“Məcnun mənim həyata
baxışımı, həyat tərzimi dəyişdi”
“Zaman-Azərbaycan”
mətbuat aləmimizdə öz çəkisi olan
qəzetdir. Neçə ildir ki, bu qəzeti izləyirəm.
Hər
şeydən əvvəl ona görə ki, “Zaman”
milli-mənəvi dəyərlərə daha çox
önəm verir”, - sözləri ilə söhbətə
başlayan həmsöhbətimizə ilk sualımız
ötən ilin onun yaddaşında necə iz buraxması
ilə bağlı oldu. O: “2008-ci ildə “Leyli və
Məcnun” - Şərqin ilk operasının 100 illiyi tamam oldu.
Bu münasibətlə iyunun 24-də Parisdə YUNESKO-nun
qərargahında “Pantomim” və Opera və Balet
Teatrının birgə ərsəyə gətirdikləri
“Leyli və Məcnun”u nümayiş etdirdik. Tamaşa başa
çatan kimi, bütün salon “fantastik muzik” deyə-deyə
ayağa qalxaraq bizi alqışladı. Yaradıcı
heyəti dəfələrlə səhnəyə
qaytardılar. Gözlərim yaşardı. Dedim
ki, Allah Üzeyir bəyə rəhmət eləsin ki, yüz
il əvvəl yazmış bu operası ilə
fransızları da ayağa qaldırdı. Yanvar ayında
isə Opera və Balet Teatrında “Leyli və Məcnun”un 100
illiyi keçirilirdi. Və bu həm də mənim
Məcnun kimi 100-cü tamaşam oldu. Bu da bir tale qisməti
idi”, - dedi. Həmsöhbətimiz
Türkiyədə və Quzey Kıbrıs Türk
Cümhuriyyətində də nümayiş olunan bu
tamaşanın yüksək coşqu ilə
qarşılandığını vurğuladı. Daha sonra
isə o, ötən ilin sonlarında Bakı
şəhərində fəaliyyətə başlayan
Muğam Mərkəzinin sənətsevərlərin
qəlbinə əsl mədəni hadisə kimi həkk
olunduğunu bildirdi.
“İnsanın
əxlaqı varsa...”
- Mənsum müəllim,
sənət adamlarından söz düşəndə
bəzən onların haqqında elə şeylər
danışırlar ki... Lakin sizin barənizdə: “O, sənət
aləmində öz əxlaqı keyfiyyətləri ilə
seçilir”, - deyirlər.
- Bu
məsələyə münasibətimi öz başıma
gələnlərlə bildirmək istərdim.
İstədiyim qızı mənə vermirdilər.
Doğrudur, onlar bizim ailəni yaxşı
tanıyırdılar və bu mənada etirazları yox idi.
Amma mənim barəmdə deyirdilər ki, sənət adamıdır,
sənət adamıdırsa, deməli, əxlaqı yoxdur,
belə adamların ailəsi olmur. Bütün bunlar
mənə pis təsir edirdi. Bütün bunlara baxmayaraq,
sonunda qızı mənə verdilər və indi çox
gözəl ailəmiz var. Vaxtilə barəmdə belə
fikirləşənlər indi məni nümunə
göstərirlər. Mən buna çox sevinirəm. Bir
də sizə bir şey deyim də. Bir insanın əxlaqı
varsa, sənətindən asılı olmayaraq, o,
özünü biruzə verəcək, yoxdursa...
- Bu keyfiyyətlərin sizdə
formalaşmasında, yəqin ki, ailənizin rolu
danılmazdır. Bəlkə, ailəniz haqqında da
danışasınız?
- Ailəmiz böyük
olub: 9 uşaq - 7 qardaş, 2 bacı. Bu gün atam da, anam da
həyatdadırlar. Atam uzun müddət
kəndimizdə briqadir kimi çalışıb. Atamın öyüdləri həmişə
qulaqlarımda səslənir. Məsələn, onun
belə bir sözü var: öz mənafeyinizə görə,
kimsəyə zərər verməyin, heç kimin
haqqını tapdalamayın. Bu, Allah
tərəfindən heç zaman bağışlanmır.
