Misir Mərdanov:
“Müstəqilliyimizin 20 ili ərzində təhsil sahəsində
çox böyük işlər görülüb”
“ƏN
VACİBİ BUDUR Kİ, BİZ BU İLLƏR ƏRZİNDƏ
AZƏRBAYCANIN MİLLİ TƏHSİL SİSTEMİNİ
QURA BİLMİŞİK”
“Biz artıq 2011-2012-ci tədris ili ərəfəsindəyik. Ölkədə fəaliyyət göstərən bütün təhsil müəssisələrinin rəhbərləri, müəllimləri, valideynlər, şagirdlər, tələbələr böyük maraqla, həvəslə yeni tədris ilinə hazırlaşırlar. Bu mənim təhsil naziri kimi 14-cü tədris ilimdir. Bu illər ərzində Azərbaycan təhsil sistemində gedən bütün proseslərin iştirakçısı olmuşam. Böyük məsuliyyət hissi ilə deyə bilərəm ki, müstəqilliyin son 10 ilində Azərbaycan təhsili böyük inkişaf yolu keçib. Bu ilin payızında biz Azərbaycanın müstəqilliyinin 20 illiyini qeyd etməyə hazırlaşırıq. 20 il dövlətin tarixində elə də böyük zaman deyil. Ancaq bu 20 il ərzində Azərbaycan böyük uğurlara imza atıb. 20 il ərzində Azərbaycanın bütün sahələrində olduğu kimi, təhsil sahəsində də çox böyük işlər görülüb. Bu illər ərzində 2 mindən çox orta məktəb binası tikilib, bütün ali təhsil müəssisələrinin binaları əsaslı təmir olunub və yenidən qurulub. Bütün bunlarla yanaşı 20 il ərzində Azərbaycanın ümumtəhsil məktəblərinin I-XI sinifləri üçün milli dərsliklər yaranıb və pulsuz olaraq Azərbaycan şagirdlərinə çatdırılıb. Azərbaycan milli əlifbaya keçərkən təhsilimiz ciddi çətinliklərlə qarşılaşıb, ancaq bunlara baxmayaraq qısa zamanda bütün məktəblər və kitabxanalar yeni əlifba ilə çap olunan dərslik və əlavə vəsaitlərlə təmin edilib. Ən vacibi odur ki, biz bu illər ərzində Azərbaycanın milli təhsil sistemini qura bilmişik. Bu doğrudan da çox ciddi bir işdi. Keçmişdə biz Azərbaycan Respublikası kimi tanınsaq da özümüzün milli təhsil sistemimiz, qaydalarımız, qanunlarımız, normativ hüquqi sənədlərimiz olmayıb. Uzun illər Moskvadan gələn sənədlər əsasında biz öz işimizi qurmağa çalışmışıq. Müstəqillik əldə etdikdən sonra ilk növbədə zərurət yarandı ki, biz Azərbaycan təhsilinin normativ hüquqi bazasını yaradaq. Baxın, biz müstəqilliyimizi 1991-ci ildə əldə etsək də, Azərbaycanın Konstitusiyası 1995-ci ildə qəbul olunub. Deməli milli təhsil sisteminin normativ hüquqi bazası da əslində bundan sonra yaranmağa başlayıb. Məni sevindirən hal odur ki, artıq biz müstəqil Azərbaycanın təhsil sisteminin normativ hüquqi bazasını yarada bilmişik. Bu bazanı yaradarkən özümüzün milli, mənəvi dəyərlərimizə, mövcud olan təhsil sistemimizə, beynəlxalq təcrübəyə əsaslanmışıq. Hesab edirəm ki, bu son 10 ildə gördüyümüz ən ciddi və mühüm işlərdən biridir. Artıq bu normativ hüquqi baza üzərində öz işimizi qurmaqdayıq”.
