Dünyanın gizli tarixinin mükəmməl
tədqiqat təşəbbüsü
(Conatan Blekin “Dünyanın gizli tarixi” kitabı haqda
qeydlər)
Dünyanın
yaranmasının başlanğıcı Elm və din onunla
razılaşır ki, başlanğıcda kosmos heç nə
vəziyyətindən materiyanın mövcudluğuna doğru
hərəkət etdi. Lakin elm bu sehrli dəyişiklik barədə
az şey deyə bildi, deyilənlərin hamısı yüksək
dərəcədə spekulyativ xarakter
daşıyırdı. Alimlər hətta bütün cisimlərin
bir dəfə yaranması və ya onun yaranmaqda
olmasının davam etməsi barədə müddəalar irəli
sürməyə görə fərqli qruplara
bölündülər. Qədim dünyanın
özünü bu işə həsr etmiş keşişləri
arasında isə, əksinə, gözəl yekdillik var idi. Onların
gizli təlimləri dünyanın böyük dinlərinin
müqəddəs mətnlərində
kodlaşdırılmışdı. Başlanğıcda
boşluğu andıran materiya var idi, bu yaxşı olmaqla,
işıqdan daha zərif idi. Sonra müstəsna qaydada,
yaxşı olan qaz gəldi. Əgər insan gözü
tarixin dan şəfəqlərinə baxsaydı, bu ona
geniş kosmik duman, çən kimi görünə bilərdi.
Bu qaz və ya çən bütün Yaşayanların
Anası idi, həyatın yaranması üçün
lazım olan hər şeyi özündə
daşıyırdı. Ana İlahə, Yeri həmçinin
bəzi hallarda belə adlandırırlar, öz tarixi boyunca
metamorfozaya uğrayacaq və çox müxtəlif
formaları və adları qəbul edəcəkdi. Lakin
başlanğıcda “Yer formasız və boşluq idi”. Bu vaxt
tarix üçün taleyin ilkin böyük dəyişilməsi
gəldi. Bibliyanın hekayətləri davam edir: “Qaranlıq
yer üzünü örtmüşdü”. Bibliyanın
ezoterik ənənə içərisində
çalışan təfsirçilərinə müvafiq
olaraq bu, kitabın nəql etmə yolu idi ki, Ana İlahə
yandırıcı quru küləyin hücumuna məruz
qaldı, o az qala bütünlüklə həyatın
potensialını məhv etmişdi. Allahın zəkasından
ilk dəfə əmələ gələn nazik toxunmuş
dumanlar qəflətən ikinci mənşə tərəfindən
yoxlandı. Bu, astronomların müşahidə etdikləri
nadir və effektli fenomenə – ulduzun ölməsinə bənzəyən
güclü tufan idi. Güman etmək olar ki, istisna kimi bu,
başlanğıcda tam ölçüdə bütöv
kainatı doldurmuşdu.
Ana İlahə çox vaxt
sevən, həyat verən və işıqlandıran şəxs
kimi xatırlanır. Lakin o, həm də dəhşətli
xüsusiyyətə malikdir, lazım gəldikdə
döyüşkən olurdu. Misal üçün, qədim
Frigiya xalqı arasında o, şirlərlə dolu olan
döyüş arabasında gəzən mərhəmətsiz
ilahə Kibela kimi qiymətləndirilirdi. Allahın zəkasından
çıxan ilk varlıq Yerin ilahəsi kimi metamorfozaya
uğramışdısa, ikinci əmələ gələn
allah Saturna çevrildi. Saturn öz izini Günəş
sisteminin hədlərində qoyacaqdı. Misir mifologiyasında
isə Saturn Yeri saxsı təkərlərlə yumşaldan
Ptah idi və bir çox əsatirlərdə Saturnun titulu “Rex
Mundi” – “Dünyanın çarı” və ya “Bu dünyanın
hökmdarı” idi. Bizim maddi həyatımız onun nəzarətində
idi. Saturnun ucbatından bizim həyatımız olduqca çətin
idi. Çünki Saturnun hər bir qılıncı iki dilli
idi və hər bir tacı tikandan düzəldilmişdi.
Saturn bizi öz hədlərimizə atırdı. Bu olduqca
çətin bir hal olmalı idi ki, Kosmosda həyat
üçün olan potensial hələ
doğulmamışdan əvvəl məhv ola, sola bilərdi.
Kosmos bütün əbədilik dövründə ölü
cisimin nəhayətsiz dəyişilməsi yeri kimi qala bilərdi.
