Əbilov Aydın Xan
Kulturoloji turizm
Bu günlərdə
Avropadan mənə Almaniya Federativ Respublikasının
dövlət qurumu tərəfindən dünyanın aparıcı
dillərində nəşr olunan "Almaniya" dərgisinin
yeni sayını göndərmişdilər. Mədəniyyət
və turizm məsələlərinə həsr olunmuş
dərginin bu maraqh yeni sayının əsas intonasiyası
belə idi: qiymətlərin bahalığına,
mənzərəli təbiətinin yoxluğuna baxmayaraq,
Almaniya özünün minlərlə muzeyi, hər il
müntəzəm keçirilən musiqi, mətbəx,
poeziya, folklor, kitab, kino festivalları, beynəlxalq idman
yarışları, sərgiləri, bir sözlə, kulturoloji
hadisələriylə dünya turistlərinin sevimli
səyahət - görüş yerinə çevrilir. Bundan
isə həm dövlət büdcəsi qazanır, həm
böyük alman mədəniyyəti təbliğ olunur
və dünya ictimaiyyətinə tanıdılır, həm
de estetik sahələrin inkişafina yeni təkan verilir...
Diqqətlə
nəzər salsaq, son vaxtlar Azərbaycanda da bu
istiqamətdə böyük layihələr həyata
keçirilir: ölkə başçısının
sərəncamı ilə məmləkətimizin hər
yerində olimpiya mərkəzləri tikilir, muzeylərimiz,
teatrlanmız, mədəniyyət ocaqlanmız, konsert
saraylarımız təmir edilir, bəziləri yenidən
qurulur, bərpa edilir, təzələri yaradılır, turizm
və səyahət, kütləvi əyləncə obyektləri,
müxtəlif ulduzlu mehmanxanalar inşa edilir.
Bu yaxınlarda Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin birbaşa iştirakı ilə Beynəlxalq Düma -Qafqaz Turizm layihəsinə start verilib. Ən son fakt kimi isə Prezident İlham Əliyevin sivilizasiya mərkəzləri sayılan qədim İçərişəhər və ulu Qobustanla bağlı tarixi fərmanları xatırlatmaq yerinə düşər. Deməli, dövlət səviyyəsində dünyada gedən qlobal kulturoloji proseslərə vaxtında reaksiyalar var...
Bəli, dünya turizm sənayesi artıq əyləncə hadisəsi funksiyasını dəyişərək, qlobal mədəniyyətlərarası mübadilə -tanışlıq prosesinə çevrilir. Aydın məsələdir ki, münaqişə bölgəsi sayılan, turizm infrastrakturları hələ də beynəlxalq standartlara cavab verməyən Güney Azərbaycan dünyanın müxtəlif ölkələrindən axışan turistlərdən ötrü daha çox sivilizasiyaların qovuşdugu ecazkar, qədim mədəniyyət məkanı kimi daha çox maraqlıdır. Respublikamıza axışan xarici ziyarətçilərin sayının ildən-ilə artmasını da daha çox bu amillə izah etmək mümkündür. Dövlət rəsmilərinin də vurğuladıqları kimi, bizdə turizm-əyləncə sahəsində xidmət xərcləri çox bahadır və əcnəbi turist o qiymətə rahatca gedib Misirdə, Türkiyədə və hətta Şərqi Avropa ölkələrində istirahət edə bilər.
Bizim hamımız, istər dövlət orqanları - Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi, rayon və şəhərlərdəki əlaqədar idarələr, istər ictimai təşkilatlar turizm, art-turizm, eko-turizm, səyahət, tələbə turizmi, etno-turizm, daxili və xarici səyahət və b. problemlərlə məşğul olan vətəndaş cəmiyyəti təsisatları, istərsə də bu tez inkişaf edən sahəyə maliyyə vəsaiti yatıranlar biznes qurumları, fərdi sahibkarlar çalışmalıdırlar kı, ölkəyə təşrif buyuran hər bir əcnəbi turist sadəcə gəzməyə, Azərbaycara görməyə gəlməsin, həm də buranı yaxından öyrənsin, mədəniyyətimizi, həqiqətlərimizi, tarixi-mədəni irsimizi tanısm və ən əsası isə buradan geri dönəndə haqqı ödənilməyən reklamçıya, təbliğatçıya çevrilsin. Əslində bu, qlobal kulturoloji turizmin əsas tələblərindən - standartlanndan biridir.
Bu il Respublika Mədəniyyət yə Turiztn Nazirliyinin Bakıda, eləcə də bölgələrdə keçirdiyi Novruz şənlikləri, Nar bayramı kimi milli hadisələr beynəlxalq aləmdə böyük kulturoloji-turistik əks-səda oyatdı. Nə üçün də Azərbaycanda Şərq poeziyası və mətbəxi festival, yaxud milli plov və paxlava günləri, xalq musiqisi, muğam, folklor rəqsləri karnaval təşkil edilməsin?! Bakıda bu günlərdə keçirilən beynəlxalq caz festivalını xatırlatmaq isə lap yerinə düşər...
Hər bir azərbaycanlı isə tanıdığı xaricini məmləkətimizə dəvət etmək üçün istənilən sivil vasitələrdən - İnternet və elektron yazışmalardan, məktublaşmadan, şifahi dəvətlərdən və b. üsullardan yararlanmalıdır.
Yazıçı dostum Elçin
Hüseynbəylinin yenicə
işıq üzü
görmüş roman-ekskursunu
- "On üçüncü
Həvari - 141-ci Don Juan" kitabını əlimə alan kimi ağlıma belə bir fikir
gəldi: nə üçün də Oruc bəy Bayatlı,
yaxud qədim İpək Yolu, Naxçıvatıdakı Nuh
peyğənbərin gəmisi
kimi Azərbaycamızın keçmişini Avropa və dünya tarixinə calayan hadisələrlə
bağlı qlobal turist marşrutlarını layihə şəklində gerçəkləşdirməyək. Bununla da
Azərbaycan özünün
mədəni sərvətlərini
maddi zənginliyə çevirərək əcnəbi
səyahətçilərin axışdığı turizm
məkanına çevrilə
bilər...
Yaddəş.- 2007.- 21 iyun.- S. 12.