Hədəfdə yenə
ANARdır
Həmişə belədir. Anar susur – tənqid edirlər, danışır- tənqid edirlər, mövqeyini bildirir – qınayırlar. Çünki ziyalı, yazıçı fikri ümummilli, siyasətçi fikri – fərdidir. Javan həmkarım Taleh Şahsuvarlı doğru buyurur: Anar hər suala yazıçı kimi javab verdi. (Söhbət “Azadlıq” radiosuna müsahibədən gedir) Çünki yazıçı sözü və əməllərilə həyatda qalır. Zəmanə ona görə tanınır. Bütün bunlar barədə az sonra. Amma bir vajib qeyd. Bəzi ağzıgöyçəklər Anar haqqında müsbət yazanların hamısına ujdan tutma “yaltaq”, mənfi yazanlara “qəhrəman” yarlığı yapışdırırlar. Olsun. Amma əlahəzrət tarix hər şeyə özü qiymət verir. Önjələr yazmışam, oxumayanlar üçün yenə də təkrar edirəm: Anar haqqında, onun valideynləri, övladları barədə hədyan yazanlar sonradan utanajaqlar. Azərbayjanın sonunju və ən böyük ziyalılarından birinə yerli-yersiz hüjumlar, onu gözdən salma kampaniyası öz başlarında çatlayajaq və maləsəf bu eybəjərlikdən jəmiyyətin də payına düşəjək.
Uman yerdlən
küsərlər, amma uman yeri daşlamazlar.
İndisə məsələnin
kökündən başlayaq.
Bir müddət
önjə Anarın “Azadlıq” radiosuna verdiyi müsahibəni
bəziləri radiodan, bəziləri ağızdan eşidib,
bir parası isə mətbuatda gedən müzakirələrdən
xəbər tutub. Məsələnin kökündə nə
dayanırdı? Qeyri-peşəkarlıq və
Anara yersiz hüjumlara rəvaj vermək. Yəni
radio əməkdaşının Anara verdiyi sualların əksəriyyəti
yönəldiji, qərəzli və qeyri – peşəkar idi.
Curnalist bilməlidir ki, müsahibin
danışmaq hüququ olduğu kimi, susmaq haqqı da var.
Ziyalıdan (indiki məqamda Anardan) eyni zamanda həm
inqilabçılıq, həm də ziyalılıq tələb
eləmək olmaz. Ziyalı həmişə
kataklizmlərdən çəkinir, çünki onun fəsadları
xalq üçün çox ağır olur. Ziyalı təkamülü sevir, nəinki
inqilabları və qiyamı. Amma xalqın
istəyinin və dağıdıjı ehtirasının
qarşısını da almır, heç buna
çalışmır da. Bir neçə il önjə Qırğızıstandakı
olaylara (Əskər Akayev ölkədən didərgin
salınanda) mərhum Çingiz Aytmatovun hansısa pafoslu
münasibətini gördünüzmü? Məşhur
Olcas Seleymenovun Nazarbəyov reciminə qarşı
çıxışını eşitmisinizmi? Bəlkə
Leninə həsr etdiyi poemaya görə Rusiyanın dövlət
mükafatını alan və bir neçə
ay önjə rəhmətə getmiş Andrey Voznesenski
ölkəsindəki biabırçılıqlara əlində
bayraq etiraz etmişdi. Misallar çoxdur.
Amma həm
qırğızlar, həm qazaxlar, həm də ruslar adlarını
çəkdiyim şəxsləri başlarının
üstündə gəzdirirlər, ruhlarına sayğı
göstərirlər.