- Bəs Mənsum
İbrahimovun özünün qurduğu ailə neçə
nəfərdən ibarətdir? Onlardan sizin yolunuzu
davam etdirən varmı?
- 3 qızım, 1 oğlum var... Onların hər birindən çox razıyam.
Oğlum artıq 5 yaşına keçib.
Qızlarım elmi seçiblər. Mən də onlara demişəm ki, hansı
sənəti sevirsinizsə, onun ardınca gedin, hansı
fəaliyyət sahəsində cəmiyyətə xeyir
verə biləcəksinizsə, o yolu tutun. Mən sizə bir valideyn kimi hər zaman
dəstəyəm. Yəni hökm deyil ki,
mən xanəndəyəm, onlar da xanəndə olsunlar.
Elə adam var ki, öz
sağlığında istəyib ki, övladı onun yolunu
davam etdirsin. Lakin həmin adam
dünyasını dəyişəndən sonra övladı
qalıb ortada.
“Heç zaman haqsız işə
“amin” deməmişəm”
- Mənsum müəllim, bayaq
haqqın tapdalanmasının günahından söz
açdınız. Sənət aləmində bu prinsipə
əməl etmək çətin deyil ki?.
- Mən müsabiqələrin
münsiflər heyətində çox təmsil olunuram. Həmin o yarışmalarda görəndə ki, bu
və ya digər münsif iştirakçılardan kiminsə
haqqını tapdalayır, həmin şəxsin
böyük-kiçikliyindən, ona hörmətimin
olub-olmamasından asılı olmayaraq, öz etikam
çərçivəsində etirazımı bildirirəm.
Bu mənada, mən heç zaman haqsız
işə “amin” deməmişəm. Buna
Allah da şahiddir.
- Sizcə, hər yaxşı
səsi olandan xanəndə olar?
- Bu sənətə marağın
yoxdursa, yox. Asəf Zeynallı adına Bakı Musiqi
Məktəbində mənimlə birgə elə uşaqlar
oxuyurdular ki, onların yanında, sözün həqiqi
mənasında, oxumağa utanırdım. Bu
gün həmin uşaqların heç biri sənətdə
yoxdur. Onların hərəsi bir sahənin
dalınca getdilər. Bilirsinizmi, bu
sənət çox ağır zəhmət tələb
edir. Gərək, əzaba qatlanmağı
bacarasan.
- Bəlkə, bu
əzablarınızdan danışasınız?
- Hər bir insanı Allah
sınağa çəkir. Mənim
həyatımda da bir müddət çox çətin
günlərim olub. Demişəm, Allahdan
buyruq belədir, nə qədər çətinliklərim
olsa da, muğamı yaşatmalıyam, onun yolunda hər
şeyə dözməliyəm. Dözmüşəm,
bəhrəsini də görmüşəm. Bir gün eşitmişəm ki, mənə
əməkdar artist adı veriblər. Bir vaxt
eşitmişəm ki, xalq artisti adına,
Prezident təqaüdünə layiq
görülmüşəm. Mən heç
kimin qapısını döyüb deməmişəm ki,
mənə fəxri ad verin. Heç vaxt
ucuz reklam dalınca da qaçmamışam. Bir
sözlə, kim çətinliyə
dözürsə, o, uğur qazanır. Zənnimcə,
hər bir insanın içində bir Allah xofu
olmalıdır, onun Allaha məhəbbəti olmalıdır.
Mən Allaha bağlı insanam. Yeri gəlmişkən, Məşhəddə
də, Kərbəlada da olmuşam. Bir il öncə
Səudiyyə Ərəbistanına ümrə ziyarətinə
də getmişəm. Bütün bunlar
üçün Allah özü mənə yol açıb.
- Ən çox nədən
təəssüflənirsiniz?
