Dünyanın gizli tarixinin mükəmməl
tədqiqat təşəbbüsü
(Conatan Blekin “Dünyanın gizli tarixi” kitabı haqda
qeydlər)
Zaratustra. Krişna. Misir və
Zaratustranın dövrü
barədə müxtəlif fikir məktəbləri
vardır. Bəzi qədim dünya yazıçıları
onu təqribən b.e.ə. 5000-ci ilə aid edirlər. Bu
vaxtı Plutarx kimilər isə b.e.ə. 6000-ci il tək
göstərirlər. Bu yenə də bir neçə
Zaratustranın olması faktı ilə əlaqədardır.
Zoroastrizm ənənəsinə görə İblis Əhrimən
kimi şər qüvvələrə başçılıq
edirdi. Kosmosa demonların orduları hücum çəkmişdi,
ona görə də göy qaranlıqlaşmışdı.
Demonlar özlərini insanların arasına və ruhi
iyerarxiyanın yüksək eşelonlarına da soxmuşdular.
Biz yuxuya girəndə heyvan
şüurunu itiririk. Gizli cəmiyyətlərin təlimində
heyvan şüuru – və ya ruh-yatandan sonra bədəndən
çıxan kimi təsvir edilir. Bu iki başlıca nəticəyə
malikdir. Birincisi, heyvan elementi olmasa bizim bədənimiz bitki vəziyyətinə
qayıdardı. Biz möhkəmlənmiş kimi
oyanırıq. İkincisi, bədənin sensor (mərkəzə
qaçan əsəb lifləri) qavramasını tərk edib,
ruh şüurun alternativ vəziyyətinə daxil olur. Yuxu
görəndə bizə mələklər, şeytanlar və
ölülərin ruhları müraciət edir. Dərin yuxuda
Üçüncü Göz açıla bilər və o
ruh dünyalarının içərisinə baxa bilər,
lakin oyandıqda, biz bunu unuduruq.
Bir neçə illik
sürgüngən sonra gənc Zaratustra İrana dönmək
ehtiyacı hiss etdi. Sərhəddə o, görünmə
sezdi. Ruhun nəhəng parlayan varlığı onu
qarşılamağa gəlmişdi və ona, öz
arxasınca getməyi tapşırdı. Zaratustra ruhun nəhəng
doqquz addımına görə doxsan addım atmalı idi. Bu
vaxt ruh bütün daş yeri süpürürdü.
Zaratustranı təmiz, qayalar və ağaclarla
örtülmüş yerə gətirdi. Burada bənzər
ruhların yerdən yuxarı pərvazlandığı digər
altı dövrə var idi. Bu işıq verən məclis
Zaratustranı salamlağa döndü və onu özlərinə
qoşulmaq üçün fiziki bədəni tərk etməyə
dəvət etdilər. Bunlar Günəş ruhları idi və
bu vaxt Zaratustranı onun öz missiyası üçün
hazırlayırdılar. Birincisi, onlar dedilər ki, o, yanmadan
alovun içindən keçməlidir, ikincisi, onun
döşünə əridilmiş qurğuşun
tökdülər, bu Əhrimənin metalı idi. O, sakitcə
əzab çəkirdi. Zaratustra qurğuşunu öz sinəsindən
götürdü və danışmadan bunu onlara verdi.
Üçüncüsü, onlar onun bədənini yarıb,
öz daxili orqanlarının sirlərini ona göstərdilər.
Zaratustra saraya döndü və
böyük ruhların vəhylərini moizə etdi. O,
çara dedi ki, dünyanı yaradan Günəş
ruhları onu dəyişdirmək üzərində işləyirlər
və bir gün dünya işığın geniş bədəni
olacaqdır. Lakin əyanlar Zaratustranı dustaqxanaya
atdırdılar. O, zindandan qaça bildi, həm də qətlə
yetirilməyindən xilas oldu. O, şər qüvvələrə
qarşı bir neçə döyüşdə vuruşdu.