Yenə də
“Azadlıq” radiosuna qayıdaq. Müsahibənin tonu
onun qərəzli olmasından xəbər verirdi, buna
şübhə yox. Çünki bir
neçə sual “dinləyiji” adından dəfələrlə
təkrar edilirdi. Curnalist gözəl bilir ki, yaxud bilməlidir
ki, Anar prokuror deyil, amma yenə də ondan prokuror, yaxud hakim
kimi danışmağı tələb edirdi (baxın: tələb
edirdi). Anar ona prokuror olmadığını
xatırlatsa da, curnalist əl çəkmirdi. Bəli, curnalist ehtiraslı olmalıdır, istədiyini
almayınja əl çəkməməlidir. Amma nejə? Bax burasını
onlara öyrətməyiblər. Kiməsə
dərs keçmək fikrim yoxdur. Sadəjə
xatırladıram: İxtisasja curnalistəm. “Azadlıq”
radiosunun Bakı bürosunu yaradan da bəndənizdir. Məlumatın, faktın, xəbərin, mülahizənin,
ehtimalın nə olduğunu da pis bilmirəm. Müsahibdən javab almaq istəyirsənsə,
sualı düz qoymağı bajar. Mən
işləyən vaxtı belə deyildi. Mövjud
hakimiyyəti də, umduğumuz adamları da, yerləri də
tənqid edə bilərdik, amma çərçivədə.
İndi isə zaman dəyişib, daha doğrusu
curnalistika dəyişib, özü də pis tərəfə.
Əzizlərim, janım-gözüm, dostum, düşmənim
(kim özünü hansı kateqoriyaya aid
edirsə, onu da seçsin), evə qonaq dəvət edib (burada
konkret “Azadlıq” radiosunun Bakı bürosu nəzərdə
tutulur) onu qısma-boğmaya salmaq olmaz. Curnalistə
müstəntiqlik yaraşmaz. Çünki
o, silisçi olanda qarşısındakı müttəhimə
çevrilir. Bu etikadan kənardır.
Ən azı düşünməlisən ki, sən
Anarın yox, Anar sənin qonağındır və onun xətrinə
dəyən sözü demək olmaz, bir qədər
ehtiyatlı olmaq lazımdır. Amma burada nəinki
Anarın xətrinə dəydilər, hətta onu injitdilər,
bəzən əzab verdilər, könlünü
qırdılar. Könül sağaltmaq bu
qədərmi asandır? Bəziləri belə
düşünür ki, “Azadlıq” radiosunda hazırlanan
müsahibə düşünülmüş bir aksiyadır
və Anarı gözdən salmaq niyyəti güdüb.
Şəxsən mən buna inanmıram və
yenə də belə hesab edirəm ki, müsahibə
qeyri-peşəkar idi.
Adar-madar bir
neçə ziyalımız var, onun da biri və öndə
gedəni Anardır. Onun üstünə bu qədərmi
düşmək olar? Biz Anarı və ona
bərabərlərini gözdən saldıqja
özümüz gözdən düşürük, sonra da
umuruq ki, niyə filankəsi müdafiə eləmədi, yaxud
filan məsələyə münasibət bildirmədi. Adama deyərlər, hansı üzlə?
Ziyalıda üz qoydunuz ki, siz deyəni desin!? Halbuki,
Anar deyir və hər deyəndə də onun üstünə
düşürlər. Fərqi yoxdur,
hansı düşərgə olur-olsun.
Qəribəsi odur ki,
Anarın demədiyi sözü də onun adına
çıxırlar, yaxud öz bildikləri kimi yozurlar. Məsələn, Anar məlum müsahibədə
“məni təxribata çəkdilər” ifadəsini işlətməyib.
Amma “Bizim yol” qəzeti də daxil, bəzi müxalif mətbu
orqanlar belə yazırlar: “Anarın məni təxribata
çəkdilər” deməsi gülməlidir.” Anarın demədiyi
sözü onun adına çıxmaq
gülməli, bəlkə də ağlamalıdır.
Anar yenə həmin
müsahibədə deyib ki, ona münasibətlərində
“Azadlıq” qəzetilə “Yeni Müsavat”ın bir fərqi
var: “Azadlıq ondan hər gün, “Yeni Müsavat” isə həftədə
iki dəfə yazır. İndi
“şükürlər” və “bərəkallah” olsun ki,
“Azadlıq” Anardan gündə bir yox, bir neçə yazı
verir. Özü də təkjə Anara
qarşı yox, həm də ona qəhmər çıxanlara
qarşı. Məsələn, vaxtı ilə
görkəmli alim, namuslu ziyalı Jəmil Həsənli
Anarı müdafiə edən bir yazı yazdı, onün
özünün üstünə düşdülər.
