Bakı Slavyan Universitetində tələbə həyatı
BSU – 10
2000-ci ildə
xalqımızın Ümummilli lideri, ulu öndər, görkəmli
siyasətçi və dahi şəxsiyyət Heydər Əliyevin
fərmanı ilə yaradılmış Bakı Slavyan
Universiteti həyatının ikinci onilliyinə qədəm
qoyub. Yüksəkixtisaslı kadr hazırlığı, elmi
araşdırmalar, gənc nəslin təlim və tərbiyəsi
istiqamətində görülən işlərin miqyasına
görə bir neçə onillikləri əhatə edə
biləcək on il arxada qalıb və bu müddət ərzində
Bakı Slavyan Universiteti bir çox ixtisaslar üzrə
peşəkar kadr hazırlığını uğurla həyata
keçirən, böyük elmi potensiala, güclü
maddi-texniki bazaya və müasir infrastruktura malik
çoxşaxəli elm və tədris müəssəsinə
çevrilib.
Bu gün Bakı Slavyan
Universiteti təkcə Azərbaycanda deyil, ümumilikdə
bütün Şərq bölgəsində unikal təhsil və
mədəniyyət mərkəzi kimi slavyan xalqlarının
mənəvi dəyərlərini tədqiq etməklə, bu
xalqların dil və ədəbiyyatını, ictimai-siyasi,
sosial-iqtisadi və elmi-mədəni həyatını dərindən
bilən peşəkar mütəxəsislər
hazırlamaqla, ölkənin ümumtəhsil müəssələri
üçün müəllim, kütləvi informasiya vasitələri
üçün jurnalist kadrları yetişdirməklə
yanaşı, azərbaycanşünaslığın tədqiqi,
tədrisi və təbliği istiqamətində də
uğurlu addımlar atır.
Təməli qoyulduğu
gündən bu günə kimi universitetə rəhbərlik edən
nüfuzlu alim və tanınmış ziyalı, elmi əsərləri
ilə filologiya elmini, ədəbi
yaradıcılığı ilə müasir ədəbiyyatımızı
zənginləşdirən görkəmli tədqiqatçı
və məhsuldar yazıçı, AMEA-nın müxbir
üzvü və əməkdar elm xadimi professor Kamal
Abdullayevin böyük səyləri və gərgin əməyi
nəticəsində Bakı Slavyan Universiteti Azərbaycan təhsil
sistmendə ən qabaqcıl təhsil müəssələrindən
birinə, universitetin azərbaycanşünaslığın tədrisi
və tədqiqi, xalqımızın milli-mənəvi dəyərlərinin
təbliği istiqamətində göstərdiyi fəaliyyət
isə dövlətin dünya ölkələri arasında Azərbaycanın
nüfuzunun yüksəldilməsinə yönəlmiş
xarici siyasətinin tərkib hissəsinə çevrilə
bilib.
Müxtəlif ixtisaslar
üzrə kadr hazırlığına xidmət göstərən
tədris prosesinin təşkili və idarə olunması,
humanitar elmlərin aktual problemlərinin tədqiqinə yönəlmiş
elmi araşdırmaların aparılması, xarici ölkələrin
nüfuzlu elm və təhsil müəssələri ilə əlaqələrin
qurulması, dostluq və qarşılıqlı əməkdaşlığın
möhkəmləndirilməsi, təlim-tərbiyə
işinin təşkili və təkminləşdirilməsi də
universitet rəhbərliyinin daim diqqət mərkəzində
olub. Yüksək təşəbbüskarlığı və
tələbkarlığı ilə bütün professor və
müəllim heyətinə örnək olmuş universitet
rektorunun on il ərzində həyata keçirdiyi islahatlar nəticəsində
tələbələrlə aparılan tərbiyə
işinin sistemlilik və fasiləsizlik, təlim və tərbiyə
proseslərinin vəhdəti, tələbə və müəllimlərin
tərəf-müqabil kimi qarşılıqlı fəaliyyəti,
obyektivlik və şəffaflıq kimi əsas prinsiplərin həyata
keçirilməsində mühüm nailiyyətlər əldə
edilib. BSU-nun fəaliyyət göstərdiyi yeni şəraitdə
vəzifələr diapazonunun genişlənməsi tələbələrlə
tərbiyə işinin məqsəd və vəzifələrinin,
məzmun və formalarının, onun keyfiyyətinin dəyərlənməsi
meyarlarının dərindən dərk edilməsini labüd
edib. Universitetin yarandığı gündən Təhsil
Nazirliyinin normativ sənədlərinə və rektorun əmr
və sərəncamlarına müvafiq olaraq həyata
keçirilən tərbiyə işinin başlıca məqsədi
təhsil aldıqları ixtisaslar üzrə dərin biliyə,
geniş dünyagörüşünə yüksək əxlaqi
