Təhsil Nazirliyində növbəti
hesabat iclasları keçirilib
Dünən Təhsil
Nazirliyində Tərbiyə və məktəbdənkənar
müəssisələrlə iş şöbəsi ilə
Akkreditasiya şöbəsinin 2010-cu il ərzində
görülən işlərə dair hesabat iclası
keçirilib. İclasda təhsil naziri Misir Mərdanov, nazir
müavinləri və Təhsil Nazirliyinin mərkəzi aparatının
struktur bölmələrinin müdir və əməkdaşları
iştirak ediblər.
Tərbiyə və məktəbdənkənar
müəssisələrlə iş şöbəsinin
müdiri Ağababa İbrahimov deyib ki, rəhbəri olduğu
şöbə məktəbdənkənar müəssisələrin
işinə və təhsil sistemində tərbiyə
prosesinin həyata keçirilməsinə rəhbərlik edir
və bu iş üçün bilavasitə məsuliyyət
daşıyır. Təhsil müəssisələrində
bütün kütləvi idman, mədəni, yaradıcı tədbirlərin
və ölkə əhəmiyyətli günlərin
keçirilməsini təşkil edir. Tərbiyə və məktəbdənkənar
müəssisələr şöbəsi Səhiyyə, Daxili
İşlər, Fövqəladə Hallar, Gənclər və
İdman, Xarici İşlər, Mədəniyyət və
Turizm nazirlikləri, Ailə, Qadın və Uşaq Problemləri
üzrə Dövət Komitəsi, Narkomanlığa və
Narkotik Vasitələrin Qanunsuz Dövriyyəsinə
Qarşı Mübarizə üzrə Dövlət
Komissiyasının işçi qrupuRabitə və
İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin “AzərPoçt”
Dövlət müəssisəsi və sair müəssisələrlə
əməkdaşlıq edir. Onun sözlərinə görə,
şöbə uşaq hüquqlarının təbliği ilə
bağlı ölkədə uşaq hüquqlarının təbliği,
təmini və müdafiəsini daha da artırmaq məqsədi
ilə təhsil müəssisəsində 01-10 noyabr 2010-cu il
tarixlərində “Uşaq hüquqları aylığı”,
“Mən və hüquqlarım” mövzusunda rəsm müsabiqəsi
keçirib, BMT-nin təşəbbüsü ilə hər il
21 sentyabr Beynəlxalq Sülh Günü kimi qeyd edilir. Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin 28
dekabr 2006-cı il tarixli Sərəncamı ilə təsdiq
edilmiş “Azərbaycan Respublikasında İnsan
Hüquqlarının Müdafiəsinə dair Milli Fəaliyyət
Planı”nın 38 və 39-cu bəndlərinə uyğun
olaraq təhsil müəssisələrində hüquqi maarifləndirmə,
insan hüquqları və sülh mədəniyyətinin təbliği
məqsədilə dərslərdən biri sülh
mövzusuna həsr edilib. Habelə narkomaniyaya qarşı
maarifləndirmə və insan alverinə qarşı
mübarizə tədbirləri çərçivəsində
tədbirlər həyata keçirib: “Artıq 4-cü ildir ki,
“Təhsil və karyera” sərgisi keçirilir. Şöbə
“İTECA Caspian” şirkəti ilə birlikdə sərginin
keçirilməsini yüksək səviyyədə təşkil
edir. Prezident 2010-cu ili “Ekologiya ili” elan edib. Ekologiya ilində
silsilə tədbirlər həyata keçirilmişdir. Qeyd
edim ki, ölkədə 55 ekoloji tərbiyə mərkəzləri
fəaliyyət göstərir. Ötən il Bakı şəhəri
məktəbliləri arasında Dövlət Neft Şirkəti
ilə birlikdə “Ekoerudit” breyn-rinq müsabiqəsi keçirilib.