Bunu ötən tədris illərində həyata keçirilən tədbirləri dəyərləndirərkən təhsil naziri Misir Mərdanov deyib. Nazir bildirib ki, Azərbaycanın müstəqilliyinin ilk illərində ölkədə siyasi stabillik mövcud deyildi. Yalnız ümummilli lider Heydər Əliyev hakimiyyətə gələndən sonra ölkədə siyasi stabillik bərqərar oldu: “Bir neçə ildən sonra isə ölkədə iqtisadi inkişaf meyilləri formalaşmağa başladı. Təhsilə dövlət tərəfindən diqqət, qayğı göstərildi və təhsilin bütün pillələri üzrə inkişaf müşahidə olundu”.
BU TƏDRİS
İLİNDƏ 47 YENİ ORTA MƏKTƏB ŞAGİRDLƏRİN
İSTİFADƏSİNƏ VERİLƏCƏK
M.Mərdanovun sözlərinə görə, Lənkəran şəhəri 4 nömrəli məktəbdə 560 yerlik əlavə 28 sinif otağı inşa olunub. Yeni dərs ili ərəfəsində 6 məktəb əsaslı təmir edilib. Eyni zamanda ayrı-ayrı bölgələrdəki məktəblərə 2 milyon manat dəyərində 12957 parta, 1080 yazı lövhəsi, 2095 müəllim stolu, 3750 müəllim stulu verilib: “Məlumat üçün bildirim ki, 2010-2011-ci dərs ili ərəfəsində ölkədə 9380 yerlik 26 məktəb istifadəyə verilmişdi. Yeni məktəblərinin tikintisi, əlavə korpusların inşası, onların əsaslı təmiri, müasir avadanlıqlarla təminatı, infrastrukturunun yeniləşdirilməsi nəticəsində ümumilikdə ölkə üzrə 1 milyondan çox şagirdin təlim şəraiti yaxşılaşdırılıb. Son 10 ildə məktəb tikintisi sahəsində həyata keçirilən proqramlar sayəsində ikinövbəli məktəblərin faizi 73,0-dan 44-ə, ikinci növbədə təhsil alan şagirdlərin faizi isə 34,5-dən 21-ə enib”. Nazir deyib ki, dövlət tərəfindən təhsilə diqqət, qayğı olmasaydı, təhsil mühiti formalaşmasaydı əlbəttə ki, təhsilin inkişafından söhbət gedə bilməzdi: “2002-ci il sentyabrın 1-də ümummilli lider Heydər Əliyev Suraxanı rayonundakı 275 nömrəli məktəbə gəlmişdi. Məktəbin vəziyyəti ilə tanışlıqdan sonra ümummilli lider Prezident Administrasiyasında müşavirə keçirdi və müvafiq qurumların rəhbərlərinə tapşırıq verdi ki, təcili olaraq Azərbaycanda ümumtəhsil məktəblərinin maddi-texniki bazasının möhkəmlənməsi, məktəb tikintisi, əsaslı təmiri, avadanlıqla təchizatı ilə bağlı dövlət proqramı hazırlansın. Ulu öndərin tapşırığından sonra bu proqram hazırlandı və 2003-cü ilin əvvəlində Heydər Əliyev tərəfindən təsdiq olundu. Bundan sonra ümumtəhsil məktəblərinin maddi-texniki bazasının möhkəmlənməsinə başlanıldı. Yeni-yeni məktəb binaları, əlavə korpuslar tikildi, təmirə ehtiyacı olan təhsil müəssisələrində əsaslı təmir-bərpa işlərinə başlanıldı. Ümumtəhsil məktəblərinin maddi-texniki bazasının möhkəmlənməsi istiqamətində işlər bu gün də davam etdirilir. Yeni tədris ilinin başlanğıcı ərəfəsində prezident İlham Əliyev Bakının Yasamal rayonundakı 225 nömrəli və Nəsimi rayonunun ərazisində yerləşən 35 nömrəli orta məktəblərdə aparılan əsaslı təmir və yenidənqurma işlərinin gedişi ilə tanış olub. 2011-2013-cü illərdə Bakı şəhərinin və onun qəsəbələrinin sosial-iqtisadi inkişafına dair Dövlət Proqramında məktəblərin əsaslı təmir və yenidən qurulması ilə bağlı bu il üçün nəzərdə