Dünyanın gizli tarixinin mükəmməl
tədqiqat təşəbbüsü
(Conatan Blekin “Dünyanın
gizli tarixi” kitabı haqda qeydlər)
İnsanlar bu vaxt səhv etməkdən, nəyisə seçməkdən və onunla əylənməkdən xali deyildilər. Bu artıq belə bir hadisə deyildi ki, insanlar öz bütün ruhi qidalanmasını Ana Yerin südlü, şirə ilə dolu olan döşlərindən alsın. Təbii hüquq və əxlaqi hüquq artıq heç də eyni şey deyildi. Adamlar yaşamaq üçün mübarizə aparırdılar və özlərini çox vaxt dözümlüyünün hədlərində uzanan kimi görürdülər. Onlar kəşf etdilər ki, irəli aparan yol daim ölüm təhlükəsi törədə bilərdi, lakin əgər bu yolu tutmasalar da, istənilən halda onlar öləcəkdilər. Bu vaxtdan onlar riskə getməli oldular. Bu risk nəyisə qiymətləndirməkdən ibarət idi. Uzaqda müəyyən nöqtə var idi, heç bir geri dönmə imkanı yox idi. Onlar kəşf etdilər ki, bu nöqtəyə çatmalıdırlar. Dünya qaranlığa büründü, paradoks məkanına çevrildi, burada əksliklər görüşürdü və bu insan üçün ağrılı idi, dünya isə qəhrəmanlığa çağırırdı.
Qədim yunan mifologiyasında əjdahanı öldürən qəhrəman Kadm öz bacısı Yevropanı axtarırdı. Yevropanı isə, özünü ağ öküz maskası altında gizlədən Zevs aparmışdı. Qəhrəman Kadm tütəyi götürüb çoban kimi maskalandı və yaralı Tifon üçün tütək çalmağa yollandı. Bundan əvvəl heç vaxt musiqi eşitməmiş Tifon yeni qəribə səsi eşitdikdə, trans vəziyyətinə düşdü. Kadma isə lirasının sınmış simi üçün vətər lazım idi. Tufan Zevsin vətərini ona verdi, axı o, ağzından od tüpürə bilirdi, Zevs onu ildırımla vurmaq istəsə də, buna nail ola bilməmişdi. Kadm öz çoban komasına geri qayıtmaq istədiyini dedi, orada o, öz lirasına sim çəkməli idi. Beləliklə, Zevs öz vətərlərini geri aldı, monstru təəccübləndirə və ona qalib gələ bildi. Mühüm cəhət orasındadır ki, Zevs yalnız qəhrəmanın köməyi ilə xilas oldu. Allahlar artıq insanlara möhtac idi.
Bu gün əgər biz gözəl qadına vurulmuşuqsa, gözəlliyi, böyük ruhi müdrikliyin əlaməti kimi yaxşı görə bilərik. Biz gözəl gözlərə baxanda, yəqin ki, ümid edə bilərik ki, burada həyatın özünün ən vacib sirrini tapacağıq. Herkulesin Deyaniraya, Ariadnanın Teseyə ya Yasonun Medeyaya məhəbbət əhvalatları göstərir ki, adamlar arasında ruhi əlavə artıq dumana bürünmüşə çevrilmişdir. Bu vaxt gözəlliyin gözlərinə baxmaq və orada gördüyümüzdən aldanmaq imkanı mövcud oldu.
Qədim
insanlara görə, yer üzərində baş verən hər
bir sadə şey ulduzların və planetlərin hərəkətləri
ilə idarə olunur. Daha çox sayda hekayətlər bu
“poetik” nümunələri, həqiqi və daha realistik mətnləri
əmələ gətirdi. Bu qəhrəmanlar isə sadəcə
metaforalar idi. Onlar monstrlarla və demonlarla vuruşanda, əks
qüvvələr öz şəxsi varlıqlarını,
pozulmuş insan canını, bəşər beyninin
qaranlıq labirintini sirayətləndirirdilər. Lakin onlar həm də
canı və qanı olan real monstrlarla vuruşurdular.
“Köhnə Vəsiyyət”də
İöv yaxşı adam kimi xarakterizə olunur, o,
bütün pullarını itirmişdi. Onun oğlanları və
qızları öldü, o, tamamilə tənha
qalmışdı. Bədəni taun çibanları ilə
örtülmüşdü. Bu qaydada zərərli olanlar
artırdı.