- Bu gün cəmiyyətdə
çox qəribə bir tendensiya var. Belə ki,
sənətdə uğur qazana bilməyənlər
cəmiyyətdə nüfuz sahibi olan bu və ya digər
insanı (alimi, jurnalisti, xanəndəni)
ləkələməyə, onu öz
səviyyələrinə endirməyə səy
göstərirlər. Bununla da belə
xəbislər işləyənlərə mane olmağa
çalışırlar. Bax, buna
təəssüflənirəm. Bu
mənada sənətdə özünü qoruyub saxlamaq da
çox çətindir.
- Bəs həyatda kimləri
bəyənmirsiniz?
- Mən 20 il
bundan qabaqkı çətin günlərimdə də Allaha
şükür edirdim, bu gün də. O insanın ki,
şükranlığı yoxdur, ona nə istəyirsə
ver, o yenə narazıdıq edəcək. Mənim
həyatda bəyənmədiyim insanlar bax belələridir.
İnsan Allahın verdiyi hər şeyə
şükür etməlidir.
“Mən hamıdan yaxşı
Məcnun olacağam”
- Mənsum müəllim, bu gün
sizi hamı günümüzün Məcnunu kimi
tanıyır. Necə oldu ki, Məcnun oldunuz?
- Opera və Balet Teatrında mənim
ilk rolum “Leyli və Məcnun”dakı Zeyd olub. O zaman bu
sənət məbədinin səhnəsində Arif Babayev,
Alim Qasımov, Canəli Əkbərov, Baba Mahmudoğlu kimi
tanınmış sənət adamları Məcnunu ifa
edirdilər. Mən onların yaratdıqları
Məcnunlara baxa-baxa həmişə öz-özümə
deyirdim ki, vaxt gələcək mən hamıdan yaxşı
Məcnun olacağam. Gecələr
yatmadım, bu rol üzərində işlədim.
Sözün düzü, çox adam
gülürdü ki, bundan Məcnun olar? Nə
gizlədim, mənə qarşı təzyiqlər də
vardı. Mən isə bütün
bunları təbii qarşılayırdım. Amma sübut etdim ki, Mənsum İbrahimov Məcnunu
oynaya bilər, onu tamaşaçıya sevdirə bilər.
O vaxtdan 15 il keçir. Bu
müddət ərzində artıq 105 dəfə Məcnunu
oynamışam. Özü də 100-ci dəfə
Məcnunu “Leyli və Məcnun”un 100
illiyində tamaşaçılara təqdim etmək
mənə nəsib olub.
- “Leyli və Məcnun” sizin
sənət bioqrafiyanıza necə təsir göstərdi?
- Məcnun mənim həyata
baxışımı, həyat tərzimi dəyişdi. Elə bil məcnunlaşdım. Mənə
elə gəlir ki, Mənsumla Məcnunun xarakterlərində
uyğunluq da var. O uyğunluq olmasaydı, Mənsum Məcnunu
oyada bilməzdi. Elə həyatda
qazandığım uğurların 99 faizinə görə
də Məcnuna borcluyam. Çünki
camaat məni o operadan tanıyıb. Adətən,
operaya tanınmış müğənnilərə
görə gəlirdilər ki, onların oynadıqları
Məcnunlara baxsınlar. Məndə
isə əksinə olub. Yəni mən
Məcnunla meydana çıxmışam. Sözün
düzü, qorxurdum ki, Arif Babayevin, Alim Qasımovun
oynadığı bir rol mənim ifamda o qədər də
yaxşı qarşılanmayacaq. Lakin elə ilk
tamaşadan Məcnunumun sevilməsi mənə yeni
həvəs verdi. Xüsusilə, akademik
Azad Mürzəcanzadə (Allah ona rəhmət eləsin)
mənimlə söhbətində: “Sizin ifanızda Sarabskini
gördüm, indiyədək bütün Məcnunlara baxmışam,
lakin sən görkəminlə, oxumağınla Məcnun kimi
daha çox xoşuma gəldin”,-
deməklə elə bil mənə dünyaları
bəxş etdi.
