Onun üçün
fotoqrafiya təkcə şəkil çəkmək deyildi...
Amansız ölüm
Azərbaycan fotojurnalistikasında öz dəst-xətti
ilə seçilən Namiq Məmmədovu
sıralarımızdan vaxtsız apardı. 1962-ci ildə
Bakıda doğulan Namiq bu dünyada cəmi 46 il ömür
sürdü, çəkdiyi fotoşəkillərdə
saysız-hesabsız insanları, ölkəmizin
həyatında baş verən müxtəlif
hadisələri, yurdumuzun, paytaxtımızın gözəl mənzərələrini
əbədiləşdirdi və...oktyabrın 17-də
özü də əbədiyyətə
qovuşdu.
Biz Namiqi
yaradıcılığının kamil vaxtında itirdik.
Onunla hal-əhval tutub kefini xəbər alanda parıldıyan gözlərini
qıyaraq "Dəf kimi!" deməsini
eşitməyəcəyik. Artıq o, heç birimizə
tədbirin sonuna yaxın şirin bakılı ləhcəsi
ilə "Mən getdim, qədeş" deməyəcəkdir.
Peşəsini çox sevirdi. Namiqi tanıyanlar
1983-cü ildən onu fotoaparatla qoşa görüblər.
Həmin ildən Bakı Texniki İdman Klubunda,
"AntiSPİD" Sovet Xeyriyyə Fondu Leninqrad
filialının Bakı şöbəsində, "Karvan"
istehsalat-kommersiya firmasında, Tofiq İsmayılov adına Uşaq-Gənclər
Yaradıcılıq Mərkəzində, Mədəniyyət
və İncəsənət Universitetində
çalışmışdır. 2000-ci ildən
Azərbaycan Dövlət Teleqraf Agentliyinin - AzərTAc-ın
fotomüxbiri idi. Respublikamızda baş
verən ictimai-siyasi hadisələrin böyük əksəriyyətinə
fotoobyektivin gözü ilə baxmışdı.
Agentliyi Türkiyədə, İtaliyada, Pakistanda, Rusiyada
keçirilən tədbirlərdə təmsil etmişdi.
Fotoqrafiya sahəsində
xüsusi təhsili olmasa da, sənətin incəliklərini
dərindən mənimsəmiş, ölkənin peşəkar
fotoqraflarından biri olmuşdu. Onun yaxşı duyumu və
zövqü, çəkilişi hansı nöqtədən aparmaq
bacarığı var idi. Bu məziyyətlər Namiqin teatr
tamaşalarından, sərgi salonlarından, ictimai-siyasi
tədbirlərdən, 1992-93-cü illərdə həm
döyüşçü, həm də reportyor kimi
iştirak etdiyi Qarabağ müharibəsindən fotoaparatının
yaddaşına köçürdüyü, portret və
mənzərə janrında çəkdiyi
şəkillərdə daha qabarıq görünürdü.
O, görmək istədiyini və ya ən yaxşı anı
çəkənədək yorulub-usanmazdı. Təsadüfi
deyil ki, təsisçilərindən biri olduğu
Azərbaycan Fotoqraflar Birliyində keçirilən
müsabiqələrdə foto işləri
qiymətləndirilərkən Namiqin rəyi ilə
mütləq hesablaşırdılar.
Birliyə yeni üzvlərin
cəlb olunması, onların sərgilərinin
keçirilməsi, fotomüsabiqələrin təşkili
onsuz ötüşmürdü. O özü də beynəlxalq
və yerli müsabiqələrin fəal
iştirakçısı idi. Dalbadal iki il
"Dünya Pressfotosu" müsabiqəsinin
iştirakçısı olmuş, işləri bu
müsabiqənin katoloquna daxil edilmişdir. Fransada
"Nant" kinofestivalı, Bakıda "Azad insan"
müsabiqəsi, "Ayna" beynəlxalq festivalında,
"Olimpiada, incəsənət və idman"
müsabiqələri çərçivəsində
fərdi sərgiləri nümayiş etdirilmişdi. N.Məmmədov üç filmdə fotoqraf kimi
iştirak etmişdi. 2007-ci ilin mayında
"Abşeron" qalereyasındakı fərdi sərgisi
isə onun tamaşaçılarla son görüşü
olmuşdur. Həmişə
gülərüz, sanki heç vaxt yorulmayan Namiqi
sərgiyə hazırlıq günlərində sınıxmış
görən həmkarları, dostları buna inanmaq
istəmirdilər. Ancaq ağır
xəstəlik artıq özünü göstərməyə
başlamışdı.
Söhbət
düşəndə Namiq fotoqraf peşəsi barədə
həmişə böyük məhəbbətlə
danışırdı. Bu peşəyə başqalarının
da həvəs və vicdanla yanaşmasını istəyirdi.
Deyərdi ki, hər adamdan fotoqraf
çıxmaz, bu sahədə işləmək çox
çətindir. Bəziləri fotoqrafiyaya
həvəs göstərir, amma bir müddət sonra bu
sənətdən uzaqlaşırlar. Çünki
fotoqrafiya istedad tələb edir. Fotoreportyor
fotoşəkli hərtərəfli - siyasi istiqamət,
operativlik, kompozisiya, texniki keyfiyyət
nöqteyi-nəzərindən yüksək
qiymətləndirmək bacarığına malik
olmalıdır. Fotoqrafiya təkcə
şəkil çəkmək deyil, tarixin bir anını
əbədiləşdirmək, salnaməsini yaratmaqdır.
Fotomüxbir dünyaya hamının baxa bilmədiyi
gözlə baxmalı, hamının görə bilmədiyi
məqamları görməlidir...
Artıq Namiq Məmmədov
aramızda yoxdur. Lakin xatirəsi onu tanıyanların
qəlbində daim yaşayacaqdır. Vaxtilə
çəkdiyi fotolar isə həmişə onu
xatırladacaqdır.
Dostumuzun,
həmkarımızın doğmalarına, yaxınlarına
Ulu Tanrıdan səbir diləyirik. Allah rəhmət
eləsin.
Respublika.- 2008.- 19 oktyabr.- S. 5.