Sonra o, cadugərin arxitipinə çevrildi, bu vaxt Zaratustra təhlükəli
idi, bəzi vaxtlarda narazı adam olurdu, odu odla
vuruşdurmağa hazırlayırdı. O, öz
ardıcıllarını Əhrimənin demonlarını
qarşılamağa hazırlayırdı. O, deyirdi ki, kimsə
ölümdən qorxursa, o, artıq ölüdür. Qorxudan
çıxmaq hədlərini təcrübədən
keçirməklə, özünü həsr etməyə
hazırlayırdı, çünki ən pis şey baş
verə bilərdi, özü də həm həyatda, həm də
ölümdən sonra. Bədəni tərk etmə hərəkəti
ilə həsr olunmağa namizəd, ölümün son
olmadığının hansısa şübhə
mümkünlüyündən uzaqda olduğunu bilirdi.
“Pantancali Yoqa
Sutranları”nda, (Yoqa qədim Hindistanın fəlsəfi-dini təliminin
tərkib hissəsi olmaqla, psixikanı və orqanizmin fizioloji
proseslərini idarə temək yolu ilə insanın, maddi
mövcudluq buxovlarından azad olunmaq və özünü dərk
etmək vasitəsidir, metodlar məcmusudur. Sutra isə qədim
hind fəlsəfəsi, dini, elmi və hüquqi
traktatlarıdır).
“Pantancali Yoqa
Sutranları”nda, deyildiyi kimi dünya daha təhlükəli
yerə çevrildi, o həm müdafiə və həm də
hücum üçün istifadə edilməli idi. İnsan təbiətinin
bitki hissəsi çox funksiyalı idi, bura yaddaşı
saxlamaq da daxil idi. Bitki hissəsi maddi qüvvədən
ayrıldı, hər ikisi öz tərkib hissələrinə
parçalanmağa başladı.
Ay sferasından
ayrılmış ruh Merkuri səltənətinə doğru
yuxarı uçmağa başlayır, oradan Veneraya tərəf,
sonra isə Günəşə doğru gedir. Qədim mətnlərdə
özünü həsr etmişlərə, hər bir sferaya
girişi mühafizə edən ruhların gizli adları, bəzi
hallarda isə əl verməklə salamlaşmaq barədə
məsləhət, həmçinin başqa əlamətlər
də deyilirdi. Bütün qədim dinlərdə insan ruhuna
yeraltı dünyada bələdçilik edən və demon
mühafizəçilərdən sonra yol barədə
danışıq aparmağa kömək edən varlıq
Merkuri planetinin allahıdır. Ruhun sonrakı hissələri
də göy sferasından keçib yuxarı qalxdıqda yolu
işıqlandıran bələdçi isə Lutsifer idi.
Bir çox əhvalatlar
göstərir ki, həyat və həyatdan sonrakı aləm
planetlər və ulduzlar tərəfindən idarə olunur.
Müxtəlif sferaların mühafizəçiləri
yuxarıya və aşağıya gedən yollarda dururlar. Əgər
bu təlimlər fərdi ruha kifayət qədər həkk
olunmuşdursa, bu bütünlüklə ruhu, yeni inkarnasiya
üçün yüksək ruhi varlıqlarla birlikdə
şüurlu iştiraka hazırlayacaqdır.
Krişnanın anası hələ
bakirə qız olanda Günəş allahı insan şəklində
saysız-hesabsız işığın şəfəqlərində
onun yanına gəlmişdi. Krişna doğulanda isə mələk
anaya demişdi ki, qardaşı Kansa onun uşağını
öldürməyə cəhd edəcəkdir, ona görə
də qoy ana, saraydan qaçıb Meru dağının ətəyində
çobanlar arasında yaşasın. Dayısı
uşağı öldürmək üçün
qırmızı kəkilli ilan göndərdi və
Krişina onu ayağı ilə tapdalayıb öldürməyə
qadir idi.
Krişinanın çox
titulları arasında “İnək naxırçısı” və
“Sağıcıların Sahibi” də var idi. O, sadə kəndli
həyatı sürürdü. Yerli sağıcıların
hamısı bu boylu-buxunlu gəncə vurulmuşdu. O, fleyta
çalmağı və sağıcılarla eşq rəqsini
etməyi sevirdi. Ona vurulmuş sağıcılarla rəqs edəndə,
qızların hamısı onun əlindən tutmaq istəyirdi,
ona görə də o, özünü çox sayda olan
formalara salırdı ki, hər qız əmin olsun ki, həqiqi
Krişinanın əlini məhz onun özü tutmuşdu.