Təhsil Nazirliyinin müvafiq əmrinə əsasən
ümumtəhsil məktəblərinin şagirdləri
arasında “Təbiət bizim sərvətimizdir” adlı foto və
rəsm müsabiqəsi təşkil olunub. Məktəblilərin
ekoloji təhsili və tərbiyəsi sahəsində rayon,
şəhər ekoloji tərbiyə və təcrübəçilik
mərkəzlərinin, ümumtəhsil məktəblərinin
iş təcrübəsinə, keçirilən ekoloji tədbirlərə
həsr olunmuş məlumatlar mütəmadi olaraq “Ekoloji tərbiyə”
qəzetimizdə dərc olunur. Beynəlxalq biomüxtəliflik
günü Təhsil Nazirliyi, Ekologiya və Təbii Sərvətlər
Nazirliyi və Almaniya Texniki Əməkdaşlıq Cəmiyyətinin
(GTZ) Cənubi Qafqazda biomüxtəlifliyin davamlı idarə
olunması proqramı ilə birgə tədbirlər həyata
keçirilib, Azərbaycanın şəhər və
rayonlarının 12 ekoloji tərbiyə və təcrübəçilik
mərkəzi, 100 məktəb və 1500 məktəbli bu tədbirdə
iştirak edib”. Şöbə müdiri qeyd edib ki, Təhsil
Nazirliyi sistemində 63 texniki yaradıcılıq mərkəzi
fəaliyyət göstərir. 4644 qrupda 70000-ə yaxın
şagird ilə 2142 pedaqoji işçi məşğul olur.
Ötən il “Kiçik yaşlı məktəblilərin əl
işlərinə respublika baxış – müsabiqəsi”,
Uşaq və yeniyetmələrin elmi-texniki
yaradıcılıq festivalı keçirilib. Müsabiqəyə
400 model təqdim olunub: “ İdmanın futbol və şahmat
növlərinin daha da inkişaf etdirilməsi
üçün cənab İlham Əliyevin sərəncamları
ilə Dövlət Proqramları qəbul olunub. Proqramların
yerinə yetirilməsi məqsədilə Təhsil Nazirliyi tərəfindən
tədbirlər planları hazırlanmış və bu istiqamətdə
gündəlik olaraq iş aparılır. 2010-cu ildə
Bakı şəhərində “Təhsil” Respublika İdman Mərkəzinin
Uşaq-Gənclər Futbol Məktəbi yaradılıb. Son
iki ildə futbolun maddi-texniki bazasının
yaxşılaşdırılması, təhsil müəssisələrində
yeni meydançaların yaradılması istiqamətində
bir sıra işlər görülüb. Cari ildə 20 təhsil
müəssisəsində süni örtüklü futbol
meydançaları inşa olunub. Bu süni örtükləri
AFFA Təhsil Nazirliyi ilə sıx əməkdaşlıq
fonunda təmənnasız olaraq təhsil müəssisələrinə
hədiyyə edib. İlk dəfə AFFA ilə birgə əsasını
Bakı şəhərinin 201 və 239 nömrəli məktəblərinin
şagirdləri təşkil edən 15 yaşlı
qızlardan ibarət milli yığma komanda yaradılıb. İlk
dəfə olaraq 2010-cu ildə “Beynəlxalq idman həyəcanı”
layihəsi çərçivəsində Azərbaycanda
uşaq futbolunun inkişafına dəstək məqsədilə
Böyük Britaniyanın Premyer Liqasının Uşaq Futbol
Akademiyası ilə birgə “Uşaq futbolunun inkişafına
texniki dəstək-praktik məşğələlər”, “Gənc
futbolçuların tədris-məşq prosesinin təşkili
və tərbiyə işinin planlaşdırılması”
adlı tədris-metodiki vəsaitlər hazırlanıb. Son 30
ildə ilk dəfə nazirlik tərəfindən mərkəzləşdirilmiş
qaydada bütün şahmat məktəbləri
üçün şahmat inventarı, müxtəlif mebel dəstləri,
kompüter avadanlıqları, texniki tədris vasitələri,
digər zəruri avadanlıqlar və əyani vəsaitlər
alınaraq paylanıb. Bu gün respublikamızda 66 şahmat məktəbi