“Tamaşadan sonra
özümə gələ bilmirəm”
- Məcnun sizi də
məcnunlaşdırıb dediniz...
- Hər dəfə bu tamaşanı
oynayanda elə bil Allaha bir addım da yaxınlaşıram. Çünki Füzulinin “yar” deyib xitab etdiyi sevgili
Allahdır. Bu mənada, Füzulidən
oxumaq Allahı sevməkdir. Bu əsər o
qədər gözəldir ki, hər dəfə tamaşadan
sonra özümdə mənəvi təmizlənmə hiss
edirəm. Çox maraqlıdır. Elə bil ki, kamilləşirəm. Allaha doğru gedirəm. Məcnun
hara gedirdi? Allaha doğru gedirdi də.
Yenə deyirəm, bu əsərdə
Füzulinin fəlsəfəsi var. Bu əsərdə psixoloji
məqamlar var. “Aşıq Qərib”i oxuyuram, məndə
heç bir dəyişiklik olmur. “Leyli və
Məcnun”nda isə... Onu duymasan,
məcnunlaşmasan tamaşaçı sənə qulaq asmaz.
İnanın, Məcnun rolunu 105 dəfə
oynamışam. Hər tamaşa bir imtahan
olub mənim üçün. Bir
tamaşam o birinə bənzəmir. Elə
tamaşaçı var ki, mənim 60-70 tamaşama baxıb.
Əgər o tamaşaçı hər
tamaşada məndə eyni şeyi görsə, təbii ki,
teatra bu qədər gəlməz. İnanın,
tamaşadan sonra bir gün özümə gələ
bilmirəm. Hətta tamaşadan sonra
təbrikə gələn dost-tanışa mexaniki olaraq
təşəkkür edirəm. Lakin
yadımda qalmır ki, kimlər mənimlə
görüşdü. O vəziyyətdən
çıxa bilmirəm də... Elçilik,
səhra, ölüm pərdələrində elə anlar olur
ki, özümü çəkisizlikdə hiss edirəm.
Hər şeyi unuduram, bilmirəm hara gedirəm
və nə oxuyuram. Zənnimcə,
məhz belə anlarda əsl sənət yaranır. Bəzən deyirlər ki, tamaşanın filan
yerində belə etdin, biz ağladıq. Deyirəm
ki, sizi ağladan mən yox, Füzulinin fəlsəfəsi,
Üzeyir bəyin musiqisidir.
- Mənsum müəllim,
tamaşaçıların sayı azalmır ki...
- Əsla... Sevinirəm
ki, son 10 tamaşamda bütün biletlər satılıb.
Unutmayaq ki, bu şou deyil, ciddi bir əsərdir.
Baxın, 100 il əvvəl
yazılmış tamaşaya bu gün camaat bilet axtarır. Niyə? Çünki bu bizim
millətin muğamıdır, musiqisidir. Bir şeyi qeyd
edim: Amerikanın dövlətçiliyi qədim,
mədəniyyəti isə cavandır. Bizim
mədəniyyətimiz isə dövlətçiliyimizdən
qat-qat əvvəl yaranıb.
“Məndən Məcnun olar?”
- 1985-ci ildə Üzeyir
Hacıbəyovun anadan olmasının 100 illiyinə həsr
olunmuş V Respublika Musiqi Müsabiqəsində I diploma layiq
görülən Mənsum bəyi indi çox az
adam xatırlayır. Müsabiqənin qalibi kimi
sənətə gələn o sakit, utancaq, klassik muğam
ifaçısı olan cavanı siz necə
xatırlayırsınız?