tutulan tədbirlər planına uyğun olaraq paytaxtda 111 təhsil obyektinin əsaslı şəkildə təmirinə başlanılıb. Bunlardan 54-ü məktəb, 57-si isə uşaq bağçası binasıdı. Əsaslı təmir və yenidənqurma işləri ilə yanaşı, Dövlət Proqramına əsasən ehtiyacı olan mövcud məktəblər üçün əlavə sinif otaqlarının, yeni tədris korpuslarının, idman və akt zallarının, yeməkxana binalarının inşası və lazımi avadanlıqla təchiz edilməsi də nəzərdə tutulub. İlham Əliyev bölgələrə səfəri zamanı oradakı məktəblərdə də aparılan əsaslı təmir və yenidənqurma işlərinin gedişi ilə tanış olub. Bütün bunlar təhsilin daim dövlət tərəfindən diqqət mərkəzində olduğunu sübut edir. Bu il prezident qəza vəziyyətində olan məktəb və bağçaların yenidən qurulması və bərpası üçün çox böyük vəsait ayırıb. Bu vəsaitin müəyyən hissəsi Təhsil Nazirliyinə, qalan hissəsi Bakı Şəhər İcra Hakimiyyəti və yerli icra hakimiyyəti orqanlarına ayrılıb. Qəza vəziyyətindəki məktəb və bağçalarla bağlı işlərin müəyyən hissəsi yeni tədris ili bağlanana kimi, qalan hissəsi isə ilin sonuna kimi tamamlanacaq. Prezident tapşırıq verib ki, təhsil müəssisələrinin maddi texniki bazası ilə bağlı mövcud olan problemlər 2013-cü ilə kimi öz həllini tapmalıdır. Məlumat üçün bildirim ki, 2004-cü ildən bugünədək Təhsil Nazirliyi tərəfindən 353 yeni məktəb binası tikilib. 184 məktəbin həyətində əlavə sinif otaqlara və korpus inşa olunub. 176 məktəb əsaslı təmir olunub. 11 yeni məktəbəqədər təhsil müəssisəsi tikilib istifadəyə verilib. 50 məktəbəqədər təhsil müəssisəsi əsaslı təmir edilib. 1 yeni peşə məktəbi üçün bina tikilib, 9 peşə məktəbində əsaslı təmir işləri aparılıb”.
BİRİNCİ
SİNFƏ 124 MİNDƏN ÇOX UŞAQ QƏBUL EDİLƏCƏK
Təhsil naziri qeyd edib ki, 2011-2012-ci tədris ilində ölkəmizin ümumi təhsil məktəblərinin I sinfinə 124 min 274 şagirdin qəbul olunacağı proqnozlaşdırılır.
2010-2011-ci dərs ilində I sinif şagirdlərinin
sayı 120420 nəfər olub. Bu göstərici
2009-2010-cu tədris ilində isə 118947 nəfər təşkil
edib. Sevindirici haldır ki, əvvəlki
illərdən fərqli olaraq, son iki ildə birinci sinif
şagirdlərinin sayında artım müşahidə olunub.
Yeni tədris ilində Bakı şəhəri
üzrə ümumi təhsil məktəblərinin I sinfinə
33 min 464 şagirdin qəbulu gözlənilir. Ötən
tədris ilində bu rəqəm 32812 nəfər təşkil
edib: “Qeyd edim ki, nazirliyin müvafiq əmri ilə təsdiq
olunmuş “Qaydalar”a əsasən, ümumtəhsil məktəblərinə,
bir qayda olaraq, hər il sentyabrın 15-dək 6 yaşı
tamam olmuş əqli və fizioloji cəhətdən
sağlam uşaqlar qəbul edilirlər. İstisna
hallarda 6 yaşı sentyabrın 15-dən oktyabrın sonunadək
olan müddətdə tamam olmuş istedadlı uşaqlar məktəbdə
yaradılmış komissiyanın rəyi əsasında
vaxtından əvvəl I sinfə qəbul edilə bilərlər.
Noyabr ayı ərzində 6 yaşı tamam
olmuş xüsusi istedadı ilə fərqlənən
uşaqların vaxtından əvvəl I sinfə qəbuluna
isə avqustun əvvəlindən sentyabrın 10-dək Təhsil
Nazirliyində yaradılmış komissiya tərəfindən
baxılıb müvafiq qərar verilir”.
