Qaliboğlu E.
Payız ən çox
sevdiyim fəsillərdəndir
Elnur Cəfərovun rəssamlıq
və qrafika sərgisi
Rəssamlar İttifaqının Vəcihə Səmədova
adına sərgi salonunda rəssam Elnur Cəfərovun rəngkarlıq və qrafika əsərlərindən
ibarət sərgisi açılıb. Bu, 45 yaşlı rəssamın
ilk fərdi sərgisidir. O, ardıcıl
olaraq ömrünü
rəssamlığa həsr
edib. Bu sərgi onun insanlara sözüdür:
"İnsanlara demək
istəyirəm ki, həyatın bütün
çətinliklərinə baxmayaraq daim onda yaxşı cəhətləri görmək
lazımdır. Rəccamlıq
əksər insanlara onların görmədiklərini
görür və göstərir. Hamımızın
həyatı əzabla-
əziyyətlə doludur,
amma sarsılmaq olmaz. Hər halda hesab edirəm
ki, belə əsərlər insanların
əsəblərini sakitləşirir,
az müddətə olsa da, onlara
qayğılarını unutdurur".
Rəssamın yaradıcılığında
doğulub boya-başa
çatdığı doğma
Balakəninin təbiəti
xüsusi yer tutur: "Xüsusən payız vaxtı yarpaqların qızılı
rəngə çalması
həmişə məni
özünə cəlb
edib, duyğulandırıb.
Təsadüfi deyil ki, payız ən çox sevdiyim fəsillərdəndir".
Sərgidəki əsərlərin çoxu təbiət gözəliklərinə həsr
olunub. Təbiət rəsmlərində Abşeron,
Kür sahili boyunca gözəliklər
tamaşaçı yadaşında
unudulmaz bir təəssürat yaradır.
Rəssam Azərbaycanın tanınmış şəxsiyyətlərinin
portretlərini çəkmək
ideyası ilə bağlı da düşünür. Amma
o, rəssamın tanınmışların rəsmini
çəkməklə imzasını
tanıtmasını da
məqbul saymır:
"Yəni əgər
çəkirsənsə, gərək
təbii olsun, yaradıcılıqda sui-istifadə olmaz.
Rəssamın "Haylaçı Sənəm" (kətan,
yağlı boya) əsəri diqqəti xüsusi cəlb edir. Bu əsər
daha canlı və təbii alınıb. O, deyir ki, əsərdə təsvir edilən qadın Balakən rayonunun Gülüzar kəndində yaşayıb:
"Mərhum yazıçı
Əzizə Cəfərzadə
vaxtilə bu aşıq qadın haqqında xüsusi veriliş hazırlamışdı.
Aşığın sifətini
fotodan götürmüşəm,
amma bunu da özüməməxsus
işləmişəm".
Əməkdar incəsənət xadimi, sənətşünas
Ziyadxan Əliyev Elnur Rəsulovun özü demişkən,
"ovqatının səmimilik
qatı"nı belə açır: "Elnur Rəsulov
hər hansı janra davamlı aludəçilik yaradır.
Əsərlərində daha
çox ovqat ifadəsinə kökləməyə
meylli olan bu məziyyətin tamaşaçıya da yad olmadığını
fəhmlə hiss etdiyindən ən müxtəlif janrlı əsərlərində bunu
göstərməyə çalışıb.
Onun süjetli kompozisiyasında portret və mənzərənin,
hətta natürmortunun
da ovqat daşıyıcısı olması
rəssamın həm
də istəyinin obrazlı görkəm almış bədii görünüşüdür. Onun əsərlərində
heç də dünyamız öz ənənəvi görkəmini
itirməyib, əksinə,
reallığını bir
qədər də qabardıb. Bu mənada "Şəhidlər
bulağı" və
"İntizar", psixoloji
"Qayıdış", "Yuxu", "Kür sahili" lirik ovqatlıdırsa, "Haylaçı
Sənəm" və
"Köhnə Məhəllə"
nostalji hisslərin
"qaysağını qoparan"
əsərlərdir. "Xalçayuyan",
"Tut", "Bar"
əsərlərində isə
gözümüzdə adiləşən
həyat motivlərində
"gizlənən" mənəvi
dəyərlərin estetik
təqdimatı duyulan
və duyğulandırıcıdır.
Rəssamın bir-birini
al-qana qərq etməyə hazır olan xoruzları görüntüyə gətirən
"Savaş" əsərindəki
milli folklor və adət-ənənəyə bağlılıq
da qabarıqdır".
Sərgidə həmçinin rəssamın "Lənkəranlı
qız", "Nigar",
"Nazilə", "Nərminə",
"Kəbirə" , "Dünya", "Loğman",
"Tailandlı turist"
və başqa portret əsərləri diqqəti xüsusi çəkir. Rəssam rəng çalarlarından
da məharətlə
istifadə edə bilib.
Xalq cəbhəsi.-2007.-30 iyun.-S.15.