O, ilk bəşər
varlığı idi ki, hətta ən vacib və həqiqi dərin
fikir barədə düşünürdü. “Həyat ədalətsizdir”
deyə düşünərək, İov itaətsizliklə,
göylərə haray çəkirdi.
Dil bizi dünyanı
dolaşmağa sövq etməyə qadir idi. Dil bizə fiziki
mövcudluq adlandırandan geri çəkilməyə kömək
etdi. Dil bizi üstünlüklərə apardıqca,
dünyanı daha soyuq, daha qaranlıq və daha hiylə yeri
etdi. O, həmçinin bizi qeyri-sağlam, az gümrah etdi. Beləliklə,
dil özü ilə yeni növ şüur gətirdi. Bu vaxt
dil İovu geri addım atmağa qadir etdi,o, şüurlu
olmayanları nəzərə almağa başladı. Həyat
ədalətsiz idi. Lakin Allah İovu belə az başa
düşməyinə görə məzəmmət etdi: “Mən
Yerin əsasını qoyanda sən haradaydın? Bəs dan
ulduzları birlikdə şərqi deyəndə və
bütün mələklər sevincdən
qışqıranda? Dənizin mənşələrinə sən
girmisənmi, yaxud dərinliyin dərinliklərində gəzmisənmi?
Sənə ölümün qapıları
açılmışdımı? Günəşin harada
yaşadığını və qaranlığın haradan gəldiyini
bilirsənmi?” İovu, biz gözəl yuxudan ayılmaq
vaxtı malik olduğumuz hiss xilas etdi.
Bu gün “apokrif” sözü
alçaldıcı bir assosiasiya daşıyır, əslində,
isə gizlədilən – və ya ezoterik mənasını
verir. (Apokrif Bibliya süjetli əsər olub, məzmunu
heç də bütünlüklə rəsmi din təlimi ilə
üst-üstə düşmür, ona görə də kimsə
tərəfindən “müqəddəs” hesab edilmir və
qadağan edilmişdir). Apokrif İov Vəsiyyətində o,
nəyi bilməməsi şüuruna görə, itirdikləri
barədəki şüuruna görə
mükafatlanmışdı. İovun oğlanları və
qızları ona qaytarıldı, qızları qızıl kəmər
taxırdılar. Bir kəmər İova mələklərin
dilini, ikincisi, dünyanın yaranmasının sirrini və
üçüncüsü, Xeruvimin dilini başa düşmək
qabiliyyətini verdi.
Musiqi, matematika və dil qəhrəmanlar
arasında icad edildi, astronomiya da bu qəbildən idi. İlk
daş dövrələr ulduzların və planetlərin
mövqelərini nişan verirdi. Beləliklə, gizli tarixdə
ilk dəfə böyük hadisələrin tarixlərinin qeyd
olunmasına başlanması mümkün oldu. Gizadakı
Şərq tərəfə baxan Sfinkin şir pəncələrinin
arasındakı iri bir daşın üzərində belə
yazı vardır: “Bu İlk Zamanın Gözəl Yeridir”. Bu
sehrli kəlməni misirlilər zamanın
başlanğıcına işarə kimi istifadə edirlər.
Sfinks metamorfozalar erasının sonunu, bu gün bizim bildiyimiz
bioloji formaların təbiət qanunları kimi qeyd
olunmasını nişan verir. Misirlilər Sfinski “Hu”
adlandırırlar, bu, “”himayə edən” mənasını
verir. Bununla onlar demək istəyirlər ki, yaratmanın,
törətmənin geri, köhnə yoluna hansısa
sürüşməsinə qarşı mühafizəni həyata
keçirirlər. Gizli cəmiyyətlərin təlimində
biz ideyaların və təxəyyülün geniş
okeanındakı materiyanın kiçik adasında
yaşayırıq.
Platonun yazdığına
görə Afinanın böyük dövlət xadimi və
hüquqşünası Solona Misir keşişləri,
böyük Atlantida adası haqqında
danışmışdılar. Bu ada doqquz min əvvəl –
b.e.ə.9600-cü ilə yaxın
dağılmışdı. Atlantida həyat ümumən
idilliya xarakteri daşıyırdı. Fakt orasında idi ki, həyat
o qədər yaxşı idi ki, əhali uzun müddət ərzində
buna dözə bilmədi və səbirsiz oldu, tənəzzülə
uğradı və pozuldu, yenilik və qüvvə
axtarmağa başladı. Beləliklə, Zevs onları cəzalandırmağı
qərarı aldı. Adalar daşqına məruz qaldı, o
vaxta qədər ki, yalnız kiçik adalar salamat qaldı,
onlar da dənizə ilişib qalmış skeletə bənzəyirdi.