DÖVLƏT HESABINA 102 ADDA 3463170
NÜSXƏ DƏRSLİK VƏ METODİK VƏSAİT
ÇAP OLUNUB
Nazir
bildirib ki, təlim Azərbaycan və rus dillərində olan
ümumtəhsil məktəb şagirdlərinin dərsliklərlə
pulsuz təmin edilməsi üçün dövlət vəsaiti
hesabına çap edilən dərslik və müəllim
üçün metodik vəsait sırasına IV siniflər
üçün 40 adda dərslik komplekti (19 adda dərslik, 21
adda müəllim üçün metodik vəsait), VII-XI
siniflər üçün 38, II və VII-XI siniflər
üçün 24 adda dərslik daxildir. Yeni
kurikulum əsasında işlənmiş bütün dərsliklərin
hazırlanması tender yolu ilə yerinə yetirilib. Məlumatda
bildirilib ki, bu ildə IV siniflər üçün
bütün dərslik komplektləri, VII siniflər
üçün “Zoologiya”, “İnformatika”, “Fizika”, “Rus dili”,
VIII siniflər üçün “Azərbaycan
Respublikasının fiziki coğrafiyası”, “Azərbaycan
Respublikasının iqtisadi sosial coğrafiyası”, “Zoologiya”,
“Rus dili”, “Fransız dili”, IX siniflər üçün “Yeni
tarix”, “Rəsmxət”, “İnsan (Biologiya)”, “Rus dili”,
“Fransız dili”, X siniflər üçün “İnsan və
cəmiyyət”, “Gənclərin çağırışaqədərki
hazırlığı”, XI siniflər üçün
“İnsan və cəmiyyət”, “Gənclərin
çağırışaqədərki
hazırlığı” və “Rus dili” dərslikləri yenidən
nəşr olunub: “Hazırda dərslik və müəllim
üçün metodik vəsaitlərin 70 faizindən
çoxu çap olunub. Hazırda dərsliklərin
yerlərə çatdırılması işinə
başlanılıb. 2011-2012-ci tədris ili
üçün ümumtəhsil məktəblərinin VII-XI
sinifləri üçün dərsliklərin
hazırlanmasını və çapını təşkil
etmək məqsədilə açıq tender elanına
uyğun olaraq, həmin dərsliklərin proqramları yenidən
işlənilib. VII-XI siniflər üzrə
yenidən işlənən proqramlar, onların qiymətləndirmə
meyarları təsdiq edilib və tenderdə iştirak edən
iddiaçı nəşriyyat-poliqrafiya müəssisələrinə
təqdim olunub. Ümumtəhsil məktəb
kitabxanalarının iş fəaliyyətinin
yaxşılaşdırılması, kitabxana fondlarının
zənginləşdirilməsi, nümunəvi məktəb
kitabxanalarının yaradılması sahəsində
müvafiq işlər görülüb: “Nazirliyin Dərslik və
nəşriyyat şöbəsi tərəfindən hər il
ümumtəhsil məktəb dərsliklərinin nəşrə
və çapa hazırlanması məqsədilə fənlər
üzrə işçi qruplarının yaradılması,
işin təşkili, məktəb dərsliklərinin nəşri,
çapı, yerlərə çatdırılması üzrə
satınalma müqavilələrinin hazırlanması,
onların icrasının təmin edilməsinin təşkili,
dərslik və dərslik komplektlərinin bölgüyə
uyğun ünvanına çatdırılması işinin təşkili
istiqamətində ciddi işlər görülür. Həmçinin
dərslik komplektlərinin tələb olunan meyarlar üzrə
qiymətləndirilməsinin şəffaf,obyektiv
aparılması üçün DQŞ-nin üzvlərinin,
ekspert qruplarının seminar-treninqlərinin təşkili,
ümumtəhsil məktəblərinin V sinifləri
üçün kurikulum əsasında dərslik komplektlərinin
“Əsas şərtlər toplusu”na uyğun hazırlanması
və tender təkliflərinin təqdim edilməsi üzrə
nəşriyyatlarla seminar-müşavirələrin
keçirilməsi, məktəb kitabxanalarının fəaliyyəti,
dərslik kitabxana fondlarının yaradılması, istifadəsi
vəziyyətinin yerlərdə öyrənilməsi istiqaməti
üzrə də müəyyən işlər həyata
keçirilir”.