- Asəf Zeynallı adına Bakı Musiqı Texnikumunda
oxuyarkən “Bayatı-Şiraz”la bu müsabiqəyə
qatıldım. Və ifam birinci yerə layiq
görüldü. Sözün
düzü, heç gözləmirdim. Hamının
sevimlisi xalq artisti Şövkət xanım
Ələkbərova da həmin müsabiqənin
münsiflər heyətində idi. O da ifamı çox
bəyəndi. Mənə dedi ki, “Oğul, mənim
dərslərimə gəl”. Onun
dərslərinə qatıldım. Bir gün dedi ki,
məndən yaxşı Məcnun çıxar. Dedim: “Siz
nə danışırsınız? Məndən
Məcnun olar?” Dedi ki, səsin də, görkəmin
də məcnunluqdur. Çalışsan, sən barmaqla
göstəriləsi Məcnun ola
bilərsən. Bu söhbətdən az
sonra o, operanın rəhbərliyi ilə danışdı.
Dedi ki, bəs, bir yaxşı tələbəmiz var, bədii
şura onu dinləsin. Özü də
mənimlə bərabər operaya gəldi. Nə
isə... Elə o vaxtdan oldum oranın sakini.
Hər dəfə “Leyli və Məcnun” tamaşası
başa çatanda: “Allah sənə rəhmət eləsin,
ay Şövkət xanım”, - deyirəm.
- Mənsum müəllim, siz də
yeni Məcnunların səhnəyə gəlməsinə
qısqanclıqla yanaşırsınız?
- İndi Məcnunu ən
yaxşı oxuyan vaxtımdır. Amma mən
tələbələrimi nəinki Opera və Balet Teatrına
dəvət edir, həm də onların bu və ya digər
rolları oynamalarına da şərait yaradıram. Yəni mən özüm Məcnun ola-ola
tələbələrimı səhnəyə
gətirirəm. Artıq mənim
tələbələrim Səbuhi İbayev, Təyyar Bayramov
bu səhnədədirlər. Yeri
gəlmişkən, onu da deyim ki, 30-dan çox
tələbəm sənət, muğam meydanındadır.
İnanın, onların uğruna öz
uğurlarımdan çox sevinirəm. Axı,
onlar mənim tələbələrimdir. İnsan
özünə qapanıb qalmamalıdır, inkişaf
etməlidir. Yeni axın gəlməlidir.
İstəsək də, istəməsək
də, hər kəsin bir dövranı var. Vaxt
gələcək mən də səhnədən
gedəcəyəm. Bir də o opera səhnəsində
kimlər oxumayıb: Rəşid, Bülbül, Rübabə
xanım... Hanı indi onlar?
“Bir muğam məktəbi var”
- Bəzən deyirlər ki, filan
müğənni Şirvan, filankəs Qarabağ
məktəbinin nümayəndəsidir.
- Belə ifadələrin qəti
əleyhinəyəm. Mənim aləmimdə
böyük Üzeyirin sistemləşdirdiyi bir muğam
məktəbi var ki, o da Azərbaycan muğam məktəbi
adlanır. Şirvanlı da,
qarabağlı da bu məktəbdə oxuyur. Bu gün Ağaxan da, Alim də, Arif də, mən
də eyni muğamı tədris edirik, bircə ifa fərqi
var. Yol eynidir.
- Mənsum müəllim,
sənət aləmində də yerlibazlıq var?
- Olmaz olurmu, qardaş? Belə
şeylər cılız insanların, sənətdə
uğur qazana bilməyənlərin işidir. Böyük sənətkarlar, özünə
qiymət qoyan sənət adamları o işlə
məşğul olmurlar. Məsələn,
mən Astaradan muğam müsabiqəsinə bir uşaq
gətirdim. Elsevəri deyirəm... Niyaməddin
qafanlıdır, Elməddin İbrahimov
Gədəbəydəndir. Yəni demək
istəyirəm ki, harada sənətə can atan varsa, onlara
əl tuturam. Ümumiyyətlə, harada istedadlı
bir insan varsa, o, mənim yerlimdir.
- Tələbələrinizlə
maddi məsələləri necə yoluna qoyursunuz?
