Mükərrəmoğlu M.
Xalq artisti,
kinorejissor Oqtay Mirqasımovla müsahibələrimin
birində ona belə bir sualla müraciət etmişdim:
“Sən xoşbəxtsənmi?” Doğrusu, o vaxt onun
cavabından o qədər də razı qalmamışdım.
“Sənətkar da xoşbəxt olarmı” cavabını
vermişdi. Amma bu günlərdə onun yeni filmi —
“Günaydın, mələyim”in “Azərbaycan” kinoteatrında
ilk nümayişindən sonra tamaşaçı
alqışları altında səhnədə dayanmış
rejissoru xoşbəxt gördüm. Məncə,
sənətkarın bundan xoşbəxt günü ola
bilməz. Son dəfə “Ovsunçu” filmini
çəkmişdi. Ümumiyyətlə, Oqtay Mirqasımov
məhsuldar işləyən rejissordur və yeni film ilə o
milli kinomuza müharibə mövzusunda daha bir yenilik
gətirdi. Bu yenilik mövzuya yanaşmada, onun uğurlu
dramaturgiyasının tapılmasında idi.
Oqtay Mirqasımovun
“Günaydın, mələyim” filmində müharibə
mövzusuna həqiqətən yeni yanaşma var. Əslində
bu filmdə müharibə arxa plandadır. Doğrudur,
filmdə tamaşaçı qırıcı
təyyarələrin səsini eşidir. Amma sonra körpə
beşiyi ekranda canlanır və buradan gələn
səslə bahəm səni yenidən müharibənin
doğurduğu acı kədər hissləri bürüyür.
Çünki bu körpənin atası müharibəyə
gedib, hətta kəbin kəsdirməyə vaxt belə
tapmayıb. İndi bu körpə atasızdır, qanuni
doğum sənədi belə yoxdur.
Biz müharibənin
kimsəsiz qoyduğu uşaqların taleyi ilə ekranda
çox qarşılaşmışıq. Burada isə
vəziyyət tamam başqadır. Bu filmdə ədalət
axtarışı var. Mədinənin öz körpəsi
ilə düşdüyü şərait daha
acınacaqlıdır. Bu müharibənin törətdiyi adi
fəlakətlərdən yalnız biridir. Amma çox
ibrətamizdir. Filmin personajlarından biri “Ədalət yoxdur,
şəxsən mən onu görməmişəm” – deyir.
Oqtay Mirqasımovun filmində dinə münasibətdə də
yeni baxış var. O bizim adət etdiyimiz münasibət
deyil. Onun personajı olan din xadimi başqa ampluadadır.
Xeyirxahdır, insanların qayğısına qalır,
onların dərdinə şərik olmağa
çalışır. Oqtay Mirqasımov
qəhrəmanını çox sınaqlardan keçirir. Onu
ehtiyac içərisində yaşadır. Ancaq bu qadın –
Mədinə hər əzaba dözür. Çünki
atasız qalmış körpəsinin taleyi ondan, onun
əzmkarlığından çox asılıdır.
Mədinə doğru yol tutur. O, namusla qeyrətlə
həyatını keçirmək istəyir. Bilir ki, uşaq
böyüdür. Nə qədər əzablı olsa da,
namusla yaşamaq daha şərəflidir. Aktrisa Ayan
Mirqasımova yenə də Mədinə rolundadır. O,
“Ovsunçu”da da Mədinəni oynayırdı. Amma
“Günaydın, mələyim”in Mədinəsi daha
uğurludur. Onun ifa tərzi, aktyor plastikası, sadə
görkəmi Mədinəni bizə daha çox sevdirir.
Filmin ssenarisini də
rejissor özü yazmışdır. Rollara Bəsti
Cəfərova, Fuad Poladov, Telman Adıgözəlov, Şamil
Süleymanov, Bəxtiyar Xanızadə, Cəfər Namiq Kamal,
Qurban İsmayılov və başqaları çəkilmişlər.
Quruluşçu
operatoru Rafiq Əliyev, bəstəkarı Elmar Fel olan bu film
tezliklə ekranlara çıxacaq.,
Xalq qəzeti.- 2008.- 12
oktyabr.- S. 8.