsiri ilə formalaşmış məşhur
musiqiçi idi. O, Azərbaycanda, İranda, Türkiyədə, Gürcüstanda
ifaçı-musiqiçi,
sonralar isə müəllim kimi məşhur idi. O, ilk dəfə doğma şəhərində
musiqi məktəbi təşkil etmiş, daha sonra həmin
məktəbin rəhbəri
olmuşdur. Təbiidir
ki, atası gələcək bəstəkarın
tərbiyəsinə və
musiqi qabiliyyətinin inkişafına böyük
təsir göstərmişdir.
Fikrət Əmirov musiqini, ədəbiyyatı,
tarixi çox sevirdi. Artıq 10 yaşında olarkən tarda gözəl ifa edirdi, konsertlər
verirdi. Xalq mahnılarına məhəbbət
onun şəxsiyyət
və dahi bəstəkar kimi yetişməsinə böyük
təsir göstərib.
O, ilk musiqi təhsilini
Kirovabad (Gəncə) musiqi məktəbində
almışdır. Oranı bitirdikdən sonra, o, Bakıya köçüb, orta ixtisas musiqi məktəbinin bəstəkarlıq
sinfində oxuyub.
1939-cu ildə Azərbaycan
Dövlət Konservatoriyasına,
professor B.İ. Zeydmanın
bəstəkarlıq sinfinə
daxil olmuşdur.
Konservatoriyadakı
təhsil illərində professor Zeydmanın rəhbərliyi
ilə musiqinin incəliklərinə yiyələnir. Eyni zamanda ölməz
Üzeyir Hacıbəyovun
yaradıcılığı ilə dərindən tanış olur. Özünün yazdığı
kimi, onun yaradıcılığında həm də məşhur bəstəkar
Çaykovskinin böyük
təsiri olmuşdur.
“Bu əsəri yazdığım, yaratdığım
müddətdə mən
öz üzərimdə
iki dahi bəstəkarın təsirini
açıq-aydın
hiss edirdim: Üzeyir bəy, Çaykovski.
Məhz Üzeyir
Hacıbəyovun xalq musiqisindən qidalanan mükəmməl
operalarını, onun insani xüsusiyyətlərini,
Çaykovskinin yaradıcılığını
dərindən dərk edərək öz operamda
(söhbət “Sevil” operasından gedir) bu iki
başlanğıcın qovuşmasına nail oldum".
Fikrət Əmirov Dövlət Konservatoriyasında təhsil
aldığı illərdə artıq yaxşı
bəstəkar kimi tanınmışdı; “Ürək
çalanlar” (M.S. Ordubadi) və “Gözün aydın” (M.
Əlizadə) operettalarına musiqi bəstələmiş,
fortepiano əsərləri, variasiyalar yazmışdı.
Böyük
Vətən müharibəsi Fikrət Əmirovun təhsilini
yarımçıq qoyur, bir çox incəsənət
xadimləri kimi o da döyüşən orduya gedir. O, Voronej cəbhəsində
vuruşur. 1943-cü ildə
müharibədə kontuziya
aldığı üçün
ordudan tərxis olunub Bakıya qayıdır, 1944-cü ildə
Konservatoriyada təhsilini
davam etdirir və 1948-ci ildə oranı bitirir.
Fikrət Əmirovun
bundan sonrakı həyatı, yaradıcılığının
böyük bir hissəsi musiqi mədəniyyətimizin
inkişafına, onun daha da
şöhrətlənməsinə həsr olunur.
Fikrət Əmirovun uzun
illər respublikanın teatrları ilə daim əlaqə
saxlamış, C. Cabbarlının, M. Hüseynin, S.
Vurğunun, İ. Qasımovun və başqa dramaturqların
pyeslərinə musiqi yazmışdır.
Fikrət Əmirov bir
çox mükafatlara və fəxri adlara – SSRİ xalq artisti,
Sosialist Əməyi Qəhrəmanı, SSRİ Dövlət
mükafatı laureatı – layiq görülmüşdür.
O, SSRİ və
Azərbaycan SSR Bəstəkarlar ittifaqı idarə
heyətlərinin katibi, SSRİ Ali Sovetinin deputatı
olmuşdur. F. Əmirov bir neçə il Azərbaycan Opera və Balet
Teatrına rəhbərlik
etmişdir. Milli musiqi sənəti qarşısındakı böyük
xidmətlərinə görə
ona Lenin ordeni kimi yüksək
mükafat verilmişdir.
Fikrət Əmirov
1947-ci ildə “Nizami” simfoniyasını, 1948-ci ildə
“Şur” və “Kürd-ovşarı” simfonik
muğamlarını yazır. Bu simfonik muğamlara görə o, SSRİ Dövlət mükafatına
layiq görülür.
F. Əmirov bir
neçə filmimizə də musiqi
bəstələmişdir. Onlar arasında “Səhər”,
“Böyük dayaq”, “Mən ki, gözəl
deyildim” və digər filmlər vardır. Onun haqqında sənədli film də çəkilmişdir.
Fikrət Əmirov
1984-cü il fevral ayının 20-də Bakı
şəhərində vəfat etmişdir. Onun ölməz əsərləri bu gün də dünyanın mötəbər
konsert salonlarında səslənir və Azərbaycan musiqisinin şöhrətini dünyaya
yayır.
Xalq qəzeti.- 2008.- 26 noyabr.- S. 7.