keyfiyyətlərə malik, xalqımızın milli müstəqillik
ideyalarına sədaqətli, vətənini, millətini və
dövlətini sevən əsl vətənpərvərlər
yetişdirməkdir. Bu ali məqsədin nail olunmasında
universitetdə aparılan təlim-tərbiyə işinin
düzgün təşkili xüsusi əhəmiyyət kəsb
edir. Bu isə öz növbəsində tərbiyə
işinin həlli vacib problemlərinin və onun dəyərləndirilməsinin
əsas meyarlarının, tələbə həyatının
təşkilinin forma və metodlarının, tələbə
mühitində baş verən neqativ halların aradan
qaldırılması üzrə tədbirlərin, müəllim
və tələbə arasında qarşılıqlı
münasibətlərin başlıca istiqamətlərinin
müəyyənləşdirilməsini tələb edir.
Gənclərin vətənpərvərlik
və vətəndaşlıq tərbiyəsi, istedadlı və
yaradıcı gənclərlə işin təşkili,
hüquq pozuntularına qarşı mübarizə və
neqativ halların profilaktikası, gənclərin sahibkarlıq
fəaliyyətinin dəstəklənməsi və məşğulluğun
təmin edilməsi, ictimai-siyasi həyatda gənclərin fəal
iştirakının təmin edilməsi, onların beynəlxalq
əməkdaşlığının inkişafı ölkə
prezidentinin sərəncamı ilə təsdiq edilmiş Azərbaycan
Gəncliyi Dövlət Proqramının icrası ilə
bağlı Təhsil Nazirliyinin tədbirlər planına
müvafiq olaraq BSU-da görülmüş işlərin əsas
istiqamətləridir.
Rəsmi dövlət
bayramları və milli bayramlarla bağlı kütləvi tədbirlərin
təşkili, ölkənin Təhsil, Gənclər və
İdman, Mədəniyyət və Turizm nazirlikləri, Təhsil
İşçilərinin Azad Həmkarlar İttifaqı tərəfindən
keçirilən tədbirlərdə tələbələrin
iştirakı, YAP Nəsimi rayon təşkilatı, “İrəli”
İctimai Birliyi, Bakı Şəhər Gənclər və
İdman Baş İdarəsi, Respublika Veteranlar Şurası,
“Gənclik” Tələbə İdman Cəmiyyəti,
“Sağlam inkişaf və maarifləndirmə”, “Müasir Gənclik
və Sosial İnkişaf” İctimai Birlikləri və digər
təşkilatlarla sıx əməkdaşlıq gənclərin
vətənpərvərlik və vətəndaşlıq tərbiyəsində
mühüm əhəmiyyətə malikdir. Tələbələrimiz
mütəmadi olaraq ulu öndər Heydər Əliyevin həyat
və fəaliyyətinə həsr olunmuş esse müsabiqələrində
iştirak edir, Böyük Vətən müharibəsi
veteranları və Qarabağ müharibəsi
iştirakçıları ilə görüşür,
ölkənin ictimai-siyasi həyatında önəmli yer tutan
tədbirlərə qatılır, müxtəlif mövzularda
debatlar və diskussiyalar keçirirlər. Bu növ tədbirlərin
təşkilində universitetin Tələbə Gənclər
Təşkilatı, Tələbə Həmkarlar Təşkilatı,
Magistrantlar Şurası və Məktəb-Lisey Kompleksinin
Şagird Parlamenti fəal iştirak edir. İstedadlı və
yaradıcı gənclərlə işin təşkili istiqamətində
də müəyyən nailiyyətlər əldə edilib. Tələbələrin
müxtəlif fənlər üzrə respublika
olimpiadalarında, bilik yarışmaları üzrə
telelayihələrdə, bədii yaradıcılıq
festivalları və müsabiqələrdə, siyasi biliklər
olimpiadası və intelektual viktorinalarda, hazırlıq
kursları və treninqlərdə fəal iştirakı
istedadlı və yaradıcı gənclərin
aşkarlanması, onların bilik və
bacarıqlarının inkişaf etdirilməsinə zəmin
yaradır. 2007-ci ilin dekabrında rektorun təşəbbüsü
ilə universitetdə yaradılmış “Heydər Əliyev
məktəbi” Tələbə Teleradiostudiyası gənc
jurnalistlərin təcrübə məkanına çevrilməklə
yanaşı istedadlı gənclərlə işin təşkilində
də mühüm rol oynayır. Müxtəlif mövzularda
müxtəlif verilişləri ilə efirə çıxan
gənclər müasir dövrdə cəmiyyətimizi
düşündürən aktual problemlərin müzakirəsinə
qatılır, sərbəst düşünmə qabiliyyəti
və fəal həyati mövqe nümayiş etdirməyə
çalışır, efir mədəniyyətinə yiyələnirlər.