Yaxud mənim müəllimim Zeynal Məmmədli
Anar haqqında obyektiv düşünjələrini qələmə
aldı, onu yaltaqlıqda və Anara yarınmaqda
suçladılar. Bəndəniz Anar
haqqında hər dəfə xoş söz deyəndə onu hədəfə
alırlar. “Azadlıq” qəzetində taylı
dovşanlar kimi gəzən bir jütlük var: Onların
adını çəkmək mənimçün nə qədər
ikrahediji olsa da deməliyəm. Düz tapdınız: Elnur
Astanbəyli və Qan Turalı. Q.Turalı qəzəblənir
ki, (“Azadlıq” 15 iyul) Zeynal Məmmədli Anarı demokratiyaya
bəzi köşə yazarlarından yaxın sayır. Bu qələmpərdazın fikrinjə, demokratiyaya
yaxınlıq kimisə təhqirlə, orda-burda eşitdiyini mətbuat
səhifəsinə çıxarmaqla ölçülməlidir.
Curnalistikanın qızıl qanunlarından biri: “Peşəkarlıq
hər şeyi demək və yazmaq yox, həm də nəyisə
deməmək və yazmamaq bajarığıdır”.
Bu zatların iddiasına
görə, Yazıçılar Birliyində yaşlılarla
javanlar arasında uçurum var. Hər yerdə, o jümlədən
də AYB-də insanların bir-birindən
narazılığı var. Amma onlarla istedadlı javan və gənj
göstərərəm ki, onların əllərindən tutub
qaldırmaqda, qayğı göstərməkdə Anarın
elədikləri ölçüyə gəlməzdir. Anar hər gün kiməsə yaxşılıq
edir. Çünki yanına kömək
üçün gələnləri əliboş qaytaran
kişilərdən deyil. O başqa söz ki, bəzi
nankorlar Anardan istədiklərini aldıqdan sonra onun
üzünə ağ olurlar. Bir
xatırlatma: “Adam yediyi qaba tüpürməz...” və bir
tövsiyə: “Bəy yanına çörəyə getmə,
gedib alajaqsansa, onu itirmə, itirəjəksənsə, qudurma,
qudurajaqsansa dərmanını axtarma...”
Həmişə
belədir. Anar birinji hüjum eləmir, amma geri çəkilməklə
də arası yoxdur. Anar zahirən sakit və
dözümlü, daxilən güjlü və inadkardır.
Özü haqqında qərəzlərə də
həqiqət naminə javab verir. Məsələn,
Q.Turalının daha bir böhtanı. Onun
yalançı şahidliyinə əsasən Vaqif Nəsib “Azərbayjan”
curnalına yazı verib, amma Anara görə yazısı geri
qaytarılıb. Biz curnal redaktorundan soruşuruq:
“İntiqam müəllim, olubmu, belə bir şey?” Və onun
javabı: “Qəti. Bu sırf uydurmadır”.
Çünki Anar tabeçiliyində olanlara
diktə eləməyi xoşlamır. Çünki
özü diktaturadan iyrənir (Son fikir Zeynal Məmmədliyə
məxsusdur).
Yenə də faktlara
mürajiət edək: Elnur Astanbəyli “Azadlıq” qəzetindəki
köşəsində (25 iyul) iddia edir ki, “hər halda AYB sədri
haqqında bu ölkədə ən çox yazan beş nəfərdən biri mənəm...”
