“Təhsilin əsasları” üzrə
kurslara cəlb olunan mütəxəssislərə sertifikatlar
təqdim edilib
Dünən 132-134 nömrəli təhsil
kompleksində “Təhsilin əsasları” fənninin
dördüncü semestrinin materialı üzrə kurslara cəlb
edilən mütəxəssislərin sertifikatlarının təqdim
edilməsi mərasimi keçirilib. Mərasimdə
çıxış edən təhsil naziri Misir Mərdanov
deyib ki, son illər müəllim hazırlığı sahəsində
aparılan islahatlar çərçivəsində bakalavr
pilləsində ibtidai sinif müəllimlərinin
hazırlanması üçün yeni kurikulum tərtib edilmiş
və onun ölkənin üç ali pedaqoji təhsil müəssisəsində
eksperiment şəklində tətbiqinə
başlanılıb. Yeni kurikulumda praktik müəllim
hazırlığını təmin edən fənlərin
sayı artırılıb və müəllim
hazırlığına yeni yanaşmaları əks etdirən
“Təhsilin əsasları” adlı fənnin tədrisi həyata
keçirilib. Bu fənnin tətbiq edilməsi haqqında qərar
Azərbaycanda müəllim hazırlığı məsələlərinin
təhlilinə və müəllim hazırlığına
dair müasir dünya təcrübəsinə əsaslanaraq qəbul
edilib. Artıq eksperiment şəklində tədrisinə
başlanılan “Təhsilin əsasları” fənnində nəzərdə
tutulan məqsədlərə nail olunması, vəzifələrin
yerinə yetirilməsi və təlim nəticələrinin əldə
edilməsi üçün təlimin təşkili məsələləri
də xüsusi əhəmiyyətə malikdir. Nazirin sözlərinə
görə, müəllimlər diqqətlərini şəxsiyyətyönümlü
tədris üzərində cəmləşdirməzdən əvvəl
öyrənənlərin özlərinə də öyrənmə
prosesində olan şəxs kimi yanaşmalıdırlar. Bir
çox müəllimlər belə hesab edirlər ki, onlar
yaxşı müəllimlərdir, çünki onlar müxtəlif
metodlardan istifadə edirlər. Əlbəttə, müəllimlər
müxtəlif metodlardan istifadə edə bilərlər. Lakin
əgər istifadə edilən metodlar öyrənmə
prosesinə yenilik gətirmirsə, bu metoddan istifadə etmək
lazım deyil. Müəllimlər tədricən öyrənmə
prosesinə yenilik gətirməyən ənənəvi
metodlardan əl çəkməli və mümkün qədər
yeni metodlar axtarmalıdırlar. Təhsil Nazirliyinin Kənd
rayonları üzrə ümumi təhsil şöbəsinin
aparıcı məsləhətçisi Afət Suleymanova
bildirib ki, 2007-ci ildə “Azərbaycan Respublikasında fasiləsiz
pedaqoji təhsil və müəllim
hazırlığının Konsepsiya və Strategiyası”
Nazirlər Kabineti tərəfindən təsdiq edildi və
müəllim hazırlığı sahəsində dövlət
siyasəti müəyyənləşdirilib. Təhsil
Nazirliyinin müvafiq əmri ilə üç ali təhsil
müəssisəsinin bakalavr pilləsində “Təhsilin əsasları”
fənnini tədris edəcək müəllimlər treninqlərə
cəlb edilib və həmin ilin sentyabrından ilkin müəllim
hazırlığının keyfiyyətinin yüksəldilməsi
məqsədi daşıyan pilot layihə ali təhsil müəssisəsində
tətbiq olunmağa başlanılıb . Artıq iki ildir ki,
hər semestr başlamazdan əvvəl Pedaqoji Universitet, Müəllimlər
İnstitutu və onun filialları, Gəncə Dövlət
Universitetinin pedaqoqika kafedrasının müəllimləri
müvafiq kurslara cəlb edilir. Bu mərhələdə əvvəlki
üç semestrdə auditoriya şəraitində öyrənilmiş
məsələlərin məktəb şəraitində praktikadan
keçirilməsi nəzərdə tutulmuşdur. “Təhsilin
əsasları” fənninin “Məktəbin idarə edilməsi