- Kifayət qədət
tələblərim var. Üstəlik, bəzi toy
müğənniləri də məndən dərs
alırlar. Onlara muğamın sirlərini
sevə-sevə öyrədirəm. Və
onlar biləndə ki, bu işə görə pul almıram,
təəccüblənirlər. Deyirəm,
burada təəccüblü heç nə yoxdur. Bu, mənim əqidəmdir. Ağlım
kəsəndən özümə söz vermişəm ki,
sənəti pulla satmayacağam. Allah ruzimi
yetirir. İndiyədək kimsədən
pul almamışam. Bir kimsə də
deyə bilməz ki, mən Mənsuma pul vermişəm.
- Xeyli qaçqın
qohum-əqrabanız var. Onlara əl tuta bilirsiniz?
- Qohumlarımın 90 faizi
qaçqındır. Çalışıram
ki, onların hər işinə imkan daxilinda yarayım. Dost-tanışın imkanlarını da bu cür
işlərə yönəldirəm. Halbuki
indiyədək övladlarıma görə kiməsə
ağız açmamışam. Ümimiyyətlə,
məndən kömək uman tanıdığım və
tanımadığım hər kəsin səsinə səs
verməyə çalışıram.
- Gəlin məsələni belə
qoyaq. Mənim sizin kimi xanəndəni toya
gətirmək üçün maddi imkanım yoxdur. Sizi dəvət etsəm, bizim toya gələrsinizmi?
- Əgər başqa
işim yoxdursa, mütləq. Özü də
triomla. Buna görə bircə telefon
zəngi kifayətdir. Qoy si’’’zin
ehtiyacınız yalnız musiqiyə olsun, biz o ehtiyacı
ödəyərik.
Maddiyyat məni çəkməyib
- Mənsum müəllim, maddiyyat sizi
sıxanda toya, restorana üz tutmamısınız ki?
- Mən uzun illər operadakı
işimə görə 80 rubl maaş
almışam. Elə o zamanlar mənə
təkliflər olub, amma qəbul etməmişəm. Yəni maddiyyat məni heç zaman
çəkməyib. Bir dəfə
- Bu qədər işi necə
çatdırırsınız?
- Çalışıram ki, dərs
dediyim yerdə boş vaxt keçirməyim. Həmişə
də deyirəm ki, mənim sinfimə səsi olan uşaq verin
ki, sabah bir nəticə əldə edim. Mənim üçün nəticə
əsasdır. Çalışdığım
yerdə nəticə olmayanda oranı tərk edirəm. Xarakterim belədir. Tələbələrimə
də deyirəm, bu sənətdə ya birinci
olmalısınız, ya da olmamalısınız.
“Mən kədər sevənəm”
- Mənsum müəllim
kədərə doğma adamdır?
- Məcnunu oxuyuram. Elə
bu özü sübut edir ki, mən kədəri sevən
adamam. Bir də bu gün necə sevinə
bilərəm ki, anadan olduğum Ağdam torpaqları
işğal altındadır. Nə
qədər gülməyə çalışsam da,
həmişə içim ağlayır. Bu
da mənə çox əziyyət verir. Amma adam var ki, hay-küy salıb ağlayır. Mən belə ağlaya bilmirəm. Bəzən mənə deyirlər ki, çox
səbirlisən. Halbuki həmişə
özümü səbirsizlikdə qınayıram. Bu mənada mənim çatışmayan
cəhətim də elə bu səbirsizliyimdir. Səbir də, bildiyiniz kimi, Allahın insana verdiyi
bir nemətdir.
Hərdən deyirəm ki...
- Bəs Mənsum müəllim bu
sənətə qədər kim olub?
- Mənsum adi kənd
uşağı olub, Ağdamda boya-başa çatıb.
Uşaq vaxtı qoyun-quzu da otarıb, ot da
biçib. Necə deyərlər,
zəhmətdən çəkinən olmayıb. Zəhmət insanı bişirir, həyata
bağlayır. Orta məktəbi də
orada bitirmişəm. Bir müddət Yol
İdarəsində fəhlə işləmişəm.
Fəhləliyimdən heç zaman
utanmamışam. Təbiəti çox
sevirəm. İndi də
həyətimdə 50-yə yaxın ağacım var.