Tarix boyunca biz görəcəyik ki, Saturn müxtəlif
vaxtlarda və müxtəlif maskalar altında
mumiyalanmış bəşəriyyətdə öz məqsədinə
çatmaq və ondan kənardakı həyatı əzib
sıxmaq üçün geri dönür. Bu tarixin sonunda biz
həmçinin görəcəyik ki, onun ən həlledici
ixtirası, gizli cəmiyyətlər tərəfindən uzun
müddət xəbər verilən hadisə kimi, gözlənildiyi
tək, qısa müddətdə yer tutmağa müvəffəq
oldu. Saturnun Ana Yer üzərindəki tiraniyası, onun
kosmosdan kənar bütün həyat potensialını əzməsi
sahəsindəki qanlı cəhdi, insan ağlı ilə
ölçülə bilməyən geniş dövrlərdə
davam edir. Onun tiraniyası mahiyyətcə devrilmişdir və
Saturn əgər tamamilə məğlub edilməmişdirsə,
nəzarətdə saxlanır və öz sferasında
qapadılmışdır. Bəs bu qələbə necə əldə
edilmişdir? Bibliyada dünyanın yaranması
üçün, əlbəttə, iki izah vardır.
İkincisi isə, Müqəddəs İoannın
“İncil”indədir və bu daha dolğun olmaqla
“Başlanğıc” kitabının kodunun
açılmasına kömək edir. Bu günlər kilsə
müstəsna olan və radikal monoteizmi moizə edir. Bu
çox güman ki, müəyyən qədər elmin
ağalıq etməsi ilə əlaqədardır.
Xristianlığa dostcasına yanaşan elmdə Allah kainatda fərqlənməyən
və daimiliyi müəyyən oluna bilinməyən səviyyəyə
kiçildilir. Lakin tarixi reallıq ondan ibarətdir ki,
xristianlıq yüksəldiyi regionların köhnə dillərində
kök atmışdır və onların hamısı
politeist (çoxallahlı) və astronomik xarakterli idi. Erkən
xristianların inamları bunu əks etdirir. Onlar
üçün spiritualizm aktual ruhlarla kommersiya aparmaq mənasını
verirdi. Xristian kilsələri – Romadakı Müqəddəs
Pyotr kilsəsindən tutmuş kiçik məhəllə
kilsələrinə qədər, bütün dünyadakı
qədim müqəddəs quyuları, müqəddəs
kahaları, məbədləri və Sirrli məktəbləri
olan şəhərlərdə tikilmişdir. Tarix boyu bunlara bənzər
müəyyən şəhərlər ruhlar
üçün baş giriş qapısı kimi qiymətləndirilirdi.
Bütün xristian kilsələri astronomik qaydada
düzülmüşdür, kilsənin həsr edildiyi müqəddəs
gündəki tək şərqə istiqamətlənmişdir.
Parisdəki Notr-Dam kilsəsindən Barselonadakı Saqrada
Familiaya qədər böyük kafedral kilsələrin
hamısı astronomik və astroloji simvollarla
örtülmüşdür. Bu ənənə yenə də
davam edir. Müasir kilsə xadimləri çox vaxt
astrologiyanı məhkum edirlər, lakin heç kəs bunu
inkar edə bilməz ki, misal üçün, böyük
Xristian bayramlarının hamısı astonomik qaydada müəyyənləşdirilmişdir
– Pasxa bütöv aydan sonrakı ilk Bazar gününə təsadüf
edir və ya Milad bayramı qışda Günəş
dönüşündən sonrakı ilk günə
düşür. Bu vaxt qalxan Günəş üfüqdə
dönəndə görünən şəkildə geriyə
doğru hərəkət etməyə başlayır.
(Astrologiya insan təbiətinin göylərin əlamətlərində
başa düşülməli olan bir birlik sistemidir. O, astronomiyanın
anası olmaqla astronomik müşahidələrlə
yaxından bağlı olan tətbiqi elm hesab olunurdu. İslam
astroloqları göy cisimlərinin hərəkətini dəqiq
qaydada öyrənib, ona əvvəlcədən xəbər
verirdilər.
Bu yolla onlar varlı himayəçilərinin
bəxtini müəyyən edirdilər. Müsəlman
astroloqlar Yerin öz oxu ətrafında və Günəş ətrafında
fırlanması qənaətinə gəlmişdilər. Onların
Göy cisimlərinin hərəkəti barədəki cədvəlləri
yunanınkılardan çox qabağa getmişdi.) Bütün
dinlər öyrədir ki, ağıl materiyadan qabaq gəlmişdir.
Hamı anlayır ki, dünyanın yaranması bir sıra əmələ
gəlmə seriyaları kimi yer tutmuşdur və onlar universal
qaydada ruhi varlıqların iyerarxiyası, allahlar və ya mələklər
kimi əyani şəkildədir. Mələklərin,
böyük mələklərin iyerarxiyası həmişə
kilsə təliminin bir hissəsi olmuşdur. Müxtəlif
ordenlərdə mələklər ulduzların və planetlərin
allahları kimi tanınır. Kilsə rəssamlığında
və arxitekturasında hər yerdə dörd xeruvim:
Öküz, Şir, Qartal və Mələk kimi rəmzləndirilir.
