Üzeyir Hacıbəyovdan başlayan musiqi
nəslimiz fəryad içindədir
Bu gün paytaxtımızda
musiqi bayramı qeyd olunur. Çünki bu gün ölməz bəstəkarımız Üzeyir
Hacıbəyovun doğum
günüdür. Bu bayramdan
musiqişünaslara və
bəstəkarlara da
pay düşür.
Bu barədə bəstəkar
Ruhəngiz Qasımova
danışdı. Azərbaycanın
sayılıb-seçilən bəstəkarlarından olan
Ruhəngiz xanım
həm kino, həm teatr, həm də televiziya tamaşaları
üçün saysız-hesabsız
musiqilər bəstələyib.
- Ruhəngiz xanım, bu gün az
bəstəkarlar var
ki, film və tamaşalara mahnı yazır. Bu sahədə
demək olar ki, siz ən
şanslılardansınız... - Doğrudur. Mənim film
və tamaşalara
yazdığım mahnılar
çoxdur. Bilmirəm
bu, nədən irəli gəlir. Bəlkə də bu, mənim sənətimə olan diqqətdən, yaxud da istedadlı olmağımdan asılıdır.
Yəqin ona görə də mənə müraciət
edirlər. Bundan da başqa, yaradıcı insan heç kimdən geridə qalmaq istəmir. Həmişə
üzərində çalışır.
Mahnı yazmaq bacarığını özümdə
aşkar edəndə
sevindim. Dedim ki, deməli, məni qidalandıran musiqi çeşməsi
var. Bundan sonra çalışdım ki,
yazdıqlarım keyfiyyətli
olsun. Yaradıcılıq
acgözlüyü tamam
başqa şeydir, onun heç bir nisbiliyi yoxdur və yaradıcılığa nöqtə
qoymaq çox çətindir. - Şou-biznes aləmi bu gün gündəmdə
olan ifadədir, həm də gündəmdə olan məkandır. Sizə
elə gəlmirmi ki, artıq şou-biznes aləmi musiqiyə də təsir göstərir və musiqilərimizin
səviyyəsi aşağı
düşür? - Elədir,
musiqilərimizin səviyyəsi
çox aşağı
düşüb. Bunun
da səbəbi qalmaqallarla özünə
yer edən müğənnilərdə və ara bəstəkarlarındadır.
Qalmaqallar da zəif insanların yaşam tərzidir. Belə şeylərə
baş qoşduqları
üçün sənət
bir kənarda qalıb. Əsas odur ki, insanın yaradıcılığını
dəyərləndirsinlər. Bu gün çıxıb
hərə ağzına
gələn bir mahnı oxuyur ki, bu, şou-biznesdir
və tələbat
belədir. Belə
deyil axı. Nədənsə heç
sənəti fikirləşən
yoxdur. Üzeyir Hacıbəyov, Qara Qarayev, Niyazi kimi sənətkarlar bu yolu qoruya-qoruya
gəliblər ki, musiqimizə xələl
yetirilməsin. Bəs
bunların nə ixtiyarı var ki, musiqini pis günə qoyurlar? - Söhbət əsnasında ölməz
bəstəkarlarımızın adlarını çəkdiniz.
Azərbaycan musiqi tarixini vərəqləsək,
görərik ki, bizim dünya səviyyəsində tanınan,
qəbul olunan bəstəkarlarımız olub. Bəs görəsən, Azərbaycan
musiqisinin inkişafı
üçün bu günün bəstəkarları
nə yazırlar, hansı musiqi əsərlərini yaratmaqla
musiqimizi zənginləşdirməyə
xidmət edirlər və ümumiyyətlə
bu gün yaddaqalan musiqilər yaranırmı? - Əlbəttə
ki, Üzeyir Hacıbəyov, Fikrət
Əmirov, Qara Qarayev, Niyazinin ölməz dahi əsərləri yüz
illərdir yaşayır
və yaşayacaq. Amma mahnı janrında yazan Eldar Mansurov, Vüqar Camalzadə, Faiq Sücəddinovun əsərləri yaddaqalandır.
Oqtay Kazımini, Rauf Hacıyevi, Elza İbrahimovanı,
Cavanşir Quliyevi
bəyənməmək olarmı?
Onların adları
bəstəkarlıq məktəbində
böyük bir mərhələdir. Mahnı
janrımızda bu cür nəhənglərin
adını heç
yerdə ört-basdır
etmək olmaz. Ümumilikdə isə hazırda keyfiyyətli
musiqi yazanlar azalıb. Meydançalarda
tüğyan edənlər
əsasən indi şou əhlinə güc verən ara bəstəkarlardır.
Əfsusar olsun ki, bunlar hələ də yaşayır.
Ona görə təəssüflənirəm ki, bizim bəzi
üzdəniraq bəstəkarlarımız
mənasız mahnılar
yazır. Bəlkə
də indi bizim Üzeyir Hacıbəyovdan başlayan
musiqi nəslimiz fəryad içindədir.
Azərbaycan musiqisinin
başına açılan
bu müsibətlərə
görə onların
ruhları narahatdır.
Çünki indiki
dırnaqarası bəstəkarların
əksəriyyəti musiqinin
keyfiyyətinə baxmırlar.
Onları kəmiyyət
maraqlandırır. Yalnız
onu düşünürlər
ki, ağzıma gələni yazım, təki hər yerdən mənim mahnımın səsi eşidilsin. Bu isə
düzgün deyil, sonra təbii ki, belələri aradan tez çıxır.
Üç nöqtə.- 2008.- 18 sentyabr.- S. 13.