Krişna bir çolaq qızı sağaldıb, onu gözəl
etmişdi. Həm də o, özü kasıb kənd adamı
kimi yaşayırdı.
Nəhayət Krişina
bütün maskalarından imtina etməyi qərara aldı. O
dayısının şəhərinə yenidən girəndə,
özünü əhalinin xilaskarı elan etdi. Kansa
oxatanları onu şəhid etdilər. Krişinanın
ölümü ilə Qaranlıq Era başlandı. Frimasonlar
Kali Yuqanın – Qaranlıq Eranın sonunun
yaxınlaşmasını Qərb dünyasının
böyük şəhərlərinin mərkəzində nəhəng
abidələr dikəltməklə xatırlayırlar. Səpələnmiş
qaranlıqda işıq gəlib çıxdı. Krişina
ölən kimi digər böyük şəxsiyyət
yaşa doldu, işıq gəzdirən doğuldu, necə ki,
üç min il sonra İisus Xrist inkarnasiya edəcəkdi.
Bizim eradan əvvəl
üçüncü minillikdə Çin xalqı tayfa
qaydasında yaşayırdı, köçəri
mövcudluq keçirirdi. Onların düşərgələrindən
birində qeyri-adi bir şəxs doğuldu. Min illər sonra
göyün digər yüksəltdiyi varlıq, yerə
düşdü, bu İusus Xrisitin inkarnasiyası
üçün idi. Beləliklə, bu vaxt həmçinin
Lutsifer də yenidən doğuldu. Lutsiferin doğulması
müdrikliyin başlanğıcı idi.
Orfey ədədləri icad
etmişdi. Lakin Orfey erasında ədədlər barədə
ruhi mənanı nəzərə almadan düşünmək
mümkün deyildi. Lutsiferə görə hansısa bir
simvolik əlaqə kimi mənasız düşünmək mümkün
oldu. Adamlar bu vaxt ölçməkdə, hesablamaqda və
inşa etməkdə sərbəst idilər. Misir
çarı Coserin vəziri İmhotep “qurucu heykəltəraş
və daş vazalar düzəldən” kimi
tanınırdı. O, həmçinin “Baş müşahidəçi”
idi, bu isə Misirdə ən yüksək keşiş titulu
idi. Bəzi hallarda bu, ulduzları örtən
örtüyü hörən kimi başa
düşülürdü. İmhotep qədim dünyada həm
məşhur qurucu, həm də Pilləli piramidanın
axtitektoru idi. Böyük Piramidanı yaratmaq isə daha
qeyri-adi, demək olar ki, möcüzəli bir iş idi. Gizli
tarixə müvafiq olaraq, bu, ilk Misir tikilisi idi. Şərti
tarixçilər belə güman edirlər ki, misirlilərin
lövcalıqdan xəbər verən tikintisi “mastaba” adlanan
sadə birmərtəbəli sərdabələrdən
başlayıb, Pilləli piramidadan keçərək öz
kulminasiyasını mürəkkəb Böyük Piramidada tapdı.
Gizli təlimdə
Böyük Piramida b.e.ə. 3500-ci il illərdə Misirdə
və Şumerdə böyük sivilizasiyaların əsası
qoyulduqdan əvvəl tikilmişdi. Bu elə vaxt idi ki, əvvəllər
də mövcud olmuş konstruksiyalar daş dövrələrdən
və digər “dövrə şəkilli” abidələrdən
ibarət idi.
Böyük Piramida şərti
olaraq sərdabə idi. Gizli tarix nöqteyi-nəzərindən
bu anaxronik izah idi. Bu həmin vaxt bir universal inam idi ki,
bütün insan ruhları ölümdən sonra planetar
sferalardan keçərək ulduzlara doğru səyahət
edirlər. Böyük Piramida nəhəng yenidən
doğulma maşını idi.
Misir sivilizasiyası bəşər
təkamülündə yeni böyük impulsu təmsil edir,
bu materiyanın maya və ya illyuziya olduğunu öyrədən
Şərq sivilizasiyasından fərqlidir. Misirlilər Qərbin
böyük spiritual missiyasının
başlanğıcını qoydular, bəzən bu əlkimya,
Sufizm, Frimasonluq və digər hər yerdə olan gizli cəmiyyətlərdə
isə İş adlanır. Böyük Piramida bu sübutun
ilk təzahürü idi.