Onların astronomik oxşarlığına sübut təxəyyüldə
onların xatırlanmasına əsaslanır: Öküz
Taurusdur, Şir Leodur, Qartal Əqrəbdir, Mələk isə
Akvariusdur. Bibliyanın “Başlanğıc” kitabında
1:26 cümləsi, adətən “Başlanğıcda Allah
Göyü və Yeri düzəltdi” kimi tərcümə
olunur. Lakin fakt orasındadır ki, bəzi Bibliya alimləri
onlara yalnız təzyiq göstərildikdə, bunu qəbul
edirlər ki, “Elohim” sözü burada “Allah” kimi tərcümə
edilsə də, cəm şəkildədir. Bu kəlam mahiyyətcə
belə oxunmalıdır ki, “Başlanğıcda” allahlar
Göyü və Yeri düzəltdilər. Dünyanın
yaranması dramasında ikinci böyük səhnə Günəş
allahın Ana Yeri Saturndan xilas etmək üçün gəldiyi
vaxta təsadüf edir. Təxəyyül gözündə
Günəş gözəl və şüa verən gənc
oğlandır. O döyüş arabasında gəzir və
musiqi çalır. O çoxlu adlara malikdir – Hindistanda
Krişna, Yunanıstanda Apollon öz vücudu ilə
tufanın ortasında qalxanda, Saturnun zülmətini arxaya
tullayır, Saturn kosmosu dövrəyə alan nəhəng əjdahaya
və ya ilana bənzəyənə qədər bu davam edir.
Sirli məktəblərin öyrətdiyi kimi Günəşin
qələbəsi təmiz mineral kosmosdan, ani olaraq bitki həyatını
daşıyan kosmosa keçmək idi. Sehrli ənənəyə
əsasən erkən və ən primitiv bitki həyatı
formasında sadə rüşeymlər, tora bənzəyən
geniş yayılan strukturlarla birləşib, cəm halda
bütün kainatı doldurmuşdu. Hindistanın müqəddəs
kitabları olan “Vedalar”ın izahında bu yaranma səhnəsi
“İndranın toru”, işıqlanmanın nəhayətsiz
olaraq işıq verən toru idi. O daim müdaxilə edən
təhlükələrdə yaşayırdı, birlikdə
işıq dalğası kimi gəlib, sonra yenidən
dağılırdı. Vaxt keçirdi və bu təhlükələrdən
bəziləri birlikdə daha çox daimi olmaqla
dalğalanmağa başlayırdı və işıq
axını bir-birinə bənzəyən üç formaya
bölünürdü. Təxəyyül təəssüratı
bunu kiçik uşağa bənzər kimi xatırlayır.
Burada rütubətli duman və yaşıl işıq verən
günəşli hava vardır. Geniş bitki varlığı
kosmosun özəyində idi. Onun yumşaq və işıq
verən bədən üzvləri kosmosun bütün dörd
guşəsinə yayılırdı, bu Adəm idi. Bura Cənnət
idi. Çünki burada hələ kosmosa aid olan heç bir
heyvan ünsürü yox idi. Adəmin heç bir arzusu, həmçinin
onun hansısa bir qayğısı və ya
narazılığı yox idi. Adəm sonsuz bahar
mövsümündə olan dünyada yaşayırdı. Təbiət
süd şirəsi şəklində olan ardı kəsilməyən
qida ehtiyatı məhsulu əmələ gətirirdi, buna bənzərini
biz bu gün zəncirotularında tapa bilərik. Belə
xoşbəxt boşluğun abidələrini, bizə gəlib
çatmış çoxdöşlü Ana İlahənin
heykəllərində görürük. Vaxt keçdikcə
bitki formaları daha mürəkkəb, daha çox bu
günkü bitkilərə oxşayan oldu. Biz güman edə
bilərik ki, dünyanın yaranmasının gizli tarixi,
yaranmanın elmi tarixi üzərinə mübahisəli yolla
kölgə salır. Mövcudluğun təmiz mineral səhnəsinin
arxasınca primitiv bitki səhnəsi ilə əvəz
olunması gəldi. Bundan sonra daha mürəkkəb bitkilərin
erası baş verdi. Gizli tarixdə bu yalnız labüd olaraq
bitki səhnəsindən keçməklə insan həyatına
daxil olur. Lakin bitki elementi bugünkü bəşər
varlığının yenə də ayrılmaz hissəsi
olaraq qalır. Bütün dünyadakı ezoterik təlim bədənin
bitki hissəsi ətrafında axan nazik enerjilərlə və
həmçinin bu ağacdakı “çiçəklərlə”
maraqlanır. İnsan bədəninin böyük mərkəzi,
işıq dalğaları və Günəşin
buraxdığı hərarətlə qidalanır. İnsan bədənində
bitki elementi barədəki biliklər indiyədək qalır.