Birinjisi, bu ağ yalandır, çünki
Anar haqqında yüzlərlə, minlərlə müsbət
məqalə yazılıb. İkinjisi, ölkənin
önjül ziyalılarından birini addımbaşı, yeri
gəldi-gəlmədi təhqir eləmək əlində qələm
tutan bir kimsəyə yaraşmaz. “Bir kimsə” dedim, E. Astanbəylinin “Murdar” ləqəbi
yadıma düşdü. Onu injitmək və təhqir
eləmək fikrimiz yoxdur, amma bu ...söz yazarın elektron
ünvanıdır və ləqəb kimi yerinə
düşür. Nejə də gözəl səslənir...Özünüz
təkrar edin, lütfən! Və...Və ona görə də
həmin əjaib ləqəbli qələmpərdaz öz
fikrini bu jür redaktə eləməlidir: “Ölkəmizdə
Anar haqqında iyrənj yazılar yazan beş
nəfərdən biri mənəm...” Amma heyif.
Astanbəylinin çıxdığı
İnjədərəsində elə gözəl oğlanlar
var ki...Və bir gün onların verdiyi çörək
burnundan gələjək. Bu zat mənim də
haqqımda yeri gəldi-gəlmədi yazır. Yaz. Nə qədər istəyirsən yaz...
Əjaib ləqəbli həmin
şəxs Zeynal Məmmədlini Anarla bağlı
düşünjələrində qeyri-səmimilikdə
qınayır və yazır: “Məlum intervü barədə
media eksperti Zeynal Məmmədlinin münasibətini oxudum. Xeyli məyus oldum...Ən azı hörmətli media
ekspertinin qeyri-rəsmi atmosferdə 90-jı illərin əvvəllərindəki
Anarla bağlı maraqlı xatirələr
danışdığını ujundan-qulağından mən
də eşitmişəm. O xatirələrdə
Anarın gerçək özü ilə bağlı
çox maraqlı ştrixlər olduğunu bilirəm.
İndi Zeynal bəyin bunların üstündən səssizjə
ötüb, sinəsini AYB sədrinə sipər etməsinə
anlam vermək çox çətindir...”
Bu abzasda Astanbəyli
özü etiraf edir ki, mülahizələrini dedi-qodular və
“ujundan-qulağından eşitmək” üstündə qurur. Digər tərəfdən
isə bu abzasın müəllifi 90-jı illərin əvvəllərində
jojuqmuş, yəqin aşırmalı şalvar geyib, qəndandan
qənd oğurlayırmış. Ya da bir
həmkarım demiş, “tövləyə oxşar əyalət
universitetinə” qəbul olmaq arzusunu təzə-təzə
dilinə gətirirmiş. Amma mən xatırladım:
90-jı illərin əvvəllərində Anar o zamankı
SSRİ parlamentinin tirbunasından Mixail Qorbaçovu 20 Yanvar
qırğınına görə ittiham edirdi, halbuki nətijənin
nejə olajağını bilmirdi. Elə həmin zaman sovet əsgərlərinin
mühasirəyə aldığı Elmlər Akademiyasında
qaniçən qızıl ordunun Azərbayjandan
çıxarılmasını tələb edən alimlərin
ijlasını aparırdı...Bunlar kifayətdir...Sadalamağa
hajət yox...
Daha bir
xatırlatma.
Bu yaxınlarda “Anarla üz-üzə” televiziya
filmini təkrar verdilər. Həmin film
80-ji illərin sonu, 90-jı illərin əvvəlində
çəkilib. Filmin recissoru Ramiz Həsənoğlu
və Astanbəylinin qeyri-səmimilikdə
qınadığı Zeynal Məmmədlidir. Anar müəllimin
şəxsiyyətini hərtərəfli açıqlayan və
onu ujaldan filmin uğurunda, şübhəsiz, ssenari müəllifinin
də böyük əməyi var. Odur ki, sifətini iyirmi
gün ərzində iyirmi dəfə dəyişən
köşə yazarlarından fərqli olaraq, vijdanlı qələm
sahibi və mənim müəllimim Zeynal Məmmədlinin
Anara münasibəti ötən iyirmi ildə dəyişməyib.
