Bizim müəllim
Hamı onu gözəl aktyor, rejissor kimi tanıyır. Çəkildiyi və çəkdiyi filmlər Azərbaycan mədəniyyətinin minillik
yaddaşına əbədi
həkk olunub. Çünki çəkildiyi və çəkdiyi ekran əsərlərində
o, yalnız və yalnız özünü yaradıb, özünü
oynayıb. Elə bu
özünəoxşarlıq da onu hamıdan
fərqləndirib. Onun adı
gələndə hamı
ilk öncə “Bəxt
üzüyü”nü yada
salır. Amma mən
təəssüf ki, bu gün o qədər
də üzdə olmayan “Pirverdinin xoruzu” filmini onun şah əsəri
adlandırardım. Çünki məhz həmin o qısametrajlı filmlə
o, milli kinomuza yeni estetika, yeni rejissura, yeni aktyor oyunu,
yeni kamera görümü (bu yeniləri xeyli sadalamaq olar) gətirdi. Dünya kino tarixində italyan, fransız, hind, gürcü... filmi anlayışı var. Əgər
mənə “Azərbaycan
filmi necə olmalıdır” sualını
versəydilər, tərəddüd
etmədən “Pirverdinin
xoruzu”nun adını çəkərdim. Bu film necə deyərlər, təpədən-dırnağa Azərbaycan filmidir. Hətta deyərdim ki, bu film müəyyən mənada bu vaxtacan yaranan və bundan sonra yaranacaq böyük Azərbaycan kinosunun maketidir. Bu filmdə rejissorun
Mirzə Cəlillə
tandemi demək olar ki, bütünlüklə
alınıb. Bəli, vizual
sənət onun nəfəsidir desək, məncə mübaliğəyə
qəti yol vermərik. Bir vaxtlar hamı
onu həm də qeyri-rəsmi də olsa Azərbaycanın
bir nömrəli masabəyisi kimi tanıyıb. O, necə
deyərlər, adi toyları hardasa tamaşaya, filmə çevirə bilən bir masabəyi olub. O, özü də masabəyiliyi sənət hesab eləyir, həm də ən ağır sənət. Onun ilk tammetrajlı “Bəxt üzüyü” filmi artıq nəinki tamaşaçıların sevə-sevə
baxdığı, hətta
məişətimizə daxil
olan bir filmdir. Məncə, filmin alınmasının
bir göstəricisi də onun tamaşaçı
yaddaşında həmişəlik
qeydiyyata düşməsidir.
Yəni,tamaşaçı
həmin filmə baxmadığı anlarda belə həmin film onunladı. Deyəsən, bir qədər
qəliz cümlə oldu, indi aydınlıq
gətirərəm. Belə
ki, çox az Azərbaycan
filmi var ki, biz adi söhbətlərimizdə
onlardan iqtibaslar gətiririk. “O olmasın, bu olsun”, Arşın
mal alan”, “Uzaq sahillərdə”... Bu sıraya heç
şübhəsiz ki,
“Bəxt üzüyü”nü
də aid etmək olar. Bəlkə də bütün
bunları sadalamağıma,
yada salmağıma heç ehtiyac da yox idi.
Çünki bütün bunları
çoxları bilir.
Amma bütün bunları yazmağa, xatırlatmağa
məni bir məqam sövq etdi. Bütün bunları çoxları bilsə də bəlkə də çoxları bilmir ki, o həm də müəllimdi: mənim, bizim, çoxlarının müəllimi.
Və bu həftə biz – Azərbaycan
Dövlət Mədəniyyət
və İncəsənət
Universitetinin rejissorluq
fakültəsində təhsil
alan tələbələr
onun – müəllimimizin
ad gününü qeyd
etdik. Təbii ki, həmin
gün o, özü də bizimləydi. Biz bir xeyli həyatdan, sənətdən
danışdıq. Bəli, o, bizə
təkcə sənəti
yox, həm də həyatı anladır. Bir də ki, həyat özü bir sənət, sənət özü bir həyatdır. Əgər məndən soruşsalar ki, müəllim necə olar, fikirləşmədən
onu nişan
verərdim, onun adını çəkərdim.
Yeri gəlmişkən, düzdü,
çoxları artıq
söhbətin kimdən
getdiyini bilsə də deyəsən artıq onun adını çəkməyin
vaxtıdı. Əlbəttə ki, o insan Azərbaycanın
xalq artisti, mənim, bizim müəllimimiz Ramiz Əzizbəylidir.
Gündüz ƏLİYEV,
ADMİU-nun I kurs tələbəsi
525-ci qəzet.-
2010.- 24 iyul.- S.17.