Çin təbabətində bu bitki həyatı qüvvəsinin
enerji axını “chi” adlanır, bədəni canlandırmaq
kimi başa düşülür və həmin zərif enerji
şəbəkəsi mühasirəyə alındıqda,
qapandıqda xəstəlik meydana gəlir. Bu enerjinin
axını müasir materialist elm tərəfindən müəyyən
edilməmişdir. Lakin bu heç də həmin təbabəti
daha az səmərəli etmir. Bunu çox nəsillərdən
ibarət olan xəstələr öz fərdi təcrübələrində
yoxlamışlar və lazımınca qiymətləndirmişlər.
Əgər meditasiya (gərgin düşünmə) edən
Buddanın heykəlini seyr etsək, biz öz daxilinə
nüfuz edən adamı görərik, meditasiyanın, onun zəka
və ruh cazibəsinin mərkəzi isə heykəlin belindən
aşağıdadır. Çünki o beynin sərt, ötəri
mentallığından geri çəkilmişdir və
özünün daxilindəki mərkəzə
gömülmüşdür, bəzən onu “hara”
adlandırırlar və o bütün həyatla əlaqədardır.
Əgər dünyanın yaranması prosesinə dönsək,
“Başlanğıc” kitabında
kodlaşdırıldığı kimi Adəmin bədəni
əvvəlcə çox yumşaq və amorf qaydada idi, onun dərisi
zərif olmaqla sonradan bərkiməyə başladı.
Sonralar sümüyə çevrilən maddə isə mum
kimi idi. Günəşdən hərarət alaraq onun
yaşıl bədən üzvləri həmçinin çəhrayı
çalar olmağa başladı.
Müəllif Həvvanın meydana gəlməsində
də Bibliyanın irəli sürdüyü mülahizələri
qəbul etməyərək, bu törəmənin başqa
qaydada baş verdiyini göstərir. Adəm möhkəmləndikcə
həmçinin ikiyə bölündü, onun bədənindən
Həvvanın törəməsi də bitkiyə bənzər
bir əmələ gəlmə metodu idi. Sirli məktəblərdə
dünyanın yaranması yenidən baş verdi, bu drama
üç səhnədən ibarət olmuşdu. Birinci
səhnə Saturnun Ana İlahəni əzməsi kimi təsvir
edilir. Bu Saturn erası adlanır. İkinci səhnə Günəşin
doğulması və onun Ana Yeri Mühafizə etməsindən
ibarət idi. Bu çiçək adamının Cənnəti
idi və Günəş erası kimi xatırlanır.
Üçüncü səhnədə Yer və Günəş
aralanır, Yer soyuq və bərk olur. Bu dövrdəki mənzərədə
varlıq Sirrli məktəbin təxəyyülündə nəhayətsiz
uzunluqda olan ilan kimi təqdim olunur. O milyon mil uzunluqda olmaqla
kosmosun içərisində öz yolunu toxuyur və bu ilan
gözəlliyin bir növünə çevrilir. “Ezekiel”
kitabının 28.13. cümləsində deyilir ki, “hər bir
qiymətli daş sənin üstünü
örtmüşdü”. Ağacın ətrafına dolaşan
ilan əhvalatı özündə Yerdəki bitki həyatından
heyvan həyatına keçilməsini açıq güman
edilən təxəyyülündən xəbər verir. Bitki
həyatı doğulmalı olacaq heyvan həyatı
üçün beşik rolunu oynadı. Bu, Günaha batma
adlanan tarixin (Həvva və Adəmin günaha batması)
mühüm epizodunun başlanğıcı idi. Bitkilər həmçinin
partenogenez adlanan metodla da çoxalıb artırlar. Bu cinsi
çoxalma formasıdır. Yumurtalıq mayalanmadan inkişaf
edir. Bu çox sayda onurğasız heyvanlara, həmçinin
xeyli toxumlu və sporlu bitkilərə xas olan törəmə
xüsusiyyətidir. Bitkinin bir hissəsi düşür və
yeni bitkiyə çevrilir. Yeni bitki köhnənin davamı
kimi qəbul olunur, deməli ölmür. Heyvan
dünyasının təkamülü və xarakterik törəmə
metodu tam fərqli olmaqla, onu ölümə aparır. Necə
ki, aclıq və arzu, həmçinin qeyri-məmnunluğun
özü də pozulma kimi, kədər və qorxu kimi hiss
olunur.
(Ardı var)
Telman ORUCOV
525-ci qəzet.- 2011.- 14 may.- S.22.