Özü də
internetdə əjaib ləqəblə çıxış
edən bu köşə yazarı daim danosçuluqla məşğuldur. Bəndəniz barəsində
açıq danosları ijtimaiyyətə və lazımi
orqanlara jan-başla ötürən bu “murdar” (şəxsiyyət
yox, ləqəb nəzərdə tutulur, ona görə də
baş hərfini balaja yazdım) bir neçə dəfə Ədliyyə
Nazirliyinə mürajiət edərək, AYB-nin
bağlanmasını tələb edir.
Özünü
müxalifət yazarı və demokrat adlandıran E.Astanbəyli
Anar-məmur mübahisəsi düşəndə nədənsə
ikinjilərin tərəfini saxlayır.
Bu qələmpərdazın
o biri tayı bir müddət önjə bəyan etmişdi
ki, daha Anar haqqında “şanlı məktublar” yazmayajaq. Görünür,
sahibləri üstünə nejə təpiniblərsə, vədinə
xilaf çıxıb və Anar bərədə önjəkilərdən
də bisavad və qərəzli yazılar sərgiləməyə
başlayıb. Q. Turalının fantaziyası ona
çatır ki, hər dəfə Anarın atasına
ilişir, axır zamanlar isə oğlundan yazır. Anarın oğlunun səfir təyin olunması tək
onu yox, bəzilərini də yandırıb, hövsələdən
çıxarıb. Adamnan soruşarlar: Anarın oğlu
niyə səfir olmalı deyil? Kimdən kəmdir?
Təkjə ona görə ki, böyük
yazıçının oğludur? Küveytə
səfir göndərilən Tural Anaroğlunu
çoxlarımız tanıyır. Əsl
ziyalı və təvazökar adamdır, ölkəmizi də
xarijdə məhz belələri təmsil eləməlidir.
Qəribə nədir? Qəribə
odur ki, Elçibəy yolu ilə getdiklərini əllərində
bayraq edənlər böyük ideoloci şəxsiyyətin
dediklərini də unudurlar. Mərhum Elçibəy dəfələrlə
deyirdi ki, Rəsul Rzanın, Anarın, Yusif Səmədoğlunun,
Əkrəm Əylislinin, Mövlud Süleymanlının,
ümumiyyətlə 60-jılar nəslinin azadlıq
uğrunda mübarizələrində böyük xidmətləri
var, milli özünüdərkdə onların xidmətləri
danılmazdır.
“Azadlıq” və
“Yeni Müsavat” qəzetlərinin baş redaktorlarını da
anlamaq çətindir. Hər iki həmkarımın azad
sözün və demokratiyanın gəlişməsində
xidmətləri danılmazdır. Amma
dediklərilə əməlləri tərs mütənasibdir.
Məsələn,
“Azadlıq”ın baş redaktoru, hörmətli Qənimət
Zahid “Yeni Müsavat”ın 11 iyul sayında Anarı “vijdanlı
adam” adlandırır. Amma rəhbərlik
etdiyi qəzetdə bunun əksini sübut eləyir. Bəli, həmkarım deyə bilər ki, bu
demokratiyadır və hər kəs sözünü deməkdə
azaddır. Qənimət bəy, hamı
yaxşı bilir ki, Seyid Əhməd əlilə ilanı nejə
tuturlar.
“Azadlıq” qəzeti nədən
yazır-yazsın, ölkədə hansı fəlakət
baş verir-versin Anardan yazır, kim bir
naqis hərəkət eləyir Anar yada düşür. Adama deyərlər, balam nə olub, nə
haraydır? Bütün bu problemlərə
Anar javabdehdir. Hətta dolma və zurnaya həsr
olunmuş, adını unutduğum bir köşə
yazarının məqaləsində də Anarın şəklini
veriblər ki, diqqəti jəlb eləsin.
Qarabağ məsələsindən
söz düşəndə Anar az qala məşhər
ayağına çəkilir. Bizim
gözümüzün qabağında Anar mərhum dövlət
başçısı Heydər Əliyevlə məhz
Qarabağ probleminə görə görüşdü.
