Əliyeva E.
Gənc
bəstəkar ulu öndərin xatirəsinə
bəstələdiyi odanı başlıca əsəri
sayır
Bu yaxınlarda Belarus
Respublikasının Qrodno şəhərində gənc
bəstəkarların Yuri Semenyako adına IX Beynəlxalq
müsabiqəsində ölkəmizi Bülbül adına
Orta İxtisas Musiqi Məktəbinin 9-cu sinif şagirdi Ayan
Ertan qızı Odoğlu təmsil etmişdir. Azərbaycanın müsabiqədə yeganə nümayəndəsi
olan gənc bakılı bu mötəbər yarışmanın
qalibi adına və tanınmış Belarus şairi Yakub Kolasın sözlərinə yazılmış
ən yaxşı musiqi əsərinə – “Bahar nəğməsi”nə görə xüsusi diploma layiq görülmüşdür.
Müsabiqənin həmyerlimizin
böyük məharətlə
öhdəsindən gəldiyi
əsas şərtlərindən
biri belə idi. Gənc həmyerlimiz bu mahnıda Belarus xalqının, onun milli xarakterini, çoşğunluğunu və
həyat eşqini musiqinin dili ilə ifadə edə bilmişdir. Bu işdə Ayana onun beynəlxalq
müsabiqədə iştirakına
maraq göstərən
Belarusun Bakıdakı
səfirliyinin işçiləri,
ilk növbədə,
səfir Nikolay Yermolayeviç Patskeviç
kömək etmişlər.
Belarus torpağında
Ayan Odoğlunun dinləyicilər tərəfindən
böyük hərarətlə
qarşılanmış digər
əsərləri də
səslənmişdir. Onların
arasında ümummilli
liderimiz Heydər Əliyevin xatirəsinə
həsr etdiyi “Ulu öndər” odası xüsusi vurğulanmalıdır. Ulu
öndərə məhəbbətlə
yazılmış, onun
obrazının dərinliyini
anlamaq baxımından
və ahəngdarlığı
ilə fərqlənən
bu sanballı klassik əsərdə solo hissəsini fortepianoda bəstəkarın
özü ifa etmişdir. Geniş istifadə olunmuş milli musiqi alətlərimiz
isə odaya xüsusi kolorit vermişdir. Ayan “Ulu öndər” odasını özünün
başlıca əsəri
sayır.
Odanın yaranması tarixi isə belədir: gənc bəstəkar əsəri
ulu öndərimizin vəfatından bir neçə gün sonra – onu yuxusunda
gördükdən sonra
yazmışdır. Ayan
yuxusu barədə belə deyir: “O, mənə baxıb gülümsədi və işlərimin necə getdiyini soruşdu. Cavab verməyə imkan tapmayıb oyananda isə, bunu musiqi vasitəsilə etmək qərarına gəldim”. İstedadlı
aranjemançı Mahir
İbrahimovun aranjeman etdiyi simfonik əsər belə yarandı. Ümummilli liderimizin vəfatından bir il sonra
isə Fuad Əlişovun çəkdiyi
klip şəklində
ekranlara çıxdı.
Qrodno müsabiqəsində
də məhz bu xatirə odası səsləndi.
Odanı,
Ayanın silsilə prelüdlərini və “Rondo” əsərini dinləyən nüfuzlu münsiflər heyətinin
üzvləri azərbaycanlı
qızın xariqüladə
istedadını vurğulayaraq,
onu parlamaqda olan ulduz adlandırmış
və əminliklə
bildirmişlər ki, bu qız Hacıbəyov
və Qarayev bəstəkarlıq məktəbinin gözəl ənənələrini öz
yaradıcılığı ilə layiqincə davam etdirənlərdən
biri olacaqdır.
Ayan Odoğlu müsabiqədə bir sıra qiymətli mükafatlara da layiq görülmüşdür.
Təqdimat mərasimində
qalibin başında Azərbaycan bayrağının
rəmzi olan rənglərin bərq vurduğu tac vardı. Ayanın özünün etirafınca,
bu, ona böyük
sevinc, təqdimat mərasiminə isə xüsusi bayram əhval-ruhiyyəsi bəxş etdi.