Misir sivilizasiyasının
qalxması ilə eyni vaxtda Dəclə və Fərat
çayları arasında
Bir qayda olaraq onlar saman(
çiy) kərpicdən tikilirdi. Hər bir ziqquratın mərkəzində
iri otaq var idi və orada allahın heykəli məskunlaşırdı.
Otağa qiymətli metallar və daş-qaş qoyulurdu və o
gözqamaşdırıcı parçalarla bəzədilirdi.
Mixi mətnlərə
görə,
Beləliklə, allahlar
Enkidunu yaratdılar. O, Qilqameş kimi güclü idi, lakin vəhşi
idi, bütün bədəni tüklərlə
örtülmüşdü. O, vəhşi heyvanların
arasında yaşayır, onların yediklərini yeyir,
çaylardan su içirdi. Bir gün ovçu bu qəribə
varlıqla meşədə üz-üzə gəldi və
bunu Qilqameşə çatdırdı.
Qilqameş ovçunun
söylədiyi əhvalatı eşitdikdə, ürəyində
bilirdi ki, bu adam onun çoxdan gözlədiyi dostudur. O, əla
plan tutdu. Məbəddəki fahişələrdən ən
gözəlini təlimatlandırdı ki, çılpaq şəkildə
meşəyə getsin, vəhşi adamı tapıb, onu əhlilləşdirsin.
Qız onunla eşq macərasını yaşayanda, o, yaddan
çıxardı ki, Qilqameş bundan xəbər
tutacaqdır, axı onun evi təpədə idi. Enkidu vəhşi
heyvanların yanına gələndə, onlar dəyişikliyi
hiss etdilər və artıq onunla birlikdə gəzmədilər,
ondan uzaq qaçdılar.
Qilqameş və Enkidu Urukda
bazar meydanında görüşəndə, burada pəhləvanların
güləş yarışı gedirdi. Bütün əhali
tamaşaya baxmağa toplaşmışdı. Qilqameş
Enkidunun kürəyini yerə vuraraq, ona qalib gəldi. Beləliklə,
məşhur dostluq belə macəralar seriyasından
başladı. Onlar panterlər ovlayır, sirr meşəsindən
keçən yolu qoruyan monstru izləyirdilər. Onlar Göy
öküzünü öldürəndə, Qilqameş onun
buynuzlarını öz yataq otağının divarından
asdı.
Lakin sonra Enkidu özündə
təhlükəli xəstəlik hiss etdi. Qilqameş isə
dünyanın qurtaracağındakı tavernada öz
sonluğunu tapdı. Qilqameşin ölümü ilə
böyük ziqquratlar dövrü baş verdi. Babil qülləsi
əhvalatı, göyə qədər qüllə tikmək
cəhdi bütün bəşəriyyəti birləşdirən
vahid dilin itirilməsi ilə nəticələndi. Bütün
xalqlar və tayfalar özlərinə məxsus olan ruha və
bələdçi mələklərə bağlı oldular,
onlar yüksək allahları nəzərdən
qaçırdılar. Bu yüksək allahlardan yuxarıda və
uzaqda isə böyük kosmos zəkası dururdu, oradan
kainatın bütün müxtəlif hissələrinə bir
tale verirdi. Ziqquratlar maddi mənalarda ölçməyin səhv
cəhdini təmsil edirdi.
Babil qülləsini
Ovçu Nimrod tikdirmişdi. Bibliyanın “Başlanğıc”
kitabı Nimrodu yer üzünün ilk hökmdarı
adlandırır. Arxeoloqlar müəyyən etmişlər ki,
Nimrod Enmer-kar adlı tarixi şəxsiyyətdir, ona da
Ovçu Enmer deyirdilər. O, Urukun ilk çarı olmaqla,
qonşuluqdakı Aratta çarına məktub göndərib,
ondan təzminat pulu tələb etmişdi. Qədim yəhudi ənənəsində
Abrahamın hökmən doğulacağı barədəki
peyğəmbərlik, Nimrodu körpələr kütləsinin
qırmağa sövq etdi.
Bununla o, körpə
uşaqların qurban verilməsi qaydasını yaratdı,
onların bədənləri böyük tikililərin
bünövrəsində basdırılırdı.
Telman ORUCOV
525-ci qəzet.- 2011.- 11 iyun.- S.22.