YENİ TƏDRİS İLİNDƏN
ETİBARƏN BAKIDAKI ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİ
AKKREDİTASİYADAN KEÇİRİLƏCƏK
Nazirin
söylədiyinə görə, bu iş ilkin olaraq 11 pilot məktəbdə
həyata keçiriləcək. Pilot məktəblər
bütün ölkəni əhatə edir. Artıq
nazirlik tərəfindən orta məktəblərin
akkreditasiyadan keçirilmə qaydaları hazırlanıb.
Orta məktəblərin akkreditasiyadan keçmə
qaydaları təxminən ali məktəblərin
akkreditasiyadan keçmə qaydalarına yaxındır. Amma təbii
ki, orta və ali məktəblər
arasında fərqlər var. Bunlar da qaydalarda öz əksini
tapıb: “Əldə etdiyi göstəricilərdən
asılı olaraq, akkreditasiyadan keçməyən məktəblərə
qarşı müvafiq tədbirlər görülə bilər:
Bütün təhsil müəssisələri akkreditasiyadan
keçməlidir. Bununla əlaqədar Təhsil Nazirliyi bu il ərzində məktəbəqədər təhsil
müəssisələrinin akkreditasiyadan keçmə
meyarlarını hazırlayır. Meyarlar
hazırlandıqdan sonra – 2012-ci ildən nazirliyin məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinin akkreditasiyasına
başlayacağı da gözlənilir. Hazırda Azərbaycanda
ali və orta ixtisas təhsili müəssisələrinin
akkreditasiyası keçirilir. Bu məktəblərin
akkreditasiyası hər 5 ildə (əcnəbilər və ya
vətəndaşlığı olmayan şəxslər,
xarici hüquqi şəxslər tərəfindən təsis
edilmiş təhsil müəssisələrinin
akkreditasiyası 3 ildə) bir dəfə həyata
keçirilir. Akkreditasiyadan keçməyən
təhsil müəssisəsi və ya onun ayrı-ayrı təhsil
proqramları 1 ildən sonra təkrar akkreditasiyadan keçə
bilər. Təhsil müəssisəsi və
ya onun ayrı-ayrı təhsil proqramları təkrar
akkreditasiyadan keçmədikdə, onun təhsil fəaliyyəti
dayandırılır və təhsil alanların digər təhsil
müəssisələrində təhsilini davam etdirməsi
üçün müvafiq tədbirlər həyata
keçirilir”.
2011-ci İL ÜÇÜN İLK
PEŞƏ-İXTİSAS TƏHSİLİ MÜƏSSİSƏLƏRİ
ÜZRƏ ŞAGİRD QƏBULU PLANI 16895 NƏFƏR NƏZƏRDƏ
TUTULUB
M.Mərdanov vurğulayıb ki, Azərbaycanda 2011-2012-ci
illər üçün ilk peşə-ixtisas təhsili
müəssisələrinə şagird qəbulu ilə əlaqədar
sənədlərin qəbuluna başlanılıb. Peşə təhsili
müəssisələrinə sənəd qəbulu 1 ay davam
edəcək. Sənəd qəbulu bitdikdən
sonrakı 10 gün ərzində şagirdlərin qəbulu
müsabiqə və müsahibə yolu ilə həyata
keçiriləcək. Nazirliyin məlumatında
bildirilib ki, 2011-2012-ci tədris ili üzrə
Azərbaycanın peşə təhsili müəssisələrinə
şagird qəbulu üçün təxminən 16 170 plan
yeri ayrılıb. Qəbul planında 14 190 yer ödənişsiz,
1980 yer ödənişlidir: “Hazırda Azərbaycanda 108
peşə təhsili müəssisəsi fəaliyyət
göstərir. Onlardan 47-si peşə liseyi,
qalanları isə peşə məktəbidir. Ölkənin peşə təhsili müəssisələrində
101 peşə üzrə 23 mindən çox şagird təhsil
alır. Ölkədə fəaliyyət
göstərən texniki peşə təhsili müəssisələrinin
sayı isə 114-dür. Onlardan yeddisi
işğal olunmuş ərazilərdə fəaliyyət
göstərmiş və hazırda fəaliyyəti
dayandırılmış peşə məktəbləridir.