Balaca bakılının
Belarusda qazandığı
uğur təsadüfi
deyildir. Bu, təkcə Tanrı bəxşişi deyil, həm də yorulmaz əməyin, o cümlədən onu əhatə edən insanların əməyinin bəhrəsidir.
Ayanın yanında həmişə Tanrı vergisi olan istedadının
təşəkkülünə və inkişafına kömək edən insanlar olmuşdur. Bəstəkar Oqtay Zülfüqarov,
– Ayan 3 yaşında ikən onun uşaq xorunda oxumuşdur, – xalq çalğı alətləri
ansamblının rəhbəri,
Ayana musiqi savadının bütün
incəliklərini öyrətmiş
Tofiq Quliyev, 6 yaşından bəri Bülbül adına musiqi məktəbində onunla məşğul
olan müəllimləri
İlham Abdullayev, Nərgiz Şəfiyeva və başqaları belə insanlardır. Ayan 9 yaşında Dövlət Teleradio Şirkəti nəzdindəki
“Bənövşə” xorunun
solisti olmuş, orada öz mahnılarını
da oxumuşdur. Məktəbin direktoru Nigar Cərulla və tədris hissə müdiri Sona İbrahimova da ona böyük
kömək göstərmiş,
məktəbdənkənar məşğələlərinə şərait yaratmışlar.
Ayanın qeyri-adi istedadına valeh olan müəllimləri onunla böyük məmnuniyyətlə işləmişlər.
Məsələn, Ayana
vokal öyrədən
Esmeralda Hüseynova şagirdinin “Arzular” mahnısının sözlərini
yazmışdır. Gənc
bəstəkarın “Novruz”,
“Vətən”, “Karusel”
və bu yaxınlarda Faiq Ağayevin ifa etdiyi “Bağışladım”
mahnıları dinləyicilərə
tanışdır. Bu
mahnılar böyük
şairimiz Bəxtiyar
Vahabzadənin, habelə
Baba Vəziroğlunun
və başqalarının
şeirlərinə yazılmışdır.
Ayan Bakı Musiqi Akademiyasının müəllimi, Qara Qarayevin şagirdi Aydın Əzimovun ona göstərdiyi dəstəyi də böyük minnətdarlıqla
vurğulayır.
Ayanın bəstəkarlıq
məharətinin formalaşmasında
misilsiz rol oynamış mərhum bəstəkar İsmayıl
Hacıbəyovun adı
Odoğlular ailəsində
böyük ehtiramla çəkilir. İsmayıl
müəllim həmişə
deyərdi: “Yox-yox, musiqi bəstələməyi
öyrətmək qeyri-mümkündür.
Bu, Tanrı vergisidir”. Ona görə də hesab edirdi ki,
gənc istedada mövzunu duymaq və bunu musiqinin
dili ilə ifadə etmək imkanı verilməlidir. Gənc istedada belə bir imkan
verən bəstəkar
ona həmkarı kimi, hörmətlə yanaşırdı. Müəlliminin
qəfil vəfatı
Ayan üçün ağır zərbə olur. Hələ uzun müddət
partitura, fortepiano arxasına keçəndə
özünü müəlliminə
hesabat verirmiş kimi aparırdı. Ayanın kiçik yaşlarından tanınmasında,
onun musiqiçi kimi formalaşmasında xidmətləri olan daha bir insan
– nənəsi Üzeyrə
xanım olmuşdur.
Nəsillikcə mikrobioloq
olan nənəsi nəvəsinin istedadını
inkişaf etdirmək üçün az zəhmət çəkməmişdir.
Təbii
ki, onun bu qayğılarını
Ayanın valideynləri,
yaxınları da bölüşmüşlər.
13 yaşlı bəstəkarın
musiqi biliciləri tərəfindən yüksək
qiymətləndirilən 50-dən çox əsərindən hər
biri müəllifdən
daha çox onu yetişdirən, inkişaf etdirən, öyrədən
və yönəldən
şəxslərə böyük
sevinc bəxş edir. Öz xalqını
və Vətənini layiqincə təmsil edənlərə sağlığında
həmişə diqqət
və qayğı ilə yanaşan ulu öndərin ruhu, bəlkə də, ona görə
bu gənc istedadı qoruyur.
Xalq qəzeti.-2007.-10 iyun.-S.6.