Çünki əhali Qarabağın taleyindən
narahat idi. Ötən ilin dekabrında
Bakıda Rusiya-Azərbayjan humanitar forumunda Anar böyük təsir
güjünə malik çıxış elədi və
hamının diqqətini Qarabağ probleminə yönəltdi.
Şəxsən, mən çoxlarının
dilindən Anarın bu mövqeyini nejə bəyəndiklərini
eşitdim. Bu, doğrudan da vətənini,
xalqını sevən ziyalı fikriydi. Yəni
demək istəyirəm ki, Anar fürsət düşən
kimi mötəbər görüş və toplantılarda,
şəxsi söhbətlərdə Qarabağ problemini dilə
gətirib. Amma görünür, Anarı
ləkələmək istəyənlərin dərdi
Qarabağ, millət, vətən yox, “yorğan
davasıdır”. Amma bu davanı
ziyalını təhqir eləmək hesabına yox,
güjlü siyasi bajarıq və iradə hesabına aparmaq
lazımdır. Anar hər iki tərəfə
lazımdır: müxalifətə də, iqtidara da. Çünki hər iki düşərgə bu millətə
məxsus və mənsubdur. Həm dövlət
başçısı, həm media, həm ziyalı, həm də
adi bir vətəndaş daim Qarabağ problemini hədəfdə
saxlamalı və onun həllini tezləşdirməyə
çalışmalıdır. Qarabağ
tək Anarın yox, hamının problemi və dərdidir.
Bir qarabağlı kimi münaqişənin
uzanması məni qane etmir və düşünürəm
ki, problemin həlli uzandıqja Qarabağ da bizdən
uzaqlaşır və erməniləşir.
Bayaq dediyim
kimi, “Yeni Müsavat” qəzetinin baş redaktoru, hörmətli
Rauf Arifoğlunun da mövqeyi anlaşılan deyil. Özü
deyir ki, “Anarın ziyalılığına və müəyyən
fraqmentlərdə gördüyü işlərə
böyük sayğı duyur” (11 iyul), əməldə isə
Anarı ələ salan yazılara rəvaj verir.
Həmkarım
Rauf Arifoğlu “müəyyən fraqmentlər” deyəndə,
yəqin ki, Anarın həbs olunmuş müxalifətçilərin
azadlığa buraxılması istiqamətində
gördüyü işləri nəzərdə tutur. Hamımız
şahidik ki, vaxtı ilə o, rəhmətlik Yusif Səmədoğlu
ilə birgə Müsavat başqanı İsa Qəmbəri
zaminə götürüb və həbsdən azad edilməsinə
yardımçı olub. Sonralar Pənah
Hüseynin (indi millət vəkilidir), İqbal Ağazadənin
(indi o da millət vəkilidir), İskəndər Həmidovun
(hələlik millət vəkili deyil) azad olunması
üçün lazımi orqanlara mürajiət edib, nətijədə
isə “Göyçay seçijiləri” Anarın
deputatlıqdan geri çağırılmasına görə
imza kampaniyasına başlayıblar. Anar elə
Rauf bəyin özünün, Rasim Ağayevin, Qarabağ
müharibəsi veteranlarının sədri Etimad Əsədovun
azad olunması üçün səylərini əsirgəməyib.
Və bütün bunların çoxu bəndənizin
gözləri qarşısında baş verib.
Qələm
dostum Zamin Hajının Anara sayğısı olduğunun həmişə
şahidi olmuşam. Amma son köşə yazılarında
onun ustad yazarımıza “ilişməyinin” səbəbini
anlamıram. Anara qarşı erməni hədələrini
“Ermənilər, Anardan əl çəkin” deyə lağa
qoyur. Halbuki Zamin Hajı bilir ki, hətta
özü də bu barədə ötənlərdə
yazırdı ki, Anarı ermənilərin öldürməsi
lazım deyil, elə özümüzünkülər çərlədib
öldürəjək. Dostum, qardaşım, axı Anar
müəllim doğrudan da “Asala” erməni terror təşkilatının
siyahısında ilk sıralardaydı və işlər tərs
gətirsəydi, sovetlər qalsaydı, kim
bilir, Anarın başına nə gələjəkdi. Təhlükəni önləmək
üçün onu lağa qoymaq, yumor hissilə yanaşmaq
olmaz. Belə də təhlükə
reallaşa bilər. Çünki yumor
hissi təhlükə fəhmini neytrallaşdırır.