Fəaliyyət göstərən texniki peşə
təhsili müəssisələrindən 47-si peşə
liseyi, 60-ı isə peşə məktəbidir”. Nazirin dediyinə görə, Təhsil Nazirliyi
ölkədə iqtisadiyyatın daha çox tələbat
olan istiqamət və peşələrinin adlarını müəyyənləşdirib.
Azərbaycanda xidmət, ticarət və ictimai
iaşə, bədii və zərgərlik məmulatları
istehsalı, mühasib-fərdi kompüter operatoru, əməliyyatçı
mühasib, aşpaz-qənnadçı,
şirniyyatçı və digər sahələr
iqtisadiyyatın daha çox tələbat olan istiqamət və
peşələrindəndir. Kənd təsərrüfatı
sahəsi üzrə geniş profilli traktorçu-maşinist,
təmirçi-çilingər, avtomobil
sürücüsü, meliorasiya işləri üzrə
traktorçu, avtomobil, kənd təsərrüfatı
maşın və avadanlığının təmiri üzrə
çilingər peşələrinə də böyük
ehtiyac duyulur. İqtisadiyyatın
bütün sahələri üçün ümumi olan
elektrik-qaz qaynaqçısı, elektrik
avadanlığının təmiri və xidməti üzrə
montyor və sair də ehtiyac duyulan peşələrin
sırasına aid edilir. 2011-2012-ci tədris ili
üçün Azərbaycanın peşə-ixtisas təhsili
müəssisələrinin qəbul planı müəyyənləşdirilərkən
Azərbaycanda bazar iqtisadiyyatının tələbatı, bu
tələbata uyğun olaraq, dövlət və qeyri-dövlət
müəssisələrinin ixtisaslı fəhlə
kadrların hazırlanması ilə bağlı sifarişləri
və ictimaiyyətin ilk peşə-ixtisas təhsilinə dair
arzuları nəzərə alınıb. Cari
ildə iqtisadiyyatın müxtəlif istiqamətləri
üzrə ümumilikdə 99 peşə üzrə 16 570 nəfərin
qəbul ediləcəyi planlaşdırılıb. Onlardan 14 190 nəfərin dövlət vəsaiti
hesabına, 2380 nəfərin isə ödənişli əsaslarla
təhsil alacağı nəzərdə tutulur.
QIZIL VƏ GÜMÜŞ MEDALLA TƏLTİF
OLUNAN 53 ŞAGİRDİN HAMISI QƏBUL İMTAHANINDA YÜKSƏK
NƏTİCƏ GÖSTƏRİB
Bu il, ilk dəfə olaraq, təhsil
aldığı müddətdə xüsusi nailiyyətlər
qazanan tam orta təhsil üzrə məzunlar qızıl və
gümüş medalla təltif ediliblər. Məzunların
qızıl və gümüş medalla təltif olunması
Nazirlər Kabineti tərəfindən təsdiq olunmuş
“Ümumi təhsili xüsusi nailiyyətlərlə başa
vuran məzunların qızıl və ya gümüş
medalla təltif olunma Qaydası” əsasında həyata
keçirilib. “Ümumi təhsili xüsusi nailiyyətlərlə
başa vuran məzunların qızıl və ya
gümüş medalla təltif olunma Qaydası” “Təhsil
haqqında” qanununun 19.8-ci maddəsinə uyğun
hazırlanıb: “Qeyd edim ki, qızıl və
gümüş medallar verilərkən Təhsil Nazirliyinin
keçirdiyi yoxlama və yekun buraxılış
imtahanlarının, həmçinin, Tələbə Qəbulu
üzrə Dövlət Komissiyasının keçirdiyi
sınaq imtahanlarının nəticələri də nəzərə
alınır. Təhsil Nazirliyi ümumilikdə
60 nəfərin siyahısını Tələbə Qəbulu
üzrə Dövlət Komissiyasına göndərmişdi.
