“Tıq-tıq xanım”
yeni quruluşda səhnəyə çıxarılır
Azərbaycan teatr səhnəsində teatr və dramaturgiyamızın
banilərindən biri
olan görkəmli maarifpərvər Abdulla Şaiq Azərbaycan ədəbiyyatında uşaqlar
üçün yazdığı
rəngarəng əsərlərin
müəllifi kimi tanınır. Onun ilk əsərlərindən
ən maraqlısı,
dəyərlisi, uşaqların
estetik tərbiyəsində
mühüm rol oynayan Azərbaycan teatrları gündəliyinə
daxil olan və tamaşaçılar
tərəfindən həddindən
artıq sevilən, bəyənilən "Tıq-tıq xanım" əsəridir. Məhz
bu səbəbdəndir
ki, qeyd olunan əsər Azərbaycan teatr səhnəsində uzun illərdir ki, oynanılır və hər rejissor öz yozumunda onun səhnə həllinə məxsusi yanaşır.
Bu
günlərdə tamaşaya keçirilən baxış
böyük maraq doğurmuşdur. Abdulla
Şaiq adına Azərbaycan Dövlət Kukla Teatrının ədəbi dram hissəsinin müdiri, rejissor, respublikanın əməkdar mədəniyyət
işçisi, Hüseyn
Əhmədov tamaşa
haqqında fikirlərini
belə ifadə etdi: "Bu sənət nümunəsinin
tamaşasına dəfələrlə
baxılsa da, uşaqlar ondan doymaq bilmir, əsil mənada bezmirlər, əksinə,
təkrarən baxmaq istəyirlər. Çünki
Abdulla Şaiqin uşaqlar üçün
yazdığı nağıl
əsərlərində inam,
ümid, şadlıq,
saf əqidə, düşüncə və
s. kimi motivlər
olduqca güclü verilmişdir.
Abdulla
Şaiqin dəfələrlə tamaşaya qoyulmuşdur,
hazırda isə A.Şaiq adına Azərbaycan Dövlət Kukla
teatrında yeni yozumda (traktovkada), quruluşda
hazırlanmış "Tıq-tıq xanım"
əsəri öz səhnə təcəssümü, rejissor
tapıntısı, aktyor oyunu nöqteyi-nəzərdən
daha baxımlı, zövq oxşayan, mənası asan qavranan
tərzdə hazırlanmışdır. Bu
cəhətlər bütövlükdə
həm rejissor işi, həm də aktyorların səviyyəli obrazlar yaratmalarından irəli gəlir. Demək olar ki, pyesi səhnələşdirən
rejissorun əsər üzərində apardığı
məqsədyönlü yaradıcılıq
axtarışları, tapıntıları
"Tıq-tıq xanım" tamaşasının
yeni quruluşda meydana gəlməsinin böyük qələbəsidir.
Tamaşanın
üstünlüyünün əsas
cəhətlərindən biri də odur ki, hər bir aktyorun
yaratmış olduğu obraz mahiyyətini, məqsədini
tamaşaçıya çatdıra bilməsidir. Tamaşanı seyr edərkən, məlum olur ki, onun
uğurlu alınması
pyesin ətraflı təhlili rejissor tərəfindən sənətkarlıqla
aparılmış və
rolların aktyorlar arasında düzgün bölmüşdür. Kuklaları düzəldən
və onları "cücələrim"in ifaçılarına bəxşiş
verən və tamaşada cərəyan edən hadisələrdə
canlandırma səhnəsi
qoca babanın (Elşad Rəhimzadə) bir aparıcı kimi məharətli ifasının təzahürüdür.
Bu da Elşad
Rəhimzadənin bir aktyor kimi də
istedadını təsdiqləyir.
Tamaşaya gözəl zövq
oxşayan, tərtibat
verən quruluşçu
rəssam Sənubər
Səmədovanın yüksək
səviyyədə musiqi
yazan respublikanın xalq artisti bəstəkar
Ramiz Mirişlinin, eləcə də, kostyum, butafor, işıq, səs və s. işçilərin
işləri qənaətbəxşdir.
Demək
olar ki, bu yeni tamaşa bütövlükdə inzibati
heyətdən yaradıcı heyətə qədər
bütün kollektivə, tamaşaçılara zövq,
həyat tərzi, ibrət, səmimiyyət, tərbiyə
və s. kimi duyğular bəxş edir. Ekranda
göstərilən adamların
və heyvanların maraqlı rəqsləri uşaqların zövqünü
oxşamışdır. Qeyd
edək ki, aktyorların gözəl oyunları ilə bərabər səhnədə
ucadan qışqırıqları
hadisələri izləməyə
mane olur.
Tamaşanın
başlanğıcında tarın müşayiəti ilə
Qədir Rüstəmovun oxuması yeri artıqdır və
tamaşanın ruhuna biganədir. Demək lazımdır
ki, tamaşanın ruhunu, ideyasını, ələlxüsus, ana xəttini dərindən məqsədyönlü tərzdə
tamaşaçıya çatdırmaqda
gənc istedadlı rejissor Elşad Rəhimzadə öz üzərinə düşən
vəzifəni uğurla
yerinə yetirmişdir.
Bu yeni tamaşa
uşaqlarımıza böyük
bir töhfə hesab edilməlidir.
Səs.- 2008.- 22 oktyabr.-
S. 13.