Bəzi üzdəniraq
yazarlar isə vaxtı ilə türk diplomatlarını
dalbadal, uf demədən qətlə yetirən “Asala”nın niyyətinin həyata keçməməsindən
narahatdırlar, qəm-qüssə içindədirlər. Onlar bu üzdəniraq terror təşkilatının
eləmədiklərini zərrə-zərrə, qram-qram,
günbəgün həyata keçirmək niyyətindədirlər.
Anarı tədrijən zəhərləməklə
məşğuldurlar. Adamı təkjə
yeməklə, dərmanla yox, həm də sözlə zəhərləmək
olar.
Bir zamanlar demişdim: Yel
qayadan heç nə apara bilməz, amma yenə də nəsə
jırmaqlayır. Bu jür haqsız yazılar
Anarın əsəblərindən,
sağlamlığından aparır. O özü bunu
etiraf eləməsə də belədir. Amma nətijədə
itirən millət olur. Bunu bilmək bu qədərmi
çətindir? Anar təkjə
özünə və ailəsinə yox, jəmiyyətimizə,
xalqımıza, millətimizə lazımdır. Onu qoruyan özünü qoruyar.
Bunu da deməsəm,
ürəyim tam boşalmaz. “Azadlıq” radiosuna məlum
müsahibəsindən sonra məlum olub ki, türk,
qızılbaş qatili Zori Balayanların ölkəmizdə
heyranları varmış. Yəqin, Zori
Balayan yatsa da, yuxusuna girməz ki, Azərbayjanda kimlərsə
onu qəhrəman sayır, kimlərsə onu Anardan
üstün tutur. Özü də kim:
bir zərif zənən xeylağı. Zənən
yazar öz məqaləsində çox oricinal və yeni bir
tapıntıyla Azərbayjan ziyalılarını “ziyanlı”
adlandırır. Zori Balayanı öz
xalqının qəhrəmanı adlandıran xanım elə
həmin abzasdaja yazır ki, bu qəhrəman “Böyük Ermənistan”
xülyası ilə xalqının beynini zəhərləyənlərdən
biridir.
Bu xanım
görün kimdən örnək götürməyə
çağırır. O Zori Balayanı ki, azərbayjanlı
uşağının dərisini diri-diri soydurub və
qanının axmasına ləzzətlə tamaşa edib, hətta
bir həkim kimi janının nə vaxt
çıxajağını da proqnozlaşdırıb.
İndi Azərbayjan ziyalısı neyləsin: Böyük Azərbayjan
xülyası ilə millətinin beynini və qanını zəhərləsin,
sonra da körpə bir jojuğun (hansı millətdən olur
olsun) dərisini diri-diri soydursun? Budur qəhrəmanlıq!?
Mən o zaman bu müdhiş
xəbəri oxuyanda yazmışdım: Elə fajiələr
var ki, ondan yazmaq olmur, elə fajiələr var ki, ona
ağlamaq olmur. Bax, bu gün Anarı Zori
Balayandan aşağı tutanlar, onu erməni ayağına
verməyə çalışanların da işi əsl fajiədir,
onlardan nə yazmaq nə də ağlamaq olar. Bu
yazını isə, lütfən, bir xatırlatma kimi qəbul
edin... Düşmənlərimiz də elə bunu istəyirlər:
ən qabaqjıl ziyalılarımızı
aşağılamaq, onları hörmətdən və
gözdən salmaq, xalqı ziyasızlaşdırmaq.
Bizə qaranlıq yox,
işıq lazımdır, dostlar, hər şeyi aydın
görüb, dərk eləmək üçün...
19-20 iyul 2010
Elçin HÜSEYNBƏYLİ
525-ci qəzet.- 2010.- 21 iyul.- S.4.