Firəngiz
Əhmədova – 80
Muğam dərsindən aldığım
iki
ni əla düzəltmişdim
Belə tədbirlərin iştirakçısı
olanda, şübhəsiz, hər bir həssas insan
özünü xoşbəxt hiss edir. Xoşbəxt hiss edir ki, canlı
korifeylərlə eyni
dövrdə yaşamaq
nəsib olub ona, hələ üstəlik, onlarla eyni mərasimdə iştirak etmək də. Sentyabrın 23-də opera səhnəmizin
canlı əfsanəsi,
SSRİ xalq artisti Firəngiz xanım Əhmədova 8-ci onilliyinə
qədəm qoydu. Lirik-dramatik soprano səs
tembrinə malik olan F.Əhmədova
1950-70-ci illərdə Azərbaycan
Dövlət Akademik Opera və Balet
Teatrının səhnəsində
istər Azərbaycan,
istər rus, istərsə də Avropa bəstəkarlarının
opera əsərlərində
ən mürəkkəb
partiyaları ifa edərək tamaşaların uğurunu təmin edən yaradıcı qüvvələrdən
olub. Onun repertuarını Üzeyir Hacıbəylinin
"Koroğlu" operasında
Nigar, Müslüm Maqomayevin "Şah İsmayıl" operasında
Gülzar, "Nərgiz"
operasında Nərgiz,
Fikrət Əmirovun
"Sevil" operasında
Sevil, Cahangir Cahangirovun "Azad" operasında Səriyyə,
Süleyman Ələsgərovun
"Bahadır və Sona" operasında Sona, Cüzeppe Verdinin "Aida" operasında Aida, Cakomo Puççininin
"Toska" operasında
Toska, "Madam Batterflyay" operasında
Çio-Çio-San və
digər maraqlı partiyalar bəzəyib. Firəngiz xanımı opera sənətinin ən parlaq simalarından birinə çevirən isə Nigar və Sevil
partiyaları olub. Amma özünün etirafına görə, ən sevimli səhnə obrazları Nigar və Aidadır.
Opera tamaşalarında
F.Əhmədovanın tərəf-müqabilləri Rəşid
Behbudov, Müslüm Maqomayev, Bülbül, Rauf Atakişiyev kimi vokal sənətimizin
görkəmli nümayəndələri
olublar. F.Əhmədova
həm də kamera-vokal janrında bəstələnmiş əsərlərin
əvəzsiz ifaçısı
kimi musiqi tariximizə daxil olub. Ü.Hacıbəylinin
"Sənsiz", A.Zeynallının
"Ölkəm", Niyazinin
"Arzu", Ə.Abbasovun "Heyran olmuşam", A.Rzayevanın
"Oxu, gözəl"
və başqa romanslar Firəngiz Əhmədovanın ifasında
fərqli lətafət
qazanırdılar. Firəngiz xanım
doğma teatrın səhnəsində intensiv
şəkildə çıxış
etməklə yanaşı,
keçmiş SSRİ və
Şərqi Avropanın
sosialist respublikaları
olan Çexoslovakiyanın
Praqa və Bratislava, Polşanın Varşava, Bolqarıstanın
Sofiya, Rumıniyanın
Buxarest şəhərlərində
qastrol səfərlərində
olaraq adıçəkilən
ölkələrin opera
səhnələrində uğurla
çıxış edib.
Sənətkarın yaradıcılıq
uğurları dövlət
tərəfindən yüksək
qiymətləndirilib. O,
SSRİ xalq artisti fəxri adına və Sovet İttifaqının
ən yüksək mükafatı olan Lenin ordeninə layiq görülüb. 20 yaşında ikən Ali Sovetin deputatı
seçilib. 1998-ci ildə
70 illik yubileyi münasibətilə mərhum
prezident Heydər Əliyev F.Əhmədovanı
"Şöhrət" ordeni
ilə təltif
etmişdi. Dünən Opera və Balet Teatrında F.Əhmədovanın yeni nəslə mənsub həmkarları onu təbrik etməyə toplaşmışdılar. İlk
olaraq Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyinin musiqi sektorunun rəhbəri Fərəh Əliyeva mədəniyyət və
turizm naziri Əbülfəz Qarayevin təbrik məktubunun, daha sonra isə
teatrın mətbuat xidmətinin rəhbəri
Şükufə Ağamirzəyeva
Azərbaycanın Rusiyadakı
fövqəladə və
səlahiyyətli səfiri
Polad Bülbüloğlunun
təbrik teleqramının
məzmununu yubilyarın
və yubiley mərasimi iştirakçılarının
nəzərinə çatdırdılar.