Son üç il ərzində Tələbə
Teleradiostudiyası həyat və fəaliyyəti hər bir azərbaycanlıya
örnək olan ulu öndərimiz Heydər Əliyev irsinin tədqiqi
və təbliğində mühüm əhəmiyyət kəsb
edən yaradıcı quruma çevrilə bilib.
Gənclər arasında
hüquq pozuntuları və neqativ halların profilaktikası
demokratik dəyərlərin öyrənilməsi və insan
hüquqlarının qorunması, sağlam həyat tərzinin
təbliği istiqamətində aparılan işin tərkib
hissəsidir ki, bu sahədə də Tələbə Gənclər
Təşkilatı və bir sıra kafedraların birgə təşkilatçılığı
ilə müxtəlif tədbirlər, dəyirmi masa və elmi
seminarlar, sənədli film nümayişləri və
müvafiq orqanların nümayəndələri ilə
görüşlər keçirilib. Universitet tələbələrinin
fəal və yaradıcı şəkildə
qoşulduqları maraqlı layihələrdən biri də
ötən il Azərbaycan Respublikası Gənclər və
İdman Nazirliyinin təşkilatçılığı ilə
keçirilmiş “Tələbələr azad sahibkarlıq fəaliyyətində”
beynəlxalq proqram üzrə Respublika çempionatı olub.
Gənclərimizin respublikanın müxtəlif bölgələrində
yerləşmiş qaçqın məktəblərinin
şagirdlərinə yardım məqsədi ilə
keçirilən xeyriyyə marafonu təşkilatçılar
tərəfindən yüksək qiymətləndirilib. Məlumdur
ki, tələbə özünüidarəetməsi ali məktəbdə
tərbiyə işinin keyfiyyətinin yüksəldilməsində
mühüm amildir. Gənclərə gələcək əmək
fəaliyyəti üçün zəruri olan idarəçilik
bacarıq və vərdişlərinin, işgüzar keyfiyyətlərin
aşılanması rektorun təşəbbüsü ilə
mütəmadi olaraq keçirilən “Bir günlük xəlifə”
Tələbə Özünüidarəetmə
gününün başlıca məqsədi olub, bu on il ərzində
artıq dörd dəfə keçirilmiş bu tədbir isə
tələbə həyatının ən maraqlı və əlamətdar
hadisəsinə çevrilib. Sonuncu dəfə ötən tədris
ilində baş tutmuş tələbə özünüidarəetmə
günü universitetin rəhbər işçilərinin vəzifə
səlahiyyətlərini uğurla icra etmiş gənclərə
yüksək etimad göstərilib və onlara rektorun təşəbbüsü
ilə universitetin idarə olunmasında daim fəal iştirak
etmək imkanı verilərək “xəlifələrdən”
ibarət Kölgə Kabineti yaradılıb. Şübhəsiz
ki, bu gün kövrək addımlarını atan bu tələbə
qurumu yaxın gələcəkdə öz təşəbbüskarlığı
və qətiyyəti ilə universitet rəhbərliyinə fəal
yardımçı olacaq. Tələbələrin yüksək
səviyyəli beynəlxalq tədbirlərdə, universitetdə
keçirilən beynəlxalq konfranslarda tərcüməçilər,
müşaiyət qrupunun üzvləri qismində iştirak
etmələri, xarici ölkələrin görkəmli alim və
tədqiqatçılarının qatıldığı
müxtəlif tədbirlərə cəlb olunmaları
universitetdə ənənəyə çevrilib və gənclərdə
fəal həyat mövqeyinin formalaşmasında mühüm əhəmiyyət
kəsb edir. BSU-da fəaliyyət göstərən “Totem” Tələbə
teatrı, “Sfera” Tələbə Teatr studiyası, “Palitra” Tələbə
Rəsm dərnəyi, “Tələbə dünyası” və