və təlimin təşkilinin metodologiyası və
praktikası” bölməsi bu baxımından xüsusi əhəmiyyət
daşıyır: “Təcrübə zamanı əvvəlcə,
məktəbdə mövcud vəziyyətin araşdırılması
nəzərdə tutulmuşdur. Bu mərhələdə məktəbin
yerləşdiyi yer, şagirdlərin sayı, şagirdlərin
sosial vəziyyəti, onların valideynlərinin təhsil səviyyəsi
araşdırmalı idi. Eyni zamanda, məktəb rəhbərliyinin
aparılan islahatlarla bağlı məlumatlılıq səviyyəsi
və ona münasibəti, məktəb rəhbərliyinin məktəbin
idarə edilməsində əldə rəhbər tutduğu
prinsiplər, eləcə də məktəbdə kollektiv
üzvlərinin qarşılıqlı münasibətləri
və əməkdaşlığının səviyyəsinin
tədqiq edilməsi nəzərdə tutulmuşdur. Məktəbin
maddi-texniki bazası, təhsilin səviyyəsinin də tədqiqi
məktəbdə mövcud vəziyyətin
araşdırılması baxımından əhəmiyyətli
məsələlər hesab edilib”. Növbəti mərhələdə
Təhsil Nazirliyinin müvafiq sənədlərindən və
Təhsil Sahəsində İslahat Layihəsinin fəaliyyət
planlarndan irəli gələn vəzifələrin həyata
keçirilməsi məqsədi ilə tərtib edilən məktəb
şurasının, məktəb direktorunun, direktor müavinlərinin,
metodbirləşmə sədrinin və sinif müəllimlərinin
fəaliyyət planları, onların icrası yolları, icra
müddətinin araşdırılması həyata
keçirilib. Əlaqəlilik və varisliyin gözlənilməsilə
fəaliyyət planlarında kurikulum islahatı, müəllimlərin
ixtisasartırmaya cəlbi, yeni qiymətləndirmə mexanizmlərinin
tətbiqi, yeni tədris materialları və texniki
avadanlıqlardan istifadə, kitabxanadan istifadənin səmərəliliyinin
yüksəldilməsi kimi mühüm məsələlərin
tətbiqinin məktəb sənədlərində nəzərə
alınması vəziyyəti məktəbdə bu istiqamətdə
aparılan işlərin səviyyəsi haqqında kifayət
qədər məlumat əldə etməyə imkan verib”.
A.Süleymanova vurğulayıb ki, təcrübə müddətində
həm də sinifdə mövcud vəziyyət
araşdırılıb. Şagirdlərin fiziki və fizioloji
sağlamlığı, idrak səviyyəsi, mənəvi-psixoloji
vəziyyəti, sosial vəziyyəti, hazırlıq səviyyəsi,
maraq və ehtiyacları, milli, dini mənsubiyyətlərinin
araşdırılması, onlara fərdi yanaşmaq, hər
bir şagirdi öyrənmə prosesinə fəal şəkildə
cəlb etmək və bununla təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə
nail olmaq baxımından çox əhəmiyyətlidir: “Təcrübə
müddətində “Şagirdin məlumat kartı”
hazılanıb. Sonda sinifdə mövcud vəziyyət
haqqında kifayət qədər məlumatlı təcrübəçilər
müxtəlif qruplara ayrılmaqla müəllimin
plan-proqramı üzrə ardıcıllığı
gözləməklə qarşılıqlı dərslər
nümayiş etdirilib. Bir gün ərzində də “Təhsilin
iqtisadiyyatı” mövzusunda aparılan mühazirə
matetialları ilə tanış olublar”. Müəllimlər
İnstitutunun kafedra müdiri Ramiz Məmmədzadə
vurğulayıb ki, “Təhsilin əsasları” fənni
sosioloji, psixoloji, tarixi və fəlsəfi əsaslara deyil,
daha çox təhsilə, sinifdə baş verən proseslərə
istinadlanmalıdır. Tədbirin sonunda Misir Mərdanov tərəfindən
kursları uğurla başa vuran mütəxəssislərə
sertifikatlar verilib.
Sevinc QARAYEVA
525-ci qəzet.- 2011.- 12 fevral.- S.2.