Misir Mərdanov Niderlandın Azərbaycandakı səfiri ilə görüşüb

 

Dünən təhsil naziri Misir Mərdanovun Niderland Krallığının Azərbaycandakı səfiri Aryen Uyterlinde ilə görüşü olub. Görüş zamanı çıxış edən təhsil naziri Misir Mərdanov Azərbaycanla Niderland Krallığı arasındakı təhsil sahəsində əməkdaşlıq perspektivlərindən söz açıb. Əməkdaşlığın daha da genişləndirilməsi üçün müxtəlif görüşlərin, simpoziumların keçirilməsini, alimlərin mübadiləsinin aparılmasını vurğulayan nazir bu işdə qeyd olunan ölkənin səfirliyinin üzərinə də mühüm vəzifələr düşdüyünü diqqətə çatdırıb: “Biz çalışmalıyıq ki, təhsil sahəsindəki əlaqələrimizi daha da genişləndirək. Niderland Krallığı ilə Azərbaycan arasında bütün sahələr o cümlədən təhsil sahəsi üzrə əlaqələrin qurulmasında Niderland Krallığının ölkədəki səfirliyinin üzərinə böyük iş düşür. Mən əminəm ki, qarşılıqlı əlaqələrin daha da genişləndirilməsi və inkişaf etdirilməsi üçün səfirlik tərəfindən lazımi tədbirlər həyata keçiriləcək”. Niderland Krallığının Azərbaycanla münasibətlərdə təhsil sahəsinə böyük önəm verdiyini qeyd edən səfir səmimi qəbul üçün təhsil naziri Misir Mərdanova təşəkkürünü bildirib. Öz növbəsində qarşılıqlı əlaqələrdə bütün sahələrin vacib olduğunu deyən A.Uyterlinde təhsil sahəsində əməkdaşlığın xüsusi önəm daşıdığını vurğulayıb. Səfir öz ölkəsində tibb, kənd təsərrüfatı və biznesin idarə edilməsi istiqamətlərinin geniş inkişaf etdiyini nəzərə alaraq, bu sahədə əməkdaşlıq təklifi ilə çıxış edib. Hər iki ölkənin universitetləri arasında elmi-tədqiqat sahəsi üzrə əməkdaşlığın inkişafının məqsədəuyğunluğunu qeyd edən səfir, eyni zamanda öz ölkəsində təhsil sahəsi üzrə İKT-nin tətbiqi istiqamətində görülən işləri diqqətə çatdırıb. Görüşdə ölkədə təhsil sahəsi ilə bağlı təşkil olunan beynəlxalq sərgilərdə Niderland Krallığının iştirakı, qarşılıqlı səfərlərin təşkili və digər bu kimi məsələlər üzrə fikir mübadiləsi aparılıb, eləcə də ikitərəfli münasibətlərin bundan sonra da möhkəmlənəcəyinə əminlik ifadə olunub.

 

 

S.QARAYEVA

 

525-ci qəzet.- 2011.- 18 fevral.- S.2.