İbrahimova S.
"Klounluqla məşğul olan
hər kəsi aktyor adlandırmaq olmaz"
Coşqun Rəhimov təkcə güldürmək
üçün oynamadıqlarını
deyir
Arkadi Raykin deyirdi:
"Gülüş incəsənəti
digər incəsənətlərlə
müqayisədə daha
vacibdir". O, tamaşaçıları
ilə söhbət etməyi çox sevirdi. Onun səmimiyyətinin
başlıca səbəbi
elə ünsiyyəti
idi. Aktyorun fikrincə, bu, bütün gülüş
yaradan insanlara məxsus olmalıdır. Belələrindən söz düşmüşkən,
Rəfael İsgəndərovla
Coşqun Rəhimovu da bu sıradan
hesab edirlər. İl ərzində tamaşaçıları ilə
ünsiyyət quran aktyor cütlüyü bunu ənənəyə çevirib, ildə iki dəfə davam etdirmək qənaətindədir. Yeri
gəlmişkən, deyək
ki, "Bu şəhərdə"nin
qəhrəmanları martda
yenidən tamaşaçılarının
görüşünə gələcək.
Proqram üzərində
çalışan kollektiv
tamaşaçılarını daha maraqlı səhnələrlə düşündürməyə
səy göstərir.
Coşqun Rəhimovun fikrincə, gərək lətifə və satira incəsənətinə
bir az ehtiyatla
yanaşasan: "Səhnədə
klounluqla məşğul
olan hər kəsi aktyor adlandırmaq olmaz. O ki qaldı istedadlı
gənc aktyorların səhnədə çatışmazlığı,
hesab edirəm ki, bu işdə
yaşlı nəsil günahkardır. Məsələn,
eşitdiyimə görə,
Yaşar Nuri və Siyavuş Aslan kimi sənətçilər
istəmirlər ki, onların sənətlərini
kimsə davam etdirsin. Çox yaxşı olardı ki, onların çoxlu sayda tələbəsi olsun. Mənim onların məsləhətlərinə çox
ehtiyacım var. Əgər mənim hər hansı çıxışım kiminsə
xoşuna gəlmirsə,
üzümə deməyini
istəyirəm. Onda nəticə çıxararam,
amma arxamca danışanda əhəmiyyət
vermirəm. Mən Hüseynağa Atakişiyevin
tələbəsiyəm. Universitetin
3-cü kursunda oxuyanda
Gənclər Teatrına
dəvət almışdım
və orada müəyyən rollarda çıxış etmişəm.
Lakin komik rollar oynayanda başa düşdüm ki, bu, nə
qədər çətindir.
Çünki öz roluna nə qədər ciddi yanaşsan, bir o qədər gülməli alınar. Təəssüf ki, bəzi komediya artistləri sırf güldürmək üçün
oynayırlar. Biz Rəfaellə gülməli
yumorla yanaşı, həm də sosial problemləri həll etməyə çalışırıq. İnsanları
güldürməklə yanaşı,
düşündürmək istəyirik. Lakin bəziləri ancaq gülürlər".
Hazırda yumorun klounlaşdığını etiraf
edən aktyorun fikrincə, bu gün komediya məktəbi çox zəifdir. Aktyor əlavə edir ki, milli komediyaların
təqdimatında zallar
boş olur. Lakin Rus Dram
Teatrında tamaşaçı
anşlaqını görmək
mümkündür: "Oradakı
ustadlar güldürməyin
yollarını bilirlər.
Maraqlı tamaşalar
göstərirlər. Lakin
məni daha çox narahat edən milli teatrımızın taleyidir.
Tamaşalara baxandan düşünürəm ki,
aktyorlar güclə oynayırlar. Teatr böyük məktəbdir.
Burada hər zəhmət yüksək
qiymətləndirilməlidir. Vaxtilə aktyorlar teatra gəlməklə yorğunluğunu itirirdi. Lakin indi teatrdan yorğun gedirlər. Bütün qayğıları çiynində
daşıyan aktyorun peşə yükü çəkisini itirə-itirə gedir. Onun ifasına baxan tamaşaçı mənəvi rahatlıq tapa bilməz.
Mənə elə gəlir ki, başlıca olaraq bu problemi aradan qaldırmaq lazımdır".
Fikrinə telelayihələr barədə
danışmaqla
davam edən aktyor Rusiya kanallarının məhsulundan misal çəkdi. Dedi ki,
həmin ölkəyə
məxsus telekanalların yumoristik layihələri
çoxdur.
Bunlar reytinqli verilişlər hesab olunur. Lakin bizim mütəxəssislər bunun
əksini yaratmaqla süniliyə doğru gedirlər: "Bu şəhərdə"nin
üstün cəhətləri budur ki, biz səhnələri real hadisələrə
yaxınlaşdırır, cəmiyyətin içinə
düşməyə
çalışırıq. Fikrimcə, aktyor həm də
müşahidəçi olmalıdır. Küçədən, toydan, parkdan hansısa obrazı götürməklə yanaşı, onu eyni zamanda səhnənin dili ilə qaytarmağı bacarmalıdır. Rəfaellə mənim ideyam məşhurlaşmaq olmayıb, heç vaxt buna çalışmamışıq. Bir amalımız olub
- sənəti sevmək. Çirkabları
səhnəyə
gətirməklə onları aktyorun dili ilə təmizləməyə
çalışırıq. Məncə, aktyorun məharəti də
elə
bundadır. Yoxsa sözü çirkablaşdırıb, insanların gülüşünü
süniləşdirmək elə
aktyorun
özünün süniliyi deməkdir".
Amma bu o
demək deyil ki, "Bu şəhərdə"nin bütün səhnələri birmənalı
qarşılanır. Dəfələrlə
aktyorların bir çox səhnələri
geniş müzakirəyə
çevrilib. Coşqun
Rəhimovun etirafına
görə, onlar yeddi il öncə
"Bu şəhərdə"ni yaradarkən göbək rəqsinə,
yataq səhnəsinə
görə çox qorxurdular: "Qorxurduq ona görə ki, tamaşaçı bizi düzgün başa düşməz. Düzdür, müəyyən
fikirlər səsləndi,
lakin biz ifası ifrat yaradan bəzi insanların mənfi xüsusiyyətlərini qabarda
bildik. Əslində, iki aktyorun teatr
idarə etməsi çox çətin məsələdir. Bütöv
bir proqram iki aktyorun öhdəsinə
düşüb. Tamaşaçının
gözünün yorulmaması,
beyninin düşünməsi
üçün biz dayanmadan roldan-rola girməyi bacarmalıyıq.
Sizə bir misal çəkim, şəhərimizə Rusiyadan
tez-tez aktyorlar gəlirlər. Onların yeganə məqsədinin pul qazanmaq olduğu
heç kimə sirr deyil. Çıxışlarına
baxırıq, hətta
geyimləri belə səhnəni tamamlamır.
Biz qastrola gedəndə ən xırda aksesuarlarımıza
qədər götürürük
- darağımızdan tutmuş
corabımıza qədər.
İşimizə məsuliyyətlə
yanaşdığımız üçün bundan tamaşaçıya da pay düşür".
Kaspi.- 2008.- 12-14 yanvar.- S. 20.