“Tələbə dünyası+” qəzetləri, özfəaliyyət
və rəqs dərnəkləri gənclərin asudə
vaxtının səmərəli təşkilində fəal
iştirak edir, onların mədəniyyət və incəsənət
aləminə qatılmasında yardımçı olur. BSU Tələbə
Gənclər Təşkilatının Rusiyanın Moskva
Dövlət Linqvistik Universitetinin Gənclər İntelektual
Mərkəzi, M.V.Lomonosov adına Moskva Dovlət Universitetinin
Gənclər Şurası ilə Niyyət
protokollarının imzalanması, Ukraynanın Poltava
İqtisad və Ticarət Universitetinin Tələbə Gənclər
Şurası ilə qurduğu əlaqələr, gənc tədqiqatçıların
xaricdə keçirilən beynəlxalq konfranslarda
idmançı tələbələrin MDB ölkələrinin
pedaqoji ali məktəb tələbələri arasında
keçirilən I Birlik Yarışlarında iştirakı gənclərin
beynəlxalq əməkdaşlığının
inkişafı istiqamətində həyata keçirilmiş
mühüm tədbirlərdəndir. Müxtəlif tədbirlərdə
və idman yarışlarında qazanılmış diplomlar və
fəxri fərmanlar, kuboklar və medallar 200-dən çox hədiyyə
və eksponatın yerləşdiyi və müasir texniki
avadanlıqla təmin olunmuş universitet muzeyinin bəzəyidir.
Bu gün universitetdə tərbiyə işinin effektiv
strategiyası və sistemi formalaşıb. Fakultə
dekanlıqları və şöbələr, kafedralar və
tələbə özünüidarəetmə orqanları əsas
diqqəti ixtisas üzrə biliklərin nəzəri və əməli
əsaslarına yiyələnmiş, yüksək mənəvi
və əxlaqi keyfiyyətlərə, peşə məsuliyyətinə
malik yüksək ixtisaslı mütəxəsislərin
hazırlanması məsələlərinin həllinə
yönəldiblər. Bu işdə bizə fakultələrdə
fəaliyyət göstərən və universitetin təhsil,
elmi, mədəni və ictimai həyatında fəal
iştirak edən Valideynlər Şurası yaxından kömək
göstərir. Qeyd edim ki, mövcud sistem universitetin və
ölkədə təhsil sisteminin xüsusiyyətlərini, tərbiyə
işinin idarə olunmasının özünəməxsusluğunu,
yaradıcılıq fəaliyyətinin həyata keçirilməsini,
tələbənin şəxsi keyfiyyətlərinin
formalaşması prosesində özünüidarəetmə
orqanlarının rolunu nəzərə alır.
Tələbə həyatının
aktual problemlərinin öyrənilməsi məqsədilə
universitetdə anket sorğuları keçirilir, gənclərin
dünyagörüşünün, cəmiyyətdə
qarşılıqlı münasibətlərin mənəvi və
etik məsələlərinə, tolerantlıq, gənclər
mühitində baş verən neqativ hallar, peşə
seçimi və işlə təmin olunma kimi məsələlərə
baxışlarının formalaşması problemləri
üzrə söhbətlər və dəyirmi masalar təşkil
olunur, radioverilişlər hazırlanır, universitet qəzetində
məqalələr dərc edilir. Hal-hazırda tələbələrlə
tərbiyə işinin təkmilləşdirilməsinin, təlim-tərbiyə
prosesində onun səmərəliliyinin yüksəldilməsinin
zəruriliyini nəzərə alaraq, universitetdə vahid tərbiyə
mühitinin formalaşması işi davam etdirilir.
Oktay Səmədov,
BSU-nun tərbiyə işləri
üzrə prorektoru,
dosent
525-ci qəzet.- 2010.- 16 oktyabr.- S.24.