Sonra nəticədə böyük zəlzələ
bütün adaları bir gün və bir gecə ərzində
uddu. Aristotel demişdi ki, “Platon təkbaşına
Atlantidanı dənizdən yuxarı qaldırdı və
sonra onu yenidən suya qərq etdi”. Atlantida bir neçə fəlakətli
daşqınlarda əzab çəkdi, bir müddət sonra
isə suda batdı. Nuh da altı gün davam edən
daşqından xilas olmaq üçün gəmisində
üzməyə məcbur olmuşdu.
Hindistan indiyədək
spiritual biliyin, xüsusən də okkult psixologiyasına
görə dünyanın ən böyük anbarı olaraq qalır.
Bu gün də Hindistana səfər edən adamlar havanın
indiyədək astrallıqdan (ulduz təsirindən) necə
xışıldadığını hiss edəcəklər.
Hətta nüfuzlu Sufi ənənəsi də
çakraları öyrənməkdə hinduizm müdrikliyinə
tərəf əyilir. Ramanın tacdan imtina etməsindən
sonra, bu dövrdə heç bir böyük şəxsiyyətin
ağalığı mövcud olmadı. Əgər Rama fəaliyyətdə
olan qəhrəman idisə, o, monstrlarla vuruşmuşdu, uzun,
təhlükəli macəralara yollanmış, şəhərlər
salmışdı, onun varisləri isə bəzi hallarda Yeddi
Müdrik adam və ya Rişilər adlanır. Onlar heç
bir daş bina tikməmişdilər, palçıqdan olan
binalarda yaşayırdılar. Rişiləri öz bildiklərindən
başqa heç nə şirnikləndirmirdi.
Belə bir Kabalistik deyim
vardır: “Sənin gördüyün hər bir şey, hər
bir çiçək, hər bir quş, hər bir qaya öləcək
və toza çevriləcəkdir, lakin sənin onları
görməyin ölməyəcəkdir”. Bükülmüş
ayaqlar üstündə oturan Rişilərin yalnız
ayaqları yuxarı baxırdı, onlar heç bir cazibəni,
maddi dünyanın, kiçildilərək geri atılması
şərti ilə hiss etməyi arzu etmirdilər. Onlar bunun əvəzinə
ruh dünyalarına istiqamətlənirdilər. Onlar yer üzərindəki
işdə ruhi varlıqları görmək qabiliyyətinə
malik idilər.
Onlar yazda toxumların rüşeym verməsinə, cücərməsinə, yayda güllərin çiçəklənməsinə, payızda ağacların meyvə gətirməsinə necə kömək etmələrini – toxumların qış vaxtı eyni ruhi varlıqlar vasitəsilə özlərinin necə saxlanmasını görə bilmirdilər. Rişilər nəhəng meh kimi ruhi təsirin qabarma və çəkilməsini təcrübədən keçirirdilər. Qədim hind sivilizasiyası aşağı Göy səltənətinə bənzəyirdi.
İndi İran adlanan ərazidə vaxtilə yeni böyük liderin anadan olacağı barədə söhbət gedirdi. Onun anası kiçik kənd təsərrüfatı icmasında yaşayırdı. Qış vaxtı görünməmiş taun xəstəliyi yayılmağa başladı. Bəziləri gənc qadını cadugərlikdə ittiham edirdi. Tufanların, taunun onun işi olduğunu iddia edirdilər. Hamiləliyinin beşinci ayında o, dəhşətli yuxu gördü. Gördü ki, əjdahalar, canavarlar və ilanlar nəhəng buluddan çıxıb, onun bətnindəki uşağı parçalamağa cəhd edirlər. Lakin monstrlar gəlib çıxanda, uşaq ana bətnində danışmağa başladı, anasını sakitləşdirdi. Sonra səs yoxa çıxdı və o, göydən enən işıq piramidasını gördü. Piramidanın aşağısında sağ əlində bükülü kağız tutan uşaq gəlirdi. Onun gözləri daxili alovla işıq saçırdı. Onun adı Zaratustra (Zərdüşt) idi.
(Ardı var.)
Telman ORUCOV
525-ci qəzet.- 2011.- 4 iyun.- S.22.