Bu namizədlərdən 37 nəfəri həm yoxlama,
buraxılış imtahanlarında, həm də Tələbə
Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyasının qəbul
imtahanlarına hazırlıqla bağlı keçirdiyi
sınaq imtahanlarının nəticələrinə görə,
qızıl medala, 16 nəfəri isə gümüş
medala təltif olunmağa layiq görülüb.
Bu
uşaqların 80 faizindən çoxu ən yüksək
balla ölkənin aparıcı universitetlərinə,
qalanları isə dünyanın nüfuzlu ali
məktəblərinə daxil olublar. Hər kəs
onlardan yüksək nəticə gözləyirdi.
Çünki qızıl və gümüş medal alan məzunların hamısı təhsil
aldığı müddətdə xüsusi nailiyyətlər
qazanan şagirdlər idi. Bu şagirdlər
onlara göstərilən etimadı doğrulda bildirdilər.
Ölkədə keçirilən fənn
olimpiadalarının qalibləri də qəbul
imtahanlarında yüksək nəticə göstərib.
Orta məktəbləri əla qiymətlərlə bitirən
şagirdlər də yüksək balla ali
məktəblərə qəbul olunublar. Bu
doğrudan da çox müsbət və sevindirici haldır”.
İSTEDADLI GƏNC MÜƏLLİMLƏRİN
İNKİŞAFINA ƏLVERİŞLİ ŞƏRAİT
YARADILACAQ
M.Mərdanov bildirib ki, Azərbaycanın ümumi təhsil
müəssisələrində çalışan
istedadlı gənc müəllimlər aşkara
çıxarılaraq, onların gələcək
inkişafları üçün əlverişli şərait
yaradılacaq.
İstedadlı gənc müəllimlərin fəaliyyətinin
təkmilləşdirilməsi və
stimullaşdırılması tədbirləri haqqında əmr
də imzalanıb: “Belə müəllimlərin fəaliyyətlərini
rəğbətləndirməklə onların daha məhsuldar
və səmərəli işləməyə həvəsləndirilməsi
təhsil orqanlarının başlıca vəzifələrindən
biri hesab olunmalıdır. Bu ilin oktyabrınadək
yerlərdə yaşı 35-dək olan istedadlı gənc
müəllimlər müəyyənləşdiriləcək
və hər bir rayon (şəhər) üzrə “Məlumat
bankı”ı yaradılacaq. Həmin müəllimlər
haqqında məlumat daha sonra nazirliyə göndəriləcək.
Yerlərdən alınmış məlumatlar əsasında
nazirlikdə vahid informasiya bazası yaradılacaq.
İstedadlı gənc müəllimlərin fəaliyyətinin
rəğbətləndirilməsi və
stimullaşdırılması məqsədilə yerli icra
orqanları, digər aidiyyəti təşkilatlar, sponsor və
xeyriyyəçilərin vasitəsilə, habelə
qanunvericiliklə qadağan edilməyən mənbələr
hesabına müvafiq tədbirlər görüləcək.
Yerli təhsil orqanları əmrin icrası ilə
bağlı fəaliyyət planının yerinə yetirilməsi
vəziyyəti barədə 2012-ci ilin yanvar və may
aylarında nazirliyə yazılı hesabat göndərəcəklər”.
Nazirin sözlərinə əsasən, son illər
müxtəlif səbəblərdən ölkədə
şagirdlərin sayı azalır. Ancaq müəllimlərin sayı
artır: “Bunun qarşısını almaq üçün
biz məktəblərə müəllim qəbulunu müsabiqə
yolu ilə həyata keçirməyi qərara aldıq. Artıq 3 ildir ki, biz bu işi uğurla həyata
keçiririk. Bu il də bu iş
çox yüksək səviyyədə həyata
keçirilir. Bu il müəllimlərin
işə qəbulu üzrə müsabiqəyə 2 mindən
çox vakant yer çıxarılıb. Vakant
yerlərin 323-ü Bakı şəhəri, 1785-i
regionların payına düşür. Müəllimlərin
işə qəbulu üzrə müsabiqə 3 mərhələdə
keçirilir. I mərhələdə
müsabiqədə iştirak etmək üçün
elektron ərizə vermiş namizədlərin təhsil və
nailiyyət göstəriciləri müəyyənləşdirilmiş
meyarlar əsasında, kompyuter proqramı vasitəsilə qiymətləndirilir,
II mərhələdə namizədlərlə test
imtahanı, III mərhələdə isə müsahibə
keçirilir. Hər bir namizəd
ixtisası üzrə ən çoxu 4 vakant yer seçə
bilər.