fəaliyyət göstərir. Hazırda şahmat məktəbləri
üçün ilk dəfə olaraq “Multimediya” şirkəti
ilə birgə “şahmat dünyası
<file:///D:Rovsane20116Reklam%20Shahmat.avi>” kitabı və
elektron tədris vəsaiti hazırlanıb və mart ayında
prezentasiyasının keçirilməsi
planlaşdırılır”. Bu il görülməsi nəzərdə
tutulan işlər haqqında danışan şöbə
müdiri vurğulayıb ki, şöbə ümummilli lider
Heydər Əliyevin anadan olmasının 88-ci
ildönümünə həsr olunmuş silsilə tədbirlər,
məktəbdənkənar müəssisələrin fəaliyyəti
ilə bağlı kollegiya
keçirmək, ümumtəhsil məktəblərində VMA
ilə birlikdə uşaq parlamentlərini yaratmaq, məktəbdənkənar
təhsil jurnalının ilk nömrəsini buraxmaq, məktəbdənkənar
təhsil müəssisələri üçün yeni tədris
plan və proqramları hazırlamaq, profillər üzrə məktəbdənkənar
təhsil müəssisələrinin maddi və tədris-texniki
bazasını təhlil etmək, ehtiyacları müəyyənləşdirmək
və buna uyğun olaraq müvafiq proqram layihələri
hazırlamağı nəzərdə tutub.
Akkreditasiya şöbəsinin
müdiri Həbib Zərbəliyev deyib ki, Akkreditasiya
şöbəsi Təhsil nazirinin 15 fevral 2010-cu il tarixli əmri
ilə “Təhsil sistemində idarəetmənin təkmilləşdirilməsi”
alt komponenti çərçivəsində aparılan
islahatlara və “Təhsil haqqında” qanunun 16-cı maddəsinə
uyğun olaraq yaradılıb. Şöbəninə sas vəzifələri
qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada təhsil
müəssisəsinin fəaliyyətinin dövlət təhsil
standartlarının tələblərinə uyğunluğunu
müəyyənləşdirir, onun tam şəkildə və
ya ayrı-ayrı təhsil proqramları üzrə
akkreditasiyadan keçməsini, bu nizamnamənin 1.4 bəndində
nəzərdə tutulmuş təhsil müəssisələrinin
lisenziyalaşdırılmasını təşkil etmək, hər
tədris ili üçün təhsil müəssisələrinin
akkreditasiyadan keçmə qrafikini hazırlayır və təsdiq
olunmaq üçün Nazirliyin rəhbərliyinə təqdim
etmək, təhsil müəssisələrinə qrafiklə
müəyyən olunmuş akkreditasiyanın keçiriləcəyi
vaxt barədə rəsmi məlumat vermək, təhsil müəssisələrinin
akkreditasiyasının keçirilməsi üçün
müvafiq komissiyalar yaradır və onların işini əlaqələndirmək,
ayrı-ayrı təhsil müəssisələrindən
Nazirliyə daxil olan özünütəhlil hesabatını
və digər zəruri sənədləri vaxtında
Akkreditasiya komissiyasına təqdim etməkdir. Akkreditasiya
komissiyasının normal fəaliyyəti üçün təhsil
müəssisəsi ilə birlikdə müvafiq tədbirlər
həyata keçirmək, təhsilalanların biliyini qiymətləndirmək
üçün müvafiq tədbirlər görmək, təhsil
müəssisələrinin akkreditasiyasının nəticələri
barədə komissiyanın Nazirliyə təqdim etdiyi
arayışı nəzərdən keçirir, ilkin
müzakirə aparır, məsələni Akkreditasiya
şurasının müzakirəsinə çıxarmaq
üçün müvafiq təqdimat hazırlamaq,
akkreditasiyanın nəticəsi barədə verilmiş əmrə
müvafiq olaraq keyfiyyət sənədi – sertifikat
hazırlayır və təsdiqə təqdim etmək, təhsil
müəssisələrinin akkreditasiyasının nəticələri
barədə sənədlər toplusu (Akkreditasiya işi)
