Sevgi akkordları
Qahirə,
1992-ci il. Xüsusi solo konsertə dəvət edilən musiqiçinin ifasını Qahirə Opera Teatrının kamera
zalı diqqətlə dinləyir. Böyük
səhnədə güclə görünən saçı
lentalı balaca musiqiçinin
ifasında mürəkkəb klassik ifalar səslənir. “İnanılası deyil...”, “Bu ola bilməz” – deyə yerdən səslər eşidilir. Həyəcanlı atası isə
səhnənin arxasından qızının hər bir hərəkətinə göz
qoyur: axı, onun cəmi
beş yaşı var...
Bakı, 2010-cu il. Azərbaycan
Dövlət Filarmoniyasının səhnəsində əlində
zərif skripka tutan gənc bir xanım görünür. O,
yayın bürkülü günlərindən, təbiətin
şıltaqlığından əsəbləri tarıma
çəkilən auditoriyanı təbəssümlə
salamlayır. İstirahətdən yenicə qayıdan, hisslərini
sahmana salmağa çalışan, elə bu baxımdan da həmişə
olduğundan da artıq tələbkar olan
tamaşaçılar isə onu tələsdirirlər. O isə
aramla skripkasını kökləyir və nəhayət ilk
akkordlar səslənir...
...Konsertdən əvvəl, foyedə
gənc yazar Ülviyyə Heydərova ilə
görüşdük. Hal-əhvaldan sonra, heç gözləmədiyim
halda qayıtdı ki, çoxdandır yoxsan! Lap elə beləcə
də dedi. Düzü, alınsam da, üzə vurmadım.
“Yoxsan” sözü ürəyimdən asılıb
qalmışdı, yerimdə oturub səhnəni
müşahidə eləsəm də, yox olmanın kədərini,
ağrısını özümdən uzaqlaşdıra
bilmirdim. Fikrimdə ona cavab verirdim ki, varam. Amma onun nə demək
istədiyini yaxşı bildiyimdən, deyirdim ki, adama
yazmağa bəhanə verən səviyyəli, maraqlı bir
tədbirdə çoxdandır iştirak etmirəm... Yazı
gərək bizdən xəbərsiz yazılsın... Yazı
təkcə sözlə yazılmır... Hisslərimizi təzələyən,
adamın ağlını, ürəyini oğurlayan hadisəyə
həsrətik... Bu cavabların heç biri kəsərli
olmadı, məcbur olub etiraf elədim ki, qəfil heyrətdən
doğulan, bizdən xəbərsiz-ətərsiz böyüyən,
sonra da ayağını bir başmağa dirəyib sözə
çevrilən yazımız yoxdur. Hə, yoxluqdur! Səhnədəki
xanım elə bil bu etirafımı gözləyirmiş kimi,
ani bir toxunuşla, qəribə sərtlik və həssaslıqla
gözlənilməz bir keçid elədi. Onun köksünə
sıxdığı, bizə isə bir qədər yad olan
skripkanın səsi bir ovsun kimi salonu
bürümüşdü. İnanmaq olmurdu, amma musiqinin, klassikanın
sehri bizim səbirsiz və hövsələsiz
tamaşaçılarımızın dilini-ağzını
bağlamışdı. Elə bir sükunət vardı ki,
maestro Teymur Göyçəyevin çubuğunun işarəsi
olmadan adam nəfəsini də ala bilmirdi.
Doğmalığın, sevginin, əzəmətin heyrətli
anları bir-birini əvəz edirdi. V.A.Motsartın musiqinin
köməyi ilə birləşdirdiyi qlobal
dünyamızı seyr edib F.Əmirovun “Muğam-poema”sına
dönürük, muğam beşiyimizi anırıq... E.Elqar,
Q.Qerşvin, S.Rahmaninov, A.Levi, İ.Stravinski musiqisi ilə həsrətimizi,
kədərimizi ovundururuq, Q.Qarayevin “Yeddi gözəl”ini dərhal
tanıyıb “Gözəllər gözəli”nə heyran
oluruq və... Bu da mürəkkəb klassikanın əzəmətli
son akkordları...