İmtahanlar artıq demək olar ki, yekunlaşmaq üzrədir. Güman edirik ki, yeni dərs
ili başlayanadək biz artıq müəllimləri
iş yerlərinə göndərə biləcəyik.
Bakı şəhəri üzrə daha çox fiziki tərbiyə,
gənclərin çağırışa qədərki
hazırlığı, informatika fənləri, rayon yerlərində
daha çox Azərbaycan dili, ədəbiyyat, kimya, fizika,
biologiya, informatika və xarici dil müəllimlərinə
ehtiyac var. Daha çox müəllim ehtiyacı İmişli,
Yardımlı, Masallı, Cəlilabad rayonlarındadır. Bir
faktı qeyd edim ki, müəllim seçiminə heç kim o cümlədən mən də
qarışa bilmərəm. Hesab edirəm ki, bu son illər
atılan ən müsbət addımlardan biridir və bu
iş davam etdiriləcək. Məktəbə
savadlı, təhsili sevən insanlar göndərilməlidir.
Məktəb bir məbəddir bura kənar
şəxsləri buraxmaq olmaz”.
AZƏRBAYCANDA ORTA MƏKTƏB
DİREKTORLARININ İŞƏ QƏBULU QAYDALARINDA DƏYİŞİKLİK
EDİLİB
M.Mərdanov deyir ki, “Təhsil haqqında” qanunda təhsil
müəssisələrinin rəhbərlərinin birbaşa
nazirlik tərəfindən təyin edilməsi məsələsi
öz əksini tapıb. Buna görə də artıq direktorluğa namizədlərin
adları rayon təhsil şöbələri tərəfindən
Təhsil Nazirliyinə təqdim edilir: “Müəllimlər
kimi, direktor vəzifəsində çalışmaq istəyənlər
də kompüter vasitəsilə imtahan verərək işə
qəbul olunurlar. İmtahanda suallar təhsil və
əmək qanunvericiliyi, idarəetmə, informasiya kommunikasiya
texnologiyaları, məntiqlə bağlı olur. Direktorluğa namizədlər kompüter arxasında
əyləşərək bu istiqamətlərdə suallara
cavab verir və öz ballarını bildikdən sonra
otağı tərk edirlər. Bundan sonra Təhsil
Nazirliyində nazirin rəhbərlik etdiyi komissiya həmin namizədləri
müsahibədən keçirir. Bunların
hamısından müsbət rəy alan
namizədlər direktor təyin edilirlər. Direktor
vəzifəsində çalışmaq istəyənlər
üçün işə qəbul qaydaları bundan sonra da təkmilləşdiriləcək.
Bu yeniliklər prosesin gələcəkdə
daha şəffaf, demokratik keçirilməsinə xidmət edəcək”.
Nazir qeyd
edib ki, bugünlərdə prezident İlham Əliyev
“2011-2021-ci illərdə Azərbaycan təhsilinin
inkişafı üzrə Milli Strategiya”nın
hazırlanması haqqında sərəncam imzalayıb. Bununla bağlı Prezidenti Administrasiyasının rəhbəri,
akademik Ramiz Mehdiyevin sədrliyi ilə Dövlət
Komissiyası yaradılıb. Həmin
komissiyanın üzvü kimi əminəm ki, prezident İlham
Əliyev tərəfindən təsdiq olunacaq sənəddə
təhsilimizin əsas problemləri öz həllini tapacaq.
Sevinc QARAYEVA
525-ci qəzet.- 2011.- 27 avqust.- S.
10-11.