hazırlamaqdır. Təhsil müəssisələrinin
lisenziyalaşdırılmasını və lisenziyası
başa çatmış müəssisələrin yenidən
lisenziyalaşdırılmasını təşkil etmək, təhsil
müəssisələrinin fəaliyyətinə xüsusi
razılıq (lisenziya) verilməsindən bir il sonra onların
fəaliyyətinin monitorinqini aparmaq, yeni ixtisasların
açılması və həyata keçirilməsində
mövcud qaydalara əməl olunmasına nəzarət etmək,
hər bir təhsil müəssisəsinə lisenziya verilməsi
və ya onun təkrar lisenziyalaşdırılması
üçün komissiya yaradır və onun işini təşkil
etməkdir. Şöbənin
hüquqlarına səlahiyyətinə aid olan məsələlər
üzrə hüquqi-normativ sənədləri əldə etmək,
Təhsil Nazirliyinin digər struktur bölmələrindən
lazımi məlumatları almaq və istifadə etmək,
müvafiq nazirlik, komitə və
təşkilatlardan məlumatlar almaq, şöbənin
işi ilə bağlı seminarlar, müşavirələr
keçirmək, təhsil müəssisələrinin
akkreditasiyası, lisenziyalaşdırılması ilə
bağlı beynəlxalq təcrübəni öyrənmək,
istifadə etmək, səlahiyyətlərinə daxil olan məsələlər
üzrə Təhsil Nazirliyini başqa nazirliklərdə, beynəlxalq
humanitar və yerli ictimai təşkilatlarda təmsil etməkdir.
Onun sözlərinə görə, şöbənin iş
planı 5 istiqamət üzrə müəyyənləşdirilmişdir.
Bunlar təhsil müəssisələrinin
lisenziyalaşdırılması ilə bağlı
görüləcək işlər, lisenziya şərtlərinə
əməl olunması vəziyyətinin monitorinqi ilə
bağlı məsələlər, şöbənin fəaliyyəti
üçün zəruri olan sənədlərin
hazırlanması, təhsil müəssisələrinin
akkreditasiyasının keçirilməsi ilə əlaqədar
görüləcək təşkilatı işlər, nazirin
yanında müzakirə olunacaq məsələlər. Şöbə
müdiri bildirib ki, təhsil müəssisələrinin
akkreditasiyasının keçirilməsi ilə əlaqədar
2010-2011-ci tədris ili üçün təhsil müəssisələrinin
akkreditasiyası qrafikinin hazırlanıb, təsdiqə təqdim
olunub, akkreditə olunacaq təhsil müəssisələrinə
xəbərdarlıq məktubu göndərilib,
akkreditasiyanın keçirilməsi qaydalarının izahı
ilə bağlı təhsil müəssisələrində
treninqlər keçirilib, təhsilalanların biliyinin
attestasiyası zamanı istifadə olunacaq test
tapşırıqlar hazırlanıb, təhsil müəssisəsində
daxili akkreditasiyanın keçirilməsi məqsədilə
sonuncu kursda əyani təhsil alanların biliyinin yoxlanması
üçün hazırlanmış test suallarının
ekspertizası təşkil olunub, təhsil müəssisəsində
daxili akkreditasiyanın keçirilməsi prosesi ilə
tanışlıq, təhsil müəssisəsinin
akkreditasiyasının keçirilməsi üçün
Akkreditasiya komissiyasının tərkibi müəyyənləşdirilib,
mütəxəssislərin işlədiyi müəssisələrin
rəhbərlərindən onların Akkreditasiya
komissiyasının tərkibinə daxil edilməsi barədə
razılıq alınıb, akkreditasiya komissiyasının
yaradılması barədə təqdimatın və əmr
layihəsi hazırlanıb, akkreditasiya komissiyasının tərkibinə
daxil edilmiş mütəxəssislərin işlədiyi
müəssisələrin rəhbərlərinə Nazirliyin
müvafiq göndərilməsi və həmin müəssisələrə