F.Əhmədova isə
öz növbəsində
keçmiş və indikis mədəniyyət
nazirlərinə öz
dərin minnətdarlığını
bildirdi: "Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyi, şəxsən Əbülfəz Qarayev və teatrın rəhbərliyi mənə
çox böyük bir hədiyyə ediblər. Bu hədiyyə isə məni bu evə
dəvət etmələridir.
Mən bu teatrı başqa cür adlandıra bilmirəm. Buranı həqiqətən də öz evim hesab
edirəm". Firəngiz xanım
yubiley tədbirində
iştirak edən davamçılarına ürək
sözlərini çatdırmağı
da unutmadı. Yaşının ahıllığına
baxmayaraq nurlu yaraşığını, gözəl
fakturasını qoruyub-saxlamağı bacaran korifey tədbirdə iştirak edən Aygün Bayramova, Fidan Hacıyeva, Gülyaz Məmmədova, Nəzakət Teymurova, Mənsum İbrahimov, Qərinə Kərimova və digərlərinin yaradıcılıq
yolunu izlədiyini dedi, onların hər birinin qısa səciyyəsini qeyd etdi və
tövsiyələrini bildirdi:
"Sizin hər biriniz səhnəyə yaraşırsınız, hamınızı
çox istəyirəm.
Çünki səsinizi
də bəyənirəm,
ifa üslubunuzu da, zahiri görkəminizi
də. Çox şadam ki, operamız cavanlaşıb.
Amma nədənsə,
oğlanlar qızlardan
azdır. Mən bu zirvəyə yalnız gərgin zəhmət sayəsində
çatmışam. Siz
də yorulmadan çalışmalısınız. Bir də yaddan
çıxartmayın ki,
hansı ölkənin
bəstəkarının əsərini
ifa edirsinizsə-edin, Azərbaycan mirizmlərindən mütləq
istifadə etməlisiniz.
Sizə bir fakt danışım. Konservatoriyada təhsil aldığım illərdə
muğam dərsləri
də keçirdik. İlk semestrdə bu fəndən "2"
almışdım. Göndərişlə
yenidən imtahana gələndə mərhum
pedaqoq Soltan Hacıbəyli Nigarın ariyasını çalıb
məndən soruşdu
ki, bu musiqi
hansı muğam üstündə bəstələnib?
Cavab verdim ki, "Segah" muğamı üstündə.
Və imtahandan
"5" aldım. Bundan
sonra mən anladım ki, Azərbaycan opera müğənnisi milli, kökdən gələn lirizmləri unutmamalıdır.
Mənim bilavasitə tələbələrim yoxdu,
çünki pedaqoji fəaliyyətlə məşğul
olmamışam. Amma yanıma məsləhətə,
nəsə öyrənməyə
gələn heç bir gənci naümid yola salmamışam. Opera müğənnisinin ən
vacib amillər olan səs, ifa tərzindən savayı, intellekti, geniş dünyagörüşü,
bir də ürəyi, həssas qəlbi olmalıdır. Bunların biri olmayanda opera müğğənisinin karyerasını
tam mənada uğur gözləyə bilməz. Sizin yaradıcılıq yolunuzu
daim izləyirəm. Həmişə də ürəyim açılır.
O gün olsun sizin də 80 illiyiniz qeyd edilsin".
Həftə
içi.- 2008.- 25 sentyabr.- S. 8.