5 yaşındakı
çıxışından sonra Azərbaycan
filarmoniyasının səhnəsində bir də 17 ildən
sonra görünən bu ifaçının adı Nəzrindir.
Londonda, Musiqi Akademiyasında təhsil alan, “FeMuza” qadın
simfonik orkestrinin rəhbəri Nəzrin Rəşidova. Onu təkrar
bizimlə görüşdürən “Azərbaycan
qadını” oldu. Vaxtı ilə oxucuların sevimlisi olan və
indi də müntəzəm nəşr olunan bu jurnal hər yeni
sayının təqdimatını belə qeyri-ənənəvi
bir tərzdə qeyd edir. Sabahına inandığı gənc
yaradıcılarla oxucularını əyani şəkildə
görüşdürür. Ənənəyə çevriləsi
gözəl bir nümunədir. Açığı,
oxşarlıq və yeknəsəklik adamı elə doyurub
ki, yeniliyə doğru kiçik bir cəhdə də uşaq
kimi sevinirsən. ...Səhnədə olduqca əzəmətli
görünən bir Azərbaycan qadını ilə
sağollaşırıq. Evdə isə “Azərbaycan
qadını” jurnalı gözləyir. Azərbaycanın
birinci xanımı, millət vəkili Mehriban Əliyevanın
iştirakı ilə keçirilən “Gender bərabərliyi”
adlı beynəlxalq konfransdan reportajı “Gülüstan”
sarayında tamamlayıb, Moskvaya – Azərbaycanın
Rusiyadakı Gənclər Təşkilatının II
konfransına tələsirik. “Etiraf etməyə utanıram...
ancaq mən şeir yazıram” – Moskva Dövlət Universiteti
Bakı filialının rektoru, professor Nərgiz
Paşayevanın portret cizgilərindəki bitmiş fikri ifadə
edən bu söz birləşməsi adamı əvvəl heyrətləndirir,
sonra onun ən azı libretto müəllifi olduğunu
xatırlayıb yolumuza davam edirik.
Qız qalası! Yox, bu qədim abidə
yolumuzu kəsmir, bizi uzaqlara – dünyanın qız kimi bakirə,
qala kimi əzəmətli dövrünə aparır.
İçində də bir eşq hekayəti. Bura Şərqdir
– eşqsiz və hekayətsiz ötüşməzsən.
Qız qalası haqda yazılanlara inanmasanız, Vaqif-Elza
Mustafazadə dastanına qulaq asın. Aşıq dilindən
yox ha, məşuq dilindən. Elza xanım son qırx ildə
ilk dəfə müsahibə verir.
“Azərbaycan
qadını”nda Azərbaycan kişisi! Onun adı Məmməd
Əliyevdir, bu imzanı unutmayın. Rusiya Federasiyası
Prezidenti İşlər İdarəsinin Mərkəzi Klinik Xəstəxanasının
uşaq onkologiyası üzrə baş həkimi, Rusiya
Dövlət Mükafatı laureatı, əməkdar elm
xadimi, professor, məşhur cərrah, Ümumrusiya Azərbaycan
Konqresinin sədri və... olduqca sərt, mühafizəkar azərbaycanlı
kişisi! Belə adamları mühit dəyişmir, onlar
özləri mühit yaradırlar.
Yüksək dizayn, əla
poliqrafiya, seçilmiş mətnlər, musiqili təqdimat və
baş redaktor Fatma Abdullazadənin ön sözü: “Hər
bir jurnalın siması onun tarixi, oxucu dairəsi ilə müəyyən
olunur”.
...Filarmoniyada
keçirilən tədbirdə ancaq kirpik qırpılanda səs
eşidilirdi: səhnədə Azərbaycan qadını idi! Evdəsə
göz qırpmağa da macal yoxdur: çünki masanın
üstündə “Azərbaycan qadını” jurnalıdır!
P.S. Cavan həmkarlarıma
onu deyirdim axı, yazmağa səbəb olmalıdır...
Laura CƏBRAYILLI
525-ci qəzet.-
2010.- 25 sentyabr.- S.19.