Hərdən deyirəm, nə yaxşı ki, kənddə
böyümüşəm. O təbii şeylərin
hamısını görmüşəm. Onu da
əlavə edim ki, mühitin yaradıcı insanın
həyatında önəmi böyükdür.
- İndiyə qədər
Leylisi ilə evlənən Məcnun olubmu?
- Söhbət məndən
gedirsə, mən o tamaşada Məcnunu oynayana qədər
Leylimi tapmışdım. İlk məhəbbət
məndə uşaq vaxtından baş qaldırıb. Yəni mən Leylimi ağlım kəsəndən
tapmışam. Tale elə gətirib ki,
elə onunla da ailə həyatı qurmuşam. O ki
qaldı konkret sualınıza... Çox nadir
hallarda sənət adamları bir-biri ilə ailə qururlar.
Ola bilsin ki, bu sənət aləminin
özünəməxsus çətinliklərindən
irəli gəlir.
- Tək qalanda hansı mahnını
oxuyursunuz?
- Bu, ovqatımdan asılıdır. Mən lirikanı sevirəm. Lirikanı
sevənin içində məhəbbət olur. Məhəbbət hissini Allah hər kəsə
vermir.
- Bəs gərginliyinizi necə aradan
qaldırırsınız?
- Oxumaqla... İnandırım sizi,
elə məqamlarda bəzən içimdən elə oxumaq
gəlir ki... Hərdən deyirəm, kaş
onları lentə aldıraydım.
- Yəqin idmanla məşğul
olursunuz?
- Yox, idmanla məşğul olmuram. Lakin həmişə özümə nəzarət
edirəm. Axı mən səhnə adamıyam.
Hiss edəndə ki, çəkim 1-2 kilo artıb,
yeməyimlə, hərəkətimlə çəkimi
tənzimləyirəm.
- Boş vaxtlarınızda nə
işlə məşğul olursunuz?
- Qastrollarda çox oluram, odur ki,
boş vaxtım olanda onu bütövlüklə ailəmə
həsr etməyə çalışıram. Hətta
inandırım sizi, oğlum ona vaxt ayırmadığım
üçün hərdən mənimlə dalaşır.
Bunu təbii qarşılayıram. Hesab edirəm ki, oğlan uşağı atası
ilə daha çox təmasda olmalıdır. Hə... o gün də onu tamaşama
aparmışdım. Tamaşadan sonra mənə o
qədər sual verdi ki... Niyə
orada belə etdin, niyə filan yerdə yıxıldın?
- Son illər muğama
münasibət yaxşı mənada çox dəyişib...
- Bu prosesdə Heydər
Əliyev Fondunun Prezidenti Mehriban xanım Əliyevanın
muğamla bağlı həyata keçirdiyi layihələr
önəmli rol oynayıb. Yeri gəlmişkən, onu da deyim
ki, Fond muğamla bağlı gerçəkləşdirdiyi
daha bir işini də bu yaxınlarda təqdim edəcək.
Digər tərəfdən, son dövrlərdə muğam
müsabiqələrinin keçirilməsi də muğama
baxışı dəyişib. Əvvəllər müasir
toylarda tar-kamançanı nadir hallarda görə bilərdin.
Onlara yad alətlər kimi baxardılar. Çox qəribə
bir mənzərə yaranmışdı. Hətta
əllərində tar-kamança ilə dərsə
gedənlərə birtəhər baxırdılar. Muğam
müsabiqəsində 11 yaşlı Elməddin İbrahimov 50
yaşlı xanəndə kimi oxuduğu muğamla insanları
şoka saldı. Bu isə o deməkdir ki, bizim
gələcəyimiz etibarlı əllərdədir. Zənn
edirəm ki, 5-6 ildən sonra bu sahədə daha çox
irəliləyiş nəzərə çarpacaq.
Muğamımız Qərbdə daha çox populyar olacaq
Zaman.- 2008.-
10-12 yanvar.- S. 12-13.