Komissiyanın tərkibində fəaliyyəti müddətində
müvafiq şərait yaradılıb, akkreditasiya
komissiyasının işinin əlaqələndirilməsi,
onun ilk iclasının keçirilməsi barədə məlumat
və bütün zəruri sənədlər Komissiya üzvlərinə
çatdırılıb. Təhsil müəssisəsinin rəhbərliyi
ilə birlikdə Akkreditasiya komissiyasının normal fəaliyyəti
üçün şəraitin yaradılması, təhlil
aparılması üçün zəruri olan sənədlərin
komissiyaya təqdim edilib, təhsil müəssisəsinin rəhbərliyi
ilə birlikdə sonuncu kursda əyani təhsil alanların
biliyinin attestasiyası zamanı istifadə olunacaq otaqların
imtahanlara hazırlanıb, təhsilalanların biliyinin
attestasiyası zamanı nəzarətçilər təlimatlandırılıb,
təhsilalanların cavab kartlarının yoxlanması təşkil
olunub, komissiyanın yekun arayış hazırlamasına nəzarət
edilib, yekun arayışla təhsil müəssisəsinin rəhbərləri
tanış edilib, yekun arayışın Akkreditasiya
şöbəsində baxılıb Akkreditasiya
şurasının müzakirəsinə
çıxarılması üçün müvafiq təqdimat
hazırlanıb: “Təhsil müəssisələrinin
lisenziyalaşdırılması ilə bağlı lisenziya
almaq üçün müraciət edən təhsil müəssisələrinin
lisenziyalaşdırılması, lisenziya müddəti
başa çatmış təhsil müəssisələrinin
yenidən lisenziyalaşdırılması qrafikinin
hazırlanması, lisenziya almaq üçün hüquqi və
fiziki şəxslərin Təhsil Nazirliyinə daxil olmuş ərizə
və sənədlərinin qeydiyyatı, onların
uçotunun aparılması, lisenziya alınması barədə
Təhsil Nazirliyinə daxil olmuş müraciətlərin
araşdırılması üçün neytral şəxslərdən
ibarət müstəqil ekspert qrupunun tərkibinin müəyyənləşdirilməsi,
ekspertlərin cəlb edildiyi müəssisələrin rəhbərlərindən
həmin şəxslərin ekspert qrupunun tərkibinə daxil
edilməsi barədə razılığın
alınması, ekspert qrupunun yaradılması barədə təqdimatın
və əmr layihəsinin hazırlanması işi həyata
keçirilib. Həmçinin ekspert qrupunun tərkibinə
daxil edilmiş şəxslərin işlədiyi müəssisələrin
rəhbərlərinə Nazirliyin müvafiq əmrinin göndərilməsi
və həmin şəxslərə ekspert qrupunun tərkibində
fəaliyyəti müddətində müvafiq şəraitin
yaradılması, ekspert qrupunun rəy və təkliflərinə
şöbədə baxılması, sənədlərin
düzgünlüyünün yoxlanması, zəruri sənədlərin
toplanması və Lisenziya komissiyasının üzvlərinə
çatdırılması, lisenziyanın verilməsi və
imtina edilməsi barədə Komissiyanın qərarlarının,
əmr layihələrinin hazırlanması, protokolların tərtibi,
lisenziya verilməsi barədə müsbət qərar qəbul
edilmiş təhsil müəssisəsinə doldurulub veriləcək
xüsusi blankın Nazirliyin Xüsusi şöbəsindən
alınması üçün təqdimatın
hazırlanması, Təhsil Nazirliyinin əmrinə müvafiq
olaraq lisenziya blankının doldurulması, müəssisələrin
fəaliyyətinə lisenziya verilməsi barədə
qeydiyyatın aparılması, lisenziya verilməsinə imtina
edilmiş şəxslərə əsaslandırılmış
yazılı məlumatın göndərilməsi işlərini
yerinə yetirib. Şöbə müdiri qeyd edib ki, ötən
il şöbə ilk olaraq onun Əsasnaməsi, “Təhsil
müəssisələrinin akkreditasiyası
qaydaları”nın layihəsini və təhsil müəssisələrinin
statusunu (tipini və növünü) müəyyənləşdirən
meyarları hazırlamış, təsdiqə təqdim
etmişdir. Lisenziya komissiyasının tərkibinin layihəsini
hazırlanıb, 2010-2011-ci tədris ili üçün təhsil
müəssisələrinin akkreditasiyası qrafiki hazırlanmış
və akkreditə ediləcək təhsil müəssisələrinə
xəbərdarlıq məktubu göndərilmiş,
akkreditasiyanın aparılması qaydalarının izahı ilə
bağlı təhsil müəssisələrində treninqlər
keçirilib, təhsil müəssisəsində daxili
akkreditasiyanın keçirilməsi məqsədilə sonuncu
kursda təhsilalanların biliyinin attestasiyası zamanı
istifadə olunan test tapşırıqlarının
hazırlanması, ekspertizadan keçirilməsi təşkil
olunub, akkreditasiya komissiyasının tərkibinə daxil
edilmiş mütəxəssislərin rəhbərlərinə
Nazirliyin müvafiq əmri göndərilmiş və həmin
mütəxəssislərə onların Komissiyanın tərkibində
fəaliyyəti müddətində müvafiq şərait
yaradılmışdır. Təhsil müəssisəsinin rəhbərliyi
ilə birlikdə sonuncu kursda əyani təhsil alanların
biliyinin attestasiyası zamanı istifadə olunacaq otaqlar
imtahana hazırlanıb, bu prosesə cəlb olunan nəzarətçilər
təlimatlandırılıb: “Akkreditasiya şöbəsi həmçinin
təhsil müəssisələrinin
lisenziyalaşdırılmasını həyata keçirir. Təhsil
müəssisəsinə xüsusi razılıq (lisenziya)
prezidentin “Bəzi fəaliyyət növlərinə xüsusi
razılıq (lisenziya) verilməsi qaydalarının təkmilləşdirilməsi
haqqında” fərmanı, Nazirlər Kabinetinin “Fəaliyyət
növlərinin xüsusiyyətindən asılı olaraq
xüsusi razılıq (lisenziya) verilməsi üçün
tələb olunan əlavə şərtlər barədə”
qərarı, sonrakı illərdə onlara edilmiş dəyişikliklər,
əlavələr əsasında verilir. Lisenziya Azərbaycan
Respublikasının hüquqi və fiziki şəxslərinin
təsis etdiyi bələdiyyə və özəl təhsil
müəssisələrinə, əcnəbilər və vətəndaşlığı
olmayan şəxslərin, xarici hüquqi şəxslərin təsis
etdiyi təhsil müəssisələrinin fəaliyyəti
üçün nəzərdə tutulub. Təhsil müəssisələrinin
fəaliyyətinə lisenziya 5 il müddətinə verilir.
Akkreditasiya şöbəsi fəaliyyətə
başladığı gündən lisenziya ilə
bağlı şöbəyə daxil olmuş müraciətləri
araşdırmış, müvafiq komissiyalarla müraciət
etmiş müəssisələrə baxış keçirərək
arayışlar hazırlayıb və Lisenziya komissiyasına təqdim
edib”. H.Zərbəliyevin dediyinə görə, şöbə
2011-ci ilə iş planı 5 istiqamət üzrə müəyyənləşdirib.
Təhsil müəssisələrinin
lisenziyalaşdırılması ilə bağlı
görüləcək işlər, lisenziya şərtlərinə
əməl olunması vəziyyətinin monitorinqi ilə
bağlı məsələlər, şöbənin fəaliyyəti
üçün zəruri olan sənədlərin
hazırlanması, təhsil müəssisələrinin
akkreditasiyasının keçirilməsi ilə əlaqədar
görüləcək təşkilatı işlər, nazirin
yanında müzakirə olunacaq məsələlər.
Sevinc QARAYEVA
525-ci qəzet.- 2011.- 13 yanvar.- S.5.